Dender - Eendracht Aalst - Pagina 42 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 702 berichten ]  Ga naar pagina 1 40 41 42 43 44 47
 Dender - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Knaap

Leeftijd: 41
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
iendrachtlovers schreef:
Dat is schandalig, dat is de mensen bewust verkeerde informatie geven.

Ik wist dat onmiddellijk en heb andere supporters gerustgesteld, want indien bv laatste trein afgeschaft is door de ene of andere oorzaak, worden er vervangingsbussen ingelegd of zelfs opgevorderd.
Dus het was duidelijk een smoes,maar de aangekondigde perrons die waren wel degelijk juist :love:

toch, ronduit schandalig...

12 Dec 2011, 2:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Sammeken schreef:
Onderkroiper schreef:
iendrachtlovers schreef:
Dat is schandalig, dat is de mensen bewust verkeerde informatie geven.

Ik wist dat onmiddellijk en heb andere supporters gerustgesteld, want indien bv laatste trein afgeschaft is door de ene of andere oorzaak, worden er vervangingsbussen ingelegd of zelfs opgevorderd.
Dus het was duidelijk een smoes,maar de aangekondigde perrons die waren wel degelijk juist :love:

toch, ronduit schandalig...

Er is al voor minder klacht ingediend

Iendracht nor 2e

12 Dec 2011, 9:12
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Een match die we nooit hadden mogen verliezen en zeker niet na een 0-2 voorsprong. We krijgen dan nog genoeg kansen op 0-3 maar scoren deze niet. Op de moment denkte dan van 'we staan toch al 0-2 voor, op die één goal gaat het niet aankomen'... maar uiteindelijk dus blijkbaar wel. Opt einde niet slim genoeg gespeeld, houden we de bal in de ploeg dan valt dit niet voor.

Dender heeft één uitgespeelde kans gekregen en die trapt Coppin hoog over. Wij hadden 4 à 5 kansen op een extra goal. Schrijnend was vooral toen de 2-2 viel en Dender het begon te vieren alsof ze kampioen waren, ze hebben isj een puntje gepakt tegen DE ploeg van de Denderstreek ze.

Ik vond TVR echt slecht vandaag en niet geheel onlogisch dat Potjes op zijn plaats kwam te staan in de 2de helft. TVR werd er constant afgelopen en het enigste gevaar van Dender kwam van dinnen kant, op de moment dat hij eraf gaat en ge Potjes terug schuift stade nog altijd voor... dus ist logisch dat ge da probeert vast te houden door er nen sterkeren speler te zetten. Pas op ik zie wel iets in TVR ze, voor mij nen typischen speler voor den Iendracht: Veel inzet, genen schrik en durft te spelen. Cousin had veel wil en infiltraties maar zijn passen kwamen ook belange nie allemaal aan. Een punt of verplaatsing kan ik niet echt ongelukkig mee zijn maar we laten er uiteindelijk 2 liggen.

12 Dec 2011, 9:40
Ancien

Leeftijd: 46
Fanatix schreef:
Een match die we nooit hadden mogen verliezen en zeker niet na een 0-2 voorsprong. We krijgen dan nog genoeg kansen op 0-3 maar scoren deze niet. Op de moment denkte dan van 'we staan toch al 0-2 voor, op die één goal gaat het niet aankomen'... maar uiteindelijk dus blijkbaar wel. Opt einde niet slim genoeg gespeeld, houden we de bal in de ploeg dan valt dit niet voor.

Dender heeft één uitgespeelde kans gekregen en die trapt Coppin hoog over. Wij hadden 4 à 5 kansen op een extra goal. Schrijnend was vooral toen de 2-2 viel en Dender het begon te vieren alsof ze kampioen waren, ze hebben isj een puntje gepakt tegen DE ploeg van de Denderstreek ze.

