|
|
| Pagina 6 van 14 |
[ 199 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Waasland Beveren - SC. Eendracht Aalst
Tis toch triestig ze!!
Ook voor Aalst, misschien 250 fans mee op verplaatsing? Oké combi, enkel voorverkoop en WK veldrijden... Maar da zijn aantallen die we haalden toen we vanonder stonde in 3e, op couillet of op la louviere toen... Maar nu staan we subtop in 2e! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Jan 2012, 15:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als je tegen de degradatie speelt dan hangt er tenminste nog iets vanaf... We staan wel in de subtop maar hoger kijken moeten we echt niet meer doen (aan de eindronde kunnen we toch niet meedoen), en gered zijn we eigenlijk al.
Je hebt dus eigenlijk nu al "eindeseizoenswedstrijden". Een affiche tegen Beveren zou inderdaad wel moeten aanspreken, maar als dat u al 30 euro kost voor ge een pint hebt gedronken, bovendien wordt ge verplicht als crimineel behandeld én er is een gratis alternatief op Belgacom TV. Dan is't vrij logisch dat er niet veel volk zal zijn zondag hé. |
| 26 Jan 2012, 16:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Jeroen schreef: Als je tegen de degradatie speelt dan hangt er tenminste nog iets vanaf... We staan wel in de subtop maar hoger kijken moeten we echt niet meer doen (aan de eindronde kunnen we toch niet meedoen), en gered zijn we eigenlijk al. Je hebt dus eigenlijk nu al "eindeseizoenswedstrijden". Een affiche tegen Beveren zou inderdaad wel moeten afspreken, maar als dat u al 30 euro kost voor ge een pint hebt gedronken, bovendien verplicht als crimineel behandeld wordt én er een gratis alternatief is op Belgacom TV dan is't vrij logisch dat er niet veel volk zal zijn zondag. Misschien wel, maar tblijft toch jammer Wat een sfeervol matchke zou moeten zijn zal nu jammer genoeg veel minder zijn! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Jan 2012, 16:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
hansken schreef: Tis toch triestig ze!! Ook voor Aalst, misschien 250 fans mee op verplaatsing? Oké combi, enkel voorverkoop en WK veldrijden... Maar da zijn aantallen die we haalden toen we vanonder stonde in 3e, op couillet of op la louviere toen... Maar nu staan we subtop in 2e! ![]() idd heel jammer , in Beveren een schitterend uitvak zo een match zou vol mat ajuinen moeten ztt , jammer genoeg heeft de combi er anders over beslist maar ook de vvk dagen ( enkel zondag en woensdagavond) dat zijn maar 2 dagen!!!!! Niet te begrijpen .... maar 250 supporters is echt zeer weinig ....hopelijk hebben de afwezigen ongelijk en hebben we toch een schitterende sfeer ... In wezet ook een schitterende sfeer gehad en niet te vergeten oefenmatch verleden jaar tegen beveren , een zeer koude winteravond maar met 150 man geschreeuwd voor 1000 man ![]() |
| 26 Jan 2012, 16:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
tsjoep schreef: hansken schreef: Tis toch triestig ze!! Ook voor Aalst, misschien 250 fans mee op verplaatsing? Oké combi, enkel voorverkoop en WK veldrijden... Maar da zijn aantallen die we haalden toen we vanonder stonde in 3e, op couillet of op la louviere toen... Maar nu staan we subtop in 2e! ![]() idd heel jammer , in Beveren een schitterend uitvak zo een match zou vol mat ajuinen moeten ztt , jammer genoeg heeft de combi er anders over beslist maar ook de vvk dagen ( enkel zondag en woensdagavond) dat zijn maar 2 dagen!!!!! Niet te begrijpen .... maar 250 supporters is echt zeer weinig ....hopelijk hebben de afwezigen ongelijk en hebben we toch een schitterende sfeer ... In wezet ook een schitterende sfeer gehad en niet te vergeten oefenmatch verleden jaar tegen beveren , een zeer koude winteravond maar met 150 man geschreeuwd voor 1000 man ![]() Alle ploegen die ons een combiregeling aansmeren, dat moeten wij met hen hetzelfde doen. Eupen en Beveren kwamen langs hier zonder combiregeling, lap het hun volgend jaar ook maar! |
