Transfers 2010-2011 - Pagina 208 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 206 207 208 209 210 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Stijn schreef:
Dani schreef:
Ze moeten maar zien dat de betere spelers langere contracten krijgen ... maar dat is dan weer een financieel risico.

Aangezien hij nog een (waarschijnlijk minimum-) contract had tot eind dit seizoen zal er niet te veel "transfergeld" op tafel liggen.
Jammer dat de knowhow hier blijkbaar niet aanwezig is om een slag te kunnen slaan bij een eventuele transfer.

Dat heeft niets te maken met knowhow of langere contracten. Zeker niet in lagere reeksen. Al had hij hier een contract voor nog 4 jaar, als een speler weg wil, dan heb je geen keuze en moet je hem laten gaan.
Geen enkele ploeg in de lagere reeksen houdt een speler die weg wil.

Ik ga akkoord Stijn, maar in tweede klasse kan je u wel al beter wapenen hoor. Het verschil tussen 6 maand en een jaar zal niet zo onoverkomelijk zijn, maar met een opengebroken contract dat nog 3 jaar doorloopt, is ook de tweedeklasser wel zeker dat er nog iets op tafel komt... Monsterbedragen van honderdduizenden euros zal je niet vangen, maar voor niks laten gaan, dat is er toch ook niet bij als je het wat goed aanpakt. Speler zelf heeft ook verantwoordelijkheid als hij tekent: als hij een krabbel zet onder een contract van lange duur, zonder clausules voor beperkt afkoopbedrag enz., kan uw club heus wel moeilijk gaan doen, ook al wil de speler zelf naar een hoger gerangschikte club.

01 Feb 2012, 13:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Voor de geinteresseerden: de Podevijn topic op het Willem II forum

Ik had daar laten vallen dat er waarschijnlijk in de toekomst wel eens wat Aalstenaars naar een match zullen komen kijken en ze geven daar ook hun mail adres om dan iets te laten weten. Zij willen het dan regelen inclusief feestje

01 Feb 2012, 14:10
Ancien

Leeftijd: 47
Zeer spijtig voor den iendracht...de volgende wordt Depoitre. De gevaarlijkste man bij iendracht op dit moment, mss opnieuw Cousin op diens positie en bij het heroptreden van Moreels kan die op de plek van Cousin gaan.

Tja, we moeten hoe dan ook afwachten naar volgend seizoen toe. ALs je natuurlijk sterkhouders laat gaan moet er wat in de plaats komen. Nu ja, gezien het feit dat het hier rommelt langs alle kanten zou ik ook rap de plaat poetsen! Bovendien speelde jens idd met volle goesting voor den endracht, want had het van papaaken geweest, hij was allang weg!

01 Feb 2012, 16:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
witzwet schreef:
Zeer spijtig voor den iendracht...de volgende wordt Depoitre. De gevaarlijkste man bij iendracht op dit moment, mss opnieuw Cousin op diens positie en bij het heroptreden van Moreels kan die op de plek van Cousin gaan.

Tja, we moeten hoe dan ook afwachten naar volgend seizoen toe. ALs je natuurlijk sterkhouders laat gaan moet er wat in de plaats komen. Nu ja, gezien het feit dat het hier rommelt langs alle kanten zou ik ook rap de plaat poetsen! Bovendien speelde jens idd met volle goesting voor den endracht, want had het van papaaken geweest, hij was allang weg!

Als je als vader ziet wat uwe zoon enkele jaren terug voorgeschoteld krijgt van contract, ge zou voor minder zeggen dat hij moet vertrekken. Als vader wilt ge gewoon het maximale er uit halen voor uwe zoon, kvond zijn reactie toen ook meer dan normaal... Chapeau van Jens dat hij toen al de kans op een profcontract heeft laten liggen om toch nog wat langer bij "zen maten in Aalst" te blijven! :worship:

01 Feb 2012, 16:22
nieuw in de eerste ploeg

Ik hoop dat alle miserie en onenigheid in de bestuurskamer eens opgelost geraakt.

Ik vrees dat er anders nog wel eens een pak spelers zullen willen vertrekken. Wie wil er nu in godsnaam blijven bij een ploeg waar het elke week rommelt in de bestuurskamer, waar ge niet weet wanneer uw loon zal betaald worden, en waar na het bericht op de officiële site nog maar eens is gebleken hoeveel respect er eigenlijk is voor een speler die hier jaren het beste van zichzelf heeft gegeven.

Trouwens : Bedankt Jens, ik zag je hier heel graag bezig en als jij en forme was kon niemand je stoppen.

Je match op STVV zal mij trouwens voor altijd bijblijven.

01 Feb 2012, 19:22
Freak

Leeftijd: 45
Pixie72 schreef:
Ik hoop dat alle miserie en onenigheid in de bestuurskamer eens opgelost geraakt.

Ik vrees dat er anders nog wel eens een pak spelers zullen willen vertrekken. Wie wil er nu in godsnaam blijven bij een ploeg waar het elke week rommelt in de bestuurskamer, waar ge niet weet wanneer uw loon zal betaald worden, en waar na het bericht op de officiële site nog maar eens is gebleken hoeveel respect er eigenlijk is voor een speler die hier jaren het beste van zichzelf heeft gegeven.

