|
|
| Pagina 203 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 201 202 203 204 205 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Smetje schreef: Vorig jaar grote voet in de promotie? Dat was toch vooral Moreels, want Laurent was een half jaar out. 28 doelpunten in 60 matchen? Zo dikwijls scoort Depoitre toch niet? Ik veronderstel dat ze zich baseren op onze officiële site, waar staat dat Depoitre al 24 doelpunten maakte in competitie en 4 in de beker, dus 28 in totaal. Maar die cijfers kloppen niet helemaal, want hij maakte er in competitie nog maar 22 (9 twee seizoenen geleden, 8 vorig seizoen en dit seizoen al 5), dus met de beker erbij al 26 goals. |
| 23 Jan 2012, 11:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik hou mijn hart al vast als alle sterkhouders van de voorbije seizoenen gaan vertrekken. Ik hoop dat ze nu reeds hun huiswerk aan't maken zijn want als ze weer een blik spelers zoals Thompson, Vervaeke & Van Renterghem gaan opentrekken dan zal't volgend jaar een lang & zwaar seizoen worden.
|
| 23 Jan 2012, 12:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Ik hoop vooral dat ze niet teveel spelers laten gaan...
Als ge ziet wie er van de ploeg gisteren nog geen contract heeft voor volgend jaar: - VDN - De Castro - Galu - Verheyden - De Schutter - Potjes En dan spreek ik nog niet over Wouter Moreels. Van mij mogen er eventueel 2 goeie spelers gaan maar toch echt niet meer dan dat (gelijk het ernaar uitziet Potjes en Depoitre)... en 't zal al moeilijk genoeg zijn om die 2 te vervangen. _________________
|
| 23 Jan 2012, 13:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Fanatix schreef: Ik hoop vooral dat ze niet teveel spelers laten gaan... Als ge ziet wie er van de ploeg gisteren nog geen contract heeft voor volgend jaar: - VDN - De Castro - Galu - Verheyden - De Schutter - Potjes En dan spreek ik nog niet over Wouter Moreels. Van mij mogen er eventueel 2 goeie spelers gaan maar toch echt niet meer dan dat (gelijk het ernaar uitziet Potjes en Depoitre)... en 't zal al moeilijk genoeg zijn om die 2 te vervangen. Heeft wel degelijk getekend al is het met een clausule in ,maar dat zal wss bij al de contracten zo zijn. |
| 23 Jan 2012, 13:19 |
|
|
forumlegende |
Fanatix schreef: Ik hoop vooral dat ze niet teveel spelers laten gaan... Als ge ziet wie er van de ploeg gisteren nog geen contract heeft voor volgend jaar: - VDN - De Castro - Galu - Verheyden - De Schutter - Potjes En dan spreek ik nog niet over Wouter Moreels. Van mij mogen er eventueel 2 goeie spelers gaan maar toch echt niet meer dan dat (gelijk het ernaar uitziet Potjes en Depoitre)... en 't zal al moeilijk genoeg zijn om die 2 te vervangen. depoitre heeft volgend jaar ook geen contract meer e voor zover ik weet... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 23 Jan 2012, 14:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: Fanatix schreef: Ik hoop vooral dat ze niet teveel spelers laten gaan... Als ge ziet wie er van de ploeg gisteren nog geen contract heeft voor volgend jaar: - VDN - De Castro - Galu - Verheyden - De Schutter - Potjes En dan spreek ik nog niet over Wouter Moreels. Van mij mogen er eventueel 2 goeie spelers gaan maar toch echt niet meer dan dat (gelijk het ernaar uitziet Potjes en Depoitre)... en 't zal al moeilijk genoeg zijn om die 2 te vervangen. depoitre heeft volgend jaar ook geen contract meer e voor zover ik weet... Goe opgemerkt En cousin ook niet |
| 23 Jan 2012, 14:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Depoitre bij Beerschot? Ik weet het toch zo niet. Komt in mijn ogen tekort voor eerste. Beerschot is een ambitieuze ploeg (al maken ze dat uiteraard niet waar...) en er is maw sprake van heel wat druk. Ik zie hem daar geen basisplaats veroveren... Akkoord, Depoitre is niet veel slechter dan die Dayan die er nu loopt, maar als diepe spits zoeken ze bij Beerschot eerder naar een type Sidibe en Laurent maakt iets te weinig goals om Sidibe te vervangen en te doen vergeten, jammer genoeg.
