|
|
| Pagina 235 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 233 234 235 236 237 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
ik ben echt benieuwd met welke ambitie de club uitpakt begin volgend seizoen. hopelijk realistisch.
zelfs om stijdvaardig te zijn, zal er nog redelijk wat versterking moeten komen, als je de waslijst aan vertrekkers ziet. 't is mooi geweest de laatste drie jaar. deze kern heeft ons veel plezier bezorgd. ik ben benieuwd naar de kern van volgend jaar... daaruit zullen we dan maar de ambities kunnen afleiden naar volgend seizoen toe. |
| 02 Mar 2012, 14:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dat er zoveel spelers vertrekken is toch geen goed teken.Je gaat mij toch niet wijsmaken dat niemand van die gasten financieel haalbaar is.Blijkbaar spelen nog andere redenen een rol.
Bovendien zie ik niet in hoe je zo iets kan opvangen met een transferbeleid dat toch wel gesteund is op beperkte financiële middelen. Weydisch heeft zeker kwaliteiten maar moest al eens een stap terugzetten naar vierde en Hugelier is toch maar bankzitter in derde.Eigenlijk zijn dat afdankertjes en er zullen er wel een paar van meevallen maar ik betwijfel sterk ofdat voldoende zal zijn.Uiteindelijk moet je acht vaste waarden vervangen en dat in tweede klasse.Dan moet je ook al hopen dat Filipovic de last van de jaren niet gaat voelen.Begin 2013 wordt hij wel 38. Voordeel is wel dat de jeugd nu meer kansen gaat krijgen zoals het overal gaat als er financiële problemen zijn. |
| 02 Mar 2012, 15:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
lolo4ever schreef: Dat er zoveel spelers vertrekken is toch geen goed teken.Je gaat mij toch niet wijsmaken dat niemand van die gasten financieel haalbaar is.Blijkbaar spelen nog andere redenen een rol. Bovendien zie ik niet in hoe je zo iets kan opvangen met een transferbeleid dat toch wel gesteund is op beperkte financiële middelen. Weydisch heeft zeker kwaliteiten maar moest al eens een stap terugzetten naar vierde en Hugelier is toch maar bankzitter in derde.Eigenlijk zijn dat afdankertjes en er zullen er wel een paar van meevallen maar ik betwijfel sterk ofdat voldoende zal zijn.Uiteindelijk moet je acht vaste waarden vervangen en dat in tweede klasse.Dan moet je ook al hopen dat Filipovic de last van de jaren niet gaat voelen.Begin 2013 wordt hij wel 38. Voordeel is wel dat de jeugd nu meer kansen gaat krijgen zoals het overal gaat als er financiële problemen zijn. Al 's gedacht aan de vaudeville die zich hier elk seizoen weer afspeelt ? |
| 02 Mar 2012, 15:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
3 jaar dezelfde kern samenhouden, kampioen spelen extra premie's geven, verbeterde contracten. Dat moet massa's kosten. Begin met een afgeslankte BETAALBARE kern aan een nieuw seizoen, haal goede spelers uit 4de en 3de klasse die zijn nog betaalbaar en probeer zo een ploeg voor de komende jaren te vormen.
De voortekenen vind ik alvast positief en wetende met wie en wat ze bezig zijn vind ik positief! Op deze manier vind ik dat het nieuwe bestuur goed bezig is . ps nee uit respect voor het bestuur zeg ik hier niet om wie het gaat. Ze mogen zelf de eer hebben om de spelers voor te stellen. ![]() |
| 02 Mar 2012, 16:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
boer touch schreef: De voortekenen vind ik alvast positief en wetende met wie en wat ze bezig zijn vind ik positief! Op deze manier vind ik dat het nieuwe bestuur goed bezig is . Ik heb ook al een paar namen gehoord, maar er is natuurlijk een groot verschil tussen bezig zijn met en effectief tekenen. Vorig jaar hebben we ook gesproken met Serebrenikov, Provoost, ... en we kregen uiteindelijk Gbarssin Hopelijk lukt het deze keer wel om een aantal van de goeie spelers waar ze mee bezig zijn effectief binnen te halen. |
| 02 Mar 2012, 17:27 |
|
|
Scholier
@boer touch
Ze zijn bezig met Webers van Heist (reeds een paar weken) en met Lachambre van Tienen. Een deel van de huige spelers zouden willen vertrekken omdat er weeral betalingsachterstand is. |
| 02 Mar 2012, 18:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Cornel1 schreef: @boer touch Ze zijn bezig met Webers van Heist (reeds een paar weken) en met Lachambre van Tienen. Een deel van de huige spelers zouden willen vertrekken omdat er weeral betalingsachterstand is. Goed mogelijk maar zolang dat dit nog niet bevestigd wordt zou men dit toch beter stilhouden. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 02 Mar 2012, 18:50 |
|
|
Cornel1 schreef: @boer touch Ze zijn bezig met Webers van Heist (reeds een paar weken) en met Lachambre van Tienen. Een deel van de huige spelers zouden willen vertrekken omdat er weeral betalingsachterstand is. wat ergens logisch is na weken stilliggen en weinig thuis spelen bijna geen inkomsten en een veel te dure kern. zal wel beteren na de 4 thuismatchen van maart. ![]() |
| 02 Mar 2012, 18:52 |
|
|
jammen schreef: Cornel1 schreef: @boer touch Ze zijn bezig met Webers van Heist (reeds een paar weken) en met Lachambre van Tienen. Een deel van de huige spelers zouden willen vertrekken omdat er weeral betalingsachterstand is. Goed mogelijk maar zolang dat dit nog niet bevestigd wordt zou men dit toch beter stilhouden. Daaraan zien we hoe rap iets uit bestuurskringen en trainerstaf gelekt word |