Ik vond TVR echt slecht vandaag en niet geheel onlogisch dat Potjes op zijn plaats kwam te staan in de 2de helft. TVR werd er constant afgelopen en het enigste gevaar van Dender kwam van dinnen kant, op de moment dat hij eraf gaat en ge Potjes terug schuift stade nog altijd voor... dus ist logisch dat ge da probeert vast te houden door er nen sterkeren speler te zetten. Pas op ik zie wel iets in TVR ze, voor mij nen typischen speler voor den Iendracht: Veel inzet, genen schrik en durft te spelen. Cousin had veel wil en infiltraties maar zijn passen kwamen ook belange nie allemaal aan. Een punt of verplaatsing kan ik niet echt ongelukkig mee zijn maar we laten er uiteindelijk 2 liggen.

Thomas blockt daar anders in de eerste helft wel een vlijmscherpe counter af door met lijf en leden voor de bal te duiken of Coppin was alleen weg... Heeft 1 echt slecht verdedigende tussenkomst gedaan (die op de beelden van TV Oost is te zien) maar viel voor mij zeker niet negatief uit de toon - als hij er al werd afgelopen had het te maken met de buitenspelval die bij wijlen echt niet goed sloot en dat lag echt niet aan Thomas... Kijk maar eens naar de kans van Coppin in de tweede helft en het laatste doelpunt... Waren al zeker drie keer gewaarschuwd voor zulke ballen en keer op keer liepen we in het mes... Voor rust kwamen we amper in de problemen maar speelden we het o zo zwak uit - met dank aan Cousin die in de eerste helft geen enkele, maar dan ook geen enkele, goeie pass heeft gegeven... We slaagden er ook niet in iemand in de voet aan te spelen en we moeten eerlijk zijn - tot voor die rush had Jens toch ook nauwelijks een bal geraakt...

Wat wel duidelijk was, was dat Dom hem niet kon houden op snelheid en daarom dat Jens de sleutel had voor de tweede helft (en die ook gebruikte in het eerste kwartier) waarvan Laurent, Bob (inderdaad met enkele loepzuivere assists) en Ewen konden profiteren - helaas deden ze dat niet met doelpunten... Na de wissel van TVR en het achteruitschuiven van Podevijn vielen de echte aanvalsgolven vanop de flanken stil en werden alle ballen gewoon naar Laurent gepompt... Ik had Vervaecke gewoon op de plaats van TVR gehouden - in de organisatie blijven, meelopen met het mannetje van Dender en risicoloos inspelen. Aanvallend heel wat minder dreiging dan Jens en vooral - in het slotoffensief van Dender - niet de explosiviteit van Jens om Laurent in de ruimte te kunnen steunen...

Ook al zat Laurent er door, als we in de tweede helft twee minuten meer hetzelfde spel spelen als bij wijlen in de eerste helft (balletje terug tot op VDN, tussen de 2 centrale verdedigers, enz.) en indien onder druk een lel buiten naar de cornervlag toe, komt Dender nooit nog aan die laatste aanval toe... Met al die jaren ervaring in de ploeg vond ik dat de grootste ontgoocheling van zaterdag...

Anderzijds: ideale les voor tegen Tubize hé. Als je ziet dat die Charleroi kunnen kloppen, zal het daar toch zo heel slecht niet kunnen zijn.

12 Dec 2011, 10:13
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
FCV DENDER EH - EENDRACHT AALST: 2-2
"Een derby draait vaak uit op een gelijkspel, deze was niet anders. Beide teams zullen hier wel mee kunnen leven. Ze hebben geen gezichtsverlies geleden tegen de grote rivaal en staan allebei opnieuw een stapje dichter bij hun doel. Dender loopt een puntje weg uit de gevarenzone, Aalst staat weer wat steviger in de subtop. Met de vier goals hebben de vele fans ook een leuke pot voetbal te zien gekregen."

Dienen Patrick Goots is toch ook ne grote metten :boks: :boks:
Het is nu maandag en ik kan er nog steeds niet mee leven verdomme !

