|
|
| Pagina 268 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 266 267 268 269 270 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Titus schreef: BSV schreef: En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ?? ![]() Met mij alles goed BSV, merci om te vragen. Khad al schrik dat ge in het verleden niet kon/ wou ingaan op de inhoud van mijn posts. En niej kem giejn plosj int bestier gekregen .TITUS for president _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2012, 23:29 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 26 Mei 2011, 15:21 Berichten: 36 Leeftijd: 49 Locatie: Aalst |
BSV schreef: En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ?? ![]() met mij alles prima, en met BSV? ook alles goed? |
| 16 Jan 2012, 11:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
sas schreef: BSV schreef: En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ?? ![]() met mij alles prima, en met BSV? ook alles goed? "Saskia a live and kicking" ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Jan 2012, 12:36 |
|
|
Freak
sas schreef: BSV schreef: En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ?? ![]() met mij alles prima, en met BSV? ook alles goed? t valt mij wel op dat het in deze topic minder druk is de laatste tijd. ah nee, das just, de melkers van vroeger zitten er nu zelf in zeker? ![]() |
| 16 Jan 2012, 20:05 |
|
|
Miniem
El Corredor schreef: sas schreef: BSV schreef: En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ?? ![]() met mij alles prima, en met BSV? ook alles goed? t valt mij wel op dat het in deze topic minder druk is de laatste tijd. ah nee, das just, de melkers van vroeger zitten er nu zelf in zeker? ![]() jaja |
| 16 Jan 2012, 23:13 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 26 Mei 2011, 15:21 Berichten: 36 Leeftijd: 49 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: sas schreef: BSV schreef: En hoe zou het nu met titus, sas, sis en de anderen zijn ?? ![]() met mij alles prima, en met BSV? ook alles goed? t valt mij wel op dat het in deze topic minder druk is de laatste tijd. ah nee, das just, de melkers van vroeger zitten er nu zelf in zeker? ![]() ![]() |
| 17 Jan 2012, 13:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
sas schreef: El Corredor schreef: sas schreef: met mij alles prima, en met BSV? ook alles goed? t valt mij wel op dat het in deze topic minder druk is de laatste tijd. ah nee, das just, de melkers van vroeger zitten er nu zelf in zeker? ![]() ![]() Mé zoe een reakse gellek as dedees lokte weeral controverse oit ein. Tes ier azoe al genoeg ne cinema, doetj tein normoal oeik. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 17 Jan 2012, 14:01 |
|
|
Freak
SUPPORTERSVERGADERING VRIJDAG 20 JANUARI
Vrijdag 20 januari van 19 tot 21u organiseert de Raad van Bestuur een supportersvergadering in het Clubcafé in het Pierre Cornelisstadion. Alle erkende supportersclubs zijn van harte welkom, graag met een maximum van vijf afgevaardigden per club. Agenda: 1) Verwelkoming door voorzitter Frank De Roose 2) Voorstelling van het nieuwe organigram 3) Toelichting bij de financiële situatie 4) Stand van zaken licentiedossier 5) Stadioninfrastructuur 6) Geplande activiteiten 7) Sportief beleid / stand van zaken contractbesprekingen & eventuele transfers 8) Vragenronde |
| 17 Jan 2012, 21:14 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ne goeien linksback,nen deftige middenvelder (nr.10) die de plaats van Cousin kan spelen enen snelle spits. Ik zou voor die drie gaan.
