Transfers 2010-2011 - Pagina 212 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 210 211 212 213 214 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Hij zegt toch ook niet dat hij weg moet ? Enkel dat er alternatieven voor te vinden zijn ingeval hij zou weg gaan....

De kern van onze ploeg zoveel mogelijk behouden (dat zijn voor mij dezelfde namen als El Corredor al opgaf)

09 Feb 2012, 22:11
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Bram schreef:
Hij zegt toch ook niet dat hij weg moet ? Enkel dat er alternatieven voor te vinden zijn ingeval hij zou weg gaan....

De kern van onze ploeg zoveel mogelijk behouden (dat zijn voor mij dezelfde namen als El Corredor al opgaf)

Ik zou er Galucci ook bijnemen, hij speelt niet altijd topmatchen maar opt einde van 't seizoen legt hij er toch ook altijd 7 in het mandje ze (+ nog wa assists). Verheyden zou ik ook graag volgend seizoen bij ons zien maar gezien zijn leeftijd moeten er natuurlijk wel keuzes gemaakt worden vrees ik.

10 Feb 2012, 8:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Vandaag stond weer in HLN dat Depoitre kiest tussen Aalst en roeselare. Hij heeft een week bedenktijd gevraagd.

10 Feb 2012, 10:27
Nationale Ploeg

Ik zou het toch een vreemde keuze vinden.

10 Feb 2012, 10:44
Freak

awel ik ook.

10 Feb 2012, 11:15
Ancien

Leeftijd: 46
lolo4ever schreef:
waly 2 schreef:
er staat:hij kreeg van eendracht aalst een goed voorstel,maar ook roeselare deed hem een mooi bod.
dan is er toch al gesproken met laurent ?zou hij dan niet kunnen overwegen om naar daar te gaan?

Feit is dat het verschil tussen de goede voorstellen hier en de mooie boden elders nogal kan oplopen.
Bijkomend probleem is dat zoveel gevestigde waarden einde contract zijn en dat mede door de financiële problemen die contracten niet werden opengebroken.Die mannen zijn natuurlijk grof wild nu ze ook al hun waarde in tweede bewezen hebben.Jens zal zeker niet de laatste zijn die eieren voor zijn geld kiest.

Hoeft ook niet altijd een probleem te zijn hé. Niet vergeten dat in het huidige voetbal een kern 4 jaar samenhouden nauwelijks nog wordt gedaan. Zeker niet met dezelfde trainer... Het is dan ook niet meer dan logisch dat mensen eens toe zijn aan een nieuwe uitdaging. Trouwens - volgend jaar is het nieuwe er ook weeral wat af om in tweede te spelen (voor een deel van de spelers dan) en ik persoonlijk zie wel graag wat nieuw bloed komen. Sleet zou er ook op kunnen komen in die zin (en we weten dat een groot deel van onze ploeg boven in het kopken raar in elkaar zit)

Kunnen het ook omdraaien hé - eind dit seizoen kan je afscheid nemen van spelers die niet gebracht hebben wat we ervan verwachtten. Gbarssin en Vervaeke zullen we waarschijnlijk niet met tranen in de ogen laten vertrekken... TVR zien er hier graag veel vertrekken, maar die ligt nog vast denk ik, dus zal wel blijven.

Ik volg het lijstje van El Corredor, maar mis wel De Castro - is toch ook einde contract? Galucci vind ik een groot twijfelgeval. Intrinsiek lopen er betere rechterwingers met een betere cross en passing, maar als je zijn rendement in goals bekijkt... Er lopen weinig rechtermiddenvelders rond die zo'n doelpuntenaantal kunnen voorleggen... Dus geen makkelijke keuze daar... Bovendien altijd inzet en ne brave gast naast het veld...

Vooraan ligt echter de sleutel... Als je Depoitre - Moreels kwijt zou raken, dan sta je in uw jaar van bevestiging voor een loodzware taak... Anderzijds kan dit het moment zijn om een platte 4-4-2 vanonder het stof te halen en naar twee echte spitsen te zoeken met Sammy als breker op de bank.