| 26 Jan 2012, 19:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
gweninho schreef: tsjoep schreef: hansken schreef: Tis toch triestig ze!! Ook voor Aalst, misschien 250 fans mee op verplaatsing? Oké combi, enkel voorverkoop en WK veldrijden... Maar da zijn aantallen die we haalden toen we vanonder stonde in 3e, op couillet of op la louviere toen... Maar nu staan we subtop in 2e! ![]() idd heel jammer , in Beveren een schitterend uitvak zo een match zou vol mat ajuinen moeten ztt , jammer genoeg heeft de combi er anders over beslist maar ook de vvk dagen ( enkel zondag en woensdagavond) dat zijn maar 2 dagen!!!!! Niet te begrijpen .... maar 250 supporters is echt zeer weinig ....hopelijk hebben de afwezigen ongelijk en hebben we toch een schitterende sfeer ... In wezet ook een schitterende sfeer gehad en niet te vergeten oefenmatch verleden jaar tegen beveren , een zeer koude winteravond maar met 150 man geschreeuwd voor 1000 man ![]() Alle ploegen die ons een combiregeling aansmeren, dat moeten wij met hen hetzelfde doen. Eupen en Beveren kwamen langs hier zonder combiregeling, lap het hun volgend jaar ook maar! Mijn hart zegt ja maar mijn verstand zegt neen laat ze maar gewoon komen dan komt er extra geld in het bakje ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Jan 2012, 20:04 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03 Berichten: 133 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Ne maat van mij kan onverwachts ni meegaan zondag, maar heeft al een kaart gekocht.
Dus , wie nog geen kaart heeft en nog een wil mag hem bellen op 0473786605 ( Filip ) |
| 26 Jan 2012, 20:53 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
gweninho schreef: tsjoep schreef: hansken schreef: Tis toch triestig ze!! Ook voor Aalst, misschien 250 fans mee op verplaatsing? Oké combi, enkel voorverkoop en WK veldrijden... Maar da zijn aantallen die we haalden toen we vanonder stonde in 3e, op couillet of op la louviere toen... Maar nu staan we subtop in 2e! ![]() idd heel jammer , in Beveren een schitterend uitvak zo een match zou vol mat ajuinen moeten ztt , jammer genoeg heeft de combi er anders over beslist maar ook de vvk dagen ( enkel zondag en woensdagavond) dat zijn maar 2 dagen!!!!! Niet te begrijpen .... maar 250 supporters is echt zeer weinig ....hopelijk hebben de afwezigen ongelijk en hebben we toch een schitterende sfeer ... In wezet ook een schitterende sfeer gehad en niet te vergeten oefenmatch verleden jaar tegen beveren , een zeer koude winteravond maar met 150 man geschreeuwd voor 1000 man ![]() Alle ploegen die ons een combiregeling aansmeren, dat moeten wij met hen hetzelfde doen. Eupen en Beveren kwamen langs hier zonder combiregeling, lap het hun volgend jaar ook maar! Daarmee straf je de gewone supporter, niet de autoriteiten die deze belachelijke regels en maatregelen opleggen. Against modern football !! _________________ OB17 |
| 27 Jan 2012, 1:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Tokkie schreef: gweninho schreef: tsjoep schreef: idd heel jammer , in Beveren een schitterend uitvak zo een match zou vol mat ajuinen moeten ztt , jammer genoeg heeft de combi er anders over beslist maar ook de vvk dagen ( enkel zondag en woensdagavond) dat zijn maar 2 dagen!!!!! Niet te begrijpen .... maar 250 supporters is echt zeer weinig ....hopelijk hebben de afwezigen ongelijk en hebben we toch een schitterende sfeer ... In wezet ook een schitterende sfeer gehad en niet te vergeten oefenmatch verleden jaar tegen beveren , een zeer koude winteravond maar met 150 man geschreeuwd voor 1000 man ![]() Alle ploegen die ons een combiregeling aansmeren, dat moeten wij met hen hetzelfde doen. Eupen en Beveren kwamen langs hier zonder combiregeling, lap het hun volgend jaar ook maar! Daarmee straf je de gewone supporter, niet de autoriteiten die deze belachelijke regels en maatregelen opleggen. Against modern football !! Awel ja, dat vind ik nu ook. Ik krijg de zenuwen van mensen dat roepen op zo'n maatregelen gewoon