|
|
| Pagina 12 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Expo 100 in 2019
Onderkroiper schreef: Misschien zal er één van onze jonge supporters het vertalen naar het Nederlands zonder Google Translation natuurlijk Hopelijk vertaalt gij op het forum van Levski niet alles met Google Translation, want als ik zie wat ze daar in het Engels allemaal naar uwe kop gooien, durf ik er niet aan denken wat ze allemaal in het Bulgaars zeggen . Soit, voor nen Bulgaarse sjaal of foto moet ne mens al eens verdragen dat ze u uitmaken voor pedofiel of vunzige opmerkingen over uw dochter maken zeker . |
| 12 Jan 2012, 16:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Misschien zal er één van onze jonge supporters het vertalen naar het Nederlands zonder Google Translation natuurlijk Hopelijk vertaalt gij op het forum van Levski niet alles met Google Translation, want als ik zie wat ze daar in het Engels allemaal naar uwe kop gooien, durf ik er niet aan denken wat ze allemaal in het Bulgaars zeggen . Soit, voor nen Bulgaarse sjaal of foto moet ne mens al eens verdragen dat ze u uitmaken voor pedofiel of vunzige opmerkingen over uw dochter maken zeker .Ik maak me daar niet druk om om hun commentaren ik ben daar heel bewust van maar heb met enkele supporters een zeer goede band opgebouwd. Zie mijn Facebook Niet vergeten dat Eendracht Aalst die mannen deftig vernederden door twee maal van hen te winnen. Het ligt daar nog zwaar op hun maag. Zelfs na meer dan 15 jaar Zopas is de postbode geweest met aangetekende zending met Levskisjaal die ik eerst gratis kreeg maar niet gratis wou. Als tegenprestatie heb ik 20 Euro op hun supportersrekening gestort want ik kon zelfde sjaal op E-bay kopen voor die prijs dan kon ik beter die gasten iets gunnen. Met boter bakt ge de vis want niet vergeten, ik ben nog steeds op zoek naar Levski truitje, blijkbaar onvindbaar. Er rest mij nog 7 jaar om dit te vinden. Een opmerking meer of minder van pedofiel maakt me niet uit Het resultaat dat is wat telt de rest is bijzaak ![]() Ik heb me daar al goed ingeburgerd op hun forum hoe zou dat komen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 12 Jan 2012, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Jan 2012, 17:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Moet ook eens dringend de honderden biercapsules opzenden want in ruil krijg ik ook nog een Levskisjaal toegestuurd.
Stap per stap komen we er maar geduldig iets opbouwen dat is iets waar ik enorm plezier aan beleef. Niets moet en alles kan voor Expo100. Het is wel bedoeling om in 2019 iets ongezien bij elkaar te brengen over onze vorige 100 jaar en laat de UEFAmatchen de top zijn van ons clubbestaan. Een overwinnng van 8 - 1 tegen Wielsbeke is tof om te vermelden maar straalt niets uit. Niet vergeten dat in 2019 het bijna 25 jaar geleden zal zijn deze onvergetelijke wedstrijden plaatsvonden. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Jan 2012, 17:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: Het is wel bedoeling om in 2019 iets ongezien bij elkaar te brengen over onze vorige 100 jaar en laat de UEFAmatchen de top zijn van ons clubbestaan. Mischien hebben we tegen 2019 de Champions League al gewonnen ![]() |
| 12 Jan 2012, 18:54 |
|
|
Smetje schreef: Onderkroiper schreef: Het is wel bedoeling om in 2019 iets ongezien bij elkaar te brengen over onze vorige 100 jaar en laat de UEFAmatchen de top zijn van ons clubbestaan. Mischien hebben we tegen 2019 de Champions League al gewonnen ![]() Dromen zijn bedrog laten we nu eerst finaniceel gezond worden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Jan 2012, 19:06 |
|
|
Onderkroiper schreef: Het uitgeven van UEFA-boekje heeft tot gevolg gehad dat op nieuw contact zocht met Bulgaren voor de vertalingen te krijgen in het Engels. Via facebook bij een Bulgaar verzeilt geraakt die me deze ploegfoto van Levski Sofia toezond Zo zie je dat de wonderen de wereld nog niet uitzijn ![]() Via Forum van Levski Sofia weet ik al dat dit komt uit hun clubblad " Only Levski " = " Само Левски " De mogelijkheid bestaat dat ze me originele poster zullen opsturen _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Jan 2012, 22:34 |
|
|
Bulgaarse namen ondertussen reeds vertaald
Maar ze bezien dat als de slechtste ploeg ooit sitting from left to right: dr. M.Iliev, G.Slavchev, E.Kremenliev, Vl.Yonkov, G,Ivanov, Pl. Iv. Nikolov, T, Zaytsev, Pl.Timnev, V.Dartilov, P.Yankov, Iv. Vasilev, L,Atanasov (masseur) socend row: Kr. Kolev, Em.Velev, I. Simeonov, H. Yovov, S. Staykov (coach), Iv. Kyuchukov (head coach), A. Zhelyazkov (manager), G. Tsvetkov (coach), K Yordanov, B. Iliev, M. Hristov, D.Ivankov third row: C. Chipev (masseur), R, Vardarov, R. Rusev, P.Penchev, P. Kosturkov, Al. Markov, M. Penchev, V. Sarbakov, S, Gospodinov oh, man, this is one of the worst Levski squad that I remember _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Jan 2012, 22:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Misschien zal er één van onze jonge supporters het vertalen naar het Nederlands zonder Google Translation natuurlijk Hopelijk vertaalt gij op het forum van Levski niet alles met Google Translation, want als ik zie wat ze daar in het Engels allemaal naar uwe kop gooien, durf ik er niet aan denken wat ze allemaal in het Bulgaars zeggen . Soit, voor nen Bulgaarse sjaal of foto moet ne mens al eens verdragen dat ze u uitmaken voor pedofiel of vunzige opmerkingen over uw dochter maken zeker .Moet dan toch zijn dat gij daar ook graag op dat forum zit en verweten wordt, zonder dat ge dat doet om voor den Expo vanalles e verzamelen _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Jan 2012, 10:02 |
