Transfers 2010-2011 - Pagina 221 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 219 220 221 222 223 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Transfers 2010-2011
gweninho schreef:
Batshuayi en Mbokani werden gescout door Barcelona. Iemand die me kan overtuigen dat die daar meekunnen? We zien wel wat Laurent doet, maar Anderlecht is voor mij wat te hoog gegrepen.

Voor u mss wel, voor Laurent mss nie :)

22 Feb 2012, 23:16
Nationale Ploeg

Bram schreef:
Allé, voor de clubs in België die Laurent nog niet kenden, toch wel een serieuze uitnodiging om hem asap te scouten.
als anderlecht hem wilt, zal hij wel genoeg andere - mooie - clubs hebben om ook uit te kiezen en dan nog eens aan een zeer interessant salaris ook. Hopelijk kan hij toch ergens terecht bij een 1ste klasser... altijd leuk om iemand daar te zien opduiken met een EA-verleden.

En bijtekenen zal hij vooral doen :crazy: het geld dat de clubs anders aan de transfersom kwijt zijn kunnen ze nu gebruiken als tekenpremie.

goeie manager die zo'n flauwekul in de krant krijgt, moet ik zeggen. Maar hier en daar is weer wat interesse gewekt. En het lijkt uitgesloten dat'm in Aalst blijft.

23 Feb 2012, 9:24
Reserve

Ik vrees stillaan voor een leegloop: Potjes, Depoitre, Moreels, en wie nog....???

Als we de transferpolitiek van dit jaar zullen doortrekken dan is dit veelbelovend :hmm:

wie was er verantwoordelijk voor de transfers van de gebroeders Moreels en onze 3 Koningen uit Perulwez? Is VDN ook niet in dat seizoen niet teruggekomen? Van mijn part mag deze man terug worden aangetrokken en hem zijn job laten doen zodoende we volgend seizoen terug met genen Thompson zitten opgescheept

23 Feb 2012, 23:29
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
eendracht4ever schreef:
Ik vrees stillaan voor een leegloop: Potjes, Depoitre, Moreels, en wie nog....???

Als we de transferpolitiek van dit jaar zullen doortrekken dan is dit veelbelovend :hmm:

wie was er verantwoordelijk voor de transfers van de gebroeders Moreels en onze 3 Koningen uit Perulwez? Is VDN ook niet in dat seizoen niet teruggekomen? Van mijn part mag deze man terug worden aangetrokken en hem zijn job laten doen zodoende we volgend seizoen terug met genen Thompson zitten opgescheept

Werden die niet allen gehaald door KVDH?

23 Feb 2012, 23:32
Reserve

josken1 schreef:
eendracht4ever schreef:

Werden die niet allen gehaald door KVDH?

aj nieje... In wetteren is het alvast anders gelopen

23 Feb 2012, 23:39
Freak

Leeftijd: 45
over Wetteren gesproken, Cordier heeft bij Racing Wetteren getekend. Die zouden ook nog De Langhe willen aantrekken, ruik ik daar één grote Wetterse fusie?

23 Feb 2012, 23:55
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
El Corredor schreef:
over Wetteren gesproken, Cordier heeft bij Racing Wetteren getekend. Die zouden ook nog De Langhe willen aantrekken, ruik ik daar één grote Wetterse fusie?

De Langhe zou vrijwillig bij Racing Wetteren gaan, omdat 2de klasse (en 3de klasse) nimeer combineerbaar is me zijn beroep.. (zelfstandig bouwvakker dacht ik)
Was al langer bekend hoor

24 Feb 2012, 0:27
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:

Brrr, ik sta al te beven.... Is dat trouwens al geen fusieploeg? Dacht dat die al gefuseerd waren met Kwatrecht?

En voor de mensen die schrik hebben voor een herhaling van het aankoopbeleid van de afgelopen twee jaar - sportief manager was toen toch wel Marcel Vandensteen hé... Buiten rondlopen in het restaurant heeft die nu absoluut niks meer te maken met het beleid (niet van ver en zeker al niet van dichtbij)... dus geen Marco's en Ode's meer in elk geval... En als de nieuwe spelers niet allemaal meevallers zullen zijn, zullen ze alvast niet zoveel geld opstrijken... Dat is ook al iets....

Trouwens: het is al duizend keer gezegd hé... De leegloop had je al veel sneller moeten incalculeren.... Als de contracten van maar even 14 spelers op hetzelfde moment aflopen, ligt daar volgens mij de eerste fout... En als je na een kampioenenjaar en een nieuwe sportieve uitdaging (enkel Ewen, Kestens, Kempeneer, Galluci en Filipovic speelden ooit hoger dan derde) geen enkel contract kan of wil openbreken, dan weet je dat het jaar erop een zeer moeilijke zaak wordt...

