|
|
| Pagina 267 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 265 266 267 268 269 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Smetje schreef: Ik vind het vreemd dat FDR nu plots afkomt met de voorwaarde dat er 3 kandidaten moeten worden voorgedragen en dat zij dan gaan kiezen. Het zijn toch de supporters die betalen, dus mogen de supporters toch kiezen? Wat is de bedoeling hiervan? Zeker zijn dat het bepaalde mensen/de meest kritische niet worden? FDR ging bij aanstelling direkt alles aanzuiveren ook, in de gazet spreken ze al dat november nog moet betaald worden... alweer loze beloften dus. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 12 Jan 2012, 19:30 |
|
|
Miniem
BVW schreef: Smetje schreef: Ik vind het vreemd dat FDR nu plots afkomt met de voorwaarde dat er 3 kandidaten moeten worden voorgedragen en dat zij dan gaan kiezen. Het zijn toch de supporters die betalen, dus mogen de supporters toch kiezen? Wat is de bedoeling hiervan? Zeker zijn dat het bepaalde mensen/de meest kritische niet worden? FDR ging bij aanstelling direkt alles aanzuiveren ook, in de gazet spreken ze al dat november nog moet betaald worden... alweer loze beloften dus. Ja BVW, het zou zijn eerste leugens niet zijn |
| 12 Jan 2012, 21:29 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 13:37 Berichten: 44 Leeftijd: 114 Locatie: AALST |
Jowwan[/quote]
Laat aub de mensen zelf hun naam noemen om hun op te geven. Uiteindelijk is het toch een grote taak + verantwoordelijkheid en moeten de mensen eerst zelf uitmaken of ze dit willen doen. Hier namen noemen en dan mensen moeten sturen die eigenlijk niet wouden maar hun half verlicht voelden lijkt mij ook niet de ideale oplossing Grote taak verantwoordelijkheid is net bewezen bij laatste vergadering/stemming. |
| 12 Jan 2012, 21:57 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
den dikken schreef: Jowwan Laat aub de mensen zelf hun naam noemen om hun op te geven. Uiteindelijk is het toch een grote taak + verantwoordelijkheid en moeten de mensen eerst zelf uitmaken of ze dit willen doen. Hier namen noemen en dan mensen moeten sturen die eigenlijk niet wouden maar hun half verlicht voelden lijkt mij ook niet de ideale oplossing Grote taak verantwoordelijkheid is net bewezen bij laatste vergadering/stemming.[/quote]Aan wie moeten de namen opgegeven worden aub ? _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 12 Jan 2012, 23:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
witzwet schreef: ok! De antwoorden stemmen mij gerust, gaskonijn en iendracht men 2de vraa! Ik ben absoluut geen kandidaat hoor ik heb enkel een poging gedaan om een profiel te schetsen zodat ze ons den boom niet kunnen insturen!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Jan 2012, 13:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Urzua schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Het zal inderdaad iemand moeten zijn met een voldoende kennis van boekhouden,basiskennis van recht en ook wat verstand heeft van organisatie,denk ik. Maar vooral iemand die duidelijk het verschil kan tussen enerzijds de harde wereld van de cijfers en anderzijds het belang van de supporters. Allé, dat gaat dan de slimste zijn van het voltallige bestuur ![]() Denk ik ook! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Jan 2012, 13:03 |
|
|
Miniem
En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ??
![]() |
| 15 Jan 2012, 19:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
BSV schreef: En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ?? ![]() Heel goed en hoe gaat het met jou?koud eh ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Jan 2012, 19:21 |
|
|
forumlegende |
BSV schreef: En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ?? ![]() gaat ge insinueren dat ze allemaal mensen van het huidige bestuur zijn misschien? ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 15 Jan 2012, 20:39 |
|
|
Freak
Dries schreef: BSV schreef: En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ?? ![]() gaat ge insinueren dat ze allemaal mensen van het huidige bestuur zijn misschien? ![]() twee van de drie al zeker ... ![]() |
| 15 Jan 2012, 20:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Dries schreef: BSV schreef: En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ?? ![]() gaat ge insinueren dat ze allemaal mensen van het huidige bestuur zijn misschien? ![]() twee van de drie al zeker ... ![]() Den andere ni ![]() |
| 15 Jan 2012, 20:50 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: Dries schreef: gaat ge insinueren dat ze allemaal mensen van het huidige bestuur zijn misschien? ![]() twee van de drie al zeker ... ![]() Den andere ni ![]() Haha den Titus, de laatste keer dak em tegenkwam zag em er toch nog goe uit Maar of dat em in 't bestuur zit.. Neje da ni ![]() |
| 15 Jan 2012, 22:14 |
|
|
forumlegende |
El Corredor schreef: Dries schreef: BSV schreef: En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ?? ![]() gaat ge insinueren dat ze allemaal mensen van het huidige bestuur zijn misschien? ![]() twee van de drie al zeker ... ![]() ik ken titus persoonlijk en diejen zit niet in het bestuur, dus dan moet BSV ook niet dergelijke dingen gaan insinueren he _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 15 Jan 2012, 22:28 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: El Corredor schreef: Dries schreef: gaat ge insinueren dat ze allemaal mensen van het huidige bestuur zijn misschien? ![]() twee van de drie al zeker ... ![]() ik ken titus persoonlijk en diejen zit niet in het bestuur, dus dan moet BSV ook niet dergelijke dingen gaan insinueren he BSV peist wss dat iedereen die de roose hier verdedigd heeft automatisch é plaatske int bestuur kreeg ![]() |
| 15 Jan 2012, 23:17 |
|
|
Nationale Ploeg
BSV schreef: En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ?? ![]() Met mij alles goed BSV, merci om te vragen. Khad al schrik dat ge in het verleden niet kon/ wou ingaan op de inhoud van mijn posts. En niej kem giejn plosj int bestier gekregen ._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 15 Jan 2012, 23:22 |
|
| Pagina 267 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 265 266 267 268 269 … 289 Volgende |