|
|
| Pagina 164 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 162 163 164 165 166 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Rode Duivels
Dani schreef: Gilles schreef: Ciman is weer opgeroepen voor de oefeninterland tegen Griekenland. ![]() Heeft die bij de nationale ploeg dan al ontgoocheld? Speelde al betere matchen dan bv. Lukaku die niet eens mag meedoen bij Chelsea... dat Lukaku geselecteerd is, is inderdaad voor te lachen. Op basis waarvan krijgt hij deze selectie? maar dat je zegt dat Ciman nog nooit ontgoochelde, tja ik vermoed dat je nog niet nuchter bent van carnaval dan... |
| 24 Feb 2012, 16:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Tja, al onze topspitsen zitten op de bank...
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 28 Feb 2012, 12:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Mja, spelers kiezen is niet makkelijk denk ik. Er was een periode waarin ik ook perfect mijn selectie voor ogen had, maar nu is dat toch minder simpel dan vroeger door die bankzitters. Wel had ik bvb aan Benteke gedacht voorin, maar of die beter is dan Mirallas weet ik bvb niet. En Lukaku moet je gewoon oproepen, die ga je later nog nodig hebben. Heeft nu al problemen met vertrouwen, als hij dan nog is in Londen moet blijven ook...
Wat voor opstelling hebben jullie eigenlijk in gedachten bij de Rode Duivels? Ik kom er niet echt uit, en blijf voorlopig steken op deze opstelling: -----------------------Courtois xxxxxxxx---Kompany---Vermaelen---xxxxxxx --------------------------Defour Mertens------Fellaini---------------------Hazard ----------------------------------Witsel --------------------------Lukaku De vraag is natuurlijk wat je doet met de backs (VDB en Lombaerts?) en met uw linkerflank (Witsel en Hazard switchen? Bovendien vallen er dan aanvallende spelers als Dembele, Martens en De Bruyne uit de ploeg (En Simons ). Niet gemakkelijk! |
| 28 Feb 2012, 12:52 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
De Jean schreef: Mja, spelers kiezen is niet makkelijk denk ik. Er was een periode waarin ik ook perfect mijn selectie voor ogen had, maar nu is dat toch minder simpel dan vroeger door die bankzitters. Wel had ik bvb aan Benteke gedacht voorin, maar of die beter is dan Mirallas weet ik bvb niet. En Lukaku moet je gewoon oproepen, die ga je later nog nodig hebben. Heeft nu al problemen met vertrouwen, als hij dan nog is in Londen moet blijven ook... Wat voor opstelling hebben jullie eigenlijk in gedachten bij de Rode Duivels? Ik kom er niet echt uit, en blijf voorlopig steken op deze opstelling: -----------------------Courtois xxxxxxxx---Kompany---Vermaelen---xxxxxxx --------------------------Defour Mertens------Fellaini---------------------Hazard ----------------------------------Witsel --------------------------Lukaku De vraag is natuurlijk wat je doet met de backs (VDB en Lombaerts?) en met uw linkerflank (Witsel en Hazard switchen? Bovendien vallen er dan aanvallende spelers als Dembele, Martens en De Bruyne uit de ploeg (En Simons ). Niet gemakkelijk!Defour zit ook meer op de bank dan hij speelt hoor bij Porto. |
| 28 Feb 2012, 14:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
De Grieken kunnen na maanden van misserie, kommer en kwel woensdag eindelijk nog eens lachen.
Ze mogen namelijk tegen België voetballen ![]() |
| 28 Feb 2012, 15:43 |
|
|
forumlegende
Een zwakke wedstrijd.
