|
|
| Pagina 269 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 267 268 269 270 271 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Ik zou bij punt 1 mijn goesting al emmen
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 19 Jan 2012, 19:44 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Verbechio schreef: Ik zou bij punt 1 mijn goesting al emmen ![]() ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 19 Jan 2012, 19:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Ja, moesten er mensen vragen hebben mogen ze die hier altijd zetten en/of pm'en e
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 19 Jan 2012, 20:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Josken001 schreef: DT schreef: Daarom ook nog een vraagje: waarom zou er nu een goeie linksback moeten bijkomen? Als Ken volledig fit is, neemt hij volgens mij gewoon zijn plaats weer in op het middenveld en schuift Niels gewoon naar achter op die linksbackpositie ipv TVR... Snelle spitsen daar moet ik wel eens mee lachen - we hebben met Akanakimana, Kabongo en Pape zo'n dartele veulens al gehad maar in het systeem dat wij spelen, is snelheid alleen niet voldoende. Zelfs Lord kon ondanks zijn snelheid de verwachtingen centraal voorin nooit inlossen... We moeten daarin ook realistisch durven zijn - snelle spitsen die meer kunnen dan enkel snel lopen, kunnen wij niet betalen. Voor mij zou het dus al een groot succes zijn als we naar volgend jaar toe ons spitsenduo gewoon kunnen behouden. De complementariteit tussen die twee brengt meer op dan een sprintje van alweer een nieuwe spits... En een nummer tien? Waarom? Moreels kan in de huidige veldbezetting gemakkelijk de positie van Bob invullen hoor... Als je naar de toekomst toe een nummer 10 wil inlijven, mag je Wouter trouwens van de hand doen, want zal nauwelijks renderen. Ik denk dat Niels op zijn huidige positie zal blijven staan, tot het systeem veranderd wordt. (mss weer de driehoek naar achter) Ken zal dus serieus mogen knokken voor zijn positie. Ivm Moreels, spreekt ge uw eigen nu nie tegen? Eerst zegt ge da ge de 2 spitsen wilt behouden omda die complementair zijn, en din de volgende alinea spreekt ge da Wouter een goeie vervanger is voor de positie van Bob. Hij kan nie op 2 plaatsen gelijk spelen e Waar spreek ik mezelf tegen? Beste systeem voor den Iendracht als iedereen fit is, is nog altijd een 4-4-2 met Wouter in steun van Laurent (twee spitsen dus). Maar als BVR niet wil afstappen van het huidige systeem kan Wouter gerust de positie van Cousin innemen... Ik zeg toch niet dat hij op twee plaatsen tegelijk moet spelen? Bovendien heeft Wouter de laatste 6 competitiematchen enkel mogen invallen tegen Tienen als rechtsmidden. Voor de rest speelde hij niet door blessure. Zijn uitvallen was ook mede de reden dat BVR naar een ander systeem is overgeschakeld. Dat laatste klopt niet want in de laatste wedstrijd die Moreels speelde tegen Eupen koos BVR ook al voor een 4-5-1 met Moreels op de linkerflank en Cousin zowat op de 10.Systeem dat de volgende matchen wel resultaten opleverde(soms mits de nodige meeval) maar voor Depoitre toch niet het ideale systeem is.Ook mijn voorkeur gaat naar een 4-4-2 met Moreels en Depoitre .Met Jens en Galu op de flank en twee verdedigende middenvelders. |
| 19 Jan 2012, 20:54 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Gaskonijn schreef: Ja, moesten er mensen vragen hebben mogen ze die hier altijd zetten en/of pm'en e ofda zen idee ivm de supportersvertegenwoordiging id vzw nog ni veranderd is ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 19 Jan 2012, 21:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
lolo4ever schreef: Dat laatste klopt niet want in de laatste wedstrijd die Moreels speelde tegen Eupen koos BVR ook al voor een 4-5-1 met Moreels op de linkerflank en Cousin zowat op de 10.Systeem dat de volgende matchen wel resultaten opleverde(soms mits de nodige meeval) maar voor Depoitre toch niet het ideale systeem is.Ook mijn voorkeur gaat naar een 4-4-2 met Moreels en Depoitre .Met Jens en Galu op de flank en twee verdedigende middenvelders. Ik denk dat Eupen de eerste match was waar BVR het aandurfde om De Schutter als breker op het middenveld te plaatsen en dat dat eerder de reden was waarom Moreels naar links verschoof. Cousin doet immers niks verdedigend en tegen een gevaarlijke leidersploeg is dat om problemen vragen. Daarom liet hij Bob centraal staan (gesteund door Niels om de gaten te dichten) en Wouter - die wel meeloopt in verdedigend opzicht - moest gewoon zijn mannetje volgen. Ik ben wel akkoord dat die 4-5-1 niet super is voor Laurent - zijn kwaliteiten (van links naar rechts gaten trekken) worden beknot omdat de ruimte rondom hem wordt verkleind. En om puur in kleinere ruimtes te opereren, dat is toch zo zijn ding niet. Bovendien loop hij in dit systeem veel vaker verticaal - rechte lijn van middenveld naar punt en terug - waardoor hij veel minder "schade" kan aanrichten bij de tegenstander. Laurent is op zijn sterkst als hij diep naar de zijkanten kan aangespeeld worden waardoor minstens 1 van de centrale verdedigers moet meegaan... Een tegen een is Laurent dan vaak de sterkste en door het wegvallen van die centrale man is ook de defensieve organisatie van de tegenstander ontregeld, waar met name Ewen en vooral Galucci vaak kunnen van profiteren... Is ook geen verrassing dat in dit systeem Ewen en Jens wel beter draaien (Ewen komt hoger te staan en Jens heeft sowieso de actie in de benen) maar Gallu vaak niet meer uit de verf komt - die heeft niet die dribbel en rush zoals Jens waardoor hij amper in het stuk voorkomt... |
