|
|
| Pagina 236 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 234 235 236 237 238 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
gweninho schreef: lolo4ever schreef: gweninho schreef: Het gaat niet om sterkhouders financieel houden eh. Het contract van Moreels, De Schutter en Depoitre lag klaar ! Maar als deze spelers denken dat ze elders nog meer kunnen verdienen en zich kunnen verbeteren.Moreels gaf zelf aan dat hij gewoon andere oorden wil opzoeken. Rare redenering. Als ze vertrekken omdat ze elders meer kunnen verdienen is er toch wel een financieel probleem. Ik zie Webers graag komen maar vrees inderdaad opnieuw voor een financieel probleem. Het gaat er mij om dat je bvb Moreels nog veel opslag zou gegeven hebben of Depoitre ook, ze toch andere oorden zouden opzoeken. Gelezen door wie Depoitre gescout wordt (Gent, Boulogne, Heerenveen,....) Of hij daar mee kan, daar oordeel ik niet over, maar die gaat de kans echt niet laten liggen. Zoiets kan ik allemaal begrijpen. Maar een De Schutter dat bij Oostende(?) zou gaan spelen? Dat is sportief ten opzichte van dit jaar niet echt een heuse verbetering. Ieder zijn keuze zeker? Ook denk ik dat gewoon veel spelers 'uitgekeken' zijn op ons. Niet qua supporters of beleving, maar kwestie van geen uitdaging : eindronde 3de, kampioen 3de, nu een sportief rustig seizoen. Ik denk dat ge nog gaat verschieten als ge verneemt waar Depoitre naar toe gaat. |
| 02 Mar 2012, 20:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
lolo4ever schreef: gweninho schreef: lolo4ever schreef: Rare redenering. Als ze vertrekken omdat ze elders meer kunnen verdienen is er toch wel een financieel probleem. Ik zie Webers graag komen maar vrees inderdaad opnieuw voor een financieel probleem. Het gaat er mij om dat je bvb Moreels nog veel opslag zou gegeven hebben of Depoitre ook, ze toch andere oorden zouden opzoeken. Gelezen door wie Depoitre gescout wordt (Gent, Boulogne, Heerenveen,....) Of hij daar mee kan, daar oordeel ik niet over, maar die gaat de kans echt niet laten liggen. Zoiets kan ik allemaal begrijpen. Maar een De Schutter dat bij Oostende(?) zou gaan spelen? Dat is sportief ten opzichte van dit jaar niet echt een heuse verbetering. Ieder zijn keuze zeker? Ook denk ik dat gewoon veel spelers 'uitgekeken' zijn op ons. Niet qua supporters of beleving, maar kwestie van geen uitdaging : eindronde 3de, kampioen 3de, nu een sportief rustig seizoen. Ik denk dat ge nog gaat verschieten als ge verneemt waar Depoitre naar toe gaat. Zolang officieel niets getekend is, ga ik ook niet gissen..Iedereen hoort wel iets zeggen, maar niet altijd het juiste. |
| 02 Mar 2012, 20:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
lolo4ever schreef: gweninho schreef: lolo4ever schreef: Rare redenering. Als ze vertrekken omdat ze elders meer kunnen verdienen is er toch wel een financieel probleem. Ik zie Webers graag komen maar vrees inderdaad opnieuw voor een financieel probleem. Het gaat er mij om dat je bvb Moreels nog veel opslag zou gegeven hebben of Depoitre ook, ze toch andere oorden zouden opzoeken. Gelezen door wie Depoitre gescout wordt (Gent, Boulogne, Heerenveen,....) Of hij daar mee kan, daar oordeel ik niet over, maar die gaat de kans echt niet laten liggen. Zoiets kan ik allemaal begrijpen. Maar een De Schutter dat bij Oostende(?) zou gaan spelen? Dat is sportief ten opzichte van dit jaar niet echt een heuse verbetering. Ieder zijn keuze zeker? Ook denk ik dat gewoon veel spelers 'uitgekeken' zijn op ons. Niet qua supporters of beleving, maar kwestie van geen uitdaging : eindronde 3de, kampioen 3de, nu een sportief rustig seizoen. Ik denk dat ge nog gaat verschieten als ge verneemt waar Depoitre naar toe gaat. En waarde gij niet verschoten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Mar 2012, 20:39 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: lolo4ever schreef: gweninho schreef: Het gaat er mij om dat je bvb Moreels nog veel opslag zou gegeven hebben of Depoitre ook, ze toch andere oorden zouden opzoeken. Gelezen door wie Depoitre gescout wordt (Gent, Boulogne, Heerenveen,....) Of hij daar mee kan, daar oordeel ik niet over, maar die gaat de kans echt niet laten liggen. Zoiets kan ik allemaal begrijpen. Maar een De Schutter dat bij Oostende(?) zou gaan spelen? Dat is sportief ten opzichte van dit jaar niet echt een heuse verbetering. Ieder zijn keuze zeker? Ook denk ik dat gewoon veel spelers 'uitgekeken' zijn op ons. Niet qua supporters of beleving, maar kwestie van geen uitdaging : eindronde 3de, kampioen 3de, nu een sportief rustig seizoen. Ik denk dat ge nog gaat verschieten als ge verneemt waar Depoitre naar toe gaat. En waarde gij niet verschoten. Wie A zegt moet ook B zeggen hé gasten ![]() |
