|
|
| Pagina 14 van 18 |
[ 266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
andermaal een cruciale save van onze keeper mij enkel kan herinneren.
Zo zat? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Feb 2012, 12:57 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: andermaal een cruciale save van onze keeper mij enkel kan herinneren. Zo zat?[/quote] van cola? ![]() |
| 18 Feb 2012, 13:03 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
ballenkopper schreef: Helaas is dit correct en pfff kheb het slachtoffer zien liggen maar dit ongeval had ik liever niet gezien!! Ik stond na het ongeval op zeer korte afstand en het zag er echt niet goed uit. Het was zeker en vast geen 20er maar een mens van een rijpere ouderdom. Het rode kruis kwam veel te laat, ze hebben hun best gedaan, maar ik zag geen beweging meer Een beetje later zag ik het "tentje" en dan weet je ook genoeg...Pffffffffffffffffffffffff Wij hebben de knal gehoord, wat een lawaai, korte maar krachtige rem en toen bleef hij roerloos liggen, ondanks de goede zorgen van een vrouw die uit haar auto is gesprongen en direct de hartslag heeft gecontroleerd zou hij overleden zijn, jammer van die zatte kloten die de persoon wouden verleggen !!!! Zag er mij toch ook ouder oud als 20 jaar, heb er niet van kunnen slapen. _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 18 Feb 2012, 13:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Triest! Dat beeld zal ik niet snel vergeten. Hoe dicht euforie en miserie bij mekaar liggen... is nu opnieuw bewezen. Heel confronterend.
Veel sterkte aan familie en vrienden van het slachtoffer! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 18 Feb 2012, 13:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Ook ne welgemeende
aan de varkens die snachts de spiegels van de auto's opt viadukt afgeslagen hebben. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben!_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 18 Feb 2012, 13:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Het doet de ronde dat het Alain van den bokal was,dat overleden is,maar het is zeker Alain niet die betrokken was bij dat ongeval.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Feb 2012, 13:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
kanderniopkommen schreef: ballenkopper schreef: Helaas is dit correct en pfff kheb het slachtoffer zien liggen maar dit ongeval had ik liever niet gezien!! Ik stond na het ongeval op zeer korte afstand en het zag er echt niet goed uit. Het was zeker en vast geen 20er maar een mens van een rijpere ouderdom. Het rode kruis kwam veel te laat, ze hebben hun best gedaan, maar ik zag geen beweging meer Een beetje later zag ik het "tentje" en dan weet je ook genoeg...Pffffffffffffffffffffffff Wij hebben de knal gehoord, wat een lawaai, korte maar krachtige rem en toen bleef hij roerloos liggen, ondanks de goede zorgen van een vrouw die uit haar auto is gesprongen en direct de hartslag heeft gecontroleerd zou hij overleden zijn, jammer van die zatte kloten die de persoon wouden verleggen !!!!Zag er mij toch ook ouder oud als 20 jaar, heb er niet van kunnen slapen. Juist, ik wou die gasten ook verhinderen om die man te verplaatsen omdat ik weet dat je daarmee de schade nog kan doen toenemen, hij lag immers op zijn buik. Maar achteraf gezien was het misschien beter geweest om die man direkt te reanimeren. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Feb 2012, 13:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
http://www.aalst.tv/article/carnavalsma ... igt-mineur
Dan slagen ze er wel in om alles af te zetten... De flikken van Aalst mogen fier zijn, 2.000 man langs een donker baantje op één van de drukste banen van Aalst opsturen... Op de parking stonden anders wel 4 camionetten met elk 8 flikken in, maar die steenweg afzetten of het verkeer regelen was blijkbaar teveel gevraagd... Die persoon is dus wel op't zebrapad omver gereden hé.. |
| 18 Feb 2012, 14:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Ik vond het eerlijk gezegd niet zo een slechte match van onze spelers. Brussels was onmondig en had bijna nooit een kans om op voorsprong te komen, die éne kans werd dan nog goed gered door VDN maar de hoek was ook wat te scherp of ge moet nen vré goeien aanvaller zijn om daar het gaatje te vinden. Wij hadden toch redelijk wat kansen op zelfs de 2-0 maar die viel er niet waardoor het tot op het eind spannend bleef. Gezien de opstelling die we vandaag hadden een zeer verdienstelijke partij, de vervangers hebben niet ontgoocheld. Match duurde ook onnodig lang, 6 minuten overspelen?