| 20 Jan 2012, 11:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: SUPPORTERSVERGADERING VRIJDAG 20 JANUARI Vrijdag 20 januari van 19 tot 21u organiseert de Raad van Bestuur een supportersvergadering in het Clubcafé in het Pierre Cornelisstadion. Alle erkende supportersclubs zijn van harte welkom, graag met een maximum van vijf afgevaardigden per club. Agenda: 1) Verwelkoming door voorzitter Frank De Roose 2) Voorstelling van het nieuwe organigram 3) Toelichting bij de financiële situatie 4) Stand van zaken licentiedossier 5) Stadioninfrastructuur 6) Geplande activiteiten 7) Sportief beleid / stand van zaken contractbesprekingen & eventuele transfers 8) Vragenronde en hoe was het vanavond, nog geen nieuws ? |
| 21 Jan 2012, 0:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
witteken schreef: El Corredor schreef: SUPPORTERSVERGADERING VRIJDAG 20 JANUARI Vrijdag 20 januari van 19 tot 21u organiseert de Raad van Bestuur een supportersvergadering in het Clubcafé in het Pierre Cornelisstadion. Alle erkende supportersclubs zijn van harte welkom, graag met een maximum van vijf afgevaardigden per club. Agenda: 1) Verwelkoming door voorzitter Frank De Roose 2) Voorstelling van het nieuwe organigram 3) Toelichting bij de financiële situatie 4) Stand van zaken licentiedossier 5) Stadioninfrastructuur 6) Geplande activiteiten 7) Sportief beleid / stand van zaken contractbesprekingen & eventuele transfers 8) Vragenronde en hoe was het vanavond, nog geen nieuws ? Geduld jongens, er zal dra verslag geplaatst worden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jan 2012, 1:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jan 2012, 2:29 |
|
|
"Financieel vroeger en nu" precies da nief program van jambers
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 21 Jan 2012, 11:00 |
|
|
Miniem
Jaja
De volledige uitleg hoe de financiële situatie van de club nog erger maken maar … Meer centjes op eigen rekening krijgen (dat was wel aan de mensen niet uitgelegd, het zal toch niet voor hun zijn ) !!! Ik vraag me af waar heeft fdr cursus van NLP gevolgd, of is hij een natuurtalent ? Zo liegen !!! En bijna iedereen gelooft … hij is toch uniek ![]() |
| 21 Jan 2012, 17:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
BSV schreef: Jaja De volledige uitleg hoe de financiële situatie van de club nog erger maken maar … Meer centjes op eigen rekening krijgen (dat was wel aan de mensen niet uitgelegd, het zal toch niet voor hun zijn ) !!! Ik vraag me af waar heeft fdr cursus van NLP gevolgd, of is hij een natuurtalent ? Zo liegen !!! En bijna iedereen gelooft … hij is toch uniek ![]() Als je op de vergadering was,heb ik je toch ook geen vragen horen stellen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Jan 2012, 18:29 |
|
|
forumlegende
BSV schreef: Jaja De volledige uitleg hoe de financiële situatie van de club nog erger maken maar … Meer centjes op eigen rekening krijgen (dat was wel aan de mensen niet uitgelegd, het zal toch niet voor hun zijn ) !!! Ik vraag me af waar heeft fdr cursus van NLP gevolgd, of is hij een natuurtalent ? Zo liegen !!! En bijna iedereen gelooft … hij is toch uniek ![]() de beste stuurlui... |
| 21 Jan 2012, 18:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Jean schreef: BSV schreef: Jaja De volledige uitleg hoe de financiële situatie van de club nog erger maken maar … Meer centjes op eigen rekening krijgen (dat was wel aan de mensen niet uitgelegd, het zal toch niet voor hun zijn ) !!! Ik vraag me af waar heeft fdr cursus van NLP gevolgd, of is hij een natuurtalent ? Zo liegen !!! En bijna iedereen gelooft … hij is toch uniek ![]() de beste stuurlui... KUNNEN WIJ EEN VERSLAG KRIJGEN VAN IEMAND DIE ER WAS AUB , SORRY VOOR HET ROEPEN HEIN ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 21 Jan 2012, 19:50 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
BSV schreef: Jaja De volledige uitleg hoe de financiële situatie van de club nog erger maken maar … Meer centjes op eigen rekening krijgen (dat was wel aan de mensen niet uitgelegd, het zal toch niet voor hun zijn ) !!! Ik vraag me af waar heeft fdr cursus van NLP gevolgd, of is hij een natuurtalent ? Zo liegen !!! En bijna iedereen gelooft … hij is toch uniek ![]() mss moet je maar eens bij Frank zelf uw beklag gaan doen, ik ben er van overtuigd dat jullie als de beste vrienden naar huis zullen gaan. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 21 Jan 2012, 21:30 |
|
| Pagina 269 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 267 268 269 270 271 … 289 Volgende |