Eendracht Aalst - Brussels - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18
 Eendracht Aalst - Brussels 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Fillou schreef:
Het is vooral jammer dat de gewone supporter opdraait voor het politionele falen. Neem dat in de hand en zorg dat het niet uit de hand kan lopen door op de juiste plaatsen op het juiste moment aanwezig te zijn.

Ik was dit weekend in Birmingham en stond zaterdagnamiddag een uur of twee voor de match rustig in een pub pinten te drinken tussen fans van B'ham City en Southampton. Waarom kan het daar wel en moeten bij ons fans van ochot ocharme brussels verplicht met de bus komen? Voor die tien man en een brusselse paardenkop. Ik denk dat Brussels nog wel redelijk wat fans heeft die niet zo ver van Aalst wonen. Geef die mensen toch een kans om naar de match te komen kijken he, zeg.

Dat is daar ook wel niet altijd het geval hé. Ik heb met west ham indertijd genoeg gezien tegen Cardiff City en Milwall. Wat daar allemaal door de lucht vloog was daarvoor niet bestemd.

07 Feb 2012, 9:45
Nationale Ploeg

Romario schreef:
Fillou schreef:
Het is vooral jammer dat de gewone supporter opdraait voor het politionele falen. Neem dat in de hand en zorg dat het niet uit de hand kan lopen door op de juiste plaatsen op het juiste moment aanwezig te zijn.

Ik was dit weekend in Birmingham en stond zaterdagnamiddag een uur of twee voor de match rustig in een pub pinten te drinken tussen fans van B'ham City en Southampton. Waarom kan het daar wel en moeten bij ons fans van ochot ocharme brussels verplicht met de bus komen? Voor die tien man en een brusselse paardenkop. Ik denk dat Brussels nog wel redelijk wat fans heeft die niet zo ver van Aalst wonen. Geef die mensen toch een kans om naar de match te komen kijken he, zeg.

Dat is daar ook wel niet altijd het geval hé. Ik heb met west ham indertijd genoeg gezien tegen Cardiff City en Milwall. Wat daar allemaal door de lucht vloog was daarvoor niet bestemd.

daar heb je gelijk in ... er gebeurt daar nog altijd meer dan genoeg. Maar ik heb de indruk dat ze daar de gewone supporter niet doen voor opdraaien door domme combi-regelingen en dergelijke.

Nu goed ... ik heb nog geen enkele combi-match geweten waar ik niet doorgeraakt ben :-) Met een beetje durf en goeie wil is dat eigenlijk allemaal niet echt een probleem....

07 Feb 2012, 9:50
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Romario schreef:

Ge neemt nu wel direct de goeie voorbeelden natuurlijk. Ik heb in Newcastle genoeg matchen gezien tegen ploegen als zelfs Chelsea waar fans van beide ploegen zonder problemen door mekaar liepen, maar als het tegen de aartsrivalen Sunderland was, was het ook wel een ander verhaal. Globaal gezien denk ik dat het ginder toch wel op een normale manier kan, maar ge hebt altijd uitzonderingen.
En nogmaals, ik zou echt graag eens ergens ne verantwoordelijke horen zeggen op welke manier precies ze met gesloten loketten rellen kunnen voorkomen. Want ik zie daar dus echt geen enkel verband in, behalve dan mensen ambeteren en de club geld kosten (want volk kost het u altijd hoor).

07 Feb 2012, 9:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
hansken schreef:
Verbechio schreef:
De carnavalsmatch op Boom was idd neig :D Staat absoluut bij mijn favorieten :D

Mor Onderkroiper, der was dor wel ambras. Ma da was volk van Lierse of azoiet na de match? Soit tussen EA en RB zeker geen problemen!

Zowel beerschot als antwerp liep daar toen rond, grappig verhaal uiteindelijk wel! :plat:

Ik ken supporters van Boom die ik al lang ken en goed mee overweg kan (eens na een oefenmatch ginder mee op café geweest), en die hebben tonnen respect voor de eendracht, denk echt niet dat er problemen zijn met Boom

07 Feb 2012, 10:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Fillou schreef:
Ik was dit weekend in Birmingham en stond zaterdagnamiddag een uur of twee voor de match rustig in een pub pinten te drinken tussen fans van B'ham City en Southampton.

Deed Steve De Ridder mee bij Southampton? Hoe speelde hij?

07 Feb 2012, 10:15
Nationale Ploeg

Smetje schreef:
Fillou schreef:
Ik was dit weekend in Birmingham en stond zaterdagnamiddag een uur of twee voor de match rustig in een pub pinten te drinken tussen fans van B'ham City en Southampton.