| 02 Mar 2012, 22:21 |
|
|
forumlegende
De (9)Bilde schreef: Bakkie schreef: lolo4ever schreef: Ik denk dat ge nog gaat verschieten als ge verneemt waar Depoitre naar toe gaat. En waarde gij niet verschoten. Wie A zegt moet ook B zeggen hé gasten ![]() Onder andere Roeselare wordt gezegd... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 03 Mar 2012, 13:26 |
|
|
forumlegende
Timoilsjt schreef: De (9)Bilde schreef: Bakkie schreef: En waarde gij niet verschoten. Wie A zegt moet ook B zeggen hé gasten ![]() Onder andere Roeselare wordt gezegd... Dender zeker hé? |
| 03 Mar 2012, 13:59 |
|
|
Vaste Waarde
Ja zeg mannekes- zo kan ik het ook zenne- allez- waarom ni Antwerp- of eupen voor mijn part???
voor de rest vind ik het hier in bepaalde rubrieken eindeseizoenachtig kalm ... Amper 3 paginas over de " topmatch" van morgen... Stilte voor de storm hoop ik... ![]() |
| 03 Mar 2012, 20:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Jean schreef: Timoilsjt schreef: De (9)Bilde schreef: Wie A zegt moet ook B zeggen hé gasten ![]() Onder andere Roeselare wordt gezegd... Dender zeker hé? Anderlecht en AA Gent, weet ik van de kuisvrouw van de slager waar hij zijn biefstukken koopt ... ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 03 Mar 2012, 20:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
lolo4ever schreef: gweninho schreef: lolo4ever schreef: Lachambre woont in Luik.Ik zie die niet 4 maal per week naar Aalst afzakken. Webers die ook naar eerste kan zal wel een zeer dure vogel zijn.Dus geen spek voor onzen bek als ge ziet dat hier geen enkele sterkhouder kan behouden worden. Het gaat niet om sterkhouders financieel houden eh. Het contract van Moreels, De Schutter en Depoitre lag klaar ! Maar als deze spelers denken dat ze elders nog meer kunnen verdienen en zich kunnen verbeteren.Moreels gaf zelf aan dat hij gewoon andere oorden wil opzoeken. Rare redenering. Als ze vertrekken omdat ze elders meer kunnen verdienen is er toch wel een financieel probleem. Ik zie Webers graag komen maar vrees inderdaad opnieuw voor een financieel probleem. Lang gewacht om te reageren maar gaat er toch wat over nu hoor Lolo4ever. Eerst is de club niet goed bezig omdat ze bepaalde sterkhouders niet kan houden, dan is er geen vertrouwen in de sportieve cel die de vervangers zal moeten zoeken, de spelers die al getekend hebben zoals Hugelier zijn plots weeral maar versterkingen in de breedte (ik vraag me af of je hem al zien spelen hebt eigenlijk) en nu maak je de rekening van Webers al... Je schiet verschillende benaderingen gewoon af zonder nuance zodat er niets meer overblijft - blij dat jij het beleid niet moet uitstippelen... Met alle respect, maar kritiek langs alle kanten geven, kan iedereen hoor. Hier is uw keuze: of je gaat verder met een veel te dure kern zodat je uw chouchous kan blijven zien (wiens motivatie logischerwijze met de week afneemt als ze niet betaald worden) maar je club wel naar de afgrond brengt OF je kiest voor een nieuwe kern die nog helemaal gesmeed gaat moeten worden maar waar je mooi binnen budget blijft. En je kan blijven herhalen dat het jammer is dat Moreels, De Schutter, enz. weggaan maar niet vergeten dat dat voor een heel groot stuk ook hun eigen keuze is hé. Dan kan je daar over kreften zoveel je wil, maar dat gaat de zaken niet veranderen. Oog ligt op volgend seizoen, dus geen tijd voor nostalgie en blijven stilstaan... Seminck's vertrek was indertijd ook zo'n ramp voor de supporters - maar zeg eerlijk: hebben we dat prestatiematig gevoeld??? Bekijk het ook eens positief hé! En eens