|
|
| Pagina 38 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
FCD all the WAY schreef: De Jean schreef: FCD all the WAY schreef: Ja, ik vond Dender niet goed, maar Eendracht ook niet. Misschien EA iets meer controle.. maar qua uitgespeelde kansen stonden we gelijk. Van mij moogt ge hier onnozel komen doen, maar dat is er toch echt wel over. Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Dender gehad misschien? zoals ik al zei.. beide uitgespeelde kansen : 0 je weet toch wat een uitgespeelde kans is he? Ik heb er toch minstens 2 geteld voor Aalst, die allebei door Verheyden gemist werden. Het zijn er waarschijnlijk zelfs meer, maar bon. Als dat voor u geen uitgespeelde kansen zijn, dan weet ik het ook niet meer. Hopelijk kan het wedstrijdverslag u op andere ideeën brengen. |
| 11 Dec 2011, 13:34 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 13 Jan 2008, 18:28 Berichten: 35 |
Iendrachtzot schreef: FCD all the WAY schreef: Alee ja, nog niets veranderd.. Den eendracht is top.. beste supporters, beste voetbal, moeten eigelijk kampioen spelen ?? nee?! ![]() Welke ploeg zei voor aanvang van 't seizoen: "We hebben een kampioenenploeg bij elkaar gekocht " ? Ja, 5 gekwetsten.. allemaal sterkhouders.. ![]() _________________ Uplood.info ><<<<<<<free image uploader>>>>>>>< |
| 11 Dec 2011, 13:35 |
|
|
jammen schreef: FCD all the WAY schreef: De Jean schreef: Van mij moogt ge hier onnozel komen doen, maar dat is er toch echt wel over. Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Dender gehad misschien? zoals ik al zei.. beide uitgespeelde kansen : 0 je weet toch wat een uitgespeelde kans is he? Nee, leg eens uit? Google het eens ![]() _________________ Uplood.info ><<<<<<<free image uploader>>>>>>>< |
| 11 Dec 2011, 13:35 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
FCD all the WAY schreef: De Jean schreef: FCD all the WAY schreef: Ja, ik vond Dender niet goed, maar Eendracht ook niet. Misschien EA iets meer controle.. maar qua uitgespeelde kansen stonden we gelijk. Van mij moogt ge hier onnozel komen doen, maar dat is er toch echt wel over. Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Dender gehad misschien? zoals ik al zei.. beide uitgespeelde kansen : 0 je weet toch wat een uitgespeelde kans is he? Ik vind dat we met tien tegen elf (HEEFT COUSIN MEEGEDAAN) toch minder slecht waren dan denjer en idd in de tweede helft de kansen die we nog gehad hadden moest eentje in en wast game over. Cousin moest er allang afgehaald worden,en Laurent zat na 70 min steendood wat normaal is zoveel gewerkt en helemaal alleen voorraan,vervang hem door Sam frisse kracht voorraan en dan heb je nog slagkracht voorraan en moesten zei hun wissels mss ook aanpassen,stel me wel een vraag twee goals tegen los door het hart van de verdediging. |
| 11 Dec 2011, 13:38 |
|
|
Voila Krisken.. terechte uitslag
![]() Coppin mist ook nog dot van een kans bij dender, en penalty niet gefloten. Dus wij konden er ook 4 gemaakt hebben _________________ Uplood.info ><<<<<<<free image uploader>>>>>>>< |
| 11 Dec 2011, 13:39 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
FCD all the WAY schreef: Voila Krisken.. terechte uitslag ![]() Coppin mist ook nog dot van een kans bij dender, en penalty niet gefloten. Dus wij konden er ook 4 gemaakt hebben ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 11 Dec 2011, 13:45 |
|
|
Verbechio schreef: FCD all the WAY schreef: Voila Krisken.. terechte uitslag ![]() Coppin mist ook nog dot van een kans bij dender, en penalty niet gefloten. Dus wij konden er ook 4 gemaakt hebben ![]() _________________ Uplood.info ><<<<<<<free image uploader>>>>>>>< |
| 11 Dec 2011, 13:47 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Alle die van dender hebben hun weg ook terug gevonden op,ons forum. Zielige ventjes die hun puntje, in eigen huis, moeten vieren alsof ze de CL hadden gewonnen. In mijn ogen de zieligste supporters die ik in al die jaren heb gezien. Ale ze kunnen volgende week weer hun H vullen met hun 300 man tegen Wettern. Krabbers!
