|
|
| Pagina 8 van 28 |
[ 411 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Spionkop Girl van de maand
filibert schreef: jawadde zo een reactie voor zo een kleine wedstrijd, uit welke fb komt deze eigenlijk? Van de tegenstrever ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Feb 2012, 0:53 |
|
|
Reserve
Onderkroiper schreef: filibert schreef: jawadde zo een reactie voor zo een kleine wedstrijd, uit welke fb komt deze eigenlijk? Van de tegenstrever ![]() kheb hier zojuist de reacties eens overlopen, daar zitten toch echt wel enkele tussen die der een paar mankeren denk ik dit is echt toch maar een ludieke wedstrijd en moesten ze nu in de strijd zijn met gent of anderlecht zou ik die reacties nog enigszins kunnen begrijpen.. |
| 15 Feb 2012, 1:33 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Onderkroiper schreef: JOKE / ONDERKROIPER 7750 stemmen ![]() Gaat gij ook voor Spionkop Girl van de maand? Gewoon zodat we even duidelijk weten wie er nu precies de Spionkop Girl van de maand gaat zijn als ge da spel wint. Het gaat hem erover dat het stemmen tussen Club en mezelf gaat wat het ronselen van stemmen betreft ![]() Ik doe dat graag voor Joke zeker dat niet, maar interessant om lezen hoe er met afgunst langs de Brugse zijde gereageerd wordt omdat Joke haar achterstand opnieuw inhaald en soms zoals nu zelfs even voorstaat. Het is een spelleke hé en ieder is vrij daar aan mee te spelen of niet maar zoals in bovenvermelde reactie stemmen mijn vrienden wel omdat ik het vraag en niet omdat ze spontaan stemmen voor Joke !!! Hier een voorbeeld van een Bulgaarse vriend van mij die ook Joke een stem gaf !!! ![]() Lap, ontmaskerd. Ik moet u gelijk geven, er wordt daar inderdaad met afgunst gereageerd op het feit dat de supporters van Aalst zo aan elkaar hangen, waardoor Joke zoveel stemmen heeft.. Zo ben ik daar al (samen met Iendrachtzot) geblokkeerd door enkele personen gewoon omdat we beiden voor zowel Club als EA supporteren. Trouwens Yves, enkel maar respect voor u. |
| 15 Feb 2012, 1:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hoe kan iemand zich kan laten meeslepen om negatief te doen over andere deelnemers.
Hier gaat het niet om de meeste supporters maar om wie de meeste stemmen samenraapt. Toen Joke in het begin van de wedstrijd eenmaal op kop kwam, was ze teleurgesteld omdat Ellen van Brugge terug kwamen de achterstand aan het inhalen was. Toen plaatste ze een domme tekst op haar Facebookpagina " I hate Club Brugge " schreef ze uit jeugdige frustratie Dit werd gelezen door de tegenpartij en op website Blue Army werd er onmiddellijk opgeroepen om voor Ellen te stemmen zeker dat Joke zo stout was geweest ![]() Het stemkanon van Club werd in stelling gebracht en op 2 dagen tijd was het gevolg dat Joke meer dan 550 stemmen achter stond. Een beetje haar eigen fout op dat moment maar zelf dacht ik ook dat de wedstrijd verloren was. Mits wat mails te versturen werd en dagelijks aan de achterstand geknabbeld en toen pas zijn ze negatief geworden. Eerst over Joke persoonlijk maar nadien sloeg dat over naar Aalst & Iendracht zelf, dat we boeren en zelfs carnavalszotten van Aalst waren Dit gaf mij dan weer een boost om Joke terug de schade te laten inhalen. Van in het begin wist ik dat de kracht uit deze wedstrijd bestaat uit het steeds opnieuw herhalen van een stem. Je kan niet verlangen dat iedereen iedere dag een stem uitbrengt, als ze al 1 keer stemmen als ze dat gevraagd worden is dat al