Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 275 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 273 274 275 276 277 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Iendrachter90 schreef:
Jan schreef:
Onderkroiper schreef:
Ik vraag me af nu de ene na de andere medewerker er de brui aan geeft ook monumenten zoals Vital en de medewerkers op de Zandberg er ook de brui zouden aan geven ?
Straks is er niemand over ?

We zullen wel zien wat Frank en zijn vertrouwelingen dan zullen doen zeker... :x

Vital en de medewerkers van de jeugd gaan er heus niet de brui aan geven,daar is totaal geen reden voor ;)

voor het geld dat in de balans staat, voorzien voor de medewerkers van de jeugd, zou ik er ook de brui niet aan geven eerlijk gezegd. :hmm:

03 Feb 2012, 8:06
nieuw in de eerste ploeg

Voor het geld dat in de balans staat, voorzien voor de medewerkers van de jeugd, zou ik er ook de brui niet aan geven eerlijk gezegd. :hmm:

Volledig terecht als je geen rekening houdt met de doorstroming naar het eerste elftal. ;)

03 Feb 2012, 9:02
Miniem

Leeftijd: 114
Iendrachter90 schreef:
Jan schreef:
Onderkroiper schreef:
Ik vraag me af nu de ene na de andere medewerker er de brui aan geeft ook monumenten zoals Vital en de medewerkers op de Zandberg er ook de brui zouden aan geven ?
Straks is er niemand over ?

We zullen wel zien wat Frank en zijn vertrouwelingen dan zullen doen zeker... :x

Vital en de medewerkers van de jeugd gaan er heus niet de brui aan geven,daar is totaal geen reden voor ;)

Of ge doet mee aan een aktie-tje en je betaalt uzelf. :oops:

03 Feb 2012, 18:35
Freak

Leeftijd: 35
den dikken schreef:
Iendrachter90 schreef:
Jan schreef:

Of ge doet mee aan een aktie-tje en je betaalt uzelf. :oops:

Edit

03 Feb 2012, 18:38
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
Ook Aalst en Wetteren mogen opnieuw transfers doen
De Licentiecommissie van de KBVB heeft het transferverbod van de tweedeklassers Eendracht Aalst en Standaard Wetteren opgeheven. Aalst en Wetteren behoorden tot de tien tweedeklassers die op 21 december een voorlopig transferverbod kregen opgelegd. De andere teams waren Boussu Dour, Brussels, Charleroi, Dender, Eupen, Oostende, Roeselare en Tubeke. Maandag werd ook al het transferverbod voor eersteklasser Beerschot opgeheven. (belga/lpb)

07 Feb 2012, 14:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
knap, zonder de thuiswedstrijd van afgelopen weekend blijkbaar toch de nodige gelden gevonden.
Eindelijk - echt - goed nieuws...

07 Feb 2012, 14:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Bram schreef:
knap, zonder de thuiswedstrijd van afgelopen weekend blijkbaar toch de nodige gelden gevonden.

Inderdaad, als het goed is moet het ook gezegt worden! (y) Dit is toch al een goed signaal voor het behalen van de licentie ook!

07 Feb 2012, 14:49
toevallige voorbijganger

Leeftijd: 37
hansken schreef:

Inderdaad, als het goed is moet het ook gezegt worden! (y) Dit is toch al een goed signaal voor het behalen van de licentie ook!

Inderdaad, de laatste dagen begon ik serieus mijn twijfels te hebben of we de licentie wel gingen halen. Na dit te lezen zie ik het weer wat positiever, we leven weer op hoop!
:EA:

07 Feb 2012, 14:58
Nationale Ploeg

Hmm, onverwachte wending!

07 Feb 2012, 15:16
Ancien

Leeftijd: 46
De Jean schreef:

It ain't over until the fat lady sings... Eerst de licentie voor volgend seizoen (doel nummer 1 akkoord), dan competitieve ploeg uitbouwen voor volgend seizoen en tegelijkertijd er vooral voor zorgen dat er een financieel gezond beleid komt/gevoerd wordt... De oorlog is nog lang niet gewonnen, maar als we deze veldslag kunnen winnen, is het alvast een goed teken.

