|
|
| Pagina 215 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 213 214 215 216 217 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Davy schreef: El Corredor schreef: De Castro en Cousin zouden geen contractverlenging krijgen. Moreels wil weg, maar dat is oud nieuws, en Depoitre is bijna rond met een franse ploeg... jammer als dit allemaal klopt, maar geen verrassing cousin, vind ik geen ramp dat hij weggaat, de castro, die zou'k wel houden, een hele nuttige speler voor ons, maar ja, wie ben ik hé. de rest ook natuurlijk, maar die historie kennen we he. moreels wil weg, depoitre kan meer aan Eigenlijk is het heel eenvoudig.Dat zijn allemaal spelers die niet betaalbaar zijn voor ons.Dat Moreels en Depoitre elders gaan spelen waar meer te verdienen valt kan je hen niet kwalijk nemen.We mogen blij zijn dat ze hier 3 jaar gespeeld hebben.De contractverlenging van VDN zal al geld gekost hebben.Flippo speelt hier ook niet gratis.Ik veronderstel dat er veel zal moeten aangevuld worden met verplichte minimum niet-amateurcontracten.Als de kas leeg is ,moet je daar ook naar handelen. |
| 14 Feb 2012, 14:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nu ook niet overdramatiseren hé, er zal moeten bespaard worden op de loonmassa. Maar om te gaan vrezen dat er daardoor met minimumcontracten of jeugd gaat moeten aangetreden worden is er toch ook wel wat over.
Ook al werd gezegd, strijden tegen degradatie met deze kern, toch moet je eerlijk durven zijn en ook toegeven dat met de loonmassa van deze kern tegen de degradatie vechten toch wel een extreem laag rendement zou geweest zijn. 't zal belangrijk zijn voor op de cruciale posities de nodige kwaliteit aan te trekken, en anderen op te vullen met werkers.... uiteindelijk het concept van een gezonde 2de klasser. Met alle respect voor de kwaliteiten van een De Castro hoor, maar het geld dat je geeft om die elke dag zijn kilometers naar Aalst te laten afleggen.... daar kan je al behoorlijk op besparen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Feb 2012, 14:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
lolo4ever schreef: Davy schreef: El Corredor schreef: De Castro en Cousin zouden geen contractverlenging krijgen. Moreels wil weg, maar dat is oud nieuws, en Depoitre is bijna rond met een franse ploeg... jammer als dit allemaal klopt, maar geen verrassing cousin, vind ik geen ramp dat hij weggaat, de castro, die zou'k wel houden, een hele nuttige speler voor ons, maar ja, wie ben ik hé. de rest ook natuurlijk, maar die historie kennen we he. moreels wil weg, depoitre kan meer aan Eigenlijk is het heel eenvoudig.Dat zijn allemaal spelers die niet betaalbaar zijn voor ons.Dat Moreels en Depoitre elders gaan spelen waar meer te verdienen valt kan je hen niet kwalijk nemen.We mogen blij zijn dat ze hier 3 jaar gespeeld hebben.De contractverlenging van VDN zal al geld gekost hebben.Flippo speelt hier ook niet gratis.Ik veronderstel dat er veel zal moeten aangevuld worden met verplichte minimum niet-amateurcontracten.Als de kas leeg is ,moet je daar ook naar handelen. Ik denk niet dat Flipo één vd dure vogels is zenne _________________ www.spionkoplede.com |
| 14 Feb 2012, 15:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Ik hoop alsnog dat De Castro blijft, voor nen rechtsback is dat toch eigenlijk echt nen speler waarvoor er veel naar het stadion komen. Speelt op het randje maar altijd met veel inzet en weet wat hij kan. Ik kan mij moeilijk inbeelden dat da nen duren vogel is
![]() _________________
|
| 14 Feb 2012, 15:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: lolo4ever schreef: Davy schreef: jammer als dit allemaal klopt, maar geen verrassing cousin, vind ik geen ramp dat hij weggaat, de castro, die zou'k wel houden, een hele nuttige speler voor ons, maar ja, wie ben ik hé. de rest ook natuurlijk, maar die historie kennen we he. moreels wil weg, depoitre kan meer aan Eigenlijk is het heel eenvoudig.Dat zijn allemaal spelers die niet betaalbaar zijn voor ons.Dat Moreels en Depoitre elders gaan spelen waar meer te verdienen valt kan je hen niet kwalijk nemen.We mogen blij zijn dat ze hier 3 jaar gespeeld hebben.De contractverlenging van VDN zal al geld gekost hebben.Flippo speelt hier ook niet gratis.Ik veronderstel dat er veel zal moeten aangevuld worden met verplichte minimum niet-amateurcontracten.Als de kas leeg is ,moet je daar ook naar handelen. Ik denk niet dat Flipo één vd dure vogels is zenne Mocht ik een lijstje maken met de lonen, zou hij bij mij nochtans heel hoog staan... kan me vergissen natuurlijk |