een succes. Daarom ben ik blijven nieuwe bronnen aanboren om te stemmen voor Joke, zeker nu de carnavalsdagen er aan komen en zeker minder zal gestemd worden. Er zitten nog enkele witte konijnen in de toverhoed Hier een printscreen van een tussenstand toen het juist 500 stemmen achterstand was en bijna hopeloos om dit in te halen. ![]() VANDAAG STEMMEN WE ALLEMAAL OPNIEUW ZEKER ??? ![]() http://www.e-sebio.be/index.php?route=information/information&information_id=8 Momenteel heeft Joke een voorsprong van +- 50 stemmen, een peulschil dus ![]() Op 14 dagen tijd, toch als meer dan 8.200 stemmen samengesprokkeld, wat bijna dagelijks gemiddeld +- 580 stemmen betekend. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Feb 2012, 2:53 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39 Berichten: 116 Leeftijd: 31 Locatie: Gent |
Onderkroiper schreef: Hoe kan iemand zich kan laten meeslepen om negatief te doen over andere deelnemers. Hier gaat het niet om de meeste supporters maar om wie de meeste stemmen samenraapt. Ikzelf heb nog niet (of toch niet erg) negatief gereageerd over Joke. Zo heb ik haar zelfs eergisteren verdedigd toen enkele reacties in die groep er wel extreem over waren. Dat kan Iendrachter90 bevestigen, die mijn post had gelezen. Onderkroiper schreef: Toen Joke in het begin van de wedstrijd eenmaal op kop kwam, was ze teleurgesteld omdat Ellen van Brugge terug kwamen de achterstand aan het inhalen was. Toen plaatste ze een domme tekst op haar Facebookpagina " I hate Club Brugge " schreef ze uit jeugdige frustratie Dat heb ik gemerkt. Ze zei tegen me via Facebook dat ze er al mee wou stoppen, maar heb toen even met haar gechat waardoor ze toch doordoet, en met succes. Onderkroiper schreef: Dit werd gelezen door de tegenpartij en op website Blue Army werd er onmiddellijk opgeroepen om voor Ellen te stemmen zeker dat Joke zo stout was geweest ![]() Het stemkanon van Club werd in stelling gebracht en op 2 dagen tijd was het gevolg dat Joke meer dan 550 stemmen achter stond. Een beetje haar eigen fout op dat moment maar zelf dacht ik ook dat de wedstrijd verloren was. Mits wat mails te versturen werd en dagelijks aan de achterstand geknabbeld en toen pas zijn ze negatief geworden. Eerst over Joke persoonlijk maar nadien sloeg dat over naar Aalst & Iendracht zelf, dat we boeren en zelfs carnavalszotten van Aalst waren Dit gaf mij dan weer een boost om Joke terug de schade te laten inhalen. Van in het begin wist ik dat de kracht uit deze wedstrijd bestaat uit het steeds opnieuw herhalen van een stem. Je kan niet verlangen dat iedereen iedere dag een stem uitbrengt, als ze al 1 keer stemmen als ze dat gevraagd worden is dat al een succes. Daarom ben ik blijven nieuwe bronnen aanboren om te stemmen voor Joke, zeker nu de carnavalsdagen er aan komen en zeker minder zal gestemd worden. Er zitten nog enkele witte konijnen in de toverhoed Hier een printscreen van een tussenstand toen het juist 500 stemmen achterstand was en bijna hopeloos om dit in te halen. ![]() VANDAAG STEMMEN WE ALLEMAAL OPNIEUW ZEKER ??? ![]() http://www.e-sebio.be/index.php?route=information/information&information_id=8 Momenteel heeft Joke een voorsprong van +- 50 stemmen, een peulschil dus ![]() Op 14 dagen tijd, toch als meer dan 8.200 stemmen samengesprokkeld, wat bijna dagelijks gemiddeld +- 580 stemmen betekend. ![]() |
| 15 Feb 2012, 8:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik heb dan toch ook nog eens gestemd.