zonder oogkleppen naar de prestaties van dit seizoen kijken ook... Mag je dan bijvoorbeeld niet stellen dat de Wouter van dit seizoen niet aan de enkels komt van de Wouter van vorig seizoen? Of wil je dat niet zien? Elk nadeel heb een voordeel... Niet overdramatiseren dus... Ik heb bijvoorbeeld veel meer problemen met een houding van De Castro die in de krant eigenlijk laat optekenen dat we voor de rest van het seizoen beter thuisblijven (behalve de toppers) omdat de heren toch niet echt meer gemotiveerd zijn... En dan ben ik wel blij dat we van een groot deel van de kern afscheid gaan nemen want volgend seizoen kon je er donder op zeggen dat dat de instelling van speeldag 1 zou zijn... |
| 04 Mar 2012, 14:58 |
|
|
Freak
@ DT: redelijk weinig respect in mijn ogen ten opzichte van Seminck moet ik zeggen.
tja, Ringoot, Vervaecke, Gbarssin, TVR zijn klasbakken natuurlijk. je schrijft dat je met Hugelier en Weydisch binnen je budget blijft. Ben jij daar zo zeker van? Ook heb je weinig respect voor de prestaties van Moreels. Heeft dit jaar weinig gespeeld, maar slecht was hij zeker niet. Heeft er eigenlijk voor gezorgd dat we nu tegen oa. Charlerloi spelen, dus iets meer respect mag wel moet ik zeggen. ![]() |
| 04 Mar 2012, 15:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
DT schreef: lolo4ever schreef: gweninho schreef: Het gaat niet om sterkhouders financieel houden eh. Het contract van Moreels, De Schutter en Depoitre lag klaar ! Maar als deze spelers denken dat ze elders nog meer kunnen verdienen en zich kunnen verbeteren.Moreels gaf zelf aan dat hij gewoon andere oorden wil opzoeken. Rare redenering. Als ze vertrekken omdat ze elders meer kunnen verdienen is er toch wel een financieel probleem. Ik zie Webers graag komen maar vrees inderdaad opnieuw voor een financieel probleem. Lang gewacht om te reageren maar gaat er toch wat over nu hoor Lolo4ever. Eerst is de club niet goed bezig omdat ze bepaalde sterkhouders niet kan houden, dan is er geen vertrouwen in de sportieve cel die de vervangers zal moeten zoeken, de spelers die al getekend hebben zoals Hugelier zijn plots weeral maar versterkingen in de breedte (ik vraag me af of je hem al zien spelen hebt eigenlijk) en nu maak je de rekening van Webers al... Je schiet verschillende benaderingen gewoon af zonder nuance zodat er niets meer overblijft - blij dat jij het beleid niet moet uitstippelen... Met alle respect, maar kritiek langs alle kanten geven, kan iedereen hoor. Hier is uw keuze: of je gaat verder met een veel te dure kern zodat je uw chouchous kan blijven zien (wiens motivatie logischerwijze met de week afneemt als ze niet betaald worden) maar je club wel naar de afgrond brengt OF je kiest voor een nieuwe kern die nog helemaal gesmeed gaat moeten worden maar waar je mooi binnen budget blijft. En je kan blijven herhalen dat het jammer is dat Moreels, De Schutter, enz. weggaan maar niet vergeten dat dat voor een heel groot stuk ook hun eigen keuze is hé. Dan kan je daar over kreften zoveel je wil, maar dat gaat de zaken niet veranderen. Oog ligt op volgend seizoen, dus geen tijd voor nostalgie en blijven stilstaan... Seminck's vertrek was indertijd ook zo'n ramp voor de supporters - maar zeg eerlijk: hebben we dat prestatiematig gevoeld??? Bekijk het ook eens positief hé! En eens zonder oogkleppen naar de prestaties van dit seizoen kijken ook... Mag je dan bijvoorbeeld niet stellen dat de Wouter van dit seizoen niet aan de enkels komt van de Wouter van vorig seizoen? Of wil je dat niet zien? Elk nadeel heb een voordeel... Niet overdramatiseren dus... Ik heb bijvoorbeeld veel meer problemen met een houding van De Castro die in de krant eigenlijk laat optekenen dat we voor de rest van het seizoen beter thuisblijven (behalve de toppers) omdat de heren toch niet echt meer gemotiveerd zijn... En dan ben ik wel blij dat we van een groot deel van de kern afscheid gaan nemen want volgend seizoen kon je er donder op zeggen dat dat de instelling van speeldag 1 zou zijn... Dat vind ik nu ook ze !! mooi gezegd ![]() |
| 04 Mar 2012, 15:27 |
|
|
Scholier
Heb opgevangen dat Niels Martin van Berchem een piste zou zijn voor volgend seizoen.
