|
|
| Pagina 698 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 696 697 698 699 700 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Citeer: Als ik hier mensen hoor klagen over weekendwerk en onregelmatige uren, dan heb je daar zelf voor gekozen dacht ik toch. Ik doe mijn werk graag maar weekendwerk en onregelmatige uren is "part of the job". Klagen doe ik dus niet maar soms komt het, zoals ik al zei, niet goed uit als ik een bepaald weekend moet werken. Langs de andere kant ben ik dan, ter compensatie, een aantal dagen in de week thuis, wat dan wel soms goed uitkomt. Zo zie je maar weer: elk nadeel heeft zijn voordeel. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Dec 2011, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Dat er moet bespaard worden, helemaal mee eens, maar niet op deze manier. Zoals Quickie kort door de bocht aant vliegen is, kan dat niks anders dan respons opleveren. Wij mogen niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar de heren ministers duidelijk wel! Want nu moet het allemaal rap-rap in orde komen wegens te veel tijd verloren. Efkes vergeten dat ze al 500 dagen aant leuteren waren...
Dat een staking massa's geld kost ga ik niet ontkennen, maar hoeveel eurokes hebben we niet verloren de voorbije 500 dagen denken jullie? Met wie zn geld was dat? Dat allemaal voor enkele riant betaalde pipo's te financieren die er samen niet uit kwamen.... Ik ga er niet dieper op ingaan, ge kunt er uren, weken ... zelfs 500 dagen over discussieren. Feit is dat àls er iets "gewonnen" (lees: minder verloren) wordt door de vakbondsacties, dat al degene die nu lopen te klagen dat die acties hun strot uitkomen, wel mee gaan profiteren van de resultaten. Ik zou liever al degenen die er tegen zijn een papierken zien tekenen waarop ze bevestigen afstand te doen van alle voordelen bekomen door vakbondsacties, vroeger, nu en in de toekomst! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 21 Dec 2011, 10:35 |
|
|
forumlegende |
BVW schreef: Dat er moet bespaard worden, helemaal mee eens, maar niet op deze manier. Zoals Quickie kort door de bocht aant vliegen is, kan dat niks anders dan respons opleveren. Wij mogen niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar de heren ministers duidelijk wel! Want nu moet het allemaal rap-rap in orde komen wegens te veel tijd verloren. Efkes vergeten dat ze al 500 dagen aant leuteren waren... Dat een staking massa's geld kost ga ik niet ontkennen, maar hoeveel eurokes hebben we niet verloren de voorbije 500 dagen denken jullie? Met wie zn geld was dat? Dat allemaal voor enkele riant betaalde pipo's te financieren die er samen niet uit kwamen.... Ik ga er niet dieper op ingaan, ge kunt er uren, weken ... zelfs 500 dagen over discussieren. Feit is dat àls er iets "gewonnen" (lees: minder verloren) wordt door de vakbondsacties, dat al degene die nu lopen te klagen dat die acties hun strot uitkomen, wel mee gaan profiteren van de resultaten. Ik zou liever al degenen die er tegen zijn een papierken zien tekenen waarop ze bevestigen afstand te doen van alle voordelen bekomen door vakbondsacties, vroeger, nu en in de toekomst! niet vergeten dat er eigenlijk onrechtstreeks ook serieus bespaard is door het systeem van voorlopige twaalfden he (ook niet te kort door de bocht vliegen langs de andere kant dus)_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 21 Dec 2011, 10:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
BVW schreef: Dat er moet bespaard worden, helemaal mee eens, maar niet op deze manier. Zoals Quickie kort door de bocht aant vliegen is, kan dat niks anders dan respons opleveren. Wij mogen niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar de heren ministers duidelijk wel! Want nu moet het allemaal rap-rap in orde komen wegens te veel tijd verloren. Efkes vergeten dat ze al 500 dagen aant leuteren waren... Dat een staking massa's geld kost ga ik niet ontkennen, maar hoeveel eurokes hebben we niet verloren de voorbije 500 dagen denken jullie? Met wie zn geld was dat? Dat allemaal voor enkele riant betaalde pipo's te financieren die er samen niet uit kwamen.... Ik ga er niet dieper op ingaan, ge kunt er uren, weken ... zelfs 500 dagen over discussieren. Feit is dat àls er iets "gewonnen" (lees: