|
|
| Pagina 277 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 275 276 277 278 279 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
"Saskia van Aken zal onder andere instaan voor de administratieve en commerciële ondersteuning van een aantal werkingscellen, naast specifieke taken als het technisch beheer van de websites en de fanshop."
zijn dat fulltime taken? iemand enig idee vanaf wanneer die fulltime manager uit eerste klasse bij ons begint? |
| 24 Feb 2012, 20:10 |
|
|
Vaste Waarde
Ale vooruit terug iemand met naam en faam inde managements wereld en vooral : EEN BETROUWBAAR ONBESPROKEN BLAD!
Arm Arm eendracht aalst, jullie zullen het nooit leren en verdienen onze 16000 euro eigenlijk niet, alle mooie woorden ten spijt. Ook inzake nieuwe contracten ziet het er schitterend uit! Ik en den bomber zoeken nog een ploeg anders en we vroagen ni veel zenne! |
| 24 Feb 2012, 20:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
El Corredor schreef: In het kader van de verdere uitbouw van een efficiënte clubwerking zal vanaf maandag 16 april een voltijdse management assistant bij SC Eendracht Aalst aan de slag gaan. Saskia van Aken zal onder andere instaan voor de administratieve en commerciële ondersteuning van een aantal werkingscellen, naast specifieke taken als het technisch beheer van de websites en de fanshop.Vanaf 16 april zullen de kantoren van het clubsecretariaat dan ook alle werkdagen geopend zijn. De openingsuren worden later bekendgemaakt. Bron: eendracht-aalst.be .............jihaaaaa........ binnenkort terug een galabal ? ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 24 Feb 2012, 21:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
El Corredor schreef: In het kader van de verdere uitbouw van een efficiënte clubwerking zal vanaf maandag 16 april een voltijdse management assistant bij SC Eendracht Aalst aan de slag gaan. Saskia van Aken zal onder andere instaan voor de administratieve en commerciële ondersteuning van een aantal werkingscellen, naast specifieke taken als het technisch beheer van de websites en de fanshop.Vanaf 16 april zullen de kantoren van het clubsecretariaat dan ook alle werkdagen geopend zijn. De openingsuren worden later bekendgemaakt. Bron: eendracht-aalst.be Hallo?? FDR?? Weet u nog wat u gezegt hebt over SVA toen we met enkelen van het actiecomité bij u op den bureau zaten?? Nu keert u hier eventjes 200% u kar! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 25 Feb 2012, 8:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: In het kader van de verdere uitbouw van een efficiënte clubwerking zal vanaf maandag 16 april een voltijdse management assistant bij SC Eendracht Aalst aan de slag gaan. Saskia van Aken zal onder andere instaan voor de administratieve en commerciële ondersteuning van een aantal werkingscellen, naast specifieke taken als het technisch beheer van de websites en de fanshop.Vanaf 16 april zullen de kantoren van het clubsecretariaat dan ook alle werkdagen geopend zijn. De openingsuren worden later bekendgemaakt. Bron: eendracht-aalst.be Ik zeg het niet graag, maar ik word het KOTSBEU om te zien dat ons "bestuur" altijd vervalt in dezelfde fouten. Hoelang gaat het nu duren eer de eerste berichten doorsijpelen dat het wéér fout aan het lopen is? Dit seizoen nog, tussenseizoen, begin volgend? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Feb 2012, 11:31 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 13:37 Berichten: 44 Leeftijd: 114 Locatie: AALST |
hansken schreef: El Corredor schreef: In het kader van de verdere uitbouw van een efficiënte clubwerking zal vanaf maandag 16 april een voltijdse management assistant bij SC Eendracht Aalst aan de slag gaan. Saskia van Aken zal onder andere instaan voor de administratieve en commerciële ondersteuning van een aantal werkingscellen, naast specifieke taken als het technisch beheer van de websites en de fanshop.Vanaf 16 april zullen de kantoren van het clubsecretariaat dan ook alle werkdagen geopend zijn. De openingsuren worden later bekendgemaakt. Grappig,lijkt wel management op 'Griekse' wijze. Bron: eendracht-aalst.be Hallo?? FDR?? Weet u nog wat u gezegt hebt over SVA toen we met enkelen van het actiecomité bij u op den bureau zaten?? Nu keert u hier eventjes 200% u kar! ![]() |
| 25 Feb 2012, 13:26 |
|
|
Freak
er is het laatste jaar of jaren wel wat geld verdwenen binnen onze club, maar niemand weet hoe het komt. Ik vind het dan een ronduit gevaarlijke situatie om broer en zus in te schakelen in een werking van een club. Ik beschuldig niemand maar dit werkt fraude in de hand
Die Saskia gaat rustige werkweken tegemoet. Het onderhoud van een website en een fanshop doen. Ik vermoed dat ze in de week daar niet in massa's staan aan te schuiven? En op onze site komt met moeite twee berichten per week op... rap verdiende cengen noem ik dat. |
| 26 Feb 2012, 11:50 |
|
|
Miniem
LVH,SVA,YVA,Luc Ledegen krijgen van FDR hun postje als dank om de andere mensen die in de club waren het leven zuur te maken de laatste 3 jaren.
