|
|
| Pagina 5 van 14 |
[ 199 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Waasland Beveren - SC. Eendracht Aalst
Is da 230 tickets in totaal of vandaag verkocht?
_________________ Anti fusieclub! |
| 25 Jan 2012, 21:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Pauter schreef: Is da 230 tickets in totaal of vandaag verkocht? Ik vermoed in totaal !!!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jan 2012, 21:51 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Pauter schreef: Is da 230 tickets in totaal of vandaag verkocht? Ik vermoed in totaal !!!! oeie das idd ni al te veel aja _________________ Anti fusieclub! |
| 25 Jan 2012, 21:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Pauter schreef: Onderkroiper schreef: Pauter schreef: Is da 230 tickets in totaal of vandaag verkocht? Ik vermoed in totaal !!!! oeie das idd ni al te veel aja Is logisch de mensen worden dat beu als vee behandeld te worden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jan 2012, 21:58 |
|
|
Is logisch de mensen worden dat beu als vee behandeld te worden
[/quote]Ja das just maja, toch plezant om me e pak volk af te zakken hehe _________________ Anti fusieclub! |
| 25 Jan 2012, 22:10 |
|
|
Pauter schreef: Is logisch de mensen worden dat beu als vee behandeld te worden ![]() Ja das just maja, toch plezant om me e pak volk af te zakken hehe[/quote] Ik ken mensen die liever met eigen wagen rijden en dat gaat niet meer !!! 20 euro plus bus en drank wordt voor vele mensen een dure bedoening en dan heb je nog niets gegeten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jan 2012, 22:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
El Corredor schreef: als Eupen een combi-regeling zou worden, ga ik daarvoor wel passen, en met mij veel denk ik. Voor wat het waard is: ik heb een mail geschreven naar de toeristische dienst van Eupen. Ik overwoog om met vrouw weekendje Eupen te combineren met voetbal, maar dat gaat nu niet door. Ik heb hen gezegd dat ze zich niet al te gastvrij tonen en meerdere toeristen mislopen, terwijl het toch een toeristische regio is. Benieuwd of ik enige reactie krijg. Op lange termijn moeten autiriteiten daar toch eens over beginnen nadenken, ik vrees wel dat het voor nu weinig gaat veranderen... Maar eigenlijk hoort dat hier niet thuis... (topic Eupen-EA is nog wat te vroeg, hé). |
| 25 Jan 2012, 23:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
salvador schreef: El Corredor schreef: als Eupen een combi-regeling zou worden, ga ik daarvoor wel passen, en met mij veel denk ik. Voor wat het waard is: ik heb een mail geschreven naar de toeristische dienst van Eupen. Ik overwoog om met vrouw weekendje Eupen te combineren met voetbal, maar dat gaat nu niet door. Ik heb hen gezegd dat ze zich niet al te gastvrij tonen en meerdere toeristen mislopen, terwijl het toch een toeristische regio is. Benieuwd of ik enige reactie krijg. Op lange termijn moeten autiriteiten daar toch eens over beginnen nadenken, ik vrees wel dat het voor nu weinig gaat veranderen... Maar eigenlijk hoort dat hier niet thuis... (topic Eupen-EA is nog wat te vroeg, hé). Salvador, met alle respect voor uw initiatief maar meer dan een bemoedigend antwoord ga je volgens mij niet krijgen hoor.Het enige wat telt is dat de cijfers van de incidenten rond het voetbal naar beneden gaan,vandaar dat combigedoe. Zodoende kunnen bepaalde bobo's zij het ofwel in de voetbalbond of één of andere minister met die cijfers pronken (the good news-show) maar van de inkomsten van de clubs trekken ze zich niets van aan. Het grote probleem in deze crisistijd is dat het voetbal een dure sport is om als supporter wekelijks naar toe te gaan.Bereken maar eens hoeveel zo een uitwedstrijd in uw budget hapt? Reken maar 20 euro inkom,bus rond 8 euro en als je een bourgondiër bent (zoals ik)en met wat vrienden naar het voetbal gaat ben je al gauw héél wat geld kwijt. Indien je alle verplaatsingen en thuismatchen volgt zou je op het einde van het seizoen serieus schrikken wat een dure hobby het uiteindelijk is.Maar ja ook ik kan het spelleken niet missen. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 26 Jan 2012, 10:03 |
|
|
forumlegende
Ik ga niet en ik vind het hele gedoe belachelijk.
