|
|
| Pagina 224 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 222 223 224 225 226 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Transfers 2010-2011
The Blackwans schreef: Dat er spelers op een ander tekenen is hun keuze. Als ze zich kunnen verbeteren moeten ze dat doen. Echte clubspelers bestaan al jaren niet meer! 'Bedankt voor bewezen diensten en succes op een ander.' Ik zie niet in waarom sommigen daar zo'n spel van maken, dat is nu eenmaal het moderne voetbal. Spelers de hemel in prijzen - zoals sommigen doen- tijdens een verblijf en dan een heel spel maken na een vertrek daar laat ik me nooit aan vangen. Spelers zijn maar voorbijgangers in een club en spelen voor de centen, niet voor het logo! Ik ben Eendracht supporter, geen supporter van een individu. Ander en (hopelijk) beter en daarmee is de kous af. Behalve Filipo natuurlijk ![]() |
| 25 Feb 2012, 11:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Alle dagen slaat ge het nieuwsblad open en staat daar zo int klein een of ander nieuwtje van EA.
Als ge dat dat leest, man man man, elke dag opnieuw bewijst dat voor mij het amateurisme op de club... Transfers worden echt een lachertje als ge tmij vraagt. Wat ze hier op de club allemaal doorbrabbelen naar de gazetten toe, onvoorstelbaar! Dan denken ze dat ze via de gazet die spelers ne stap voor zijn .Overduidelijk dat ze zich in de gazet als slachtoffer willen profileren en dat de spelers o zo weinig inzitten met den iendracht. Crisis noemen ze het dan Over de bekwaamheid wil ik het dan nog nie eens hebben... "Komaan bestuur, bewijs dat ik mis ben! Kzou nie liever hebben." Vorige week en passant onzen trainer es gepolst hoe hij denkt over volgend seizoen... Of hij een even competitieve ploeg aan de aftrap zal krijgen? "Binnen dit en 2 weken tekenen er 4 kleppers", was zn antwoord. Wel week 1 is gepasseerd en het enige dat ik her en der hoor zijn vertrekkers. BVR ze maken u evenveel wijs als ons Die mannen geloven gewoon hun eigen leugens... Tot zover mijnen degout van de laatste weken, hoewel ik daar tijdens de carnavalsdagen weinig last van gehad heb ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 25 Feb 2012, 11:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
BVW schreef: Alle dagen slaat ge het nieuwsblad open en staat daar zo int klein een of ander nieuwtje van EA. Als ge dat dat leest, man man man, elke dag opnieuw bewijst dat voor mij het amateurisme op de club... Transfers worden echt een lachertje als ge tmij vraagt. Wat ze hier op de club allemaal doorbrabbelen naar de gazetten toe, onvoorstelbaar! Dan denken ze dat ze via de gazet die spelers ne stap voor zijn .Overduidelijk dat ze zich in de gazet als slachtoffer willen profileren en dat de spelers o zo weinig inzitten met den iendracht. Crisis noemen ze het dan Over de bekwaamheid wil ik het dan nog nie eens hebben... "Komaan bestuur, bewijs dat ik mis ben! Kzou nie liever hebben." Vorige week en passant onzen trainer es gepolst hoe hij denkt over volgend seizoen... Of hij een even competitieve ploeg aan de aftrap zal krijgen? "Binnen dit en 2 weken tekenen er 4 kleppers", was zn antwoord. Wel week 1 is gepasseerd en het enige dat ik her en der hoor zijn vertrekkers. BVR ze maken u evenveel wijs als ons wel licentie zal veel spelers over de streep trekken en voor mij persoonlijk of we nu in 4de provinciale of 2 de klasse spelen supporter blijf ik Die mannen geloven gewoon hun eigen leugens... Tot zover mijnen degout van de laatste weken, hoewel ik daar tijdens de carnavalsdagen weinig last van gehad heb ![]() |
| 25 Feb 2012, 12:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
boer touch schreef: BVW schreef: Alle dagen slaat ge het nieuwsblad open en staat daar zo int klein een of ander nieuwtje van EA. Als ge dat dat leest, man man man, elke dag opnieuw bewijst dat voor mij het amateurisme op de club... Transfers worden echt een lachertje als ge tmij vraagt. Wat ze hier op de club allemaal doorbrabbelen naar de gazetten toe, onvoorstelbaar! Dan denken ze dat ze via de gazet die spelers ne stap voor zijn .Overduidelijk dat ze zich in de gazet als slachtoffer willen profileren en dat de spelers o zo weinig inzitten met den iendracht. Crisis noemen ze het dan Over de bekwaamheid wil ik het dan nog nie eens hebben... "Komaan bestuur, bewijs dat ik mis ben! Kzou nie liever hebben." Vorige week en passant onzen trainer es