|
|
| Pagina 17 van 18 |
[ 266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Brussels
Elke2 schreef: Ik lees dat ze hem blijkbaar ook verlegd hebben. Is hard om dit allemaal te lezen, maar toch willen mijn broers en ik, en uiteraard ook ons mama wel ergens weten wat er precies allemaal gebeurd is. Ik denk niet dat iemand hem verlegd heeft. Enkelen wilden dit doen, maar anderen hebben dit tegengehouden. Meer weet ik ook niet, aangezien het al gebeurd was toen ik buiten kwam en ik niet heel dichtbij geweest ben. In elk geval veel sterkte voor jou en je familie. |
| 19 Feb 2012, 22:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Toen ik bijna aan de steenweg kwam, hoorde ik een knal en gerinkel van glas. Ik dacht eerst dat er twee auto's gebotst waren maar snel bleek dat het veel erger was dan dat. De hulpdiensten werden direct verwittigd en er waren meteen mensen bij hem maar volgens mij hebben ze hem niet verlegd. Dat werd pas gedaan door mensen van de hulpdiensten zelf waarna er ook hartmassage werd gegeven. Ik denk niet dat hij afgezien heeft want hij bleef direct bewegingsloos liggen. Zijn schoenen waren uit en hij lag in een onnatuurlijke houding. Er zat een vrouw naast hem en haar hoorde ik zeggen dat er geen polsslag meer was. Jammer genoeg een teken dat het fataal zou aflopen.
Veel sterkte aan alle nabestaanden van David. |
| 20 Feb 2012, 8:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
In november vorig jaar heb ik bij de politie ook al 's de uiterst gevaarlijke situatie voor overstekende fietsers aan het kruispunt Mijlbeek Kerk aangekaart. Wie daar als fietser regelmatig oversteekt weet waarover het gaat. Ben daar zelf al een paar keer van m'n sokken gereden en heb er al heel wat hachelijke situaties gezien. Het is slechts een kwestie van tijd voor ook daar iemand overhoop gereden wordt. Tot dusver geen reactie gekregen van de politie en situatie werd ook niet aangepast.
|
| 20 Feb 2012, 9:12 |
|
|
forumlegende
Verschrikkelijk wat er gebeurd is. En tegelijk ook wraakroepend. Ok, het is een ongeval, en dat kan iedere bestuurder overkomen, maar dat er bij die uitgang geen enkele flik stond...terwijl die onnozelaars allemaal op een rijtje stonden te grijnzen naast de A-tribune. Ik heb nog nooit meegemaakt da je zelfs ni voor de match gewoon door de Landbouwerstraat kon, zelfs niet in eerste. En dat geld wordt allemaal de deur uit gesmeten voor 50 Brussels-supporters, waarvan de helft dan nog kinderen en ouderen...terwijl er aan de andere kant iemand bruut uit het leven wordt gerukt. Schandalig! Hoe maak je dan je balans op als verantwoordelijke?
Veel sterkte aan familie en iedereen die de overledene gekend heeft. |
| 20 Feb 2012, 11:49 |
|
|
forumlegende
Net vernomen van mijn pa dat de overleden man ooit nog bij hem gewerkt heeft (Honda). Nu weet ik ook over wie het gaat. Tijdens de rust stond hij nog te dansen en plezier te maken in café De Mascot...