| 14 Feb 2012, 15:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
je vergist je
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Feb 2012, 15:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
lolo4ever schreef: Davy schreef: El Corredor schreef: De Castro en Cousin zouden geen contractverlenging krijgen. Moreels wil weg, maar dat is oud nieuws, en Depoitre is bijna rond met een franse ploeg... jammer als dit allemaal klopt, maar geen verrassing cousin, vind ik geen ramp dat hij weggaat, de castro, die zou'k wel houden, een hele nuttige speler voor ons, maar ja, wie ben ik hé. de rest ook natuurlijk, maar die historie kennen we he. moreels wil weg, depoitre kan meer aan Eigenlijk is het heel eenvoudig.Dat zijn allemaal spelers die niet betaalbaar zijn voor ons.Dat Moreels en Depoitre elders gaan spelen waar meer te verdienen valt kan je hen niet kwalijk nemen.We mogen blij zijn dat ze hier 3 jaar gespeeld hebben.De contractverlenging van VDN zal al geld gekost hebben.Flippo speelt hier ook niet gratis.Ik veronderstel dat er veel zal moeten aangevuld worden met verplichte minimum niet-amateurcontracten.Als de kas leeg is ,moet je daar ook naar handelen. Is inderdaad een eenvoudige uitleg maar klopt helaas wel niet: je wil het hier enkel op het financiële spelen, terwijl ik voor elk van bovenstaande spelers minstens even (zelfs meer) doorslaggevende elementen kan aanbrengen.Ik heb bijvoorbeeld al verschillende keren horen waaien dat De Castro zou willen stoppen met voetbal op hoog niveau (lees tweede en hoger) en korter bij huis zou willen spelen. Dat geeft al een andere kijk meteen. Bij Cousin zou ik het niet onlogisch vinden dat hij gewoon geen contractverlenging krijgt wegens onvoldoende over de voorbije 2 jaar - heeft voor mij persoonlijk ook nooit helemaal de verwachtingen ingelost die je gezien zijn staat van dienst/kwaliteiten toch wel had mogen verwachten. We hebben - gelukkig - nooit het echt moeilijke karakter van hem gezien, maar anderzijds echt zijn stempel op ons spel heeft hij - op enkele uitzonderingen na - toch nooit kunnen drukken. Daar zijn legio alternatieven voor die niet persé even duur of duurder moeten zijn. In het blijven van VDN heeft de combinatie met zijn beroep, zijn titularispositie, de progressie die hij hier heeft kunnen maken en het publiek minstens een even grote rol betekent als het geld denk ik persoonlijk. Ik weet niet wat Filipovic verdient, maar diens contract was toch al vorig seizoen verlengd? Bovendien brengt hij als uithangbord van de club ook wel wat geld binnen, niet in het minst inzake sponsoring. Dat Depoitre wacht op andere aanbiedingen vind ik niet meer dan logisch, maar is dat dan enkel financieel gericht? Die kerel kan hoger aan het werk en is eind dit seizoen transfervrij. Zal dus genoeg ploegen hebben om uit te kiezen... Maar ook bij hem denk ik niet dat geld de doorslag zal geven hoor - die gast studeert voor burgerlijk ingenieur en is er bijna door. Financieel hoeft hij zich sowieso al geen zorgen meer te maken. Ik denk gewoon dat hij ook aanvoelt dat de plafond is bereikt hier. Eindronde, kampioen en rustig seizoen in tweede - 3 topjaren dus die enkel maar slechter kunnen worden eigenlijk. En die bovendien ideaal te combineren waren met zijn studie. Logisch toch dat hij nu op een keerpunt is gekomen. Als het voor Wouter enkel een geldkwestie had geweest, had er wel een mouw aangepast kunnen worden denk ik maar ik denk toch dat er andere motieven spelen. Aarzelingen om zijn contract eind vorig seizoen open te breken met dit bestuur, kunnen misschien een eerste teken