|
|
| Pagina 10 van 19 |
[ 282 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 19 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: 'n iendracht vert leiven
Na maanden voorbereiden met het hele actiecomité, na vele vergaderingen, na veel geregel en gepalaver met alle besturen, is het morgen eindelijk zo ver. We sluiten onze twee zotten van lee op in ons eigenste glazen huis! We maken er een succes van en zetten onze club nog eens duidelijk op de kaart. We hopen aal tesaumen ons doel te bereiken en de teller over de 15000 euro te laten gaan. Hier hebben we allemaal naar toe geleefd. Wij hopen op jullie massale aanwezigheid om er een fiestjen van te maken.
Tot morgen, overmorgen en zondag, Het actiecomité. |
| 06 Jan 2012, 0:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Onderkroiper schreef: Exemplaar N°043 voor een zeker Léon = Leon Heyvaert, eentje voor mijne pa _________________ www.spionkoplede.com |
| 06 Jan 2012, 9:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De eerste 50 exemplaren zijn uitverkocht
N° 048 gereserveerd voor Jacques Leeman N° 049 gereserveerd voor Elfahem _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Jan 2012, 10:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Chapeau en bedankt aan al degenen die hun schouders gezet hebben onder deze aktie. Veel gebeurd de laatste weken van individuele akties tot de supportersclubs die iets op touw hebben gezet om geld in het baksken te brengen. Zoals den Onderkroiper reeds zei " Vele kleine schakels hebben op het einde gezorgd voor een stevige ketting. Waarschijnlijk gaan we die 15.000 dit weekend bereiken via het glazen huis. Onze zorgen zijn daarmee zeker niet van de baan maar het is voor het bestuur toch een duidelijk signaal en een stevige duw in de rug. Daarbovenop krijgen we als supporter via een zitje in de AV toch wat meer zicht en controle in de werking van de club. Mogelijke wanbeheer zoals in het verleden sluiten we daarmee zeker niet uit maar het zal in ieder geval sneller opgemerkt worden en er kan dan al eens sneller aan de alarmbel getrokken worden. Die 15.000 moet dus gehaald worden en stranden we op een zucht hiervan dan kan er altijd nog eens een oproep gedaan worden voor een ultieme steunkaartenverkoop in een volgende thuiswedstrijd vind ik. Nogmaals Chapeau mannen en tot morgen
![]() |
| 06 Jan 2012, 11:01 |
|
|
Freak
het interesseert ons bestuur precies niet.niets op de officiele website.
![]() |
| 06 Jan 2012, 11:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: het interesseert ons bestuur precies niet.niets op de officiele website. ![]() Blijkbaar is dit enkel hun verwijzing ![]() Goed nieuws want ik deed zopas een belletje en het programma zal zo snel mogelijk geplaatst worden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Jan 2012, 12:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Het podium is net geïnstalleerd en ook de drankstand word nu opgezet!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Jan 2012, 12:37 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: gweninho schreef: Ik vermoed dat de exemplaarkes nog vanavond of ten laatste morgenmiddag allemaal gereserveerd zullen zijn Prachtig initiatief Onderkroiper ![]() En zeggen dat ik daar pas gisterenmorgen de ingeving van kreeg toen ik van Bram de melding kreeg dat het Glazen Huis aangekomen was. Ondertussen kan ik hier het goede nieuws melden dat de aanmaak van de eerste 50 boekjes en daarmee bedoel ik de 12 bladzijden en het laatste blad dat rectoverso geprint wordt = 14 pagina's maal 50 exemplaren = 700 kleurenkopijen gesponsord worden door een Iendrachter met het hart op de juiste plaats. Anoniem wil hij blijven maar hij wil wel kwijt dat hij ook actief is