Yombo, Vervaeke, Gbarssin, TVR zouden van mij weg mogen. Als Potjes zou vertrekken, tja, dan heb je voor linksmidden iemand nodig (die niet TVR of Bob heet). _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 19 Jan 2012, 11:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
witzwet schreef: Ne goeien linksback,nen deftige middenvelder (nr.10) die de plaats van Cousin kan spelen enen snelle spits. Ik zou voor die drie gaan. Yombo, Vervaeke, Gbarssin, TVR zouden van mij weg mogen. Als Potjes zou vertrekken, tja, dan heb je voor linksmidden iemand nodig (die niet TVR of Bob heet). Ik ben het er volledig mee eens maar we hebben nog steeds (en dat zal vermoedelijk wel niet weggaan ook) een transferverbod e. ![]() |
| 19 Jan 2012, 11:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Gilles schreef: witzwet schreef: Ne goeien linksback,nen deftige middenvelder (nr.10) die de plaats van Cousin kan spelen enen snelle spits. Ik zou voor die drie gaan. Yombo, Vervaeke, Gbarssin, TVR zouden van mij weg mogen. Als Potjes zou vertrekken, tja, dan heb je voor linksmidden iemand nodig (die niet TVR of Bob heet). Ik ben het er volledig mee eens maar we hebben nog steeds (en dat zal vermoedelijk wel niet weggaan ook) een transferverbod e. ![]() Wie of wat je wil aantrekken, wordt best gewoon bekeken naar volgend seizoen toe. Voor dit seizoen lijkt de kern het wel nog aan te kunnen (aangezien ook de andere ploegen zich nauwelijks kunnen versterken). Alleen moet je midden februari wel duidelijk zicht hebben over wie van de aflopende contracten je wil verlengen, van wie je sowieso afscheid wil nemen en vooral van wie je wil behouden maar die zelf niet gaan blijven. Dan zal uw lijstje helaas wel een pak langer zijn denk ik. Daarom ook nog een vraagje: waarom zou er nu een goeie linksback moeten bijkomen? Als Ken volledig fit is, neemt hij volgens mij gewoon zijn plaats weer in op het middenveld en schuift Niels gewoon naar achter op die linksbackpositie ipv TVR... Snelle spitsen daar moet ik wel eens mee lachen - we hebben met Akanakimana, Kabongo en Pape zo'n dartele veulens al gehad maar in het systeem dat wij spelen, is snelheid alleen niet voldoende. Zelfs Lord kon ondanks zijn snelheid de verwachtingen centraal voorin nooit inlossen... We moeten daarin ook realistisch durven zijn - snelle spitsen die meer kunnen dan enkel snel lopen, kunnen wij niet betalen. Voor mij zou het dus al een groot succes zijn als we naar volgend jaar toe ons spitsenduo gewoon kunnen behouden. De complementariteit tussen die twee brengt meer op dan een sprintje van alweer een nieuwe spits... En een nummer tien? Waarom? Moreels kan in de huidige veldbezetting gemakkelijk de positie van Bob invullen hoor... Als je naar de toekomst toe een nummer 10 wil inlijven, mag je Wouter trouwens van de hand doen, want zal nauwelijks renderen. |
| 19 Jan 2012, 12:12 |
|
|
Scholier
DT schreef: Daarom ook nog een vraagje: waarom zou er nu een goeie linksback moeten bijkomen? Als Ken volledig fit is, neemt hij volgens mij gewoon zijn plaats weer in op het middenveld en schuift Niels gewoon naar achter op die linksbackpositie ipv TVR... Snelle spitsen daar moet ik wel eens mee lachen - we hebben met Akanakimana, Kabongo en Pape zo'n dartele veulens al gehad maar in het systeem dat wij spelen, is snelheid alleen niet voldoende. Zelfs Lord kon ondanks zijn snelheid de verwachtingen centraal voorin nooit inlossen... We moeten daarin ook realistisch durven zijn - snelle spitsen die meer kunnen dan enkel snel lopen, kunnen wij niet betalen. Voor mij zou het dus al een groot succes zijn als we naar volgend jaar toe ons spitsenduo gewoon kunnen behouden. De complementariteit tussen die twee brengt meer op dan een sprintje van alweer een nieuwe spits... En een nummer tien? Waarom? Moreels kan in de huidige veldbezetting gemakkelijk de positie van Bob invullen hoor... Als je naar de toekomst toe een nummer 10 wil inlijven, mag je Wouter trouwens van de hand doen, want zal nauwelijks renderen. Ik denk dat Niels op zijn huidige positie zal blijven staan, tot het systeem veranderd wordt. (mss weer de driehoek naar achter) Ken zal dus serieus mogen knokken voor zijn positie. Ivm Moreels, spreekt ge uw eigen nu nie tegen? Eerst zegt ge da ge de 2 spitsen wilt behouden omda die complementair zijn, en din de volgende alinea spreekt ge da Wouter een goeie vervanger is voor de positie van Bob. Hij kan nie op 2 plaatsen gelijk spelen e |