10 Feb 2012, 11:25
Iendracht.be - beheer

DT schreef:
Hoeft ook niet altijd een probleem te zijn hé. Niet vergeten dat in het huidige voetbal een kern 4 jaar samenhouden nauwelijks nog wordt gedaan. Zeker niet met dezelfde trainer... Het is dan ook niet meer dan logisch dat mensen eens toe zijn aan een nieuwe uitdaging. Trouwens - volgend jaar is het nieuwe er ook weeral wat af om in tweede te spelen (voor een deel van de spelers dan) en ik persoonlijk zie wel graag wat nieuw bloed komen. Sleet zou er ook op kunnen komen in die zin (en we weten dat een groot deel van onze ploeg boven in het kopken raar in elkaar zit)

Nieuw bloed kan ons inderdaad goed doen, maar het hangt er dan ook vanaf wat je krijgt als nieuw bloed. We weten wat we hebben (en dat is goed), maar niet wat we gaan krijgen. Als ge dan ziet dat ze nu al een blik testers beginnen opentrekken, geeft me dat niet echt veel vertrouwen. Hopelijk hebben ze een deftig lijstje klaar met goeie spelers uit tweede en derde klasse en wat jong talent uit eerste.

Verder hoop ik, zoals DT al aangaf, dat ze ook nog met De Castro gaan praten en Gallu zou ik zeker ook proberen houden.

10 Feb 2012, 12:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
POTJES:

Afbeelding

(Voor deze afbeelding in 't groot: http://img15.imageshack.us/img15/3253/potjeswillemii.jpg )

10 Feb 2012, 12:10
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik zou ontgoocheld zijn moest Laurent voor Roeselare tekenen want hij zou dan bij een concurrent-tweedeklasser aan de slag gaan. Bij een vertrek naar een eersteklasser zou ik mij wel kunnen neerleggen. Ik hoop dan ook dat hij voor ons kiest.
Anderzijds heeft Laurent denk ik altijd gezegd dat hij na zijn studies prof wil worden. En is Roeselare geen profclub? Of vergis ik mij? In die optiek zou ik zijn twijfel dan weer wel een beetje begrijpen.

10 Feb 2012, 13:49
Iendracht.be - beheer

Vandaag in HLN:

* Depoitre en De Schutter moeten volgende week beslissen of ze bijtekenen. Depoitre zou niet naar Roeselare gaan, maar heeft waarschijnlijk een ander alternatief of wacht af om te zien of we een goede kern kunnen samenstellen.
* Met Moreels was er op een klein detail na een akkoord, maar toen besliste hij dat hij ergens anders een nieuwe uitdaging wil aangaan. Van Hauwermieren begrijpt niet waarom hij eerst wel met hen onderhandelt en dan plots een nieuwe uidaging wil --> Zal dus vertrekken. Begrijp ik eigenlijk niet goed. Is niet aan een fantastisch seizoen bezig en zal dus zeker niet naar eerste kunnen
* Ze zijn bezig met nieuwe spelers. Het zou gaan om kleppers uit eerste en tweede (dat hebben we vorig jaar natuurlijk ook gehoord :hmm: ). Volgens Van Hauwermeiren zijn er door de financiële crisis veel spelers op de markt en hebben ze dus keuze genoeg om een competitieve kern samen te stellen
* Van Hauwermeiren stelt ook dat de licentie zeker gehaald zal worden.

11 Feb 2012, 8:21
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Smetje schreef:
* Met Moreels was er op een klein detail na een akkoord, maar toen besliste hij dat hij ergens anders een nieuwe uitdaging wil aangaan. Van Hauwermieren begrijpt niet waarom hij eerst wel met hen onderhandelt en dan plots een nieuwe uidaging wil

Hij begrijpt het niet goed? Welkom in het voetbalwereldje.

