|
|
| Pagina 37 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
als ze nog niet wisten wie de ploeg van de denderstreek is zullen ze het na gisteren wel weten zeker?
![]() |
| 11 Dec 2011, 12:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
6
ben schreef: wat de match zelf betreft kan men alleen maar vaststellen dat de open uitgespeelde kansen langs beide kanten op éé had te tellen waren. 1e goal van aalst eentje uit de kluts. 2e terechte penanti. ons 1e goal vrijschop en keeper van aalst staat veel te ver uit zijn doel. 2e goal van ons een wanhoopvoorzet waar de verdediging van aalst zich op verkijkt.ons mizerie met de gekwetsen was nog ni erg genoeg dat ook jacobs tijdens de opwarming nog moest uitvallen.De yougsters deeden het verre van slecht onder deze omstandigheden.Ik denk zelfs van daar een nieuwe kwikzilveren voetballer bezig gezien te hebben. Die jadot heeft iets in zijn marsch. Kwam er zolang de wedstrijd vorderde steeds beter en beter door. Nen bijter die heel snel is en uit de voeten kan met nen bal. ook droessart speelde verdienstelijk. Heb tijdens de match dikwijls aan ghunter zitten denken. Geef hem die zeldzame kansen die we hadden maar de nek omwrongen mor dan ben ik zekers dat die keeper van aalst er minimum eentje uit het net mag halen. soit deze x is een overwinning waart als je ziet hoe slecht we er voorstonden op een kwartier voor het einde Idd wat een einde zeg, Dit zal wel voor een mentale boost zorgen in de spelersgroep. Ik verstond eerst wel niet waarom Borkelmans De Ly erin zette, maar uiteindelijk was het wel een goede wissel, hopelijk is hij rap weer volledig terug want we hebben hem nodig. Met Vaesen in de plek van Bengaly en Thiebaut ipv Waeghe en we hadden deze match zelfs gewonnen. Triestig om te zien dat we toch altijd punten verliezen tegen zwakke ploegjes. Maar de 2-2 werd terecht gevierd als een overwinning. Nog nooit zo ambetant gelopen na die zeer zwakke eerste helft. Waarom dat Podevyn daar 4 man mag voorbijgaan snap ik ook niet ze. Jammer genoeg kregen we die overduidelijke penalty niet want dan gingen we er gewoon over... Enige minpuntje is dat Tubize en Heist al gewonnen hebben. We doen al bij al toch geen goede zaak voor het klassement Only one Polle Jans!geeroms Berichten: 216 Geregistreerd: za 07 mei 2011, 16:07 Je ziet dat die mannen gewoon geen schaamte hebben he, die rasdebielen. Als we afwerken komen we op 0-3- 0-4 en is het over en uit. Tja, gewoon frustratie omdat ze gisteren hebben kunnen vaststellen dat er maar één ploeg is in de Denderstreek, en dit op àlle gebied. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 11 Dec 2011, 12:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
DavidSeal schreef: 6 ben schreef: wat de match zelf betreft kan men alleen maar vaststellen dat de open uitgespeelde kansen langs beide kanten op éé had te tellen waren. 1e goal van aalst eentje uit de kluts. 2e terechte penanti. ons 1e goal vrijschop en keeper van aalst staat veel te ver uit zijn doel. 2e goal van ons een wanhoopvoorzet waar de verdediging van aalst zich op verkijkt.ons mizerie met de gekwetsen was nog ni erg genoeg dat ook jacobs tijdens de opwarming nog moest uitvallen.De yougsters deeden het verre van slecht onder deze omstandigheden.Ik denk zelfs van daar een nieuwe kwikzilveren voetballer bezig gezien te hebben. Die jadot heeft iets in zijn marsch. Kwam er zolang de wedstrijd vorderde steeds beter en beter door. Nen bijter die heel snel is en uit de voeten kan met nen bal. ook droessart speelde verdienstelijk. Heb tijdens de match dikwijls aan ghunter zitten denken. Geef hem die zeldzame kansen die we hadden maar de nek omwrongen mor dan ben ik zekers dat die keeper van aalst er minimum eentje uit het net mag halen. soit deze x is een overwinning waart als je ziet hoe slecht we er voorstonden op een kwartier voor het einde Idd wat een einde zeg, Dit zal wel voor een mentale boost zorgen in de spelersgroep. Ik verstond eerst wel niet waarom Borkelmans De Ly erin zette, maar uiteindelijk was het wel een goede wissel, hopelijk is hij rap weer volledig terug want we hebben hem nodig. Met Vaesen in de plek van Bengaly en Thiebaut ipv Waeghe en we hadden deze match zelfs gewonnen. Triestig om te zien dat we toch altijd punten verliezen tegen zwakke ploegjes. Maar de 2-2 werd terecht gevierd als een overwinning. Nog nooit zo ambetant gelopen na die zeer zwakke eerste helft. Waarom dat Podevyn daar 4 man mag voorbijgaan snap ik ook niet ze. Jammer genoeg kregen we die overduidelijke penalty niet want dan gingen we er gewoon over... Enige minpuntje is dat Tubize en Heist al gewonnen hebben. We doen al bij al toch geen goede zaak voor het klassement Only one Polle Jans!geeroms Berichten: 216 Geregistreerd: za 07 mei 2011, 16:07 Je ziet dat die mannen gewoon geen schaamte hebben he, die rasdebielen. Als we afwerken komen we op 0-3- 0-4 en is het over en uit. Tja, gewoon frustratie omdat ze gisteren hebben kunnen vaststellen dat er maar één ploeg is in de Denderstreek, en dit op àlle gebied. Wat we gisteren gezien en gehoord hebben was overduidelijk, wat die paar supporters van dat cinemapubliek zeggen maakt toch geen bal uit... _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 11 Dec 2011, 12:53 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Hier alvast 3 foto's om te laten zien dattet toch wel een feestje was...