Eerst het bestuur rond MVDS en DDB,later de groep rond MM. Bekwaamheid lijkt mij bij deze mensen ver te zoeken,verantwoordelijkheidszin evenzeer. Zij zijn dan ook de oorzaak van de financiële malaise binnen onze club. |
| 26 Feb 2012, 13:42 |
|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 24 Dec 2011, 9:50 Berichten: 40 |
Onderwerp: Controlecijfers Eendracht
Hallo Gilbert, In bijlage het resultaat van de controle van de mij voorgelegde cijfers. Op basis van deze cijfers situeren de problemen zich voornamelijk in de 2 vorige en huidig boekjaar, ik heb met een kruis aangeduid waar er vragen kunnen over gesteld worden, mogelijk kan er een verklaring gegeven worden maar die is niet te zien op de voorgelegde balansen. Een opmerkelijk verschil zit in het boekjaar per 30/06/2011 waar we een interne balans kregen van de boekhouder waar er een winst gerealiseerd wordt van ... IK HOOP DEZE WEEK KLAARHEID TE BRENGEN EN WACHT OP EEN UITNODIGING OM EEN EEN AV SAMEN TE ROEPEN OM ALLES OP PUNTJES OP DE I TE ZETTEN. |
| 26 Feb 2012, 14:04 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
El Corredor schreef: er is het laatste jaar of jaren wel wat geld verdwenen binnen onze club, maar niemand weet hoe het komt. Ik vind het dan een ronduit gevaarlijke situatie om broer en zus in te schakelen in een werking van een club. Ik beschuldig niemand maar dit werkt fraude in de hand Die Saskia gaat rustige werkweken tegemoet. Het onderhoud van een website en een fanshop doen. Ik vermoed dat ze in de week daar niet in massa's staan aan te schuiven? En op onze site komt met moeite twee berichten per week op... rap verdiende cengen noem ik dat. ja maar ja, ze moet ook nog het galabal organiseren he, naar 't schijnt kan je als vereniging daar veel geld mee verdienen _________________ Iendracht 4ever. |
| 26 Feb 2012, 19:47 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Don't shoot me.
Ik ben supporter van zowel Genk als Aalst en maak daar ook geen geheim van maar dat wisten de meesten wel al. Maar het gaat over het volgende, op het Genkforum (dat net als hier niet los staat van de officiële website) was er constant commentaar op de trainer. Ook is er commentaar op het bestuur Dirk Degraen en Hubert Houben. Het komt er op neer dat de voorzitter Degraen in Genk niet deugt, hij deed te weinig wintertransfers deze winterstop en slechte transfers afgelopen zomer waardoor de club lang mank draaide maar velen steken het op de trainer. Maar als een team een paar goede spelers verliest en die niet vervangt is het toch logisch dat het bestuur in fout is en niet de trainer. Ik gaf ook regelmatig commentaar op het bestuur maar op een gegeven moment was er een zekere "Matrim" die vroeg mijn berichten te verwijderen. Ik had nochtans in mijn ogen niets verkeerd gezegd. Ik had als vergelijking de periode met Garré genomen. Maar die hebben ze botweg verwijderd. Nu is mijn vraag aan jullie, vinden jullie dat ik iets verkeerd gezegd heb waardoor die berichten zouden verwijderd moeten worden? Ik heb hieronder de quote's nog. In het blauw staan mijn posts op antwoorden van anderen op mijn berichten. PS sorry als het rond Garré niet 100 procent juist zou uitgelegd zijn. Is Degraen dan zoveel beter? Matrim schreef: Sowieso. ALLES is beter dan die Bayat. ALLES. Klodde, ik weet dat je graag alles erger maakt dan het is om je trainer-vriend uit de wind te zetten. Maar als je niet inziet dat Bayat lichtjaren erger is als zelfs een Degraen die enkel zijn meest negatieve punt heeft, dan is er toch iets mis. Degraen vind ik in alle geval ook slecht en hoe rapper hij opstapt hoe liever ik het heb. En dat heeft niks met Been te maken, wel alles met het transferbeleid. Zijn vertoning in Extra Time heeft het alleen maar erger gemaakt, ik walg van die vent. Martrim schreef: En nu to the point antwoorden? Om te beginnen de arrogantie waarmee hij voor de dag kwam in Extra