minder verloren) wordt door de vakbondsacties, dat al degene die nu lopen te klagen dat die acties hun strot uitkomen, wel mee gaan profiteren van de resultaten. Ik zou liever al degenen die er tegen zijn een papierken zien tekenen waarop ze bevestigen afstand te doen van alle voordelen bekomen door vakbondsacties, vroeger, nu en in de toekomst! Ik kan er volledig inkomen dat er acties moesten volgen. Maar dat ze er zich dan aan houden om op de afgesproken dag die acties te laten plaatsvinden. Deze ochtend zonder problemen de trein kunnen nemen naar Brussel, je komt op het werk aan, geen enkele Waal is er omdat ze de stations van Mons, Namen en Luik platgelegd hebben. Was de staking niet voorzien voor morgen ? Waarom moeten onze Waalse "vrienden" altijd een specialeken uit de mouw schudden ? Resultaat is dat ik hier nu de enigste ben om twee diensten te verzekeren, en zal ik deze avond op tijd mijn trein kunnen nemen, of gaat hij weer eens afgeschaft zijn ? Voor morgen heb ik kunnen regelen dat ik telewerk kan doen, maar ik moet daarmee ook niet alle dagen afkomen natuurlijk. Soit, het is weer Jan met de pet die gekloot wordt door heel die affaire. Staak gewoon op de afgesproken dagen en je zal heel wat sympathie losweken bij de doelgroep, nu voelt die doelgroep zich weer eens droogweg gepakt. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 21 Dec 2011, 11:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Dirk schreef: BVW schreef: Dat er moet bespaard worden, helemaal mee eens, maar niet op deze manier. Zoals Quickie kort door de bocht aant vliegen is, kan dat niks anders dan respons opleveren. Wij mogen niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar de heren ministers duidelijk wel! Want nu moet het allemaal rap-rap in orde komen wegens te veel tijd verloren. Efkes vergeten dat ze al 500 dagen aant leuteren waren... Dat een staking massa's geld kost ga ik niet ontkennen, maar hoeveel eurokes hebben we niet verloren de voorbije 500 dagen denken jullie? Met wie zn geld was dat? Dat allemaal voor enkele riant betaalde pipo's te financieren die er samen niet uit kwamen.... Ik ga er niet dieper op ingaan, ge kunt er uren, weken ... zelfs 500 dagen over discussieren. Feit is dat àls er iets "gewonnen" (lees: minder verloren) wordt door de vakbondsacties, dat al degene die nu lopen te klagen dat die acties hun strot uitkomen, wel mee gaan profiteren van de resultaten. Ik zou liever al degenen die er tegen zijn een papierken zien tekenen waarop ze bevestigen afstand te doen van alle voordelen bekomen door vakbondsacties, vroeger, nu en in de toekomst! Ik kan er volledig inkomen dat er acties moesten volgen. Maar dat ze er zich dan aan houden om op de afgesproken dag die acties te laten plaatsvinden. Deze ochtend zonder problemen de trein kunnen nemen naar Brussel, je komt op het werk aan, geen enkele Waal is er omdat ze de stations van Mons, Namen en Luik platgelegd hebben. Was de staking niet voorzien voor morgen ? Waarom moeten onze Waalse "vrienden" altijd een specialeken uit de mouw schudden ? Resultaat is dat ik hier nu de enigste ben om twee diensten te verzekeren, en zal ik deze avond op tijd mijn trein kunnen nemen, of gaat hij weer eens afgeschaft zijn ? Voor morgen heb ik kunnen regelen dat ik telewerk kan doen, maar ik moet daarmee ook niet alle dagen afkomen natuurlijk. Soit, het is weer Jan met de pet die gekloot wordt door heel die affaire. Staak gewoon op de afgesproken dagen en je zal heel wat sympathie losweken bij de doelgroep, nu voelt die doelgroep zich weer eens droogweg gepakt. Ik beslis da nie het Dirk, wie, waar, wanneer enz... Feit is dat niks doen gelijk staat met toegeven. Wat betreft de onaangekondigde acties ben ik het volledig met u eens, tzijn nie voor niks de walen die daar tsterkst in zijn hé. De beste mop onder de taalgrens vind ik toch dat ze massaal voor Di Rupo stemmen en nu hij premier is hem massaal gaan tegenwerken. Ahja, neen, ik heb niks tegen de Walen zenne ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 21 Dec 2011, 11:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
ik weet da oeik wel da goi dor nie kenjt oan doen hé Bjorn, mor ik wil mor zeggen dat de syndicaten op deze manier veel sympathie kwoitspelen.