Sfeerverslag (film) volgt later! Denderleeuw station in lichterlaaie! ![]() ![]() ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 11 Dec 2011, 13:02 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
1/ Fase voor onze eerste goal : houdt Dender speler met handen in de lucht bal uit doel => altijd rood en penatly, match had er toen al compleet anders kunnen uitzien...
2/Gelijkspel uiteindelijk alleen aan onszelf te danken : in 90'ste minuut komen we in balbezit, ipv naar cornervlag te lopen en bal in de ploeg te houden wordt er met lange ballen gewerkt die terug in het bezit van Dender komen... het was een beetje Azerbeidzjan - België , Azerbeidzjan werd ook op alle vlakken weggespeeld maar door het spelleke niet slim te spelen verliezen we op het einde 2 punten... 3/ Sfeer voor en tijdens de match was gewoon..... ![]() |
| 11 Dec 2011, 13:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
the_red_ant69 schreef: vorige week pikken we 2 punten, deze week verliezen we er 2 ... zoals ze zeggen, op t einde van t seizoen ligt alles wel meestal in balans, alleen gaf ik die 2 punten 1000x liever aan een ander team Als het u een kleine troost kan zijn: wij verliezen wel 2 punten, dat is juist, maar "die andere ploeg" krijgt er daar maar ééntje van, hé! ![]() |
| 11 Dec 2011, 13:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Een puntje op verplaatsing is nooit slecht maar gisteren moeten wij altijd de 3 punten mee naar huis nemen.
Laurent moest idd veel vroeger vervangen worden en Jens moest blijven staan hebben, hier blundert BVR wel 2 keer. En op het einde moesten wij het spel veel slimmer aangepakt hebben. Als Dender zo blijft spelen zullen ze het nog heel lastig krijgen, dit was één van de slechtste ploegen die ik al bezig gezien heb. Na gisteren is er geen twijfel meer wie dé Ploeg van de Denderstreek is, als die er al ooit geweest is. Voor onze supporters: ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Dec 2011, 13:19 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 13 Jan 2008, 18:28 Berichten: 35 |
DT schreef: FCD all the WAY schreef: Neen , ik heb dezelfde match gezien. Uitgespeelde kansen? begin maar es goed na te denken.. bij niemand. Schoten op doel? 4 .. Je weet wat ze zeggen he, van het vel en de beer ![]() Klopt wat je zegt als je het over de eerste helft hebt maar door het alles of niets spel van Borkelmans hadden wij de match voor de 1-2 al lang dood moeten doen: Ewen Verheyden die een knappe assist niet verzilvert en voorlangs besluit, schuiver van Depoitre knap gered door De Raes en dan voorzetten vanop de flank die telkens net niet goed vielen... Laurent ook een paar keer de diepte ingestuurd maar ipv af te drukken, keert hij evenveel keer terug op zijn stappen waardoor hij de bal kwijtspeelt... Toch lag Dender helemaal in de touwen en op hoekschop slaat een verdediger van jullie de bal weg voor de neus van de scheids. Die durfde niet meer blazen wegens de reeds gefloten strafschop en de niet gefloten strafschop wegens de duwfout in onze zestien tien minuten eerder... Erger nog, blaast wel een heel lichte fout waar de 1-2 uit volgde... Dan krijgt Coppin zelfs nog een niet te missen kans aangeboden (kopie van de fase die ons trouwens nog zou nekken achteraf)... en doet Ewen eigenlijk net hetzelfde... Grootste fout van ons - speel het uit door net zoals op Heist de bal te bevriezen aan de cornervlag de laatste vijf minuten... Hadden met Laurent, Sam en Marco de ideale mannen om dat spelletje te spelen... Maar die vrije trap van De Castro leidde het onheil in - trapt gewoon centraal de bal naar Laurent die de bal niet verwachte, bal kwijt en laatste aanval van Dender waar we op elke bal drie meter van de speler van Dender lopen te verdedigen... Als er dan nog enen staat te slapen bij