12 Dec 2011, 10:28
forumlegende

Die mededeling over de treinen was echt desinformatie, ik vraag me af of dat wel allemaal zomaar kan.
Mensen kloten op de voetbal, dat kunnen ze hier in België goed, maar voor de rest...

12 Dec 2011, 10:32
Ancien

Leeftijd: 55
tympanum2 schreef:
Die mededeling over de treinen was echt desinformatie, ik vraag me af of dat wel allemaal zomaar kan.
Mensen kloten op de voetbal, dat kunnen ze hier in België goed, maar voor de rest...

Met terugmatch zorgen we voor autoloze zondag in Oilsjt, en hopen op treinstaking dan jagen we hun allemaal de Dender op (in). ;)

12 Dec 2011, 10:35
Ancien

Leeftijd: 47
DavidSeal schreef:
tympanum2 schreef:

Met terugmatch zorgen we voor autoloze zondag in Oilsjt, en hopen op treinstaking dan jagen we hun allemaal de Dender op (in). ;)

Ik geloof nooit dat die mannen meer dan 200 man meebrengen, laatste speeldag, Aalst zijnde, én het feit dat die zoooooooooveel supporters hebben...van mij mogen ze allemaal wegblijven... Your support is shit!

12 Dec 2011, 10:38
nieuw in de eerste ploeg

Pauter schreef:
Wie zijn frietjes wil laten bakken door de keeper van dender, Aron De Raes.
Hij is momenteel de bestellingen aant opnemen in frituur den tipzak in moorsel!

Frituur den Tipzak in Moorsel wordt uitgebaat door Egon De Raes. Niet door Aron (Aron kan wel familie zijn die daar helpt, maar ik denk het niet).

12 Dec 2011, 11:08
nieuw in de eerste ploeg

Mariner schreef:
Iendrachtzot schreef:
Ze hebben een doekske ontworpe :p

Afbeelding

ohoh, wa naa gedoon? shit zeg :hmm:

In het rood van Verbroedering Atom nog wel :crazy:

12 Dec 2011, 11:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
http://www.fcvdendereh.be/event/362/216 ... E._Aalst./

Zit daar iets in't grondwater? Het enige waar die mannen over kunnen klappen is een fusie... Triestig zenne...

12 Dec 2011, 11:44
Ancien

Leeftijd: 55
Jeroen schreef:
http://www.fcvdendereh.be/event/362/2167/Burgemeester_Jo_Fonck_voor_FC_-_E._Aalst./

Zit daar iets in't grondwater? Het enige waar die mannen over kunnen klappen is een fusie... Triestig zenne...

Zag het ook al, ze smeken er bijna om. Hopelijk blijven ze bij ons bij hun verstand.

12 Dec 2011, 11:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
DavidSeal schreef:
Jeroen schreef:
http://www.fcvdendereh.be/event/362/2167/Burgemeester_Jo_Fonck_voor_FC_-_E._Aalst./

Zag het ook al, ze smeken er bijna om. Hopelijk blijven ze bij ons bij hun verstand.

Ik vraag mij af wie die ballonnen aan het opblazen is :hmm: zou een SDC daar iets meer van weten,het zou niet den eerste keer zijn,dat hij een blauwe ballon aan het opblazen is :cool:

12 Dec 2011, 12:13
Freak

Leeftijd: 35
Ze mogen is dringend medicatie uitvinden tegen die fusieziekte want het begint erg te worden

12 Dec 2011, 12:21
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
Natuurlijk is da water daar anders, zij krijgen water van VMW in Oiljst is dat TMVW en die mannen zijn aan het dromen dat het geen naam meer heeft, fusie met Dender NO WAY!!!
EA FOREVER KEEP ON DREAMING DENDERDINGES
:EA: :EA: :EA:

12 Dec 2011, 12:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 702 berichten ]  Ga naar pagina 1 40 41 42 43 44 47