|
| 20 Feb 2012, 12:13 |
|
|
Elke2 schreef: Hallo, ik ben hier nieuw op het forum. Maar eigenlijk maar om 1 reden. Het slachtoffer van vrijdag was mijn vader. David was zijn naam. Mijn papa laat 4 kinderen achter en 10 kleinkinderen, waarvan de jongste net geen zes maanden is. Mijn vader was een geweldige vader en grootvader, zijn kleinkinderen waren alles voor hem, en hij was in hun ogen hun God. Papa was al sinds jaren een trouwe fan van den eendracht en kon er ook geen slecht woord over horen. Veel nieuws over het ongeval hebben we niet echt gekregen, alleen dat hij de straat overstak en aangereden is. Toen ik beelden op internet zag, zag ik dat er enorm veel mensen rondom stonden, op de steenweg. Ik lees dat ze hem blijkbaar ook verlegd hebben. Is hard om dit allemaal te lezen, maar toch willen mijn broers en ik, en uiteraard ook ons mama wel ergens weten wat er precies allemaal gebeurd is. Ik hoop een ding, en dat is dat ons papa niet lang heeft moeten afzien, tussen de aanrijding en zijn overlijden. En of het nu allochtonen zijn of niet, dat brengt onze papa niet terug. Ik hoop alleszins dat er in de toekomst iets verandert: dat er politieagenten ginder het verkeer regelen, want ik wens het niemand toe om op zo een manier iemand te verliezen. En 's nachts uit uw bed gebeld worden om zo'n nieuws te mogen horen. Als laatste wil ik nog zeggen: papa, we missen je allemaal enorm, we zien je heel graag en in ons hart blijf je verderleven. Elke Laatst gewijzigd door Elke2 op 20 Feb 2012, 12:52, 4 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Feb 2012, 12:40 |
|
|
Vaste Waarde
Elke2 schreef: Elke2 schreef: Hallo, ik ben hier nieuw op het forum. Maar eigenlijk maar om 1 reden. Het slachtoffer van vrijdag was mijn vader. David was zijn naam. Mijn papa laat 4 kinderen achter en 10 kleinkinderen, waarvan de jongste net geen zes maanden is. Mijn vader was een geweldige vader en grootvader, zijn kleinkinderen waren alles voor hem, en hij was in hun ogen hun God. Papa was al sinds jaren een trouwe fan van den eendracht en kon er ook geen slecht woord over horen. Veel nieuws over het ongeval hebben we niet echt gekregen, alleen dat hij de straat overstak en aangereden is. Toen ik beelden op internet zag, zag ik dat er enorm veel mensen rondom stonden, op de steenweg. Ik lees dat ze hem blijkbaar ook verlegd hebben. Is hard om dit allemaal te lezen, maar toch willen mijn broers en ik, en uiteraard ook ons mama wel ergens weten wat er precies allemaal gebeurd is. Ik hoop een ding, en dat is dat ons papa niet lang heeft moeten afzien, tussen de aanrijding en zijn overlijden. En of het nu allochtonen zijn of niet, dat brengt onze papa niet terug. Ik hoop alleszins dat er in de toekomst iets verandert: dat er politieagenten ginder het verkeer regelen, want ik wens het niemand toe om op zo een manier iemand te verliezen. En 's nachts uit uw bed gebeld worden om zo'n nieuws te mogen horen. Als laatste wil ik nog zeggen: papa, we missen je allemaal enorm, we zien je heel graag en in ons hart blijf je verderleven. Elke Veel sterkte Elke! |
| 20 Feb 2012, 16:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Geduld voor de foto's, een kwestie van gebrek aan tijd dit af te werken, uitstel is géén kwijtstel integendeel !!!
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Feb 2012, 18:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Elke2 schreef: Hallo, ik ben hier nieuw op het forum. Maar eigenlijk maar om 1 reden. Het slachtoffer van vrijdag was mijn vader. David was zijn naam. Mijn papa laat 4 kinderen achter en 10 kleinkinderen, waarvan de jongste net geen zes maanden is. Mijn vader was een geweldige vader en grootvader, zijn kleinkinderen waren alles voor hem, en hij was in hun ogen hun God. Papa was al sinds jaren een trouwe fan van den iendacht en kon er ook geen slecht woord over horen. Veel nieuws over het ongeval hebben we niet echt gekregen, alleen dat hij de straat overstak en aangereden is. Toen ik beelden op internet zag, zag ik dat er enorm veel mensen rondom stonden, op de steenweg. Ik lees dat ze hem blijkbaar ook verlegd hebben. Is hard om dit allemaal te lezen, maar toch willen mijn broers en ik, en uiteraard ook ons mama wel ergens weten wat er precies allemaal gebeurd is. Ik hoop een ding, en dat is dat ons papa niet lang heeft moeten afzien, tussen de aanrijding en zijn overlijden. En of het nu allochtonen zijn of niet, dat brengt onze papa niet terug. Ik hoop alleszins dat er in de toekomst iets verandert: dat er politieagenten ginder het