Time. En arrogant is nog zacht uitgedrukt. En zo iemand kan ik niet uitstaan. Hij werkte echt op mijn zenuwen, echt verschrikkelijk arrogant. Meer dan overtuigd van zijn gelijk liet hij de mensen niet uitspreken, enkel zijn mening was de juiste en hij antwoordde scheef naast de vragen. Degraen is gewoonweg degoutant. Er zijn weinig mensen aan wie ik me al zo geërgerd heb, die gast heeft echt hoogheidswaanzin. En dan zei hij: kijk naar het doelsaldo van Genk en Standard, op dat ogenblik. Hoe die toen reageerde, hij bleef gewoon doorgaan. Volledig in de overtuiging blijvend van zijn gelijk, Genk heeft meer gescoord, so what? Hij moest naar de stand en de omstandigheden kijken en Standard deed het zeker beter. Ik vind ook dat door geen transfers te doen hij er voor gezorgd heeft dat het nu een fiasco geworden is. Voor mij is hij de hoofdreden van de slechte gang van zaken in de club. En zijn eigen vel proberen redden ... en directe vragen ontwijken. En Vercauteren deels de schuld geven. Zijn eigen fouten probeert hij zo veel mogelijk op een ander te steken of toe te dekken als hij maar niet over zijn eigen fouten moet spreken En dan waarom is Degraen eigenlijk algemeen directeur bij Genk. In het interview beweerde hij dat hij het niet met tegenzin deed of iets dergelijks. Maar volgens mij zit er in die man geen enkel clubgevoel tov KRC Genk. Is hij gewoon een manager die een bedrijf leidt. Jos Vaessen die had een feeling met de club, die voelde mee met elke goal, elke match. Ik denk dat Degraen Genk enkel ziet als een bron van inkomsten zonder meer. Vercauteren had al sneller door wat voor een vlees hij in de kuip had met Degraen. Het is nog maar eens bewezen dat Vercauteren groot gelijk had om Degraens zinkend schip te verlaten. Martrim schreef: Een hint: to the point antwoorden zou redenen omvatten waarom jij niet kan toegeven dat Bayat het ergste is dat er rondloopt in de Belgische voetbalwereld. De vergelijking met Degraen ben jij beginnen maken, omdat je owv je vriendje Been extra hard moet gaan over Degraen. Want how, het zou maar eens moeten zijn dat ook Been schuld heeft En for the record: zelfs een diagonale leesbeurt van je tekstje was voldoende om te zien dat ge de klepel niet speciaal weet hangen. Ah, ik dacht dat ge to the point bedoelde waarom ik Degraen zo slecht vind. Ja Bayat is slechter als Degraen, maar Degraen is ook slecht. Daarom mijn antwoord toen, is Degraen zoveel beter. Daarmee bedoel ik dat we ook in eigen boezem moeten kijken, we hebben ook een slechte algemene directeur. Blauwbeer schreef: Klodde, volgens mij heeft Dirk Degraen ooit op de motorkap van uw auto gescheten, en heeft Mario Been dat daar in hoogsteigen persoon vakkundig van verwijderd. Anders... Snap ik het écht niet. Ik ben beide heren nog nooit persoonlijk tegengekomen. Ik kan het gewoon niet verdragen dat een AD een club "mismeesterd" zoals ze dat bij ons zeggen. In Aalst hebben we Peter Garré ook buitengekregen. Na het faillissement van Eendracht Aalst in 2002 zou het stamnummer dreigen verloren te gaan. Toen was Peter Garré even de held omdat hij het stamnummer had overkocht en de club had gered. Maar blijkbaar zat hij toen al met een ander plannetje in zijn hoofd. En misschien waren er nog wel andere mensen bereid het stamnummer over te kopen. Aalst zakte wel van 1ste naar 3de klasse door het faillissement. Het eerste seizoen 2002-2003 liep alles tamelijk behalve dan de trainer Leo Van Der Elst. Die is door de supporters uitgejouwd na het zoveelste verlies op rij. Na zijn vertrek ging alles beter en won Aalst zelfs de eindronde. In het seizoen 2003-2004 speelden we dus in 2de klasse en eindigden we 12de. Het seizoen 2004-2005 kwam Garré op het idee jeugdspelers van AA Gent naar Aalst te halen. Met het bekende resultaat, een laatste plaats en degradatie naar 3de. En dat was nog maar het begin .... In 2005-2006 bleef hij met die jeugdspelers