bij HOKE in het MTSA. Dat betekend dat er enkel de onkost blijft van het inbinden, misschien vind ik daar ook nog een sponsor voor De rekening is vlug gemaakt en kan er na de aflevering en afrekening van de boekjes, de ronde som van 250 Euro NETTO ingeschreven worden voor de aktie. Driemaal hiep hiep hoera voor de gulle schenker. Vanaf exemplaar 051 zal de winst dus beperkter zijn, daarom de reden om eerst verder te reserveren tot er genoeg bestelde exemplaren zijn om van verminderd tarief te genieten in het Copycenter. Aanmaken kunnen we steeds maar hoe goedkoper hoe meer winst voor de aktie ![]() Bij den HOKE...dan zal hij ni lang meer anoniem blijven...vant weekend weet ik wie de gulle schenker is |
| 06 Jan 2012, 13:47 |
|
|
Jules Bocandé schreef: Onderkroiper schreef: gweninho schreef: Ik vermoed dat de exemplaarkes nog vanavond of ten laatste morgenmiddag allemaal gereserveerd zullen zijn Prachtig initiatief Onderkroiper ![]() En zeggen dat ik daar pas gisterenmorgen de ingeving van kreeg toen ik van Bram de melding kreeg dat het Glazen Huis aangekomen was. Ondertussen kan ik hier het goede nieuws melden dat de aanmaak van de eerste 50 boekjes en daarmee bedoel ik de 12 bladzijden en het laatste blad dat rectoverso geprint wordt = 14 pagina's maal 50 exemplaren = 700 kleurenkopijen gesponsord worden door een Iendrachter met het hart op de juiste plaats. Anoniem wil hij blijven maar hij wil wel kwijt dat hij ook actief is bij HOKE in het MTSA. Dat betekend dat er enkel de onkost blijft van het inbinden, misschien vind ik daar ook nog een sponsor voor De rekening is vlug gemaakt en kan er na de aflevering en afrekening van de boekjes, de ronde som van 250 Euro NETTO ingeschreven worden voor de aktie. Driemaal hiep hiep hoera voor de gulle schenker. Vanaf exemplaar 051 zal de winst dus beperkter zijn, daarom de reden om eerst verder te reserveren tot er genoeg bestelde exemplaren zijn om van verminderd tarief te genieten in het Copycenter. Aanmaken kunnen we steeds maar hoe goedkoper hoe meer winst voor de aktie ![]() Bij den HOKE...dan zal hij ni lang meer anoniem blijven...vant weekend weet ik wie de gulle schenker is Ik heb opnieuw groot nieuws want ik vond nieuwe sponsor voor de aanmaak van boekjes N° 051 tot en met 100. Deze sponsor is ook voorlopig anoniem Dus nu is het zeker dat er nog 50 exemplaren kunnen aangemaakt worden, en indien ook deze verkocht geraken (waar ik niet aan twijfel) zal er dus 500 Euro voor de aktie winst zijn Wie had dat enkele dagen geleden verwacht ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Jan 2012, 14:05 |
|
|
Exemplaar 051 gereserveerd voor Thomas Maenhout
Exemplaar 052 gereserveerd voor Michael Wellekens Exemplaar 053 gereserveerd voor Pieter Lambrecht _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Jan 2012, 14:07 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
wat kleinschalig begon...
![]() |
| 06 Jan 2012, 14:08 |
|
|
Jules Bocandé schreef: wat kleinschalig begon... ![]() Morgenavond & zondag worden er flyers uitgedeeld aan de supporters die nog niets afweten van dit UEFA boekje. Zelfs met een oplage van 100 stuks blijft het een exclusief item om als Iendrachter te bezitten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Jan 2012, 14:11 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Boekje 54 is voor mij
![]() |
| 06 Jan 2012, 14:22 |
|
|
zwawi schreef: Boekje 54 is voor mij ![]() N° 054 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Jan 2012, 14:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
en 55 vé moi
_________________ Proud member " den natten toeig" |
| 06 Jan 2012, 14:42 |
|
| Pagina 10 van 19 |
[ 282 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 19 Volgende |