|
|
| Pagina 257 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 255 256 257 258 259 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Dat is dus "wit op zwert"
![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 20 Dec 2011, 13:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: ![]() ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Dec 2011, 13:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Onderkroiper schreef: ![]() Anti fusieclub! _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 20 Dec 2011, 13:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: ![]() er gaan traantjes vloeien in Denderpoes. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 20 Dec 2011, 13:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: ![]() Graalèk goe nies. De moestasj van Denjerbrol mag zèn natte droeimen opbeirgen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Dec 2011, 13:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
In de statuten effenaf ? Iemand die daar bevestiging over kan geven ?
Goed dat Gerd blijft, als het bij de 2 partijen van harte is dan hebben we een goede zaak gedaan. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Dec 2011, 13:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Ik ben bloi dak ier goe nies leis!!
En oepelèk de neizen vér e poeisken in dezelde richting.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 20 Dec 2011, 13:37 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik hoop uit de grond van mijn Eendracht-hart dat we nu vertrokken zijn voor een lange periode met sportieve successen en bestuurlijke rust.
Hopelijk kan het bestuur snel werk maken van contractverlengingen en contacten met nieuwkomers. Ik ken onze manager niet maar ik hoor van velen dat hij goed werk levert, dus op zich ook een goeie zaak dat hij aanblijft. Hopelijk kan hij samen met het bestuur de boel blijven rechttrekken en een goede lijn uitzetten om de toekomst van de club op korte en lange termijn te vrijwaren. Als het bestuur keihard blijft werken om de licentie te behalen en afspraken kunnen maken (én nakomen) met schuldeisers en daarbij de supporters die er zich nog eens volledig achter zetten, gaan we hopelijk een mooie toekomst tegemoet. Knap dat in de statuten werd opgenomen dat er geen fusies(s) worden aangegaan. ![]() |
| 20 Dec 2011, 14:25 |
|
|
Scholier
Bakkie schreef: elfahem schreef: Iemand wat meer informatie over de nieuwkomers in de RvB: Tom Van Raes en Karel Bosteels. En de nieuwe vzw-leden: Rik Balcaen en André Goffaert? André Goffaert/Mercedes Karel Bosteels/ Duparc Rik Balcaen/Belcolade Tom Van Raes ken ik ook niet echt. Rik Balcaen: ex Belcolade volgens WN belcolade |
| 20 Dec 2011, 14:27 |
|
|
Knaap
witteken schreef: Ace schreef: Allez, hij gaat ons vertrouwen niet beschamen en de twijfelaars overtuigen met daden. Heel goed zou ik zeggen, laten ze maar beginnen met het plan voor te stellen aan de supporters en de nieuwe sponsors die FDR ging meebrengen te laten optekenen. Dat zou al een 1ste daad zijn om ons vetrouwen te verdienen. Ik ben niet voor kamp A of B wel voor den Iendracht en we moeten nog altijd die put dichten en ondertussen onze spelers hun pree betalen. Als dit gebeurt, kunnen we weer verder bouwen. normaal gezien ging hij er direct 100000 euro insteken , was dat zo niet gezegd geweest bij die laatste supportersvergadering met hem ? ik ben er zeker van dat hij globaal gezien al meer heeft gegeven dan bovenvermeld bedrag. |
| 20 Dec 2011, 16:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: ![]() Als dit klopt is dat heel leuk nieuws. Toont vooral aan dat de huidige leden van de AV het goed voorhebben met de club. Maar welke waarde heeft dit op lange termijn? Als dit zomaar kan opgenomen worden in de statuten vermoed ik dat dat op een later moment mits goedkeuring van de AV ook weer geschrapt kan worden? |
| 20 Dec 2011, 16:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Smetje schreef: Onderkroiper schreef: ![]() Als dit klopt is dat heel leuk nieuws. Toont vooral aan dat de huidige leden van de AV het goed voorhebben met de club. Maar welke waarde heeft dit op lange termijn? Als dit zomaar kan opgenomen worden in de statuten vermoed ik dat dat op een later moment mits goedkeuring van de AV ook weer geschrapt kan worden? Maar dan moet de meerderheid dit wel willen en ookal zou de AV dat willen, weir loaten da nie gebeuren eh! ![]() |
| 20 Dec 2011, 16:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
[quote="Smetje
Als dit klopt is dat heel leuk nieuws. Toont vooral aan dat de huidige leden van de AV het goed voorhebben met de club. Maar welke waarde heeft dit op lange termijn? Als dit zomaar kan opgenomen worden in de statuten vermoed ik dat dat op een later moment mits goedkeuring van de AV ook weer geschrapt kan worden?[/quote] Moet je vooral zien als een "statement" van het huidig bestuur naar aanleiding van de bestaande geruchten en gezien onze geschiedenis. Meer moet je er niet achter zoeken, mar als statement vind ik dat toch al belangrij kgenoeg... |
| 20 Dec 2011, 16:24 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
jammen schreef: Onderkroiper schreef: ![]() Graalèk goe nies. De moestasj van Denjerbrol mag zèn natte droeimen opbeirgen. En nu maar hopen dat terjoden-welle in vierde blijft ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 20 Dec 2011, 16:40 |
|
|
Vaste Waarde
gweninho schreef: Smetje schreef: Onderkroiper schreef: ![]() Als dit klopt is dat heel leuk nieuws. Toont vooral aan dat de huidige leden van de AV het goed voorhebben met de club. Maar welke waarde heeft dit op lange termijn? Als dit zomaar kan opgenomen worden in de statuten vermoed ik dat dat op een later moment mits goedkeuring van de AV ook weer geschrapt kan worden? Maar dan moet de meerderheid dit wel willen en ookal zou de AV dat willen, weir loaten da nie gebeuren eh! ![]() Ik heb die principebeslissing doen stemmen op de AV, maar het is nog niet opgenomen in de statuten omdat dit niet uitdrukkelijk op de agenda stond. Volgende keer dat het AV is einde januari, zal ik vragen om dit in de statuten op te nemen. Ik heb hiermee de pas willen afsnijden van 2 sponsors die voor een grote club in de Denderstreek zijn. |
| 20 Dec 2011, 22:07 |
|
| Pagina 257 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 255 256 257 258 259 … 289 Volgende |