verkeer regelen, want ik wens het niemand toe om op zo een manier iemand te verliezen. En 's nachts uit uw bed gebeld worden om zo'n nieuws te mogen horen. Als laatste wil ik nog zeggen: papa, we missen je allemaal enorm, we zien je heel graag en in ons hart blijf je verderleven. Elke Elke, vermits ik je geen pb kan sturen wil ik langs deze weg reageren. Allereerst mijn diepste medeleven aan jou, familie en vrienden. Het zijn misschien harde woorden die je te horen gaat krijgen maar zoals jezelf aanhaalt wil je de waarheid weten. Je vader heeft, denk ik, niet veel geleden vermits hij direkt na de klap bewusteloos op de grond lag. Hij lag op z'n buik en sommigen wilden hem verleggen hetgeen ik en nog iemand anders belet hebben, dit weet ik zeker, hij werd pas omgedraaid door de mensen van de MUG en die zijn direkt begonnen met de reanimatie. Nadien moest iedereen op het voetpad gaan staan van de politie. De vrouw die zijn pols voelde zei dat die er nog was maar dat die zwak was, ik heb nog een deken of kledingstuk van een verklede supporter op hem gelegd tegen het afkoelen. Moest ik geweten hebben dat hij er zo erg aan toe was dan zou ik het risico genomen hebben en hem omgedraaid hebben en direkt met de reanimatie begonnen zijn, met dit feit heb ik het nu lastig dat ik dit niet gedaan heb. Iedereen in mijn buurt, en er zijn er een paar bij die in de medische sector zitten, waaronder mijn vrouw, zeggen dat ik juist gehandeld heb, men kan inderdaad meer schade aanrichten door het slachtoffer te verleggen. Als het een vorm van troost kan zijn wil ik nogmaals benadrukken dat je vader niet afgezien heeft. Het is weeral eens spijtig dat er eerst een dode moet vallen vooraleer de politie iets aan de situatie gaat doen. Veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies voor jullie. Jean-Marie _________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Feb 2012, 20:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zoals velen een paar hectische dagen achter de rug en hier zijn ze eindelijk de foto's van de carnavalsmatch.
Uitstel is géén kwijtstel, dra volgt ook het filmpje op Youtube !!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Feb 2012, 22:30 |
|
|
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Feb 2012, 22:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
| 22 Feb 2012, 23:52 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Elke2 schreef: Hallo, ik ben hier nieuw op het forum. Maar eigenlijk maar om 1 reden. Het slachtoffer van vrijdag was mijn vader. David was zijn naam. Mijn papa laat 4 kinderen achter en 10 kleinkinderen, waarvan de jongste net geen zes maanden is. Mijn vader was een geweldige vader en grootvader, zijn kleinkinderen waren alles voor hem, en hij was in hun ogen hun God. Papa was al sinds jaren een trouwe fan van den indacht en kon er ook geen slecht woord over horen. Veel nieuws over het ongeval hebben we niet echt gekregen, alleen dat hij de straat overstak en aangereden is. Toen ik beelden op internet zag, zag ik dat er enorm veel mensen rondom stonden, op de steenweg. Ik lees dat ze hem blijkbaar ook verlegd hebben. Is hard om dit allemaal te lezen, maar toch willen mijn broers en ik, en uiteraard ook ons mama wel ergens weten wat er precies allemaal gebeurd is. Ik hoop een ding, en dat is dat ons papa niet lang heeft moeten afzien, tussen de aanrijding en zijn overlijden. En of het nu allochtonen zijn of niet, dat brengt onze papa niet terug. Ik hoop alleszins dat er in de toekomst iets verandert: dat er politieagenten ginder het verkeer regelen, want ik wens het niemand toe om op zo een manier iemand te verliezen. En 's nachts uit uw bed gebeld worden om zo'n nieuws te mogen horen. Als laatste wil ik nog zeggen: papa, we missen je allemaal enorm, we zien je heel graag en in ons hart blijf je verderleven. Elke Zie Personal Message. |
| 23 Feb 2012, 1:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Waren Arnold en Lord eigenlijk aanwezig? Ik heb ze niet gezien.
Of ging Lord Arnold meebrengen en had hij weer platte band? ![]() |
| 24 Feb 2012, 11:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Waren Arnold en Lord eigenlijk aanwezig? Ik heb ze niet gezien. Of ging Lord Arnold meebrengen en had hij weer platte band? ![]() Ik geloof dat Arnold van zijn trainer niet mocht komen omdat ze training hadden (nogal logisch in dat geval dat hij niet mocht komen). Van Lord weet ik het niet. |
| 24 Feb 2012, 11:04 |
|
| Pagina 17 van 18 |
[ 266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 Volgende |