gepolst hoe hij denkt over volgend seizoen... Of hij een even competitieve ploeg aan de aftrap zal krijgen? "Binnen dit en 2 weken tekenen er 4 kleppers", was zn antwoord. Wel week 1 is gepasseerd en het enige dat ik her en der hoor zijn vertrekkers. BVR ze maken u evenveel wijs als ons Die mannen geloven gewoon hun eigen leugens... Tot zover mijnen degout van de laatste weken, hoewel ik daar tijdens de carnavalsdagen weinig last van gehad heb ![]() wel licentie zal veel spelers over de streep trekken en voor mij persoonlijk of we nu in 4de provinciale of 2 de klasse spelen supporter blijf ik Allereerst efkes post opgekuist, kwestie van door het bos de bomen te zien Voor de rest pak ik ze gewoon terug op hun woorden. Dat ze dan hun onzin voor zich houden, niewaar? Natuurlijk ben ik content met de licentie, als ze al binnen is tenminste... Ik kan alleen maar vaststellen dat er voor een contractverlenging geen cengen is, maar voor nutteloze uitgaven aan "den top" wel. Natuurlijk is er nog tijd, natuurlijk moeten ze zich aan hun budget houden... allemaal mee eens, maar ondertussen blijft men wel fulltime jobkes uitdelen aan ... mja wie eigenlijk, ik moet er alleszins nie van hemmen. Nog veel tijd naar volgend seizoen toe voor sommigen, ook voor mij, ware het niet dat er toch wel al ergens ene mocht vastgelegd zijn. Als Depoitre, Moreels, De Schutter, Potjes en De castro vertrekken en contacten hadden met andere teams, dan mogen wij ook wel stilaan gaan wakkerschieten zeker? Al ist maar om anderen het extra duwtje te geven om eventueel toch bij te tekenen. En wetende wie er aan de onderhandelingstafel zit Ochja, lang leve den iendracht, en liever in 4de prov dan ..., tot alst zover is... Buiten een paar enkelingen gaat ge er nie veel meer zien... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 25 Feb 2012, 13:00 |
|
|
Freak
wat voor onzen trainer kleppers zijn, is de voorbije jaren gebleken hé.
gbarssin, TVR, Balaj, ne Vervaecke jongens. pfff, ik vond het een graleke blaas, maar onze club heeft jaren geteerd op de transfers van Kris VDH . en altijd maar die slachtofferrol in de krant die ze zichzelf aanmeten. ik bedank Schutterken, Moreels en consoorten voor hun topprestaties van de voorbije jaren. zullen van mij allemaal een stevig applaus krijgen als ze ooit terugkeren met hun nieuwe ploeg! |
| 25 Feb 2012, 13:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
England4ever schreef: Momenteel zijn ze met 11 andere bezig, onder andere enen van Roeselaere (zonder een naam te noemen) en enen van La Louviére, andere zijn minder bekende. Niels nog steeds niet bijgetekend, en zoals we weten gaan Wouter en Laurent weg op het einde van het seizoen. laurent zou bij een 2de klasser in Frankrijk getekend hebben waar hij een profcontract krijgt, alhoewel hij zelf dit voorlipg nog ontkend. Had ik niet ergens gelezen dat ze "kleppers" gingen halen uit 1ste en 2de? Enen van Roeselare en enen van La Louvière, en de rest zijn mindere bekende, lees ik hier. Zijn dat dan minder bekende "kleppers" uit eerste? Want bovenvermelde 2 clubs spelen nog altijd niet in eerste, zover ik weet. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Feb 2012, 13:26 |
|
|
forumlegende
Wacht nu toch ne keer af drama-queens!
|
| 25 Feb 2012, 13:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
jammen schreef: England4ever schreef: Momenteel zijn ze met 11 andere bezig, onder andere enen van Roeselaere (zonder een naam te noemen) en enen van La Louviére, andere zijn minder bekende. Niels nog steeds niet bijgetekend, en zoals we weten gaan Wouter en Laurent weg op het einde van het seizoen. laurent zou bij een 2de klasser in Frankrijk getekend hebben waar hij een profcontract krijgt, alhoewel hij zelf dit voorlipg nog ontkend. Had ik niet ergens gelezen dat ze "kleppers" gingen halen uit 1ste en 2de? Enen van Roeselare en enen van La Louvière, en de rest zijn mindere bekende, lees ik hier. Zijn dat dan minder bekende "kleppers" uit eerste? Want bovenvermelde 2 clubs spelen nog altijd niet in eerste, zover ik weet. Maar ik heb eerlijk gezegd liever dat ze de beste spelers uit 3e en 4e halen dan spelers uit 1e die veel meer kosten en zich te goed vinden om in 2e te spelen. Van testende Grieken en Hongaren krijg ik dan weer wel de kriebels ![]() |
| 25 Feb 2012, 13:30 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Wij willen Van Mieghem en Thompson terug!