| 19 Jan 2012, 13:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Josken001 schreef: Ik denk dat Niels op zijn huidige positie zal blijven staan, tot het systeem veranderd wordt. (mss weer de driehoek naar achter) Ken zal dus serieus mogen knokken voor zijn positie. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jan 2012, 13:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Josken001 schreef: DT schreef: Daarom ook nog een vraagje: waarom zou er nu een goeie linksback moeten bijkomen? Als Ken volledig fit is, neemt hij volgens mij gewoon zijn plaats weer in op het middenveld en schuift Niels gewoon naar achter op die linksbackpositie ipv TVR... Snelle spitsen daar moet ik wel eens mee lachen - we hebben met Akanakimana, Kabongo en Pape zo'n dartele veulens al gehad maar in het systeem dat wij spelen, is snelheid alleen niet voldoende. Zelfs Lord kon ondanks zijn snelheid de verwachtingen centraal voorin nooit inlossen... We moeten daarin ook realistisch durven zijn - snelle spitsen die meer kunnen dan enkel snel lopen, kunnen wij niet betalen. Voor mij zou het dus al een groot succes zijn als we naar volgend jaar toe ons spitsenduo gewoon kunnen behouden. De complementariteit tussen die twee brengt meer op dan een sprintje van alweer een nieuwe spits... En een nummer tien? Waarom? Moreels kan in de huidige veldbezetting gemakkelijk de positie van Bob invullen hoor... Als je naar de toekomst toe een nummer 10 wil inlijven, mag je Wouter trouwens van de hand doen, want zal nauwelijks renderen. Ik denk dat Niels op zijn huidige positie zal blijven staan, tot het systeem veranderd wordt. (mss weer de driehoek naar achter) Ken zal dus serieus mogen knokken voor zijn positie. Ivm Moreels, spreekt ge uw eigen nu nie tegen? Eerst zegt ge da ge de 2 spitsen wilt behouden omda die complementair zijn, en din de volgende alinea spreekt ge da Wouter een goeie vervanger is voor de positie van Bob. Hij kan nie op 2 plaatsen gelijk spelen e Waar spreek ik mezelf tegen? Beste systeem voor den Iendracht als iedereen fit is, is nog altijd een 4-4-2 met Wouter in steun van Laurent (twee spitsen dus). Maar als BVR niet wil afstappen van het huidige systeem kan Wouter gerust de positie van Cousin innemen... Ik zeg toch niet dat hij op twee plaatsen tegelijk moet spelen? Bovendien heeft Wouter de laatste 6 competitiematchen enkel mogen invallen tegen Tienen als rechtsmidden. Voor de rest speelde hij niet door blessure. Zijn uitvallen was ook mede de reden dat BVR naar een ander systeem is overgeschakeld. |
| 19 Jan 2012, 13:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: SUPPORTERSVERGADERING VRIJDAG 20 JANUARI Vrijdag 20 januari van 19 tot 21u organiseert de Raad van Bestuur een supportersvergadering in het Clubcafé in het Pierre Cornelisstadion. Alle erkende supportersclubs zijn van harte welkom, graag met een maximum van vijf afgevaardigden per club. Agenda: 1) Verwelkoming door voorzitter Frank De Roose 2) Voorstelling van het nieuwe organigram 3) Toelichting bij de financiële situatie 4) Stand van zaken licentiedossier 5) Stadioninfrastructuur 6) Geplande activiteiten 7) Sportief beleid / stand van zaken contractbesprekingen & eventuele transfers 8) Vragenronde Ben benieuwd... |
| 19 Jan 2012, 19:23 |
|
| Pagina 268 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 266 267 268 269 270 … 289 Volgende |