|
|
| Pagina 3 van 9 |
[ 121 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 9 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Tubeke-Eendracht aalst
Iendrachter90 schreef: De spelers spelen voor een verlengde vakantie zaterdag,halen ze minstens 1punt krijgen ze tot na nieuwjaar vrijaf. Depoitre en VDN geven trouwens aan dat ze zeker bij aalst blijven tot het einde van het seizoen en een verlengd verblijf zien zitten als alles in zijn plooi valt. De enige reden waarom hier spelers zouden kunnen vertrekken is om de financiële problemen. Zie eigenlijk niemand echt uitblinken die in 1ste klasse verschil kan gaan maken(dan zie ik dit vooral als ploegen die in de winter aankopen doen om te versterken). En voor top 2de zijn er wel enkele, maar bij die ploegen ist toch ook ni wat het moet zijn... _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 14 Dec 2011, 13:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: De spelers spelen voor een verlengde vakantie zaterdag,halen ze minstens 1punt krijgen ze tot na nieuwjaar vrijaf. Depoitre en VDN geven trouwens aan dat ze zeker bij aalst blijven tot het einde van het seizoen en een verlengd verblijf zien zitten als alles in zijn plooi valt. 1/ en terecht ! 2/ hopelijk ! op VK was er een Westerlo-fan die over een week of twee beweerde dat er een speler van ons op weg was naar hen. geen naam vernoemd, maar kan volgens mij alleen over VDN, Poître of Moreels gaan. of misschien Schutterken (de Caje is daar fan van).Maar allicht was het ene loze roddel ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 14 Dec 2011, 13:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Heb ook horen waaien van Westerlo, zou waarschijnlijk wel gaan over VDN, om de blessure van Deelkens op te vangen
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 14 Dec 2011, 13:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Joren schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: davy1919 schreef: goh, prijs/kwaliteit gezien zou ik hem toch proberen van de hand te doen ze, tenzij BVR ervan overtuigd is dat hij nog van nut kan zijn. Dit is in mijn ogen de tweede mislukte transfer ,na Thompson,dit seizoen. Maar ergens versta ik de transfer van Thompson wel want stel u voor dat Depoitre zijn blessure niet meer goed kwam. Waren een pak betere spitsen in Derde te vinden dan Thompson, maar hij had zijn statistieken mee... Een aangekondigde miskoop, net zoals Gbarssin. Yep, Crispijn bvb. |
| 14 Dec 2011, 13:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
tympanum2 schreef: Mja hij blijft precies wel hangen als je de beelden bekijkt. Maar het zonder kijken naar voor stormen van onze andere 3 verdedigers was toch ook niet bijster intelligent gevoetbald... Enfin, Gbarssin kan zeker voetballen maar lijkt me ook niet echt de nodige inzet te tonen om zijn plaats op te eisen. Als er drie zijn die naar voor ‘schuiven’, lijkt me toch dat daar een afspraak rond bestaat. Bovendien vind ik dat als de buitenspelval opengezet word, dit doorgaans zeer goed gebeurt. Zelden slaagt de tegenstander er in om er door te glippen. Als dan de verdedigende middenvelder ineens dieper gaat verdedigen, dan de verdedigers zelf, terwijl zij mooi op één lijn vooruitschuiven, dan kan je die verdedigers toch niets verwijten. |
| 14 Dec 2011, 14:06 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
Still standing ! schreef: Iendrachter90 schreef: De spelers spelen voor een verlengde vakantie zaterdag,halen ze minstens 1punt krijgen ze tot na nieuwjaar vrijaf. Depoitre en VDN geven trouwens aan dat ze zeker bij aalst blijven tot het einde van het seizoen en een verlengd verblijf zien zitten als alles in zijn plooi valt. 1/ en terecht ! 2/ hopelijk ! op VK was er een Westerlo-fan die over een week of twee beweerde dat er een speler van ons op weg was naar hen. geen naam vernoemd, maar kan volgens mij alleen over VDN, Poître of Moreels gaan. of misschien Schutterken (de Caje is daar fan van).Maar allicht was het ene loze roddel ![]() Voor VDN is er interesse van Zulte Waregem, en voor Poitre van Beerschot, maar deze laatste wil zeker in Aalst blijven tot einde sezoen ![]() _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 14 Dec 2011, 14:20 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
=> Charleroi op Tubize vorig weekend. Geen ideaal beeld van het vak maar het lijkt mij goe voor wa sfeer te maken
http://www.youtube.com/watch?v=HIvhOzlk ... r_embedded Het vak rechts achter de goal ist denkek: http://www.afctubize.be/IMG/jpg/IMG_4740n001a.jpg PS ik heb ergens gelezen dat Tubize dit seizoen al 19 € gevraagd heeft voor een ticket. Zaterdag terug? _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 14 Dec 2011, 20:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Tubize wint 2 - 0 van Brussels, ze hebben de smaak te pakken dus wij zijn gewaarschuwd
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Dec 2011, 23:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Hoe zit het eigenlijk met Moreels? Gaat die nog aan spelen toekomen voor de winterstop?
_________________ MCMXIX |
| 15 Dec 2011, 0:52 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
ola, 6 op 6 voor Tubeke...eigenlijk niet slecht, gaan ze niet als angsthazen voetballen en Aalst doet het steeds beter tegen voetballende gehelen dan tegen pottenstampers. En ja, in hoeverre Brussels nog een meetbare tegenstander is? Vermeersch die (weeral es) gaat stoppen, ambras bij spelers...volgens mij dé degradatiekandidaat bij uitstek en dan verdwijnen.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 15 Dec 2011, 17:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik denk dat Tubeke zelfs 10 op 12 hebben na hun trainersontslag
|
| 15 Dec 2011, 17:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Ik denk dat Tubeke zelfs 10 op 12 hebben na hun trainersontslag Neen, 7 op 9. |
| 15 Dec 2011, 18:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bartos schreef: Smetje schreef: Ik denk dat Tubeke zelfs 10 op 12 hebben na hun trainersontslag Neen, 7 op 9. Zeker niet onderschatten dus. Ik supporter dit weekend ook voor Wetteren, hoewel ik van dieje mottige pee niet moet hebben. Maar dit weekend gun ik hen de 3ptn. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Dec 2011, 19:06 |
|
|
|
| 15 Dec 2011, 19:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
wz ajoin schreef: http://www.tvbrussel.be/video/8 Als Brussels afwerkt... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Dec 2011, 19:51 |
|
| Pagina 3 van 9 |
[ 121 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 9 Volgende |