De Belgen ondermaats maar wat moet je dan zeggen van Griekenland (in voorbereiding voor het EK) ?? |
| 01 Mar 2012, 13:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
gisteren naar duitsland - frankrijk blijven kijken ipv verder te zoeken naar een zender waar ze onze duivels uitzonden.
enorm verschoten van het "nieuwe" frankrijk eigenlijk, zeer dominant en fysiek sterk met technisch supergoeie spelers... en voor één keer ook met de juiste coach denk ik. Duitsland niet slecht maar ook verre van de mannschaft van de voorbije jaren. _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Mar 2012, 20:40 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik heb een stuk gezien vd duivels op den RTBF of azoiet (nr 133 bij telenet denkek dant was). Ma veel was er ni aan te zien
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 01 Mar 2012, 20:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Verbechio schreef: Ik heb een stuk gezien vd duivels op den RTBF of azoiet (nr 133 bij telenet denkek dant was). Ma veel was er ni aan te zien ![]() Club RTL ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 01 Mar 2012, 21:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Een goede match kon je het moeilijk noemen. We missen echt backs en het middenveld mag wat aanvallender. Fellaini is geen AM, Witsel evenmin. Spelen bij hun club als verdedigende/controlerende middenvelder. Dembele speelt bij Fulham op dit ogenblik als middenvelder en doet het daar uitstekend. MotM vorig weekend met een schitterende assist. Nainggolan is overigens gegeerd door zowat elke topclub in Italië en is in wedstrijden waar gestalte/duelkracht van minder belang zijn nuttiger dan Fellaini. Lukaku is in principe de beste spits die er rondloopt, alleen moet die jongen wat meer aan spelen toekomen. Liet opnieuw veel potentie zien tegen de logge verdediging van de Grieken, maar stond jammer genoeg op een eiland. Voor de volgende oefenmatch graag dit:
------------------------------- Courtois ------------------------------- -- Alderweireld -- Kompany -- Vermaelen -- Pocognoli -- ------------------- Nainggolan -------- Witsel -------------------- ----- Mertens -------------- Dembele ------------- Hazard ----- -------------------------------- Lukaku -------------------------------- Mertens en Hazard mogen dan van flank wisselen naar believen. Hazard mag van mij ook gerust op de 10 gaan spelen. Die pass gezien op Vermaelen tegen de Grieken? Pure klasse. Beste man op het veld gisteren. |
| 01 Mar 2012, 22:07 |
|
|
forumlegende
Zijn er nog iendrachters die onze Belgen gaan aanmoedigen in Wembley op zaterdag 02/06 ?
|
| 26 Apr 2012, 13:37 |
|
|
Nationale Ploeg
De duivels kunnen weer op zoek naar een coach. De vraag blijft natuurlijk: wie zet je op het veld...?
Keeper: Courtois of toch nog Mignolet? De backs: Groot probleem... Dan toch Alderweireld en Lombaerts? Centrale verdediging: Kompany, maar wie ernaast? Lombaerts/Vertonghen/Vermaelen? Middenveld: Fellaini/Nianggolan/Defour/Witsel/Odjidja/Chadli/Dembele/Mertens/Hazard/Martens/Vertonghen? Spits: Benteke/Vossen/Lukaku/Mirallas? En waarschijnlijk vergeet ik er nog... Simpel is het toch niet. |
| 14 Mei 2012, 11:46 |
|
|
Reserve
De Jean schreef: De duivels kunnen weer op zoek naar een coach. De vraag blijft natuurlijk: wie zet je op het veld...? Keeper: Courtois of toch nog Mignolet? De backs: Groot probleem... Dan toch Alderweireld en Lombaerts? Centrale verdediging: Kompany, maar wie ernaast? Lombaerts/Vertonghen/Vermaelen? Middenveld: Fellaini/Nianggolan/Defour/Witsel/Odjidja/Chadli/Dembele/Mertens/Hazard/Martens/Vertonghen? Spits: Benteke/Vossen/Lukaku/Mirallas? En waarschijnlijk vergeet ik er nog... Simpel is het toch niet. ik zou persoonlijk Courtois Alderweireld verthongen kompany en vermaelen ( de nederlandse bij elkaar en de engelse bij elkaar) midden dembele, witsel,defour, fellaini en hazard Miralas |