|
| 23 Jan 2012, 19:28 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Joren schreef: Depoitre bij Beerschot? Ik weet het toch zo niet. Komt in mijn ogen tekort voor eerste. Beerschot is een ambitieuze ploeg (al maken ze dat uiteraard niet waar...) en er is maw sprake van heel wat druk. Ik zie hem daar geen basisplaats veroveren... Akkoord, Depoitre is niet veel slechter dan die Dayan die er nu loopt, maar als diepe spits zoeken ze bij Beerschot eerder naar een type Sidibe en Laurent maakt iets te weinig goals om Sidibe te vervangen en te doen vergeten, jammer genoeg. absoluut niet akkoord. Depoitre komt naar mijn bescheiden mening niet te kort in eerste. Misschien er ook eens bij stilstaan dat hij daar (met alle respect overigens) wel wat beter zal omringd zijn da bij ons. Mocht hij een faire kans krijgen in eerste, dan kan het lukken voor hem. Ge kunt hem taxeren op zijn aantal doelpunten of ge kunt ook verder kijken en zien welke bijdrage die speler wekelijks aflevert. Volledig akkoord dat hij niet zijn beste niveau haalt. Als ge ziet wie er in eerste vooraan speelt, dan heeft ne goeien depoitre daar ook wel zijn plaats. |
| 23 Jan 2012, 23:06 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Davy schreef: absoluut niet akkoord. Depoitre komt naar mijn bescheiden mening niet te kort in eerste. Misschien er ook eens bij stilstaan dat hij daar (met alle respect overigens) wel wat beter zal omringd zijn da bij ons. Mocht hij een faire kans krijgen in eerste, dan kan het lukken voor hem. Ge kunt hem taxeren op zijn aantal doelpunten of ge kunt ook verder kijken en zien welke bijdrage die speler wekelijks aflevert. Volledig akkoord dat hij niet zijn beste niveau haalt. Als ge ziet wie er in eerste vooraan speelt, dan heeft ne goeien depoitre daar ook wel zijn plaats. Ik ben het met u eens. Ik denk dat als Laurent vertrekt we volgend seizoen goed zullen voelen wat we missen vooraan. Laurent is een voorlijn op zich, weegt altijd op een defensie en is een absoluut werkpaard (zeer positief bedoeld). Het enige waar je inderdaad nog aan kunt schaven is balaanname, techniek en afwerken. Volgens mij kan Laurent zeker zijn mannetje staan in eerste. Voor in 2e is Laurent een absolute topspits hoor (naar mijn bescheiden mening). |
| 24 Jan 2012, 10:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Klopt, ik vond hem zondag trouwens een heel pak minder dan normaal (weinig duels gewonnen) maar het feit op zich al dat hij zo oneindig veel duels aangaat.... dat is van onschatbare waarde voor uw ploeg.
Als hij er dan ook nog eens het merendeel wint (zoals hij in normale doen wel doet) en dan nog eens acties maakt wanneer hij in echt goede doen is dan hebt ge een zeer belangrijke speler. Dat zien ze in 1ste ook wel. Een spits moet niet enkel scoren, zeker niet als hij van het type gelijk een Depoitre is. _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Jan 2012, 11:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Heeft die tester van tegen Gent eigenlijk nog meegedaan met de reserven tegen Oostende? Iemand die weet hoe hij was? En of hij nu nog meetraint?
Volgens HLN hebben we nu ook een Griekse tester (rechtsback die ook centraal kan spelen). |
| 26 Jan 2012, 11:47 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Is dit nen nieuwen (ale andere) of was dat dieje van tegen Gent?
http://nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=AD3LCP2G AALST - Met de 23-jarige Griek Avgerinos Katranas streek een testspeler neer bij Aalst. Katranas doorliep de jeugdrangen van Panathinaikos, waar hij het tot aanvoerder schopte bij de beloften. Het is een centrale verdediger die ook als rechtsachter en defensieve middenvelder kan spelen. De 1,73 m grote speler was dit seizoen aan de slag bij de Griekse tweedeklasser Ionikos, die wegens fraude ten gevolge van weddenschappen in de problemen kwam. Katranas traint mee met de A-kern en zal met de beloften testen met het oog op een contract voor volgend seizoen. _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 26 Jan 2012, 12:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dat is dienen nieuwe Griek. Diene tegen Gent was ne Papa ... (Fall ofzo denk ik)
|
| 26 Jan 2012, 12:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Iendrachtzot schreef: Is dit nen nieuwen (ale andere) of was dat dieje van tegen Gent? http://nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=AD3LCP2G AALST - Met de 23-jarige Griek Avgerinos Katranas streek een testspeler neer bij Aalst. Katranas doorliep de jeugdrangen van Panathinaikos, waar hij het tot aanvoerder schopte bij de beloften. Het is een centrale verdediger die ook als rechtsachter en defensieve middenvelder kan spelen. De 1,73 m grote speler was dit seizoen aan de slag bij de Griekse tweedeklasser Ionikos, die wegens fraude ten gevolge van weddenschappen in de problemen kwam. Katranas traint mee met de A-kern en zal met de beloften testen met het oog op een contract voor volgend seizoen. Ze gaan toch diejen toer nie op gaan he. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 26 Jan 2012, 12:56 |
|
|
Ken van damme zijn contract werd opengebroken tot 2014.
|
| 26 Jan 2012, 13:07 |
|
| Pagina 203 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 201 202 203 204 205 … 345 Volgende |