|
|
Mariner schreef: Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Misschien zal er één van onze jonge supporters het vertalen naar het Nederlands zonder Google Translation natuurlijk Hopelijk vertaalt gij op het forum van Levski niet alles met Google Translation, want als ik zie wat ze daar in het Engels allemaal naar uwe kop gooien, durf ik er niet aan denken wat ze allemaal in het Bulgaars zeggen . Soit, voor nen Bulgaarse sjaal of foto moet ne mens al eens verdragen dat ze u uitmaken voor pedofiel of vunzige opmerkingen over uw dochter maken zeker .Moet dan toch zijn dat gij daar ook graag op dat forum zit en verweten wordt, zonder dat ge dat doet om voor den Expo vanalles e verzamelen Gisteren nog op hun forum geweest, en die verwijten dat is van enkelingen, is wel grappig bedoeld ook he, Met Dutroux en consoorten zien ze België als een pedofielen land Het belangrijkste is dat ik zoals gisteren de vertalingen krijg van de Bulgaarse spelers .... ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Jan 2012, 10:37 |
|
|
Stel je voor dat we nu naar Levski Sofia moeten gaan spelen
http://www.youtube.com/watch?v=a5RvRunDAzQ&feature=share _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Jan 2012, 11:53 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Stel je voor dat we nu naar Levski Sofia moeten gaan spelen http://www.youtube.com/watch?v=a5RvRunDAzQ&feature=share Amai ik zie 't direct zitten ![]() |
| 13 Jan 2012, 12:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Bulgaarse namen ondertussen reeds vertaald Maar ze bezien dat als de slechtste ploeg ooit sitting from left to right: dr. M.Iliev, G.Slavchev, E.Kremenliev, Vl.Yonkov, G,Ivanov, Pl. Iv. Nikolov, T, Zaytsev, Pl.Timnev, V.Dartilov, P.Yankov, Iv. Vasilev, L,Atanasov (masseur) socend row: Kr. Kolev, Em.Velev, I. Simeonov, H. Yovov, S. Staykov (coach), Iv. Kyuchukov (head coach), A. Zhelyazkov (manager), G. Tsvetkov (coach), K Yordanov, B. Iliev, M. Hristov, D.Ivankov third row: C. Chipev (masseur), R, Vardarov, R. Rusev, P.Penchev, P. Kosturkov, Al. Markov, M. Penchev, V. Sarbakov, S, Gospodinov oh, man, this is one of the worst Levski squad that I remember De vierde van rechts, op de achterste rij, heeft eeuwig roem verdiend! ![]() |
| 13 Jan 2012, 14:35 |
|
|
Urzua schreef: Onderkroiper schreef: Bulgaarse namen ondertussen reeds vertaald Maar ze bezien dat als de slechtste ploeg ooit sitting from left to right: dr. M.Iliev, G.Slavchev, E.Kremenliev, Vl.Yonkov, G,Ivanov, Pl. Iv. Nikolov, T, Zaytsev, Pl.Timnev, V.Dartilov, P.Yankov, Iv. Vasilev, L,Atanasov (masseur) socend row: Kr. Kolev, Em.Velev, I. Simeonov, H. Yovov, S. Staykov (coach), Iv. Kyuchukov (head coach), A. Zhelyazkov (manager), G. Tsvetkov (coach), K Yordanov, B. Iliev, M. Hristov, D.Ivankov third row: C. Chipev (masseur), R, Vardarov, R. Rusev, P.Penchev, P. Kosturkov, Al. Markov, M. Penchev, V. Sarbakov, S, Gospodinov oh, man, this is one of the worst Levski squad that I remember De vierde van rechts, op de achterste rij, heeft eeuwig roem verdiend! ![]() De aanzet tot een huzarenstukje, hij wordt hiervan nog steeds op afgerekend in Sofia ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Jan 2012, 15:06 |
|
|
Vandaag uit Plovdiv ( Bulgarije ) een mailtje gekregen met en groepsfoto van Eendracht Aalst seizoen van 1962 !!!
In mijn zoektocht in Bulgarije kom je dan mensen tegen die zelfs Levski Sofia haten, reden is simpel alle sponsorgeld dat er kan besteed worden wordt dan ook aan Levski gegeven zodat de kleinere ploegen in de kou blijven staan. Nikolay Daskalov is zo iemand die ploegfoto's verzameld van alle ploegen en in zijn archief toverde hij deze ploegfoto van Eendracht te voorschijn. Het originele van deze UNIEKE foto is dat op de achtergrond de zittribune te zien is met reklame geschilderd op het schuine dak. Sorry voor het watertanden maar er moet op deze expo ook nog het extra waauw-gevoel zijn van de bezoekers met echt unieke foto's die nog niet gezien zijn op expo 90 Ook zie je reeds de eerste tekenen van verval aan het dak van gescheurde panelen en hier en daar zelfs een gaatje Deze foto is een pareltje voor Expo100 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Jan 2012, 15:55 |
|
|
Eindelijk eens de tijd gevonden om foto te nemen van de UEFA cup wimpels
Strijken zal ik in 2019 nog eens doen _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Jan 2012, 17:35 |
|
| Pagina 12 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 23 Volgende |