Eendracht Aalst - Brussels - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18
 Eendracht Aalst - Brussels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
dat baantje om binnen te geraken langs de garageboxen ligt er nogal glibberig bij en zou me niet verbazen dat er daar ook een paar tegen de grond zijn gegaan, die mensen stonden daar te kontroleren zonder enige verlichting en die ene persoon die mijn abbo diende te knippen had veel moeite om het nr 13 te vinden. ik denk dat we over andere stadions niks meer moeten zeggen, bvb remember oostende, het is bij ons al ni veel beter momenteel.

18 Feb 2012, 1:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
ajoin54 schreef:
die mensen stonden daar te kontroleren zonder enige verlichting en die ene persoon die mijn abbo diende te knippen had veel moeite om het nr 13 te vinden.

Het kaartjes knippen was vandaag ook maar een vreemde bedoening. Bij sommige werd match 13 geknipt, bij anderen (zoals bij mij) match 14. Toen ik daar een opmerking over maakte, zeiden ze dat dat geen probleem was en dat dat door die uitgestelde matchen was :? Er is nochtans maar 1 thuismatch uitgesteld en de vorige match was match 10.

18 Feb 2012, 2:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Iendrachter90 schreef:
Staat er da nog ene gewoon te filmen,waar zije dan mee bezig jonges :zzz:

http://www.aalst.tv/article/carnavalsmatch-eindigt-mineur

18 Feb 2012, 2:39
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik heb het ongeval niet zien gebeuren maar ik was vrij dicht in de geburen. De klap die je hoorde was immens. De persoon in kwestie was volgens mij op slag dood. Mensen die er meteen bij waren hoorde ik vrijwel direct na het ongeluk zeggen dat er geen polsslag was en de man zelf bewoog ook niet. Zijn schoenen lagen den andere kant van den berm en de plas bloed waarin hij lag, liet ook het slechtste vermoeden.
Zo zie je maar dat we op een hele dunne lijn balanceren en dat vreugde in een vingerknip kan omslaan in verdriet.
Mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden van de overledene.
Ik heb geen zin om het over de match te hebben want das maar bijzaak als er zo iets gebeurt.

18 Feb 2012, 4:44
Ancien

Ik heb het zien gebeuren en ik ben er nu nog ni goe van.
Ik was juist ervoor de H. Hartlaan overgestoken op hetzelfde zebrapad toen ik hard hoorde remmen, ik keek om op het moment van de inpact en zag die persoon door de lucht vliegen en neerkomen alsof het een lappenpop was.
Zijn been lag in een onnatuurlijke positie en hij bloedde hevig, ik was er direkt bij samen met enkele anderen maar je zag direkt dat dit niet zou goed komen.
De persoon die het ongeval veroorzaakt had was een .......nieuwe Belg en zijn vrouw die bij hem zat begon daar plots hysterisch te worden dat het gewoon belachelijk was. En dat terwijl het slachtoffer aan het sterven was.

18 Feb 2012, 9:27
nieuw in de eerste ploeg

jammer heel jammer , erg vr de familie , het is altijd iemand zijn volk! ook vr de chauffeur uiteraard MAAR wat ik me toch aan erger is dat er zeker 2 flikken aanwezig waren per supporter van Brussels , plaats van 2-3 flikken te zetten aan diene steenweg vr tverkeer te regelen als de grote massa buitenkwam ....niet te verstaan , liever met 10 in hun camionnetje zitten ... als het geen belachelijke combi was leefde die persoon nog!!!!!!!!!!! de politie gaat niet vrijuit , sorry! ach de familie van de slachtoffers zijn der vet mee . RIP

18 Feb 2012, 9:48
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Inderdaad niet te vatten. Ik zag ook wel dat er iets gebeurd was maar ben niet gaan kijken. Kben direct naar huis vertrokken met de toffe sfeer in het achterhoofd... en dan moet je op je werk dit lezen.
Veel sterkte aan familie en vrienden.

18 Feb 2012, 10:05
toevallige voorbijganger

het ene moment sta je te dansen in de k en dan opweg naar huis...
men oprechte deelneming aan iedereen die deze persoon kende

18 Feb 2012, 10:26
Ancien

Leeftijd: 55
Moest de politie dan in hun opzet slagen(beide supportersclans scheiden) je zou er nog begrip voor hebben.Maar hoe kan het dat nb een van die supporters van Brussels, die de hele eerste helft in de draad hing, tijdens de tweede helft "gewoon" in het vak van Aalst kon?!! (Ze waren met enkelen trouwens). Overal moeten de bezoekende supporters wachten, hier moeten de thuissupporters het ontgelden.