Triestig wat er na de match gebeurde, zat er niet ver van en het zag er van int begin al niet goed uit. Die 2 'nieuwe' belgen zaten daar wat hysterisch te wezen en hij zat denk ik te bellen naar gans zijn familie (na hopelijk toch eerst den ambulance hebben gebeld). _________________
|
| 18 Feb 2012, 14:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Fanatix schreef: Ik vond het eerlijk gezegd niet zo een slechte match van onze spelers. Brussels was onmondig en had bijna nooit een kans om op voorsprong te komen, die éne kans werd dan nog goed gered door VDN maar de hoek was ook wat te scherp of ge moet nen vré goeien aanvaller zijn om daar het gaatje te vinden. Wij hadden toch redelijk wat kansen op zelfs de 2-0 maar die viel er niet waardoor het tot op het eind spannend bleef. Gezien de opstelling die we vandaag hadden een zeer verdienstelijke partij, de vervangers hebben niet ontgoocheld. Match duurde ook onnodig lang, 6 minuten overspelen? Triestig wat er na de match gebeurde, zat er niet ver van en het zag er van int begin al niet goed uit. Die 2 'nieuwe' belgen zaten daar wat hysterisch te wezen en hij zat denk ik te bellen naar gans zijn familie (na hopelijk toch eerst den ambulance hebben gebeld). Maakt nu wel niet echt uit hé, kdenk niet dat ge weet wat uw reactie zou zijn als ge zoiets hebt voorgehad... |
| 18 Feb 2012, 14:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Het zou gaan om ne mens van 73 jaar,volgens het Vtm nieuws.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Feb 2012, 14:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
jammen schreef: kanderniopkommen schreef: ballenkopper schreef: Helaas is dit correct en pfff kheb het slachtoffer zien liggen maar dit ongeval had ik liever niet gezien!! Ik stond na het ongeval op zeer korte afstand en het zag er echt niet goed uit. Het was zeker en vast geen 20er maar een mens van een rijpere ouderdom. Het rode kruis kwam veel te laat, ze hebben hun best gedaan, maar ik zag geen beweging meer Een beetje later zag ik het "tentje" en dan weet je ook genoeg...Pffffffffffffffffffffffff Wij hebben de knal gehoord, wat een lawaai, korte maar krachtige rem en toen bleef hij roerloos liggen, ondanks de goede zorgen van een vrouw die uit haar auto is gesprongen en direct de hartslag heeft gecontroleerd zou hij overleden zijn, jammer van die zatte kloten die de persoon wouden verleggen !!!!Zag er mij toch ook ouder oud als 20 jaar, heb er niet van kunnen slapen. Juist, ik wou die gasten ook verhinderen om die man te verplaatsen omdat ik weet dat je daarmee de schade nog kan doen toenemen, hij lag immers op zijn buik. Maar achteraf gezien was het misschien beter geweest om die man direkt te reanimeren. Normaal gezien àls je zo iemand wil draaien, moet je hem "in blok" draaien en daarvoor ben je best met zeker 2 personen. Maar dan moet je nog de juiste manier weten nl. Is heel spijtig, maar zodra ik zag dat hij zijn schoeisel verloor vreesde ik al voor het ergste...heb al verscheidene anrijdingen "gehad als ambulancier" en telkens of toch veel is het verliezen van schoeisel een slecht teken. In elk geval veel sterkte aan de familie. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Feb 2012, 14:47 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Zoals in het voetbal den arbiter het altijd gedaan heeft, hebben de flikken en de allochtonen het in de rest van het leven ook l vaak eens gedaan ...