verder doen en ging het sportief heel slecht met Aalst. En dat was blijkbaar van in het begin al zijn opzet geweest, hij wou Eendracht Aalst laten fuseren met AA Gent omdat het sportief slecht ging. Maar ja, wat wil je met jeugdspelers van AA Gent. Na die wilde plannen zijn de supporters zwaar beginnen protesteren wat uiteindelijk er voor zorgde dat Garré het opstapte. Het kalf was helaas al verdronken, de club kon zich sportief niet meer redden en een 2de degradatie op rij volgde. Garré was weg en ook de sportieve problemen waren weg. In 2006-2007 speelde Aalst los kampioen in 4de klasse. Dan volgden 4 jaar 3de klasse en werd Aalst in 2010-2011 kampioen. In 2011-2012 speelt Aalst weer in 2de klasse en sportief gaat het voor de wind. Aalst staat 6de op amper 3 punten van de 4de en 6 punten van de 3de terwijl we het seizoen ervoor in 3de klasse speelden. Financieel waren er wat problemen rond oktober 2011 ivm de licentie. Maar deze problemen zijn intussen al weer opgelost. 2001/02 1ste klasse, degradatie naar 3de na niet bekomen van licentie en vereffening 2002/03 3de klasse, promotie via eindronde 2003/04 2de klasse 2004/05 2de klasse, degradatie naar 3de 2005/06 3de klasse, degradatie naar 4de 2006/07 4de klasse, kampioen 2007/08 3de klasse 2008/09 3de klasse 2009/10 3de klasse 2010/11 3de klasse, kampioen Wat ik hiermee wil aantonen is dat Degraen ook iets in zijn schild voert. Garré leende goedkoop spelers van AA Gent die niet goed genoeg waren voor 2de en 3de klasse in plaats van transfers te doen. Degraen bijt ook elke euro in 2. Door een falend transferbeleid mismeestert hij onze club. Het zou me niet verbazen dat er vroeg of laat geld zou verdwijnen. Waarom is Eendracht Aalst in 2002 failliet gegaan? Juist ja, Orlans en co (bestuur voor Garré) die voor miljoenen franken hadden laten verdwijnen. Voor Garré Aalst overnam zaten er bloedzuigers in het bestuur, het geld was verdwenen, maar waar naar toe? Ik zeg niet dat het in Genk zo een vaart zal lopen, maar in Aalst begon het ook met het besparen op transfers. Een slecht transferbeleid is het begin van sportieve problemen.Degraen bijt ook elke euro in 2. Door een falend transferbeleid mismeestert hij onze club. Het zou me niet verbazen dat er vroeg of laat geld zou verdwijnen. Waarom is Eendracht Aalst in 2002 failliet gegaan? Juist ja, Orlans en co (bestuur voor Garré) die voor miljoenen franken hadden laten verdwijnen. Voor Garré Aalst overnam zaten er bloedzuigers in het bestuur, het geld was verdwenen, maar waar naar toe? Ik zeg niet dat het in Genk zo een vaart zal lopen, maar in Aalst begon het ook met het besparen op transfers. Een slecht transferbeleid is het begin van sportieve problemen. |
| 27 Feb 2012, 23:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer
![]() |
| 27 Feb 2012, 23:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Prachtig dit is meer dan de waarheid !!!
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Feb 2012, 0:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
In dat stuk over Garré staan toch serieuze kemels. Die jeugdspelers van AA Gent waren er enkel het laatste half jaar in derde en dankzij hen (Dries Mertens, Steve De Ridder, ...) konden we ons nog bijna redden. Zijn Brazilianen, Lecomte, ... was iets anders.
|
| 28 Feb 2012, 0:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Buiten het feit dat er daar inderdaad serieuze kemels instaan, vraag ik me toch af wat wij in godsnaam met Degraen of Racing Genk te maken hebben en hoe gij er bijkomt in heel die discussie daar de naam van Garré bij te halen.
En zo bij nader inzien, wat in godsnaam heeft een discussie van u op het forum van Genk met ons te maken . Als er nu één ploeg is die me vierkant kan gestolen worden, zal het toch wel Genk zijn. |
| 28 Feb 2012, 0:56 |
|
| Pagina 277 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 275 276 277 278 279 … 289 Volgende |