18 Feb 2012, 10:36
Ancien

Ik denk niet dat het slachtoffer een Iendracht-suppoter was want hij had een roodwitte sjaal bij zich, da schiet me nu juist te binnen.

18 Feb 2012, 10:45
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
DavidSeal schreef:
Moest de politie dan in hun opzet slagen(beide supportersclans scheiden) je zou er nog begrip voor hebben.Maar hoe kan het dat nb een van die supporters van Brussels, die de hele eerste helft in de draad hing, tijdens de tweede helft "gewoon" in het vak van Aalst kon?!! (Ze waren met enkelen trouwens). Overal moeten de bezoekende supporters wachten, hier moeten de thuissupporters het ontgelden.

gemeenteraad: snel samenzitten en zien gvd dat het tegen de volgende thuismatchen beter georganiseerd is. POLITIE evalueer jullie en doe er iets aan. :cry:

18 Feb 2012, 10:48
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
De_steve schreef:
Minpunt vandaag de vechtpartij in de k. Losers!! Hoop dat we jullie stomme kop nooit meer op den iendrachr moeten zien successupporters!!!

Nog veel groter minpunt en veel erger is dat er na de match een supporter bij het oversteken van de steenweg is overreden. T zag er heel slecht uit en volgens wat ik gehoord heb, waren ze aan het reanimeren :( Eigenlijk is het toch wel gevaarlijk om de supporters na de match langs de steenweg buiten te sturen en daar dan geen politie te zetten.

Het feestje in de tribune is bij mij al lang vergeten. K ben nog altijd onder de indruk van dat ongeluk.

Moest de politie hun werk doen , zou er nooit een probleem zijn, zie maar vanavond naar den okapi, voor en na de match regelen ze daar het verkeer zoals het moet. Maar bij de voetbal (risicomatch) geen politie te vinden aan de steenweg? Ik vind dit te gek voor woorden. Als ge 2500 man na de wedstrijd buitenlaat (precies of we zijn beesten) moet ge toch den oversteek van zo een drukke steenweg beveiligen?

Veel sterkte aan de familie van het slachtoffer!

18 Feb 2012, 10:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
boer touch schreef:
Smetje schreef:
De_steve schreef:
Minpunt vandaag de vechtpartij in de k. Losers!! Hoop dat we jullie stomme kop nooit meer op den iendrachr moeten zien successupporters!!!

Nog veel groter minpunt en veel erger is dat er na de match een supporter bij het oversteken van de steenweg is overreden. T zag er heel slecht uit en volgens wat ik gehoord heb, waren ze aan het reanimeren :( Eigenlijk is het toch wel gevaarlijk om de supporters na de match langs de steenweg buiten te sturen en daar dan geen politie te zetten.

Het feestje in de tribune is bij mij al lang vergeten. K ben nog altijd onder de indruk van dat ongeluk.

Moest de politie hun werk doen , zou er nooit een probleem zijn, zie maar vanavond naar den okapi, voor en na de match regelen ze daar het verkeer zoals het moet. Maar bij de voetbal (risicomatch) geen politie te vinden aan de steenweg? Ik vind dit te gek voor woorden. Als ge 2500 man na de wedstrijd buitenlaat (precies of we zijn beesten) moet ge toch den oversteek van zo een drukke steenweg beveiligen?

Veel sterkte aan de familie van het slachtoffer!

Dat snap ik ook niet. Een massa volk langs een smal baantje naar ne steenweg sturen en dat dan om de veiligheid te verhogen...

RIP

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

18 Feb 2012, 12:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Inderdaad onverantwoord om zo'n massa volk langs zo een drukke baan het terrein te laten verlaten.
Kan toch niet te veel gevraagd zijn om daar een tweetal agenten te zetten die het verkeer dan regelen en afremmen. Stond in de sterren geschreven dat daar eens vodden gingen van komen. Als ik hier dan hoor dat alle flikken bij die paar suppo's van Brussels stonden tja :hmm: Zal nu wel anders aangepakt worden in de toekomst hoop ik maar daar is het slachtoffer natuurlijk vet mee.

18 Feb 2012, 12:51
Freak

Leeftijd: 45
op een match zoals gisterenavond weet je weer hoeveel marginalen en zatte kloten er in Aalst zijn natuurlijk.

Toen ik voor de wedstrijd binnen ging liepen er daar al stiepelzat door da smal baantje. Die "supporters" vonden er niet beter op om hun glazen pint kapot te gooien tegen die boordstenen. Als je weet dat daar dan nog honderden mensen moeten passeren...

Voor de rest, een heel fletse wedstrijd van beide kanten waar ik andermaal een cruciale save van onze keeper mij enkel kan herinneren. (y)

18 Feb 2012, 12:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18