Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 254 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 252 253 254 255 256 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Hier draait het allemaal om :EA:
Wie spreekt mij tegen dat dit nooit verloren mag gaan :angel:

http://unitedfootballfans.com/photo/p1080980-1?xg_source=facebook

Afbeelding

Afbeelding

17 Dec 2011, 16:31
Nationale Ploeg

Geo schreef:
Fillou schreef:

Nu goed, de mededeling komt er in de loop van de namiddag.

De namiddag loopt tot 18u, dus mogen we nog iets verwachten voor het vertrek naar Tubeke?

Ik veronderstel van wel, heb dat ook zo gevraagd, kwestie van wat duidelijkheid te hebben voor iedereen naar ginder vertrekt.

17 Dec 2011, 16:50
Vaste Waarde

Laat het mij zo stellen : Indien ze niet communiceren voor het vertrek naar Tubeke ( of voor de match tout-court) dan stinkt het serieus... ( wegens schrik van mogelijke reacties ???
Dus.... laat ons hopen dat we WEL nog iets horen :D :crazy:

17 Dec 2011, 17:05
Junior

Leeftijd: 54
Het blijft wel heel stil :EA:

17 Dec 2011, 17:09
Freak

Leeftijd: 42
Heel het gedoe rond het bestuur en FDR raakt mij totaal niet meer.
Hij mag er zijne plan mee trekken. :hmm:

17 Dec 2011, 17:16
Freak

Leeftijd: 35
De webmaster ligt zeker in slaap :D

17 Dec 2011, 17:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Fillou schreef:
Het is inderdaad vreemd dat dit enkele minuten na op die vergadering gevraagd wordt dat nog even stil te houden tot er een officieel bericht van de club komt, hier al op het forum staat.

Er waren, pakweg, veertien mensen aanwezig ....

Nu goed, de mededeling komt er in de loop van de namiddag.

Sorry, ik dacht dat het al geweten mocht zijn. Zoals ik reeds zei ik hoorde het van iemand die niet op de av was.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

Vaste Waarde

"SPORTING CLUB EENDRACHT AALST VZW
PERSMEDEDELING

Reeds geruime tijd was het huishouden van onze club niet op orde. Er waren binnen de algemene vergadering en de raad van bestuur verschillende visies nopens het beleid hetgeen aanleiding heeft gegeven tot het ontslag van verschillende leden van de raad van bestuur.

In deze moeilijke omstandigheden werd de club verder geleid door waarnemend voorzitter Michel Markey die alles in het werk heeft gesteld om, zowel in de spotlights als in de schaduw, het verder bestaan van de club te verzekeren.

Deze morgen 17/12/2011 werd een bijzondere algemene vergadering gehouden met als enige betrachting de club, die het sportief goed doet, ook op bestuurlijk vlak een nieuw elan te geven.

Op deze vergadering waren alle leden van de algemene vergadering aanwezig hetzij in persoon hetzij bij volmacht, evenals waarnemers van de supporters en Mr Marc Cottyn die een tweetal maanden geleden werd aangezocht om de club te begeleiden in het vinden van een duurzame en structurele oplossing voor de problemen.

In een 3 uur durende vergadering die in een zeer constructieve sfeer verliep en waarbij iedereen enkel het belang van de club voor ogen had werden alle mogelijke scenario’s besproken die een einde kunnen stellen aan een periode van instabiliteit in het bestuur en tevens op korte termijn de nodige financiële middelen kunnen verzekeren met het oog op het behalen van de licentie.

Ook het vestigen van een stevige kapitaalsstructuur, belangrijk op lange termijn, was één van de aandachtspunten.

De algemene vergadering werd dan ook uitgebreid met 3 leden, nl. de heren Karel Bosteels, Rik Balcaen en André Goffaerts.

Tevens werd een nieuwe raad van bestuur samengesteld. Voortaan zal de club dan ook geleid worden door Frank De Roose, Luc Van Hauwermeiren, Tom Van Raes, Karel Bosteels en Luc Ledegen.

