Derde Klasse B - Pagina 51 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 49 50 51 52 53 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
2-1 gebleven

11 Mar 2006, 22:33
Niet verdiend, maar als ge een paar dotten van kansen, zelfs voor een leeg doel, mist, dan zoek je het zelf eh. Enfin, daarmee is de titelstrijd weer leven ingeblazen... :hmm:

12 Mar 2006, 0:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
KSK Maldegem in nauwe schoentjes

KSK Maldegem zit in financiele ademnood. De clubleiding vermoedt dat het tegen het einde van het seizoen een tekort van 40000 tot 70000 euro zal hebben. Van een faillissement of vereffening is voorlopig geen sprake. De club heeft ook geen schulden tegenover de bond en moet ook niet vrezen om van de bondslijsten geschrapt te worden. KSK Maldegem mag ook voorlopig op begrip rekenen van zijn schuldeisers. De financiële put komt e rvooral omdat de club zelf geconfronteerd wordt met een viertal sponsors en enkele kleinere sponsors die voorlopig niet over de brug komen. De club hoopt door een herstructurering van de vzw ruimte te scheppen voor een aantal potentiële investeerders. Vooral sponsor Eddy Geeraerd van More Energy, huidige voorzitter Rudy Wittewrongel en ex-voorzitter Frans Goeminne trekken op zoek naar investeerders. Zij hopen dat de schuld tegen eind dit jaar weggevlakt wordt om tegen eind dit seizoen schuldenvrij te zijn. (DLM)

Bron: Het Volk

15 Mar 2006, 20:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Scouts volgen massaal de wedstrijden van FCV Dender. Ze houden dan steeds één speler in het oog: Henri Munyaneza. Cercle Brugge, Beveren en Lokeren hengelen al naar de diensten van de kopbalsterke aanvaller.

Munyaneza is een 21-jarige Rwandese international die in ons land speelde voor Aalst, RWDM en Denderhoutem. Dit seizoen trof de 1m88 grote spits reeds 15 maal raak.

Alé als em bij ons speelde was em ,volgens het toenmalig bestuur en Van Roy, geen sjiek waard  :hmm: .

19 Mar 2006, 12:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Website: http://www.iendracht.be
WLM: [email protected]
Titus schreef:
Scouts volgen massaal de wedstrijden van FCV Dender. Ze houden dan steeds één speler in het oog: Henri Munyaneza. Cercle Brugge, Beveren en Lokeren hengelen al naar de diensten van de kopbalsterke aanvaller.

Munyaneza is een 21-jarige Rwandese international die in ons land speelde voor Aalst, RWDM en Denderhoutem. Dit seizoen trof de 1m88 grote spits reeds 15 maal raak.

Alé als em bij ons speelde was em ,volgens het toenmalig bestuur en Van Roy, geen sjiek waard :hmm: .

Ne goeie zet van ons nieuwe bestuur dat ze Van Roy buiten gesmeten hebben!

19 Mar 2006, 12:49
Ancien

Leeftijd: 42
Ik vond het in den tijd (en nu nog) ook heel stom om Munyaneza weg te doen hier bij ons. Hij is ongetwijfeld top in 3e en zeker ook in 2e. Maar of hij ooit in eerste klasse iets te zoeken heeft? Daar heb ik mijn twijfels bij...

19 Mar 2006, 12:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Website: http://www.iendracht.be
Jan schreef:
Ik vond het in den tijd (en nu nog) ook heel stom om Munyaneza weg te doen hier bij ons. Hij is ongetwijfeld top in 3e en zeker ook in 2e. Maar of hij ooit in eerste klasse iets te zoeken heeft? Daar heb ik mijn twijfels bij...

Hetzelfde met dienen anderen die nu bij Lokeren zit! Hij zit meer op de bank dan dat hij speelt.

19 Mar 2006, 12:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
Engeland schreef:
Jan schreef:

Hetzelfde met dienen anderen die nu bij Lokeren zit! Hij zit meer op de bank dan dat hij speelt.