Dit toont gewoon de onmacht van onze overheid om veiligheid te verzekeren. Voor een match in de Belgische tweede klasse zou ik mijn ticket in Aalst moeten ophalen (tweemaal 45 min rijden), de dag zelf zou ik terug eerst naar Aalst moeten om vervolgens op de bus te stappen. Ik ga eind maart naar Chelsea-Tottenham, mijn ticket wordt me toegestuurd en ik rij gewoon met de wagen naar Londen. Daar kunnen ze een topmatch organiseren zonder dat de toeschouwers als vee behandeld worden. Voor en na de wedstrijd lopen de supporters van beide teams gewoon door elkaar met hier en daar wat politiemensen er tussen. Neen dank u, geen combi voor mij. Ik wordt België zo moe, niks lukt hier!!!! (behalve 14.000.000 € per jaar aan een koppel Vlamingenhaters schenken) |
| 26 Jan 2012, 10:13 |
|
|
forumlegende
Wees maar zeker dat er minstens dubbel zo veel volk zou geweest zijn zonder die idiote combi-regeling.
Ik vraag me af op basis waarvan zulke beslissingen genomen worden... Och ja, langzaamaan verandert België in een rasecht derde-wereld-land... |
| 26 Jan 2012, 10:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
tympanum2 schreef: Wees maar zeker dat er minstens dubbel zo veel volk zou geweest zijn zonder die idiote combi-regeling. Ik vraag me af op basis waarvan zulke beslissingen genomen worden... Och ja, langzaamaan verandert België in een rasecht derde-wereld-land... supporters heb je niet nodig, dat is toch maar "soep, soert en cinema", maar opbrengsten uit tv-rechten, loges voor de elitetrroepen, kopen en verkopen van spelers, daar wordt je pas rijk van, tes daarom dat 90% van de clubs zo gezond zijn ! Leve het voetbal, de bobo's van de KBVB, UEFA en andere van die tisten zijn goe bezig mè gedacht. Doe zo voort en binnen enkele jaren gaan ze zich pas afvragen wat er allemaal verkeerd gelopen is, als alles naar de kloten geholpen is. ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 26 Jan 2012, 13:17 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
salvador schreef: El Corredor schreef: als Eupen een combi-regeling zou worden, ga ik daarvoor wel passen, en met mij veel denk ik. Voor wat het waard is: ik heb een mail geschreven naar de toeristische dienst van Eupen. Ik overwoog om met vrouw weekendje Eupen te combineren met voetbal, maar dat gaat nu niet door. Ik heb hen gezegd dat ze zich niet al te gastvrij tonen en meerdere toeristen mislopen, terwijl het toch een toeristische regio is. Benieuwd of ik enige reactie krijg. Op lange termijn moeten autiriteiten daar toch eens over beginnen nadenken, ik vrees wel dat het voor nu weinig gaat veranderen... Maar eigenlijk hoort dat hier niet thuis... (topic Eupen-EA is nog wat te vroeg, hé). Wij dachten eveneens iets in de regio Eupen te huren voor een weekendje met een bende van 8 man... |
| 26 Jan 2012, 13:47 |
|
|
forumlegende |
tympanum2 schreef: Wees maar zeker dat er minstens dubbel zo veel volk zou geweest zijn zonder die idiote combi-regeling. Ik vraag me af op basis waarvan zulke beslissingen genomen worden... Och ja, langzaamaan verandert België in een rasecht derde-wereld-land... ik denk dat ge dan toch eens de definitie van een derde wereld-land moet erbij nemen hoor en het is nu niet dat ik België zo super vind hoor, maar er is nog een groot verschil mee (zelfs alsge het als beeldspraak zou gebruiken )_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 26 Jan 2012, 13:48 |
|
|
Scholier
Onderkroiper schreef: Pauter schreef: Is logisch de mensen worden dat beu als vee behandeld te worden ![]() Ja das just maja, toch plezant om me e pak volk af te zakken hehe Ik ken mensen die liever met eigen wagen rijden en dat gaat niet meer !!! 20 euro plus bus en drank wordt voor vele mensen een dure bedoening en dan heb je nog niets gegeten [/quote]Naft kost geen geld zeker als ge me uwen eigen auto rijdt naar Eupen of zo? |
| 26 Jan 2012, 14:11 |
|
|
chico schreef: Onderkroiper schreef: Pauter schreef: Is logisch de mensen worden dat beu als vee behandeld te worden ![]() Ja das just maja, toch plezant om me e pak volk af te zakken hehe Ik ken mensen die liever met eigen wagen rijden en dat gaat niet meer !!! 20 euro plus bus en drank wordt voor vele mensen een dure bedoening en dan heb je nog niets gegeten ![]() Naft kost geen geld zeker als ge me uwen eigen auto rijdt naar Eupen of zo?[/quote] Naar Eupen rijd ik GRATIS met de trein dus .... Week-end Eupen gaat niet door !!!_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Jan 2012, 14:14 |
|
| Pagina 5 van 14 |
[ 199 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 14 Volgende |