Deze nieuwe ploeg zal de taken nog onderling verdelen doch zal in elk geval worden bijgestaan door Michel Markey, die de verbinding zal zijn tussen de club en de supporters.

Het nieuwe bestuur en de leden van de algemene vergadering staan voor een zeer grote uitdaging doch met de steun van allen moet dit mogelijk zijn.

Door de perikelen zal de tussentijdse evaluatie door de licentiecommissie hoogstwaarschijnlijk negatief zijn doch dit betekent enkel dat onze club geen aankopen zal kunnen verrichten op de transfermarkt. De huidige samenstelling van de ploeg vergt evenwel geen aankopen zodat dit euvel geen weerslag zal hebben op het sportieve beleid.

Het nieuwe bestuur maakt zich sterk dat de nieuwe licentie zal worden behaald door de club, en dit als een onafhankelijke Aalsterse club. Een professioneel beleid op alle niveaus en in alle transparantie met de aanstelling van een onafhankelijke accountant en een bedrijfsrevisor zullen hiertoe bijdragen.

Ps. Indien u meer uitleg wenst kan u steeds contact opnemen met Marc Cottyn, 0475490845 die hiervoor door de club werd gemandateerd."

Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Ik kan der mé hiejl goe in vinnen !

:EA:

17 Dec 2011, 17:47
Vaste Waarde

en nu hopen dat alle miserie aangaande bestuur voorbij is.
Iendracht Vooruit. :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

17 Dec 2011, 17:55
Junior

Leeftijd: 54
Hopelijk geraken alle problemen nu opgelost en kunnen we stilletjes aan een verdere toekomst beginnen denken. :banana:

17 Dec 2011, 17:57
Ancien

Lang geleden dat ik hier nog iets gepost heb, maar ik was dat ganse gedoe van bestuursstrubbelingen enz.. kotsbeu.
Nu is het hopelijk gedaan met moddergooien of verdeeldheid te zaaien tussen de supporters en kunnen wij onze pijlen nu richten op het sportieve en de supportersactie, we zullen wel nog een tandje moeten bijsteken om het gewenste bedrag te behalen, gezien het belang van deze zaak zou dit zeker moeten lukken.
Veel respect voor de initiatiefnemers en alle medewerkers, voor hen hoop ik van ganser harte dat we slagen om een zetel te bemachtigen.
Allez, laat ons vanavond nog eens de drie punten pakken en we krijgen nog een mooi kerstgeschenk om dit fantastisch jaar op sportief gebied af te sluiten. :EA:

17 Dec 2011, 18:02
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Hugo schreef:
Lang geleden dat ik hier nog iets gepost heb, maar ik was dat ganse gedoe van bestuursstrubbelingen enz.. kotsbeu.
Nu is het hopelijk gedaan met moddergooien of verdeeldheid te zaaien tussen de supporters en kunnen wij onze pijlen nu richten op het sportieve en de supportersactie, we zullen wel nog een tandje moeten bijsteken om het gewenste bedrag te behalen, gezien het belang van deze zaak zou dit zeker moeten lukken.
Veel respect voor de initiatiefnemers en alle medewerkers, voor hen hoop ik van ganser harte dat we slagen om een zetel te bemachtigen.
Allez, laat ons vanavond nog eens de drie punten pakken en we krijgen nog een mooi kerstgeschenk om dit fantastisch jaar op sportief gebied af te sluiten. :EA:

(y)

en t is nu misschien de moment om deze topics over bestuurszaken (voorlopig , maar liever volledig) te sluiten en terug rustig en normaal als supporter over onze ploeg te praten??

17 Dec 2011, 19:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
blijft GVE manager?

17 Dec 2011, 20:32
forumlegende

Volgens Vantjen werd De Roose unaniem verkozen tot voorzitter...

17 Dec 2011, 22:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 252 253 254 255 256 289