07 Feb 2012, 15:30
forumlegende

Leeftijd: 43
Positief signaal. Nu hopen da de rest ook in orde komt.

07 Feb 2012, 15:31
Nationale Ploeg

DT schreef:
De Jean schreef:

It ain't over until the fat lady sings... Eerst de licentie voor volgend seizoen (doel nummer 1 akkoord), dan competitieve ploeg uitbouwen voor volgend seizoen en tegelijkertijd er vooral voor zorgen dat er een financieel gezond beleid komt/gevoerd wordt...

Volgend seizoen behoud verzekeren en de schulden (nu ook echt)afbouwen, maar moet dat voor mij niet zijn.

07 Feb 2012, 15:33
Freak

Leeftijd: 45
Bram schreef:

goh ja, als FDR gewoon zijn belofte inlost die hij destijds bij Derowood ter plaatse heeft gedaan, was er zelfs geen inkomgeld nodig.

Dus om hier nu zo hosanna hosanna te prediken, vind ik er eerlijk gezegd ook wat over. Ons transferverbod is opgeheven, ok prima. Of daarmee alle problemen van de baan zijn, durf ik nog te betwijfelen.

En het behalen van een licentie staat niet gelijk met probleemloos een jaar uitspelen (remember onze faling in 2002)...

07 Feb 2012, 17:01
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:
Bram schreef:

goh ja, als FDR gewoon zijn belofte inlost die hij destijds bij Derowood ter plaatse heeft gedaan, was er zelfs geen inkomgeld nodig.

Dus om hier nu zo hosanna hosanna te prediken, vind ik er eerlijk gezegd ook wat over. Ons transferverbod is opgeheven, ok prima. Of daarmee alle problemen van de baan zijn, durf ik nog te betwijfelen.

En het behalen van een licentie staat niet gelijk met probleemloos een jaar uitspelen (remember onze faling in 2002)...

Denk niet dat het hier echt hosanna hosanna is hoor, daarvoor is de gehele situatie veel te precair en voor er over een succes gesproken wordt, moet er nog veel water naar de zee vloeien... maar naast al het slechte van de laatste weken/maanden, is het toch ook wel eens leuk om iets positiefs te zien (allez ja, bron is HLN hé dus toch even oppassen)...

07 Feb 2012, 17:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
De licentiecommissie van de Koninklijke Belgische Voetbalbond heeft vandaag beslist het transferverbod voor SC Eendracht Aalst op te heffen.
Daarmee heeft de club een belangrijke stap richting het bekomen van de licentie gezet.

In een eerste reactie toont EA-voorzitter Frank De Roose zich bijzonder verheugd: "We hebben er altijd alle vertrouwen in gehad, maar nu het transferverbod daadwerkelijk is opgeheven, staan we een effectief een stap dichter bij het behalen van de licentie."
"Er is natuurlijk nog een stuk van de weg af te leggen, maar het opheffen van het transferverbod betekent dat de Voetbalbond onze checklist aanvaard heeft. Het verbod kwam er omdat die checklist midden december niet tijdig was ingediend, maar dat is nu dus rechtgezet."

Concreet bevestigt de Voetbalbond met het opheffen van het transferverbod dat SC Eendracht Aalst alvast alle tot en met 31 december 2011 verschuldigde betalingen nu heeft voldaan, zowel wat lonen betreft als inzake overheidsschuldeisers.
Zo heeft de club vermeden veroordeeld te worden tot het betalen van een aanzienlijke boete.

"Ik wil namens de hele club iedereen van harte bedanken die de voorbije weken heeft bijgedragen tot het realiseren van deze belangrijke stap in het licentiedossier", aldus nog voorzitter De Roose. "Eendrachtig blijven werken is nu de boodschap, om de toekomst van onze prachtige club verder veilig te stellen."

Bron: eendracht-aalst.be

07 Feb 2012, 17:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 273 274 275 276 277 289