Trouwens : Bedankt Jens, ik zag je hier heel graag bezig en als jij en forme was kon niemand je stoppen.

ik denk dat Chimedza nog altijd het koud zweet krijgt, als hij de naam Podevijn hoort. :juij:

01 Feb 2012, 20:16
forumlegende

Leeftijd: 61
El Corredor schreef:
Pixie72 schreef:

ik denk dat Chimedza nog altijd het koud zweet krijgt, als hij de naam Podevijn hoort. :juij:

hij heeft er een chronisch bronchitis aan overgehouden

01 Feb 2012, 20:19
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Podevijn is (tenminste voor wat mij betreft) het prototype van ne speler waarvoor supporters naar 't stadion komen. Eentje uit de jeugdreeks, met de jaren uitgegroeid tot vaste waarde. meer zelfs, hij is blijven doorgroeien tot op een niveau dat het voor hem persoonlijk beter is dat hij de stap naar een betere club zet.

Jens is iemand die er alle keren (ook als de meeste anderen aan 't freewheelen is, of wanneer het kalf al verdronken is) zijne kop voor legt, ik denk dat het ook vooral dat is, dat we willen zien als supporter. Momenteel ook vrijwel den enigen die in staat is om deels door zijnen enorme wil en vechtlust, deels door zijn bijzonder goeie timing in een flits het matchresultaat te bepalen. kan nog wel wat progressie maken als die kleine concentratiefoutjes eruit gaan, en als hij misschien nog wat aan zijn passing werkt. Als de spel'cultuur' in tweede dezelfde is dan die in 'eerste' in Holland, dan denk ik wel dat die spelstijl (meer diepgang, minder compact) hem gaat liggen.

In ieder geval: de match thuis tegen Oostende was dé bevestiging van al dat goeds dat over hem werd gezegd en geschreven. 't is iemand die kan invallen en direct beslissend kan zijn.

Hij stond in mijnen top drie van spelers die ik het minst graag zag vertrekken. Maar 't is hem heel erg gegund ook, want hij heeft er neig voor gewerkt, alleen al de manier waarop hij na zo'n zware blessure is terugkomen in de ploeg, verdient enorm veel respect.

01 Feb 2012, 20:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
hansken schreef:
witzwet schreef:

Als je als vader ziet wat uwe zoon enkele jaren terug voorgeschoteld krijgt van contract, ge zou voor minder zeggen dat hij moet vertrekken. Als vader wilt ge gewoon het maximale er uit halen voor uwe zoon, kvond zijn reactie toen ook meer dan normaal... Chapeau van Jens dat hij toen al de kans op een profcontract heeft laten liggen om toch nog wat langer bij "zen maten in Aalst" te blijven! :worship:

Tis da, Jens kon al veel langer weggeweest zijn en heeft toch nog voor eendracht gekozen en zijne pa heeft die keuze gerespecteerd zenne en ging veel mee met ons busken dus ik zie het probleem nie

01 Feb 2012, 20:47
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Merci Jens voor alles, hopelijk zien we je nog vaak terug :EA:

01 Feb 2012, 23:20
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
josken1 schreef:
Merci Jens voor alles, hopelijk zien we je nog vaak terug :EA:

Go for it Jens: doe verder en zie niet om
:banana: :EA:

01 Feb 2012, 23:35
Freak

Podevijn: "Transfer naar Willem II kon ik niet laten liggen"

Eendracht Aalst zag Jens Podevijn nog vlak voor het einde van de transferperiode vertrekken. De speler uit tweede klasse heeft een mooie transfer beet naar Willem II. Onze redacht zocht Podevijn op voor een eerste reactie.

02/02/2012 05:00 | 2 reacties

Het moet een raar gevoel zijn om Eendracht Aalst te verlaten voor je?

"Het doet natuurlijk wel pijn om Eendracht Aalst te verlaten. Ook normaal als je daar heel je leven gespeeld hebt. Maar deze kans kon ik echt niet laten schieten want Willem II is echt wel een hele mooie club."

Hoe kom je uiteindelijk bij Willem II terecht ?

"De Nederlandse club was me komen volgen tegen Tienen. Gelukkig speelde ik daar men beste match van het seizoen. Vanaf toen zijn ze mij blijven volgen en enkele dagen geleden zaten we dan voor het eerst aan tafel."

Blijkbaar had niemand nog een transfer verwacht?
"Het vertrek was voor iedereen heel plots en ook voor mij was het verrassing. Met de winter vertrekken is nooit ideaal, want het zal daar toch eerst aanpassen worden. Toch denk ik wel dat het de beste optie was om nu te vertrekken." Wat weet je al van je nieuwe club? De club is een echte traditieclub die nog in de Champions League gespeeld heeft. Ze waren echt een vaste waarde in de eredivisie maar vorig jaar kwam er een degradatie. Ik wil er dan ook mijn steentje bijdragen om de club terug naar het hoogste niveau te krijgen."

02 Feb 2012, 9:41
Nationale Ploeg

Jens was echt wel een publiekslieveling. Ik moest gisteren denken aan de wedstrijd in Roeselare. Tijdens de rust was er daar een kerel van ik schat 7 of 8 jaar oud die wenend naar zijn papa liep. De pa vraagt wat er scheelt, en blijkbaar had zijn zus hem wijsgemaakt dat Podevijn ergens anders had getekend :lol:

02 Feb 2012, 10:37
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Ik zie nu toch ook niet goed in wat de papa van Jens er hier mee te maken heeft... Anders moeten we eens de mening van zijn lief, bomma en collega's vragen ook? Jens moet zelf beslissen wat hij doet he, en naar wiens raad hij daarbij luistert is toch zijn zaak???

Da's gelijk da spel rond Jelle Van Damme toen hij naar Standard ging. Toen stonden de gazetten ook van met dingen als "hij moest van zijn madam"... So what????????

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

02 Feb 2012, 21:48
forumlegende

Leeftijd: 61
....'t was men madam..... :hug: (nog 2 weken en 't is zover)

02 Feb 2012, 22:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 206 207 208 209 210 345