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 11 Dec 2011, 13:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
FCD all the WAY schreef: exactly ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Dec 2011, 13:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bram schreef: FCD all the WAY schreef: exactly ! Van een uitgespeelde kans gesproken. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Dec 2011, 13:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik ben nog steeds enorm teleurgesteld. Tegen zo een zwakke ploeg een 0-2 weggeven
We hadden wel verdiend om te winnen, maar ik vind wel dat we eigenlijk ook geen goede match gespeeld hebben. Eerste helft was van beiden slordig, tweede helft starten we goed en missen we de kansen en na de 1-2 spelen we het stom door ons terug te trekken |
| 11 Dec 2011, 14:00 |
|
|
Freak
krisken schreef: FCD all the WAY schreef: De Jean schreef: Van mij moogt ge hier onnozel komen doen, maar dat is er toch echt wel over. Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Dender gehad misschien? zoals ik al zei.. beide uitgespeelde kansen : 0 je weet toch wat een uitgespeelde kans is he? Ik vind dat we met tien tegen elf (HEEFT COUSIN MEEGEDAAN) toch minder slecht waren dan denjer en idd in de tweede helft de kansen die we nog gehad hadden moest eentje in en wast game over. Cousin moest er allang afgehaald worden,en Laurent zat na 70 min steendood wat normaal is zoveel gewerkt en helemaal alleen voorraan,vervang hem door Sam frisse kracht voorraan en dan heb je nog slagkracht voorraan en moesten zei hun wissels mss ook aanpassen,stel me wel een vraag twee goals tegen los door het hart van de verdediging. kritiek op Cousin is allesbehalve terecht. Gaf drie keer !! een panklare voorzet in de tweede helft waar we minimaal één keer moeten van scoren. Liep tenminste goed in de open ruimte Cousin, als ge het moet hebben van de infiltraties van Vervaecke??? |
| 11 Dec 2011, 14:00 |
|
|
voila , vind ik ook ...
Cousin was minder aanwezig de eerste helft , maar zo iemand moet je laten staan ... hij is iemand die voor een laatste pass kan zorgen ... des te min dat er wel veel ( meer ) verloren gaan dan dat er toekomen maar ... ge ziet ... schotelde verheyden 2 intikkers voor , als hij bij de laatste kans de bal aanneemt , plakt hij ... |
| 11 Dec 2011, 14:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
de clerus schreef: Alle die van dender hebben hun weg ook terug gevonden op,ons forum. Zielige ventjes die hun puntje, in eigen huis, moeten vieren alsof ze de CL hadden gewonnen. In mijn ogen de zieligste supporters die ik in al die jaren heb gezien. Ale ze kunnen volgende week weer hun H vullen met hun 300 man tegen Wettern. Krabbers! Ahwel he, een goede copaing van me (zelfstandige) en vroeger trouw supporter van Aalst (kan niet zo veel meer door beroepsbezigheden) was er op uitnodiging. Iemand van hun catering, die hij persoonlijk kent vertelde hem dat ze normaal zo'n 50tal eters hebben, gisteren 600 waarvan 450!! eters Aalst-getint waren. Tevens vertelde hij dat er tegen Bousou-dour 35man in een van onze tribune's gisteren zaten, want had ze zelf geteld. En wat die indringers hier betreft, gisteren voorspelde al iemand het. Typisch he, ze wéten het, beseffen het, benijden het, kunnen het niet verkroppen, ze kunnen het alleen niet toegeven. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 11 Dec 2011, 14:08 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: FCD all the WAY schreef: exactly ! ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 11 Dec 2011, 14:10 |
|
| Pagina 38 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 47 Volgende |