| 14 Mei 2012, 15:30 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
filibert schreef: De Jean schreef: De duivels kunnen weer op zoek naar een coach. De vraag blijft natuurlijk: wie zet je op het veld...? Keeper: Courtois of toch nog Mignolet? De backs: Groot probleem... Dan toch Alderweireld en Lombaerts? Centrale verdediging: Kompany, maar wie ernaast? Lombaerts/Vertonghen/Vermaelen? Middenveld: Fellaini/Nianggolan/Defour/Witsel/Odjidja/Chadli/Dembele/Mertens/Hazard/Martens/Vertonghen? Spits: Benteke/Vossen/Lukaku/Mirallas? En waarschijnlijk vergeet ik er nog... Simpel is het toch niet. ik zou persoonlijk Courtois Alderweireld verthongen kompany en vermaelen ( de nederlandse bij elkaar en de engelse bij elkaar) midden dembele, witsel,defour, fellaini en hazard Miralas Als je dat allemaal tesamen ziet al die namen... Dan zou je direct zeggen: "amai zo ne kern speelt iedereen naar huis!" En als je ziet wat we de laatste jaren (descenia) uitsteken en onze fifa ranking bekijkt zou geen kat je geloven. Individueel talent op overschot nu ma ja, zoals er hier soms gezegd wordt "de mayonaise moet plakken e..." _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 14 Mei 2012, 16:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Gio schreef: Als je dat allemaal tesamen ziet al die namen... Dan zou je direct zeggen: "amai zo ne kern speelt iedereen naar huis!" En als je ziet wat we de laatste jaren (descenia) uitsteken en onze fifa ranking bekijkt zou geen kat je geloven. Individueel talent op overschot nu ma ja, zoals er hier soms gezegd wordt "de mayonaise moet plakken e..." Ik denk dat we vooral nood hebben aan spelers die weten wat ze kunnen, maar ook wat ze NIET kunnen en die kritische noot ontbreekt, vaak omdat ze overal in hun clubs zo bejubeld worden. Een Kompany is ontegensprekelijk een klasbak, maar ook gisteren zie je hem zwaar in de fout gaan tegen de flank (moet daar altijd een fout maken tegen de zijlijn) waar dan de 1-2 uit volgt... Bovendien haalde België zijn grootste successen toen de ploeg vooral uit waterdragers en knokkers bestond die in functie speelde van een drietal "sterren". Nu zijn het allemaal "sterren" die elke wedstrijd nog steeds dezelfde fouten maken en er helaas geen waterdragers zijn die die foutjes rechtzetten... We hebben veel kwaliteit, maar om de juiste mix te vinden, dat is een ander paar mouwen. Iedereen zet bijvoorbeeld Fellaini meteen op dat blad, maar voor de manier van spelen van het Belgische elftal, is dat eigenlijk niet echt de beste keuze... We hebben vooral veel toppers op een handvol posities maar op andere plaatsen hebben we gewoon geen internationaal materiaal waardoor er binnen de ploeg soms twee ploegen acteren... Sterk centraal achteraan, super flanken en degelijke keepers maar geen backs, geen topspits en veel te onregelmatig centraal op het midden... Het verschil tussen de toppers en de mindere goden is dan ook vaak veel te groot... Daardoor is het verschil soms heel groot tussen een Hazard bij de nationale ploeg en de Hazard van Lille. Daar staan er direct achter hem wel kleppers, terwijl dat bij de nationale ploeg niet het geval is waardoor Hazard gewoon veel te veel aan kwaliteit inboet bij momenten. Ik vrees dus dat er een paar "sterren" zullen moeten sneuvelen en zich schikken in een bankzittersrol alvorens deze generatie potten gaat breken... En keuzes maken - wil je een Simons, een Defour of toch een Naingolan... Ga je voor Chadli, Mertens of toch voor Hazard en Debruyne, moet Dembele spelen of toch Fellaini, wat is de beste positie van Witsel, kan Vertonghen in een ploeg met Kompany of Vermaelen? Laatst gewijzigd door DT op 14 Mei 2012, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Mei 2012, 16:54 |
|
| Pagina 164 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 162 163 164 165 166 … 242 Volgende |