omdat wij ze ook moeten ondergaan. Ik vind niet dat ge andere supporters moet straffen omdat hun bestuur/politie/weetikveelwat van die rare regelingen begint uit te werken. Voetbal ister voor de fans... en door ook ticketprijzen op te slaan, combiregeling te doen, te verplichten dat ze de match op hun 1 been volgen straft ge enkel maar de fans van die ploegen, die eigenlijk net als ons enkel de match willen volgen hé... In de peutertuin kunnen ze dat ook, "jamaja, hij heeft mijnen toren omgeduwd, dus heb ik de zijnen ook maar omgeduwd..." _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 27 Jan 2012, 9:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Gaskonijn schreef: Awel ja, dat vind ik nu ook. Ik krijg de zenuwen van mensen dat roepen op zo'n maatregelen gewoon omdat wij ze ook moeten ondergaan. Ik vind niet dat ge andere supporters moet straffen omdat hun bestuur/politie/weetikveelwat van die rare regelingen begint uit te werken. Voetbal ister voor de fans... en door ook ticketprijzen op te slaan, combiregeling te doen, te verplichten dat ze de match op hun 1 been volgen straft ge enkel maar de fans van die ploegen, die eigenlijk net als ons enkel de match willen volgen hé... In de peutertuin kunnen ze dat ook, "jamaja, hij heeft mijnen toren omgeduwd, dus heb ik de zijnen ook maar omgeduwd..." de burgemeester vraagt nadrukkelijk om opmerkingen over een toren voortaan achterwege te laten. De nieuwswaarde is intussen al even verdwenen. Dank u. |
| 27 Jan 2012, 12:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De Pie schreef: Ne maat van mij kan onverwachts ni meegaan zondag, maar heeft al een kaart gekocht. Dus , wie nog geen kaart heeft en nog een wil mag hem bellen op 0473786605 ( Filip ) Kheb ook nog 1over,moest er nog iemand 1nodig hebben stuurt ma pb ![]() |
| 27 Jan 2012, 12:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachter90 schreef: De Pie schreef: Ne maat van mij kan onverwachts ni meegaan zondag, maar heeft al een kaart gekocht. Dus , wie nog geen kaart heeft en nog een wil mag hem bellen op 0473786605 ( Filip ) Kheb ook nog 1over,moest er nog iemand 1nodig hebben stuurt ma pb ![]() ik weet ng iemand die een kaart zoekt, nr 0486359648 _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Jan 2012, 13:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Fillou schreef: Gaskonijn schreef: Awel ja, dat vind ik nu ook. Ik krijg de zenuwen van mensen dat roepen op zo'n maatregelen gewoon omdat wij ze ook moeten ondergaan. Ik vind niet dat ge andere supporters moet straffen omdat hun bestuur/politie/weetikveelwat van die rare regelingen begint uit te werken. Voetbal ister voor de fans... en door ook ticketprijzen op te slaan, combiregeling te doen, te verplichten dat ze de match op hun 1 been volgen straft ge enkel maar de fans van die ploegen, die eigenlijk net als ons enkel de match willen volgen hé... In de peutertuin kunnen ze dat ook, "jamaja, hij heeft mijnen toren omgeduwd, dus heb ik de zijnen ook maar omgeduwd..." de burgemeester vraagt nadrukkelijk om opmerkingen over een toren voortaan achterwege te laten. De nieuwswaarde is intussen al even verdwenen. Dank u. Pfff, ik vin da die et oeig in eeren (b)ol kroigt..... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Jan 2012, 16:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Nog iemand een kaart op overschot?
_________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Jan 2012, 16:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Mariner schreef: Iendrachter90 schreef: De Pie schreef: Ne maat van mij kan onverwachts ni meegaan zondag, maar heeft al een kaart gekocht. Dus , wie nog geen kaart heeft en nog een wil mag hem bellen op 0473786605 ( Filip ) Kheb ook nog 1over,moest er nog iemand 1nodig hebben stuurt ma pb ![]() ik weet ng iemand die een kaart zoekt, nr 0486359648 Ze is dus voor u ![]() |
| 27 Jan 2012, 16:35 |
|
| Pagina 6 van 14 |
[ 199 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Volgende |