|
| 15 Feb 2012, 10:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
filibert schreef: Onderkroiper schreef: filibert schreef: jawadde zo een reactie voor zo een kleine wedstrijd, uit welke fb komt deze eigenlijk? Van de tegenstrever ![]() kheb hier zojuist de reacties eens overlopen, daar zitten toch echt wel enkele tussen die der een paar mankeren denk ik dit is echt toch maar een ludieke wedstrijd en moesten ze nu in de strijd zijn met gent of anderlecht zou ik die reacties nog enigszins kunnen begrijpen.. Stomme Brugse boeren, oilsjt ajoin en bier mé schoim!!!! _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Feb 2012, 10:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Mariner schreef: filibert schreef: Onderkroiper schreef: Van de tegenstrever ![]() kheb hier zojuist de reacties eens overlopen, daar zitten toch echt wel enkele tussen die der een paar mankeren denk ik dit is echt toch maar een ludieke wedstrijd en moesten ze nu in de strijd zijn met gent of anderlecht zou ik die reacties nog enigszins kunnen begrijpen.. Stomme Brugse boeren, oilsjt ajoin en bier mé schoim!!!! Ach, ze zouden toch zo graag één prijs pakken dit seizoen! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Feb 2012, 10:54 |
|
|
Status Quo op het ogenblik nog steeds +- 100 stemmen voor !!!
Maar toch geweldig dat we standhouden want er werd hulp ingeschakeld uit Birmingham City sinds zaterdagavond al en toch houden we stand. Mijn zelfde initiatief wordt pas vrijdag aangesproken als de carnavalsdagen er aan komen en aan wie ik het gaan vragen kunnen jullie allemaal denken Indien enorme achterstand is, breng ik dat stemkanon iets vroeger in aktie de tekst staat postensklaar Oei Dender is ook al aan het stemmen tegen Aalst ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Feb 2012, 15:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
man man man, wa ne cinema, mé alle respect mor ik kan der mé nie mé bezigaaven. Nog isj, respect vé degene die der eir plezier in vinnen zelle._________________ Proud member " den natten toeig" |
| 15 Feb 2012, 15:57 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Dirk schreef: :lol: man man man, wa ne cinema, mé alle respect mor ik kan der mé nie mé bezigaaven. Nog isj, respect vé degene die der eir plezier in vinnen zelle. naa dasse FC Denjerbrol oeik oongespoeken emmen, kemmen et schudden zè, die goon massool (4 stemmen en nen peirekop) teigen ons stemmen ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 15 Feb 2012, 16:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper, nu Brugge Dender ingeschakeld heeft, wordt het tijd dat gij Cercle inschakelt. Ga daar op het Cercle forum maar wat hulp vragen
![]() |
| 15 Feb 2012, 16:14 |
|
|
Smetje schreef: Onderkroiper, nu Brugge Dender ingeschakeld heeft, wordt het tijd dat gij Cercle inschakelt. Ga daar op het Cercle forum maar wat hulp vragen ![]() Geen slecht gedacht maar heb een andere ploeg die reeds een week staat te trappelen om te stemmen voor Aalst. Ik heb afspraak dat dat vrijdag in aktie schiet omdat de carnavalisten niet meer gaan stemmen !!! Cercle kan de JOKER voor JOKE zijn Ik em de leste doagen al goe gelachen en doarom est te doen jongens .... Nu weet ik waarom de voorsprong slinkt !!! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Feb 2012, 16:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Onderkroiper, nu Brugge Dender ingeschakeld heeft, wordt het tijd dat gij Cercle inschakelt. Ga daar op het Cercle forum maar wat hulp vragen ![]() Geen slecht gedacht maar heb een andere ploeg die reeds een week staat te trappelen om te stemmen voor Aalst. Ik heb afspraak dat dat vrijdag in aktie schiet omdat de carnavalisten niet meer gaan stemmen !!! Cercle kan de JOKER voor JOKE zijn Ik em de leste doagen al goe gelachen en doarom est te doen jongens .... Nu weet ik waarom de voorsprong slinkt !!! ![]() Awel Onderkroiper, nu dat ge zo ver gekomen zijt moede verdomme winnen ook ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Feb 2012, 17:38 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Chance da Dender geen inzending gedaan ee ver Spionkop Girl
Koen de Kakker zen zuster ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 15 Feb 2012, 19:19 |
|
| Pagina 8 van 28 |
[ 411 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 28 Volgende |