Tevens vraag ik me af of al de spelers die vertrekken zo'n monsterbedragen aan onze club gevraagd hebben? Ze zouden onbetaalbaar zijn voor ons maar wel betaalbaar voor Roeselare,Oostende of andere tweedeklassers? Ik ben er ook niet zo zeker van dat de aangetrokken spelers wel zo perfect binnen het budget passen,als ik namen als Webers en Lachambre hoor vernoemen en dat hier bevestigd zie lijkt het mij ook niet dat deze voor niets gaan komen. Graag had ik wat meer namen van spitsen gehoord in de wandelgangen. Twijfelen aan de mentaliteit van onze spelerskern lijkt mij ongepast.In moeilijke omstandigheden spelen zij een super seizoen. |
| 04 Mar 2012, 19:51 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Cornel1 schreef: Heb opgevangen dat Niels Martin van Berchem een piste zou zijn voor volgend seizoen. Tevens vraag ik me af of al de spelers die vertrekken zo'n monsterbedragen aan onze club gevraagd hebben? Ze zouden onbetaalbaar zijn voor ons maar wel betaalbaar voor Roeselare,Oostende of andere tweedeklassers? Ik ben er ook niet zo zeker van dat de aangetrokken spelers wel zo perfect binnen het budget passen,als ik namen als Webers en Lachambre hoor vernoemen en dat hier bevestigd zie lijkt het mij ook niet dat deze voor niets gaan komen. Graag had ik wat meer namen van spitsen gehoord in de wandelgangen. Twijfelen aan de mentaliteit van onze spelerskern lijkt mij ongepast.In moeilijke omstandigheden spelen zij een super seizoen. Denk dat er bij Roeselare en Oostende wel wat meer poen zit dan hier hoor. |
| 04 Mar 2012, 19:52 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Cornel1 schreef: Heb opgevangen dat Niels Martin van Berchem een piste zou zijn voor volgend seizoen. Tevens vraag ik me af of al de spelers die vertrekken zo'n monsterbedragen aan onze club gevraagd hebben? Ze zouden onbetaalbaar zijn voor ons maar wel betaalbaar voor Roeselare,Oostende of andere tweedeklassers? Ik ben er ook niet zo zeker van dat de aangetrokken spelers wel zo perfect binnen het budget passen,als ik namen als Webers en Lachambre hoor vernoemen en dat hier bevestigd zie lijkt het mij ook niet dat deze voor niets gaan komen. Graag had ik wat meer namen van spitsen gehoord in de wandelgangen. Twijfelen aan de mentaliteit van onze spelerskern lijkt mij ongepast.In moeilijke omstandigheden spelen zij een super seizoen. daar zijn ze misschien zeker dat ze op tijd betaald worden? ![]() |
| 04 Mar 2012, 20:06 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Het bestuur van Eendracht Aalst heeft een overeenkomst bereikt met Johan Boskamp. De gewezen gouden schoen zal de club in een adviserende rol bijstaan. Boskamp zelf benadrukt dat hij zijn medewerking verleent omwille van de goede persoonlijke relaties die hij onderhoudt met een aantal mensen binnen de club. De Nederlander treedt echter niet officieel in dienst van de club
|
| 04 Mar 2012, 20:10 |
|
| Pagina 236 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 234 235 236 237 238 … 345 Volgende |