aan de wand zijn geweest. Hoopt misschien toch nog stiekem op een kans in eerste of zijn onregelmatige heenronde bij ons, heeft hem misschien laten inzien dat week na week in tweede presteren, misschien net te hoog is gegrepen of fysiek te zwaar is - getuige zijn out zijn voor toch alweer een ruime periode? En toch iets wat ik blijf herhalen - niet vergeten dat je volgend jaar normaal voor het vierde jaar met dezelfde trainer zal starten (allez, begon het eerste jaar wel niet, maar soit) - als je dan ook nog eens met een nagenoeg ongewijzigde ploeg het derde of vierde jaar ingaat, gaat dat werken op de motivatie... |
| 14 Feb 2012, 15:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: lolo4ever schreef: Davy schreef: jammer als dit allemaal klopt, maar geen verrassing cousin, vind ik geen ramp dat hij weggaat, de castro, die zou'k wel houden, een hele nuttige speler voor ons, maar ja, wie ben ik hé. de rest ook natuurlijk, maar die historie kennen we he. moreels wil weg, depoitre kan meer aan Eigenlijk is het heel eenvoudig.Dat zijn allemaal spelers die niet betaalbaar zijn voor ons.Dat Moreels en Depoitre elders gaan spelen waar meer te verdienen valt kan je hen niet kwalijk nemen.We mogen blij zijn dat ze hier 3 jaar gespeeld hebben.De contractverlenging van VDN zal al geld gekost hebben.Flippo speelt hier ook niet gratis.Ik veronderstel dat er veel zal moeten aangevuld worden met verplichte minimum niet-amateurcontracten.Als de kas leeg is ,moet je daar ook naar handelen. Is inderdaad een eenvoudige uitleg maar klopt helaas wel niet: je wil het hier enkel op het financiële spelen, terwijl ik voor elk van bovenstaande spelers minstens even (zelfs meer) doorslaggevende elementen kan aanbrengen.Ik heb bijvoorbeeld al verschillende keren horen waaien dat De Castro zou willen stoppen met voetbal op hoog niveau (lees tweede en hoger) en korter bij huis zou willen spelen. Dat geeft al een andere kijk meteen. Bij Cousin zou ik het niet onlogisch vinden dat hij gewoon geen contractverlenging krijgt wegens onvoldoende over de voorbije 2 jaar - heeft voor mij persoonlijk ook nooit helemaal de verwachtingen ingelost die je gezien zijn staat van dienst/kwaliteiten toch wel had mogen verwachten. We hebben - gelukkig - nooit het echt moeilijke karakter van hem gezien, maar anderzijds echt zijn stempel op ons spel heeft hij - op enkele uitzonderingen na - toch nooit kunnen drukken. Daar zijn legio alternatieven voor die niet persé even duur of duurder moeten zijn. In het blijven van VDN heeft de combinatie met zijn beroep, zijn titularispositie, de progressie die hij hier heeft kunnen maken en het publiek minstens een even grote rol betekent als het geld denk ik persoonlijk. Ik weet niet wat Filipovic verdient, maar diens contract was toch al vorig seizoen verlengd? Bovendien brengt hij als uithangbord van de club ook wel wat geld binnen, niet in het minst inzake sponsoring. Dat Depoitre wacht op andere aanbiedingen vind ik niet meer dan logisch, maar is dat dan enkel financieel gericht? Die kerel kan hoger aan het werk en is eind dit seizoen transfervrij. Zal dus genoeg ploegen hebben om uit te kiezen... Maar ook bij hem denk ik niet dat geld de doorslag zal geven hoor - die gast studeert voor burgerlijk ingenieur en is er bijna door. Financieel hoeft hij zich sowieso al geen zorgen meer te maken. Ik denk gewoon dat hij ook aanvoelt dat de plafond is bereikt hier. Eindronde, kampioen en rustig seizoen in tweede - 3 topjaren dus die enkel maar slechter kunnen worden eigenlijk. En die bovendien ideaal te combineren waren met zijn studie. Logisch toch dat hij nu op een keerpunt is gekomen. Als het voor Wouter enkel een geldkwestie had geweest, had er wel een mouw aangepast kunnen worden denk ik maar ik denk toch dat er andere motieven spelen. Aarzelingen om zijn contract eind vorig seizoen open te breken met dit bestuur, kunnen misschien een eerste teken aan de wand zijn geweest. Hoopt misschien toch nog stiekem op een kans in eerste of zijn onregelmatige heenronde bij ons, heeft hem misschien laten inzien dat week na week in tweede presteren, misschien net te hoog is gegrepen of fysiek te zwaar is - getuige zijn out zijn voor toch alweer een ruime periode? En toch iets wat ik blijf herhalen - niet vergeten dat je volgend jaar normaal voor het vierde jaar met dezelfde trainer zal starten (allez, begon het eerste jaar wel niet, maar soit) - als je dan ook nog eens met een nagenoeg ongewijzigde ploeg het derde of vierde jaar ingaat, gaat dat werken op de motivatie... Toch al een tijdje geleden dat een trainer het zo lang volhield? ![]() |