Deed Steve De Ridder mee bij Southampton? Hoe speelde hij?

geen idee. Ik was in B'ham om naar een concert te gaan kijken. Ze speelden maar om twintig na vijf en ik moest om zeven uur in die concertzaal zijn. Jammer eigenlijk.

07 Feb 2012, 10:34
nieuw in de eerste ploeg

Heeft hier iemand nog een plannetje van ons stadion met daarop de onderverdeling van de zittribune, waar juist vak A, B enz... is op de officiële site is dat niet terug te vinden.

thx

07 Feb 2012, 13:03

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
http://www.iendracht.be/ticketing

07 Feb 2012, 13:19

Leeftijd: 68
*edit

07 Feb 2012, 13:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
Romario schreef:

Ge neemt nu wel direct de goeie voorbeelden natuurlijk. Ik heb in Newcastle genoeg matchen gezien tegen ploegen als zelfs Chelsea waar fans van beide ploegen zonder problemen door mekaar liepen, maar als het tegen de aartsrivalen Sunderland was, was het ook wel een ander verhaal. Globaal gezien denk ik dat het ginder toch wel op een normale manier kan, maar ge hebt altijd uitzonderingen.
En nogmaals, ik zou echt graag eens ergens ne verantwoordelijke horen zeggen op welke manier precies ze met gesloten loketten rellen kunnen voorkomen. Want ik zie daar dus echt geen enkel verband in, behalve dan mensen ambeteren en de club geld kosten (want volk kost het u altijd hoor).

In oktober laatstledden naar Everton - LFC gaan zien in bezoekersvak dus, in kolomme van Anfield met al de bezoekers richting stadion buren, kwamen een klein straatje uit op de grote weg (2x2 vaksbaan met middenberm), aan den overkant ne pub met honderden Toffees, op de middenberm welgeteld 3 flikken en de Reds aan den andere kant. Buiten wat gejen en wat gezangen niks gebeurd en iedereen braaf naar binnen. Doe dat hier in België en ge hebt e slagveld... Het kan ook anders dus ;-)

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

07 Feb 2012, 17:45
forumlegende

Volgens mij is het hooliganisme in België maar klein bier vergeleken met het hooliganisme in Groot-Brittannië !

08 Feb 2012, 14:04
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Dani schreef:
Volgens mij is het hooliganisme in België maar klein bier vergeleken met het hooliganisme in Groot-Brittannië !

Of in Egypte :D

Dikke zever altijd in dat apenland hier.
In Duitsland loopt ook alles door mekaar en kunt ge ruhig dein Bier und Bratwurst im Stadion fressen!! Ze komen zelfs rond met bier :worship:

Uebrigens... Kan er iemand voor mij een ticketje voor de K bemachtigen? Ik ben in het land en zou graag komen kijken ;)
Mijn zoon van negen moet niks betalen, zeker?

Ik zal tegen kwart na 8 aan het stadion zijn. Can someone help me please? :wadde:

Combiregeling in tweede klasse voor 10 bezoekers... Hoe belachelijk zeg. :kots:

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

08 Feb 2012, 18:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
[quote="eintracht frankfurt"]
Mijn zoon van negen moet niks betalen, zeker?/quote]

Zal niet moeten betalen, maar vanaf dit seizoen moeten kinderen ook wel een ticket afhalen.

08 Feb 2012, 20:18
nieuw in de eerste ploeg

Onderkroiper schreef:
Patje schreef:
Altijd dat combi gedoe. Zelf nu we terug in 3e staan moesten we voor de beker tegen Boussu Dour, OHL, Anderlecht en Bergen steeds in combi.
Waar zijn ze mee bezig.
Vanaf je blijkbaar als club met rond de 1000 man op verplaatsing gaat wordt je bestempeld als risico.

Ik vindt dit erg voor een supporter van Aalst maar dit is ook zo voor Rupel Boom.
Waar zijn de tijde als de goede klassiekers tussen Aalst en Rupel Boom konden doorgaan in gemoedelijke sfeer.
Ik zal nooit vergeten toen jullie naar Rupel Boom kwamen met carnaval. Dat was tenminste leuk.

en géén ambras gezien !!!

Waarschijnlijk ne vuurpijl in uw ogen gehad dienen avond ;)

08 Feb 2012, 20:31

Leeftijd: 11
Is de verlichting dan ondertussen in orde en goedgekeurd?

08 Feb 2012, 22:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18