| 02 Mar 2012, 18:53 |
|
|
Freak
boer touch schreef: Cornel1 schreef: @boer touch Ze zijn bezig met Webers van Heist (reeds een paar weken) en met Lachambre van Tienen. Een deel van de huige spelers zouden willen vertrekken omdat er weeral betalingsachterstand is. wat ergens logisch is na weken stilliggen en weinig thuis spelen bijna geen inkomsten en een veel te dure kern. zal wel beteren na de 4 thuismatchen van maart. ![]() betalingsachterstand is NOOIT logisch, ik krijg daar het schijt van van zo een post eerlijk gezegd. Ik vermoed dat gij gratis werkt? |
| 02 Mar 2012, 20:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Cornel1 schreef: @boer touch Ze zijn bezig met Webers van Heist (reeds een paar weken) en met Lachambre van Tienen. Een deel van de huige spelers zouden willen vertrekken omdat er weeral betalingsachterstand is. Lachambre woont in Luik.Ik zie die niet 4 maal per week naar Aalst afzakken. Webers die ook naar eerste kan zal wel een zeer dure vogel zijn.Dus geen spek voor onzen bek als ge ziet dat hier geen enkele sterkhouder kan behouden worden. |
| 02 Mar 2012, 20:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
lolo4ever schreef: Cornel1 schreef: @boer touch Ze zijn bezig met Webers van Heist (reeds een paar weken) en met Lachambre van Tienen. Een deel van de huige spelers zouden willen vertrekken omdat er weeral betalingsachterstand is. Lachambre woont in Luik.Ik zie die niet 4 maal per week naar Aalst afzakken. Webers die ook naar eerste kan zal wel een zeer dure vogel zijn.Dus geen spek voor onzen bek als ge ziet dat hier geen enkele sterkhouder kan behouden worden. Het gaat niet om sterkhouders financieel houden eh. Het contract van Moreels, De Schutter en Depoitre lag klaar ! Maar als deze spelers denken dat ze elders nog meer kunnen verdienen en zich kunnen verbeteren. Moreels gaf zelf aan dat hij gewoon andere oorden wil opzoeken. |
| 02 Mar 2012, 20:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
gweninho schreef: lolo4ever schreef: Cornel1 schreef: @boer touch Ze zijn bezig met Webers van Heist (reeds een paar weken) en met Lachambre van Tienen. Een deel van de huige spelers zouden willen vertrekken omdat er weeral betalingsachterstand is. Lachambre woont in Luik.Ik zie die niet 4 maal per week naar Aalst afzakken. Webers die ook naar eerste kan zal wel een zeer dure vogel zijn.Dus geen spek voor onzen bek als ge ziet dat hier geen enkele sterkhouder kan behouden worden. Het gaat niet om sterkhouders financieel houden eh. Het contract van Moreels, De Schutter en Depoitre lag klaar ! Maar als deze spelers denken dat ze elders nog meer kunnen verdienen en zich kunnen verbeteren.Moreels gaf zelf aan dat hij gewoon andere oorden wil opzoeken. Rare redenering. Als ze vertrekken omdat ze elders meer kunnen verdienen is er toch wel een financieel probleem. Ik zie Webers graag komen maar vrees inderdaad opnieuw voor een financieel probleem. |
| 02 Mar 2012, 20:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
lolo4ever schreef: Als ze vertrekken omdat ze elders meer kunnen verdienen is er toch wel een financieel probleem. Ik zie Webers graag komen maar vrees inderdaad opnieuw voor een financieel probleem. Omdat ze op een ander meer kunnen verdienen,hebben wij een financieel probleem ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Mar 2012, 20:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
lolo4ever schreef: gweninho schreef: lolo4ever schreef: Lachambre woont in Luik.Ik zie die niet 4 maal per week naar Aalst afzakken. Webers die ook naar eerste kan zal wel een zeer dure vogel zijn.Dus geen spek voor onzen bek als ge ziet dat hier geen enkele sterkhouder kan behouden worden. Het gaat niet om sterkhouders financieel houden eh. Het contract van Moreels, De Schutter en Depoitre lag klaar ! Maar als deze spelers denken dat ze elders nog meer kunnen verdienen en zich kunnen verbeteren.Moreels gaf zelf aan dat hij gewoon andere oorden wil opzoeken. Rare redenering. Als ze vertrekken omdat ze elders meer kunnen verdienen is er toch wel een financieel probleem. Ik zie Webers graag komen maar vrees inderdaad opnieuw voor een financieel probleem. Het gaat er mij om dat je bvb Moreels nog veel opslag zou gegeven hebben of Depoitre ook, ze toch andere oorden zouden opzoeken. Gelezen door wie Depoitre gescout wordt (Gent, Boulogne, Heerenveen,....) Of hij daar mee kan, daar oordeel ik niet over, maar die gaat de kans echt niet laten liggen. Zoiets kan ik allemaal begrijpen. Maar een De Schutter dat bij Oostende(?) zou gaan spelen? Dat is sportief ten opzichte van dit jaar niet echt een heuse verbetering. Ieder zijn keuze zeker? Ook denk ik dat gewoon veel spelers 'uitgekeken' zijn op ons. Niet qua supporters of beleving, maar kwestie van geen uitdaging : eindronde 3de, kampioen 3de, nu een sportief rustig seizoen. |
| 02 Mar 2012, 20:29 |
|
| Pagina 235 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 233 234 235 236 237 … 345 Volgende |