| 14 Feb 2012, 15:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: Toch al een tijdje geleden dat een trainer het zo lang volhield? ![]() Volledig correct en wat mij betreft zeker ook ok. Maar hoeveel van die trainers spelen met nagenoeg dezelfde spelers voor het derde of vierde jaar? |
| 14 Feb 2012, 16:16 |
|
|
Freak
hansken schreef: je vergist je ![]() ik wil hier geen welles-nietes-spelletje van maken, maar Filipovic is een dure vogel. |
| 14 Feb 2012, 16:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor schreef: hansken schreef: je vergist je ![]() ik wil hier geen welles-nietes-spelletje van maken, maar Filipovic is een dure vogel. Misschien wel, maar hij brengt dan ook waarde in de ploeg zowel op als naast het veld. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Feb 2012, 16:44 |
|
|
Freak
jammen schreef: El Corredor schreef: hansken schreef: je vergist je ![]() ik wil hier geen welles-nietes-spelletje van maken, maar Filipovic is een dure vogel. Misschien wel, maar hij brengt dan ook waarde in de ploeg zowel op als naast het veld. ik hoop dat het voor Filipovic volgend jaar niet het jaartje teveel gaat worden, vond hem bij momenten dit jaar toch geen betrouwbaar sluitstuk (uiteraard mijn persoonlijke mening). |
| 14 Feb 2012, 16:46 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: jammen schreef: El Corredor schreef: ik wil hier geen welles-nietes-spelletje van maken, maar Filipovic is een dure vogel. Misschien wel, maar hij brengt dan ook waarde in de ploeg zowel op als naast het veld. ik hoop dat het voor Filipovic volgend jaar niet het jaartje teveel gaat worden, vond hem bij momenten dit jaar toch geen betrouwbaar sluitstuk (uiteraard mijn persoonlijke mening). Goh ja, buiten wat ongelukkige tussenkomsten op Roeselare - waar ongeveer iedereen een slechte beurt maakte - kan je hem toch niet teveel verwijten vind ik persoonlijk. Is bovendien ondanks zijn leeftijd nog altijd onze snelste verdediger en enen die het merendeel van de spelers in tweede nog makkelijk kan bijbenen... Is soms net iets te zeker in bepaalde acties, maar speelt toch nog steeds op hoog niveau hoor door de band genomen... Niet iedereen speelt foutloos hé... Die Brilliant van Oostende zie ik bijvoorbeeld enorm graag spelen en hield Depoitre in de twee wedstrijden nagenoeg uit de match, dus die gast kan wel iets. Wel laat het net die kerel zijn die Jens de bal cadeau doet in de tweede helft zodat wij de 2-1 kunnen maken... |
| 14 Feb 2012, 17:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: De Castro en Cousin zouden geen contractverlenging krijgen. Moreels wil weg, maar dat is oud nieuws, en Depoitre is bijna rond met een franse ploeg... en ewen wel ? |
| 14 Feb 2012, 17:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
witteken schreef: El Corredor schreef: De Castro en Cousin zouden geen contractverlenging krijgen. Moreels wil weg, maar dat is oud nieuws, en Depoitre is bijna rond met een franse ploeg... en ewen wel ? Bwa, Ewen mag er voor mij nog eens een jaartje bij. De Castro en Cousin, logisch, zo heb je er 13 in een dozijn. Afwachten wat Moreels wordt, begrijp ineens beter waarom die zo lang gekwetst blijft. Zie hem zelfs niet meer opdraven dit seizoen, tenzij uit absolute noodzaak. Naat 't schijnt is ook Gbarssin einde contract Dus Aalst zal toch moeten bewegen op de transfermarkt, in alle linies! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 15 Feb 2012, 14:16 |
|
| Pagina 215 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 213 214 215 216 217 … 345 Volgende |