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 25 Feb 2012, 14:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
BVW schreef: Vorige week en passant onzen trainer es gepolst hoe hij denkt over volgend seizoen... Of hij een even competitieve ploeg aan de aftrap zal krijgen? "Binnen dit en 2 weken tekenen er 4 kleppers", was zn antwoord. Wel week 1 is gepasseerd en het enige dat ik her en der hoor zijn vertrekkers. BVR ze maken u evenveel wijs als ons Die mannen geloven gewoon hun eigen leugens... We kunnen hopen dat er al getekend hebben en dat ze het nog niet kunnen/mogen/willen bekend maken. De Schutter mag/mocht zijn nieuwe club toch ook nog niet noemen. |
| 25 Feb 2012, 14:07 |
|
|
Freak
Dat er spelers vertrekken is ergens logisch en te verwachten. Wat de inkomende transfers betreft, wacht ik rustig af tot einde reguliere competitie.
Wat me vooral de laatste tijd stoort is de communicatie rond de vertrekkers of transferonderhandelingen. Als ge u geld steekt in iemand die fulltime de website gaat beheren en nog wat andere "taken" die je zelfs bij naam niet kan noemen, dan denk ik dat we qua kostenbeheer weer goed bezig zijn. Enkele maanden geleden kreeg "Sas" intern kritiek dat ze zelfs niet in staat was om wat administratieve taken te doen, laat staan het synthetisch terrein op de Zandberg van reclameboarding te voorzien. Nu hoor je die mensen niet meer. Ah ja, die mensen zijn nu ook zeker van hun postje... |
| 25 Feb 2012, 14:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Jean schreef: Wacht nu toch ne keer af drama-queens! ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 25 Feb 2012, 14:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat spelers als Moreels en Depoitre niet haalbaar zijn dat was ergens te verwachten, of we moesten die echt lonen geven die boven ons budget gingen.
Maar een De Schutter was toch iemand perfect waarrond de vernieuwde ploeg kon gebouwd worden. In de jaren die hij hier was stelde hij nooit teleur, heb hier een beetje hetzelfde gevoel als bij Seminck bij. Behalve indien deze jongens hun ontzettend kunnen verbeteren (zoals bv. Podevijn) zou je zo'n spelers toch moeten kunnen houden. |
| 25 Feb 2012, 14:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: Dat spelers als Moreels en Depoitre niet haalbaar zijn dat was ergens te verwachten, of we moesten die echt lonen geven die boven ons budget gingen. Maar een De Schutter was toch iemand perfect waarrond de vernieuwde ploeg kon gebouwd worden. In de jaren die hij hier was stelde hij nooit teleur, heb hier een beetje hetzelfde gevoel als bij Seminck bij. Behalve indien deze jongens hun ontzettend kunnen verbeteren (zoals bv. Podevijn) zou je zo'n spelers toch moeten kunnen houden. Ik ga akkoord dat we het verlies van De Schutter gaan voelen, maar wie zijn wij om aan te geven of hij financieel nog haalbaar was? Iedereen wil probleemloos de licentie halen en tegelijkertijd dezelfde spelers van dit jaar nog voor een aantal jaren onder contract hebben, terwijl iedereen onderhand wel weet dat we dit jaar boven budget aan het draaien waren... Dan is het logisch dat er zaken tegen de zin van de supporters gaan gebeuren... Trouwens, wat weten wij wat er is gebeurd in de onderhandelingen. Ik lees hier dat er een woord was gegeven tot verlenging.... Als dat effectief zo was, dan sta je als club wel redelijk machteloos... Voordeel is dat je nog tijd genoeg hebt om degelijke vervangers aan te trekken nu.... |
| 25 Feb 2012, 15:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Een De Schutter kwijtspelen is niet leuk, en zeker niet als ik het goed lees aan KVO.
Maar zoals DT zegt, als hij eerst zijn woord zou gegeven hebben en hij trekt het dan 2 dagen nadien terug in, sta je machteloos.. We spelen al praktisch 3 seizoenen met dezelfde ploeg, wat toch zeldzaam is voor ons. Waar zijn de jaren dat er elke zomer 10 nieuwe kwamen of zelfs meer. Dit was nu ook de sterkte van deze ploeg. Hopelijk worden enkele versterkingen gedaan die hier niet door het forum direct worden afgeschoten. Ik hoop er op ! Overigens een dikke merci aan de spelers die ons verlaten en zich 3 jaar hebben ingezet. Het ga jullie goed bij jullie nieuwe ploeg (maar als het in onze reeks is, durf dan niet scoren ) |
| 25 Feb 2012, 15:52 |
|
| Pagina 224 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 222 223 224 225 226 … 345 Volgende |