24 Feb 2012, 0:30
nieuw in de eerste ploeg

DT schreef:
El Corredor schreef:

Brrr, ik sta al te beven.... Is dat trouwens al geen fusieploeg? Dacht dat die al gefuseerd waren met Kwatrecht?

En voor de mensen die schrik hebben voor een herhaling van het aankoopbeleid van de afgelopen twee jaar - sportief manager was toen toch wel Marcel Vandensteen hé... Buiten rondlopen in het restaurant heeft die nu absoluut niks meer te maken met het beleid (niet van ver en zeker al niet van dichtbij)... dus geen Marco's en Ode's meer in elk geval... En als de nieuwe spelers niet allemaal meevallers zullen zijn, zullen ze alvast niet zoveel geld opstrijken... Dat is ook al iets....

Trouwens: het is al duizend keer gezegd hé... De leegloop had je al veel sneller moeten incalculeren.... Als de contracten van maar even 14 spelers op hetzelfde moment aflopen, ligt daar volgens mij de eerste fout... En als je na een kampioenenjaar en een nieuwe sportieve uitdaging (enkel Ewen, Kestens, Kempeneer, Galluci en Filipovic speelden ooit hoger dan derde) geen enkel contract kan of wil openbreken, dan weet je dat het jaar erop een zeer moeilijke zaak wordt...

Ik vind toch dat je de stempel van BVR minimaliseert door enkel naar de kiekenboer te verwijzen.BVR had duidelijk een hand in de meeste (mislukte) transfers.Dat weet je ook wel.
VDH mag dan wel een zeer groot ego hebben maar na hem is er niet veel meer bijgekomen.
Het zal dus inderdaad veel beter moeten en of we daar de mensen voor hebben betwijfel ik toch.

24 Feb 2012, 1:23
Nationale Ploeg

Mja, vorig seizoen kaartte ik al aan dat we op het einde van dit seizoen iedereen kwijt zouden zijn, en spijtig genoeg lijkt dat ook uit te komen.

24 Feb 2012, 9:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
de schutter heeft zijn woord gegeven dat hij gaat bijtekenen. wouter zou naar oostende gaan. de castro gaat in derde of vierde gaan spelen ,dichter bij huis ,zodat hij meer tijd heeft voor zijn familie.en we zouden achter artz zitten van dender

24 Feb 2012, 9:53
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Aangezien we al heel wat scorend vermogen verliezen (Potjes, Wouter, waarschijnlijk Depoitre en Cousin) hoop ik dat ze toch Gallucci houden. Na de match tegen Oostende liet hij in de krant alvast verstaan te willen blijven (had op dat moment nog niets gehoord van het bestuur). Is een speler met veel ups en downs, maar scoort als flankspeler toch veel. Hopelijk doen ze hem een voorstel en blijft hij.

24 Feb 2012, 10:56
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
Aangezien we al heel wat scorend vermogen verliezen (Potjes, Wouter, waarschijnlijk Depoitre en Cousin) hoop ik dat ze toch Gallucci houden.

Cousin scorend vermogen :D ? Hij heeft dit seizoen nog maar 1 goal gemaakt. Ik denk dat we met het budget voor Cousin voor die positie wel iemand anders moeten kunnen halen die er op een seizoen wat meer zal maken zeker.

24 Feb 2012, 11:02
Scholier

@DT
MVDS liet inderdaad de spelers einde contract komen maar op dat ogenblik wist hij nog niet wie ging doorbreken in 2e klasse.Van sommigen had hij dat kunnen/moeten verwachten.
Anderzijds vernam ik wel dat de spelers er kwamen op voorspraak van BVR en laat met toe te stellen dat naast Marco en Ode ook de andere gehaalde spelers geen onvergetelijke indruk nalieten gedurende de laatste seizoenen.

Ook de bilan van onze sportief verantwoordelijke kan tellen:Potjes weg,Moreels weg,....;als de geruchten zouden kloppen.
Hij heeft toch met deze spelers gesproken?Kan hij dan niemand overtuigen om te blijven?

24 Feb 2012, 11:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Cornel1 schreef:
Ook de bilan van onze sportief verantwoordelijke kan tellen:Potjes weg,Moreels weg,....;als de geruchten zouden kloppen.
Hij heeft toch met deze spelers gesproken?Kan hij dan niemand overtuigen om te blijven?

Als hij ze gaat overtuigen door te stellen dat ze met de economische crisis moeten rekening houden, gaan er niet veel bijtekenen, vrees ik.

24 Feb 2012, 11:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 219 220 221 222 223 345