Een zeer triest voorval dat een immense domper zet op de feestvreugde, zonder meer ... Maar ik hoop wel dat sommigen onder de commentatoren zich realiseren dat een accident altijd stom is, en spijtig genoeg dikwijls rap gebeurd. Het is daarnaast altijd veel makkelijker om achteraf, als iedereen de feiten kent, kritiek te geven, dan om van op voorhand de risico's in te schatten en de dingen te organiseren. Als ik sommige dingen hier lees, krijg ik, zonder mij te willen uitspreken over schuld/onschuld van voetganger/bestuurder in dit ongeval (het is niet voor niets dat daarvoor steeds een verkeersexpert ter plaatse komt en die meestal weken nodig heeft om er een verslag rond op te stellen), de indruk dat je bij het verlaten van de staantribune aan de H. Hartlaan onmiddellijk in het midden van de straat staat, wat nu ook absoluut niet waar is ... Ik ben ook geen voorstander van de term 'risicomatch,' maar de iets oudere supporters zullen zich misschien wel herinneren dat in de voorbije 25-30 jaar zowat elke match tegen het toenmalige RWDM, op één of twee uitzonderingen na, garant stond voor serieuze knokpartijen achteraf. Dat men, bij een match waar de omstandigheden toch nog 'iets' specialer zijn dan anders, dan ook wel eens de term 'risicomatch' durft te gebruiken, mag je ook wel eens proberen te begrijpen van uit het standpunt van diegenen die de eindverantwoordelijkheid dragen voor dergelijk gebeuren. Dat je na een dergelijk ongeval trouwens als bestuurder ondersteboven kan zijn, afhankelijk van persoon tot persoon op het hysterische af, is mij dunkt ook niet meer dan logisch. Het is niet omdat ge (terecht) over uw toeren zijt, dat ge niet meevoelt met het slachtoffer, dat ge die mens niet zou willen helpen, dat ge het ongeval niet zou willen terugdraaien ... Ik denk dat de hysterie/ontzetting in ieder geval beter te begrijpen is dan het gedrag van al diegenen die blijkbaar op dat moment koelbloedig hun Smartphone of andere apparatuur bovenhalen en alles beginnen te filmen, om toch maar iets op YouTube te kunnen posten ... Ongeacht alle zinloze discussies, is het natuurlijk de familie die wezenloos achterblijft. Mijn deelneming dan ook vooral aan hen ... Een Carnavalsmatch voor de geschiedenisboeken, spijtig genoeg om de verkeerde redenen ... ![]() |
| 18 Feb 2012, 14:51 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
jammen schreef: Ik heb het zien gebeuren en ik ben er nu nog ni goe van. Ik was juist ervoor de H. Hartlaan overgestoken op hetzelfde zebrapad toen ik hard hoorde remmen, ik keek om op het moment van de inpact en zag die persoon door de lucht vliegen en neerkomen alsof het een lappenpop was. Zijn been lag in een onnatuurlijke positie en hij bloedde hevig, ik was er direkt bij samen met enkele anderen maar je zag direkt dat dit niet zou goed komen. Zelfde hier, amper een minuut geleden ervoor het zebrapad overgestoken toen ik net voor Bakker Lowie het remmen en de impact hoorde. Ik dacht aan twee auto's die tegen elkaar zaten, zo'n lawaai dat het maakte. Toen we de tent van de brandweer zagen verschijnen, wisten de meesten hoe laat het was. Chapeau aan die ene verklede supporter die de mens toedekte en direct het verkeer begon te regelen zodat de hulpdiensten hun werk konden doen !!! Over de match wil ik het, uit respect niet hebben. Zoals hier geschreven wordt, dunne lijn tussen vreugde en verdriet. Laatst gewijzigd door Ace op 18 Feb 2012, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Feb 2012, 14:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Fanatix schreef: Ik vond het eerlijk gezegd niet zo een slechte match van onze spelers. Brussels was onmondig en had bijna nooit een kans om op voorsprong te komen, die éne kans werd dan nog goed gered door VDN maar de hoek was ook wat te scherp of ge moet nen vré goeien aanvaller zijn om daar het gaatje te vinden. Wij hadden toch redelijk wat kansen op zelfs de 2-0 maar die viel er niet waardoor het tot op het eind spannend bleef. Gezien de opstelling die we vandaag hadden een zeer verdienstelijke partij, de vervangers hebben niet ontgoocheld. Match duurde ook onnodig lang, 6 minuten overspelen? Triestig wat er na de match gebeurde, zat er niet ver van en het zag er van int begin al niet goed uit. Die 2 'nieuwe' belgen zaten daar wat hysterisch te wezen en hij zat denk ik te bellen naar gans zijn familie (na hopelijk toch eerst den ambulance hebben gebeld). Denk het ni, tenzij ze op de noodcentrale arabisch verstaan. We waren met 3 direkt aan het bellen maar ik heb afgehaakt omdat de andere eerder contact had. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Feb 2012, 14:54 |
|
| Pagina 14 van 18 |
[ 266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 18 Volgende |