|
|
| Pagina 278 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 276 277 278 279 280 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bartos schreef: Buiten het feit dat er daar inderdaad serieuze kemels instaan, vraag ik me toch af wat wij in godsnaam met Degraen of Racing Genk te maken hebben en hoe gij er bijkomt in heel die discussie daar de naam van Garré bij te halen. En zo bij nader inzien, wat in godsnaam heeft een discussie van u op het forum van Genk met ons te maken . Als er nu één ploeg is die me vierkant kan gestolen worden, zal het toch wel Genk zijn.Waarom ik het hier post, wel de vraag is wat de mensen hier vinden van mijn reactie. Is mijn uithaal naar Degraen dan zo erg dat er reden zou zijn om mijn reactie te verwijderen? Als we hier een slechte voorzitter hadden veronderstel ik toch dat ook de mensen van iendracht.be zouden reageren met zure kritiek op die voorzitter. En of in mijn geval wat ik zeg over Degraen er over is of niet, aanleiding geeft om iets te laten verwijderen. Waarom de vergelijking, ja het zijn beide (Garré dan) voorzitters dat niet deugen. En ik heb dit topic genomen omdat het over bestuursproblemen ging en het daar dacht ik het best bij paste op aanraden van Onderkroiper .PS zoals ik zei, don't shoot me omdat ik ook fan van Genk ben. |
| 28 Feb 2012, 8:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
En tein zegge ze dak ik veel te lange posts plaats....
![]() |
| 28 Feb 2012, 8:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
klodde schreef: PS zoals ik zei, don't shoot me omdat ik ook fan van Genk ben.Dat gij fan zijt van Genk is uw zaak (iedereen maakt fouten), maar ik versta dus nog altijd niet waarom wij onze mening moeten geven over iets op het forum van Genk. Het zal mooi worden als der hier sebiet ene afkomt van Anderlecht, Club Brugge, AA Gent, ... en die vragen allemaal onze mening over een discussie op hun forum die niks met ons te maken heeft. Allé, tenzij het er op neerkomt dat dienen Degraen hier binnenkort bij ons begint te werken. In dat geval hebt ge gelijk, dan hoort het inderdaad in dezen topic thuis. |
| 28 Feb 2012, 10:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
klodde schreef: PS zoals ik zei, don't shoot me omdat ik ook fan van Genk ben.een fusieclub dan nog wel. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 28 Feb 2012, 10:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: klodde schreef: PS zoals ik zei, don't shoot me omdat ik ook fan van Genk ben.Allé, tenzij het er op neerkomt dat dienen Degraen hier binnenkort bij ons begint te werken. der was op een gegeven moment door FDR toch sprake van een manager die uit 1ste klasse ging komen ? ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Feb 2012, 10:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Still standing ! schreef: Bartos schreef: klodde schreef: PS zoals ik zei, don't shoot me omdat ik ook fan van Genk ben.Allé, tenzij het er op neerkomt dat dienen Degraen hier binnenkort bij ons begint te werken. der was op een gegeven moment door FDR toch sprake van een manager die uit 1ste klasse ging komen ? ![]() Ne klepper? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Feb 2012, 12:47 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
jammen schreef: Still standing ! schreef: Bartos schreef: Allé, tenzij het er op neerkomt dat dienen Degraen hier binnenkort bij ons begint te werken. der was op een gegeven moment door FDR toch sprake van een manager die uit 1ste klasse ging komen ? ![]() Ne klepper? ![]() wor es den toid nortoe van de kleppendans ? as ik de leste 2 bloiren van dezen topic nog isj lees emmek een broin meet in mennen boxershort |
| 28 Feb 2012, 18:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Michaël schreef: jammen schreef: Still standing ! schreef: der was op een gegeven moment door FDR toch sprake van een manager die uit 1ste klasse ging komen ? ![]() Ne klepper? ![]() wor es den toid nortoe van de kleppendans ? as ik de leste 2 bloiren van dezen topic nog isj lees emmek een broin meet in mennen boxershort oplossing: giene boksersjort, dan est ert er oeijk ni ing hè ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 28 Feb 2012, 19:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Michaël schreef: jammen schreef: Still standing ! schreef: der was op een gegeven moment door FDR toch sprake van een manager die uit 1ste klasse ging komen ? ![]() Ne klepper? ![]() wor es den toid nortoe van de kleppendans ? as ik de leste 2 bloiren van dezen topic nog isj lees emmek een broin meet in mennen boxershort Incontinentie komt veel voor bij oudere mannen...... _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Feb 2012, 19:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
DT schreef: En tein zegge ze dak ik veel te lange posts plaats.... ![]() Waar staat die "vind ik leuk knop" weeral ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Feb 2012, 21:41 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
jammen schreef: Michaël schreef: jammen schreef: Ne klepper? ![]() wor es den toid nortoe van de kleppendans ? as ik de leste 2 bloiren van dezen topic nog isj lees emmek een broin meet in mennen boxershort Incontinentie komt veel voor bij oudere mannen...... het is ni chronisch zelle ... alliën mor azzek dienen tpoic lees ... en azzek a tegenkom ![]() @ajoin : kem geprobeerd me van die veel te groeite onderbroeken van t leger mor op da resultoot was uk ni veel stoef ... tenzoi da ge in donderbroek van ne korporool chef meten trekken een succes noemt |
| 29 Feb 2012, 8:36 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
jammen schreef: Michaël schreef: jammen schreef: Ne klepper? ![]() wor es den toid nortoe van de kleppendans ? as ik de leste 2 bloiren van dezen topic nog isj lees emmek een broin meet in mennen boxershort Incontinentie komt veel voor bij oudere mannen...... Tot hiertoe nog niet veel van gemekt zelle!!! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 29 Feb 2012, 10:42 |
|
|
Niveau .....
![]() |
| 02 Mar 2012, 13:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
verdediger schreef: Niveau ..... ![]() Van een intrede gesproken ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Mar 2012, 13:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: verdediger schreef: Niveau ..... ![]() Van een intrede gesproken ![]() De blijde intrede ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Mar 2012, 13:34 |
|
| Pagina 278 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 276 277 278 279 280 … 289 Volgende |