de steekbal, is het onheil niet te vermijden... Zuur voor Kevin - geen bal moeten pakken, maar wel 2 keer vissen... Maar ere wie ere toekomt - Dender heeft op die 20 laatste minuten pokerplay, heel onze organisatie overhoop gegooid en daardoor nog het onmogelijke gerealiseerd... Dit Dender ontbrak heel veel maar wij lieten na ze af te maken... Vorige week konden we juichen, nu smaakt het verdorie heel zuur want je gooit 2 punten weg... Daaraan zie je dat jeugdig enthousiasme het soms ook kan halen op ervaring... Ja, ik vond Dender niet goed, maar Eendracht ook niet. Misschien EA iets meer controle.. maar qua uitgespeelde kansen stonden we gelijk. Je zegt daar van penalty voor aalst. Voor dender kon er ook een overduidelijke handspel gefloten worden in den 16 meter, werd ook niet gedaan. Deze match verdiende geen winnaar. Aalst moest het maar beter uitspelen en als ze het dan toch onder controle hadden, waarom laten ze zich zo wegdrukken de laatste 20 minuten. Tis geen excuus, maar de sterkhouders die FC mistte, dat zag je wel op het veld. Als ik vele reacties lees, lijkt het wel alsof EA FC heeft weggespeeld, maar jongens toch, dat was zeker niet het geval he.. Terechte uitslag |
| 11 Dec 2011, 13:21 |
|
|
Freak
als we de kansen afmaken word het 0-3 en zelfs 0-4 en was het spel over.verdiende uitslag? laat mij niet lachen.
|
| 11 Dec 2011, 13:26 |
|
|
Nationale Ploeg
FCD all the WAY schreef: Ja, ik vond Dender niet goed, maar Eendracht ook niet. Misschien EA iets meer controle.. maar qua uitgespeelde kansen stonden we gelijk. Van mij moogt ge hier onnozel komen doen, maar dat is er toch echt wel over. Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Dender gehad misschien? |
| 11 Dec 2011, 13:27 |
|
|
Ancien
Op basis van de eerste helft verdienen wij te winnen, tweede helft was evenwichtiger.
Als zij beweren dat een gelijkspel een terechte uitslag is zegt dit veel over het spelpeil dat zij wekelijks te zien krijgen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Dec 2011, 13:29 |
|
|
De Jean schreef: FCD all the WAY schreef: Ja, ik vond Dender niet goed, maar Eendracht ook niet. Misschien EA iets meer controle.. maar qua uitgespeelde kansen stonden we gelijk. Van mij moogt ge hier onnozel komen doen, maar dat is er toch echt wel over. Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Dender gehad misschien? zoals ik al zei.. beide uitgespeelde kansen : 0 je weet toch wat een uitgespeelde kans is he? _________________ Uplood.info ><<<<<<<free image uploader>>>>>>>< |
| 11 Dec 2011, 13:31 |
|
|
Alee ja, nog niets veranderd..
Den eendracht is top.. beste supporters, beste voetbal, moeten eigelijk kampioen spelen ?? nee?! ![]() _________________ Uplood.info ><<<<<<<free image uploader>>>>>>>< |
| 11 Dec 2011, 13:31 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
FCD all the WAY schreef: Alee ja, nog niets veranderd.. Den eendracht is top.. beste supporters, beste voetbal, moeten eigelijk kampioen spelen ?? nee?! ![]() Welke ploeg zei voor aanvang van 't seizoen: "We hebben een kampioenenploeg bij elkaar gekocht " ? _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 11 Dec 2011, 13:32 |
|
|
Ancien
FCD all the WAY schreef: De Jean schreef: FCD all the WAY schreef: Ja, ik vond Dender niet goed, maar Eendracht ook niet. Misschien EA iets meer controle.. maar qua uitgespeelde kansen stonden we gelijk. Van mij moogt ge hier onnozel komen doen, maar dat is er toch echt wel over. Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Dender gehad misschien? zoals ik al zei.. beide uitgespeelde kansen : 0 je weet toch wat een uitgespeelde kans is he? Nee, leg eens uit? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Dec 2011, 13:34 |
|
| Pagina 37 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 47 Volgende |