11 Feb 2012, 9:25
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
Vandaag in HLN:

* Depoitre en De Schutter moeten volgende week beslissen of ze bijtekenen. Depoitre zou niet naar Roeselare gaan, maar heeft waarschijnlijk een ander alternatief of wacht af om te zien of we een goede kern kunnen samenstellen.
* Met Moreels was er op een klein detail na een akkoord, maar toen besliste hij dat hij ergens anders een nieuwe uitdaging wil aangaan. Van Hauwermieren begrijpt niet waarom hij eerst wel met hen onderhandelt en dan plots een nieuwe uidaging wil --> Zal dus vertrekken. Begrijp ik eigenlijk niet goed. Is niet aan een fantastisch seizoen bezig en zal dus zeker niet naar eerste kunnen
* Ze zijn bezig met nieuwe spelers. Het zou gaan om kleppers uit eerste en tweede (dat hebben we vorig jaar natuurlijk ook gehoord :hmm: ). Volgens Van Hauwermeiren zijn er door de financiële crisis veel spelers op de markt en hebben ze dus keuze genoeg om een competitieve kern samen te stellen
* Van Hauwermeiren stelt ook dat de licentie zeker gehaald zal worden.

Je kan natuurlijk proberen Depoitre en De Schutter het mes op de keel te zetten maar zij weten natuurlijk wel dat ze zelf in een sterke positie zitten met (veel)betere aanbiedingen van andere clubs.
Net als Moreels kiezen die mannen op een bepaald ogenblik voor het geld ook al is dat in tweede klasse.
Als je verplicht bent de club te saneren moet je natuurlijk de tering naar de nering zetten en kan je geen risico's nemen.Zo een Depoitre kan natuurlijk elders een bom geld verdienen en is voor ons onbetaalbaar.Daar moet je realistisch in zijn.
En die kleppers die naar hier gaan komen gebruiken natuurlijk een club als Aalst om elders hun prijs op te drijven.Dat hebben we vorig jaar nog gezien.

Al goed dat de licentie in orde komt en nu vooral rustig verder bouwen.

Laatst gewijzigd door lolo4ever op 11 Feb 2012, 11:18, 2 keer totaal gewijzigd.

11 Feb 2012, 9:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Dat VH maar ziet dat hij binnen het budget blijft... Als ge ne speler ni kunt houden (te duur) laat hem dan gewoon gaan. Ook al is er nu van de supporters de druk uit om al die spelers te houden, doe niet te zot.

Ik zou ons volgend jaar liever geen transferverbod krijgen, en van de eerste keer onze licentie halen! :EA:

11 Feb 2012, 9:52
Iendracht.be - beheer

hansken schreef:
Dat VH maar ziet dat hij binnen het budget blijft... Als ge ne speler ni kunt houden (te duur) laat hem dan gewoon gaan. Ook al is er nu van de supporters de druk uit om al die spelers te houden, doe niet te zot.

Ik zou ons volgend jaar liever geen transferverbod krijgen, en van de eerste keer onze licentie halen! :EA:

Financieel gezond worden en blijven zijn inderdaad het belangrijkste

11 Feb 2012, 11:12
Nationale Ploeg

op de naakte cijfers voortgaande, na 20 speeldagen toch wel representatief:

- we hebben met 36 goals gemaakt de 3de beste aanval.
- we hebben met 36 tegengoals de 3de slechtste verdediging (zelfs Wetteren slikte minder tegengoals).
- doelpuntensaldo '0' en daarmee op de 5de plaats staan.

ik zou hier persoonlijk toch (ook) uit concluderen dat we de verdediging moeten versterken. we hebben 2 centrale verdedigers op leeftijd, over de backs kan je allicht discussieren maar Niels tekent misschien niet bij èn het is niet zijn favoriete positie. De Castro is soms 'weg'. opmerkelijk toch: je hebt een goede doelman, ne Flippo, Kestens, ne Niels, ook De Castro is toch niet slecht, een trainer die steeds zekerheid inbouwt. en toch tamelijk wat tegengoals ? toch wat meer body en gestalte zoeken ?

ik lees dat er spelers uit 1ste en 2de zouden komen ? ik persoonlijk ben meer een voorstander van talent uit lagere reeksen of beloften van profclubs. nen Euro is voor ons nen Euro en de ambitie is er in blijven, meer moet voorlopig niet. ik hoop dat ze de motor niet (opnieuw) 'opblazen' op financieel vlak. maar daar zal ik wel niet alleen mee zijn zeker ?

11 Feb 2012, 14:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 210 211 212 213 214 345