Te pas en te onpas stoaken ze in de woalen bé den NMBS, zien ze een vlieg in ne wagon, werd den troin stopgezetj omda ze in hygiënscher omstandigheden willen weirken, vér et cru oit te drikken. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 21 Dec 2011, 11:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dirk schreef: ik weet da oeik wel da goi dor nie kenjt oan doen hé Bjorn, mor ik wil mor zeggen dat de syndicaten op deze manier veel sympathie kwoitspelen. Te pas en te onpas stoaken ze in de woalen bé den NMBS, zien ze een vlieg in ne wagon, werd den troin stopgezetj omda ze in hygiënscher omstandigheden willen weirken, vér et cru oit te drikken. De vroag es WIe goat die vlieg vangen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Dec 2011, 11:25 |
|
|
Onderkroiper schreef: Dirk schreef: ik weet da oeik wel da goi dor nie kenjt oan doen hé Bjorn, mor ik wil mor zeggen dat de syndicaten op deze manier veel sympathie kwoitspelen. Te pas en te onpas stoaken ze in de woalen bé den NMBS, zien ze een vlieg in ne wagon, werd den troin stopgezetj omda ze in hygiënscher omstandigheden willen weirken, vér et cru oit te drikken. De vroag es WIe goat die vlieg vangen ![]() Zetj dor gewoein ne Marokoan in diene wagon en de vlieg zal wel volgen. Ziedet na oe simpel dat da soms kan zoin ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 21 Dec 2011, 11:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dirk schreef: Onderkroiper schreef: Dirk schreef: ik weet da oeik wel da goi dor nie kenjt oan doen hé Bjorn, mor ik wil mor zeggen dat de syndicaten op deze manier veel sympathie kwoitspelen. Te pas en te onpas stoaken ze in de woalen bé den NMBS, zien ze een vlieg in ne wagon, werd den troin stopgezetj omda ze in hygiënscher omstandigheden willen weirken, vér et cru oit te drikken. De vroag es WIe goat die vlieg vangen ![]() Zetj dor gewoein ne Marokoan in diene wagon en de vlieg zal wel volgen. Ziedet na oe simpel dat da soms kan zoin ![]() Ten es de vroag eet dienen Marokoan wel ne coupong ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Dec 2011, 11:35 |
|
|
Onderkroiper schreef: Dirk schreef: Onderkroiper schreef: De vroag es WIe goat die vlieg vangen ![]() Zetj dor gewoein ne Marokoan in diene wagon en de vlieg zal wel volgen. Ziedet na oe simpel dat da soms kan zoin ![]() Ten es de vroag eet dienen Marokoan wel ne coupong ![]() Awel tein smetje dienen deraf in de volgende stausje en de vlieg es mee, problem solved ! ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 21 Dec 2011, 11:45 |
|
|
Met dank aan Mariner voor de link
My precious![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Dec 2011, 11:57 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Nice
![]() en beetje gerelateerd, eerder bij smeagol dan bij ons logo is dit artikel:: Eerste trailer van 'The Hobbit' http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20111221_023 _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 21 Dec 2011, 12:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Torenpoeper jongerenwoord van het jaar
‘Torenpoeper’ is door Van Dale uitgeroepen tot woord van het jaar in het segment ‘Jongerentaal’. Het woord werd in deze categorie verkozen boven ‘bingelen en ‘ownen’. Torenpoeper verwijst naar het uitgelekte internetfilmpje met de burgemeester in een hoofdrol. Een flink aantal Aalstenaars voerde actief campagne om het woord in Van Dale te krijgen. Het woord van het jaar – alle categorieën – is ‘stoeproken’, een woord dat sinds het rookverbod in de horeca weinig bijkomende uitleg behoeft. 16.000 mensen namen deel aan de stemming. bron: aalst.tv _________________ MCMXIX |
| 21 Dec 2011, 16:57 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Fillou schreef: Fijn dat je het zelf aanhaalt, witzwet .... toen mijn kindjes geboren zijn, was ik de ochtend nadien, na om halfzeven in het moederhuis een uurtje te gaan kijken of alles ok was, alle dagen in de voormiddag paraat op 't werk ja. Mijn vrouw is tien dagen na de geboorte van mijn zoon terug komen werken. Bij mijn dochter was dat twaalf dagen. Op halve kracht, dat is waar en we hadden het ongeloofelijke voordeel dat onze twee babytjes op 't werk in een parkske konden maffen, maar dan nog. Corredor ... met statistieken kan je alles bewijzen. Je scheert de ganse bedrijfswereld over dezelfde kam. Je weet zelf goed genoeg dat het voor een kmo helemaal niet zo is dat zo weinig belastingen betaald worden. Geloof me, als ik zie wat wij allemaal moeten afgeven op dingen waar we hard voor werken (ik niet natuurlijk, want ik doe hier niets, maar de twee generaties voor mij) aan een overheid die er niets of toch veel te weinig mee doet, behalve mensen financieren die daar helemaal niets voor in de plaats stellen, dan kan ik tranen met tuiten huilen. Met dat zwart geld moet ik trouwens eens lachen. 'k weet het jongen, en ziekteverlof bestaat ook niet voor jullie en de laagste pensioenen krijgen. Heb echt compassie met u. Er zijn genoeg zaken waar men kan op besparen maar toch niet op bevallingsverlof zeker?! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 21 Dec 2011, 17:51 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
|
| 21 Dec 2011, 18:58 |
|
| Pagina 698 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 696 697 698 699 700 … 885 Volgende |