|
|
| Pagina 274 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 272 273 274 275 276 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
De Jean schreef: Nog 6 weken wachten dus... Op die tijd kunt ge als bestuur natuurlijk wel veel verkloten, maar een andere keuze hebben we niet. En laat dit nu net zijn waar het huidg bestuur zich misschien in berust. Ik gooi niemand een steen maar als ge als bestuur weet dat er na hen geen alternatief is dan ga je je misschien God voelen, en dat boezemt me angst in. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 01 Feb 2012, 20:12 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
jammen schreef: De Jean schreef: Nog 6 weken wachten dus... Op die tijd kunt ge als bestuur natuurlijk wel veel verkloten, maar een andere keuze hebben we niet. En laat dit nu net zijn waar het huidg bestuur zich misschien in berust. Ik gooi niemand een steen maar als ge als bestuur weet dat er na hen geen alternatief is dan ga je je misschien God voelen, en dat boezemt me angst in. niet dat ik meer weet. maar ik maak mezelf ook geen blaaskes meer wijs. Alles samengenomen, de manier waarop het er vandaag aan toe gaat: het gaat naar mijn aanvoelen niet te lang meer blijven duren en het gaat zeer slecht aflopen. |
| 01 Feb 2012, 20:36 |
|
|
Freak
edit
|
| 01 Feb 2012, 21:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Zelfs als ze de licentie behalen, dat is enkel maar een begin hé (nog eens zakken naar derde nu, dat zou toch bijna sowieso de doodsteek zijn). Het is toch de bedoeling dat we ook de volgende seizoenen nog bestaan, mag ik hopen. Ik wil het goed geloven dat ze hun licentie gaan halen, maar dat ze een stabiele club aan het uitbouwen zijn die er ook de volgende jaren zal staan, daar heb ik (vanop afstand bekeken) zo precies toch mijn twijfels bij.
|
| 01 Feb 2012, 21:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Zelfs als ze de licentie behalen, dat is enkel maar een begin hé (nog eens zakken naar derde nu, dat zou toch bijna sowieso de doodsteek zijn). Het is toch de bedoeling dat we ook de volgende seizoenen nog bestaan, mag ik hopen. Ik wil het goed geloven dat ze hun licentie gaan halen, maar dat ze een stabiele club aan het uitbouwen zijn die er ook de volgende jaren zal staan, daar heb ik (vanop afstand bekeken) zo precies toch mijn twijfels bij. Ik denk dat bijna iedereen hier op het forum daar twijfels bij heeft... spijtig genoeg |
| 01 Feb 2012, 22:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Jan schreef: Bartos schreef: Zelfs als ze de licentie behalen, dat is enkel maar een begin hé (nog eens zakken naar derde nu, dat zou toch bijna sowieso de doodsteek zijn). Het is toch de bedoeling dat we ook de volgende seizoenen nog bestaan, mag ik hopen. Ik wil het goed geloven dat ze hun licentie gaan halen, maar dat ze een stabiele club aan het uitbouwen zijn die er ook de volgende jaren zal staan, daar heb ik (vanop afstand bekeken) zo precies toch mijn twijfels bij. Ik denk dat bijna iedereen hier op het forum daar twijfels bij heeft... spijtig genoeg samenvatting van deze topic van van vandaag : bah, en pffff, dus : en ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 01 Feb 2012, 23:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik vraag me af nu de ene na de andere medewerker er de brui aan geeft ook monumenten zoals Vital en de medewerkers op de Zandberg er ook de brui zouden aan geven ?
Straks is er niemand over ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Feb 2012, 1:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Ik vraag me af nu de ene na de andere medewerker er de brui aan geeft ook monumenten zoals Vital en de medewerkers op de Zandberg er ook de brui zouden aan geven ? Straks is er niemand over ? We zullen wel zien wat Frank en zijn vertrouwelingen dan zullen doen zeker... |
| 02 Feb 2012, 8:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Misschien moet er toch echt eens op tafel geklopt worden en aan het bestuur een aantal pertinente vragen gesteld worden.
Er zijn mensen die een pak informatie hebben die op zijn zachtst gezegd een lichte twijfel over de rooskleurige toekomst van onze club kan doen groeien. Al dan niet terecht. Kunnen we die niet bij mekaar brengen, daar een deftige vragenlijst uit distilleren en daarmee naar het bestuur stappen. Ik denk dat ze zich, met de (lucratieve) carnavalmatch in het vooruitzicht, toch niet echt kunnen veroorloven om ons onze rol als "stakeholder" niet te laten spelen. |
| 02 Feb 2012, 9:30 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Er zijn voortdurend vragen bij de manier van besturen door FDR en het weglopen van héél veel vaste waarden binnen de club zegt ook meer dan genoeg.
Maar als er dan vergaderingen zijn met de supporters, blijkt hij er zich steeds uit te kunnen lullen. Ik verwijt niemand die aanwezig is/was bij deze vergaderingen, maar de reactie nadien is altijd licht tot zeer positief over FDR. Daarna zijn we weer voor ff goed en dan volgt de volgende stront (=> ontslag medewerkers). Het is inderdaad moeilijk om hard op tafel te gaan kloppen want alternatieven zijn er wss niet (meer). Maar zoals ze bezig zijn, is een vergelijking met de Titanic ook niet veraf. Het enige wat ik hoop is dat FDR het gemeend goed voorheeft met EA, maar ik betwijfel het sterk (en dat is nooit anders geweest). _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 02 Feb 2012, 13:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Er wordt momenteel wel gewerkt aan onze lichtinstallatie (kwestie van ook iets positief te zeggen)
![]() |
| 02 Feb 2012, 13:17 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Gijzegem Vaneigest schreef: Er wordt momenteel wel gewerkt aan onze lichtinstallatie (kwestie van ook iets positief te zeggen) ![]() Ze zen der mss de goeie lampen aan het uithalen ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 02 Feb 2012, 13:22 |
|
|
Ancien
Verbechio schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Er wordt momenteel wel gewerkt aan onze lichtinstallatie (kwestie van ook iets positief te zeggen) ![]() Ze zen der mss de goeie lampen aan het uithalen ![]() Ge moet hier van niks meer verschieten tegenwoordig ![]() |
| 02 Feb 2012, 16:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De stad Aalst zorgt ervoor dat de lichtinstalltie opnieuw voldoet aan de eisen van 2e klasse, zodanig dat de carnavalsmatch op vrijdagavond kan doorgaan !!!
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Feb 2012, 23:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jan schreef: Onderkroiper schreef: Ik vraag me af nu de ene na de andere medewerker er de brui aan geeft ook monumenten zoals Vital en de medewerkers op de Zandberg er ook de brui zouden aan geven ? Straks is er niemand over ? We zullen wel zien wat Frank en zijn vertrouwelingen dan zullen doen zeker... Vital en de medewerkers van de jeugd gaan er heus niet de brui aan geven,daar is totaal geen reden voor ![]() |
| 03 Feb 2012, 1:33 |
|
| Pagina 274 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 272 273 274 275 276 … 289 Volgende |