Idd Kielo Lezi shot ginder geen ei kapot. Van horen zeggen van "diehard" Lokeren-fans...
Iedereen ginder dacht dat het om Munya ging toen die getransfereerd werd, maar ze kregen zijn spitsbroer  :lachen:

19 Mar 2006, 13:17
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
BVW schreef:
Engeland schreef:
Jan schreef:

Idd Kielo Lezi shot ginder geen ei kapot. Van horen zeggen van "diehard" Lokeren-fans...
Iedereen ginder dacht dat het om Munya ging toen die getransfereerd werd, maar ze kregen zijn spitsbroer :lachen:

den tijd da we hem hadden wassem nu ook ni super he, we moeten nu ni gaan doen alsof het nen echten topper was. akkoord dieje jongen had talent, maar tkwam er hoop en al eens een match of 5 uit he. en eigenlijk heb ik me meer geergerd (en ik ni alleen) aan munyaneza dan wa anders. bij dender speeltem in ieder geval wa beter, maar daar issem ook wel wa beter omringd as hier he.. da's wel zjust

maar ik vind munyaneza wel wa nen overschatte voetballer zenne

19 Mar 2006, 14:11
Munyaneza is sedertdien wel geëvolueerd als voetballer en is veel regelmatiger, en bijgevolg ook beter, geworden. Lokeren was vooral geïnteresseerd in Munyaneza, maar omdat die "eigendom" is van FCD en Kielo-Lezi van Vijverman/Stijlemans, was het makkelijker om Lezi binnen te halen. Een serieuze vergissing, want Henri staat veel verder en is ook completer dan de Kielo. Het lijkt me duidelijk dat we Henri niet kunnen houden: wat Salou doet bij SVZW, kan Henri zeker.

19 Mar 2006, 14:15
Ancien

Leeftijd: 45
eerste zal inderdaad te hoog gegrepen zijn voor hem
maar daar ziet ne zwette nie naar zenne
cengen zijn cengen

19 Mar 2006, 14:17
Nationale Ploeg

poipeplekker schreef:
Munyaneza is sedertdien wel geëvolueerd als voetballer en is veel regelmatiger, en bijgevolg ook beter, geworden. Lokeren was vooral geïnteresseerd in Munyaneza, maar omdat die "eigendom" is van FCD en Kielo-Lezi van Vijverman/Stijlemans, was het makkelijker om Lezi binnen te halen. Een serieuze vergissing, want Henri staat veel verder en is ook completer dan de Kielo. Het lijkt me duidelijk dat we Henri niet kunnen houden: wat Salou doet bij SVZW, kan Henri zeker.

Salou is wel nog een klasse sterker dan henri ze. Zo nen beer en toch zo nen techniek  :ooo:

19 Mar 2006, 14:26
Reserve

roeckie schreef:
poipeplekker schreef:

Salou is wel nog een klasse sterker dan henri ze. Zo nen beer en toch zo nen techniek  :ooo:

Dei techniek heeft henri ook hoor. Wij zien dat elke week. Eenmaal aan de bal is hij er moeilijk af te zetten. Het enige probleem is dat hij nog iets rustiger moet zijn voor de goal en iets meer da bal afspelen als hij schijn voor de goal staat, maar daar kan aan gewerkt worden. De vgl met salou kan er zeker zijn, vergeet niet dat salou ook al 5 jaar ouder is. Tegen dan zal henri dat zeker ook kunnen. Deze henri kan je niet vergelijken, met die van een paar jaar terug.

19 Mar 2006, 14:32
Nationale Ploeg

ones fan, always fan schreef:
roeckie schreef:
poipeplekker schreef:

Salou is wel nog een klasse sterker dan henri ze. Zo nen beer en toch zo nen techniek :ooo:

Dei techniek heeft henri ook hoor. Wij zien dat elke week. Eenmaal aan de bal is hij er moeilijk af te zetten. Het enige probleem is dat hij nog iets rustiger moet zijn voor de goal en iets meer da bal afspelen als hij schijn voor de goal staat, maar daar kan aan gewerkt worden. De vgl met salou kan er zeker zijn, vergeet niet dat salou ook al 5 jaar ouder is. Tegen dan zal henri dat zeker ook kunnen. Deze henri kan je niet vergelijken, met die van een paar jaar terug.

Bwa henri moet het toch meer van zijn snelheid hebben e. Der zit zeker iets in, hij kan het mss maken bij ne middenmoter in 1ste klasse, ma blijf erbij da salou toch een stuk sterker is (ook ne completere voetballer)

19 Mar 2006, 14:55
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Gilles De Bilde heeft deze week zijn handtekening gezet onder een contract, dat hem ook volgend seizoen bindt aan onze club. Hopelijk voor hem en de club blijft hij gespaard van verder blessureleed en kan hij ons volgend seizoen, nog veel voetbalplezier laten beleven.

bron: officiële site van Willebroek

19 Mar 2006, 15:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 49 50 51 52 53 103