|
|
| Pagina 238 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 236 237 238 239 240 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
SERRE schreef: Bossie was trouwens aanwezig vandaag, in het gezelschap van Dennis Van Wijk volgend jaar Perbet allé |
| 04 Mar 2012, 22:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
SERRE schreef: Bossie was trouwens aanwezig vandaag, in het gezelschap van Dennis Van Wijk Gezien ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Mar 2012, 22:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Cornel1 schreef: Boskamp pfffRemember zijn laatste passages bij Dender en Beveren Ik denk dat dit het einde van LVH zal zijn op termijn. als ge Boskamp al niet wilt in een (louter) adviserende rol , wie moeten ze dan pakken om advies te geven? ne schrijnwerker, bakker, verandabouwer? als er enen een oog heeft voor talent, zal het wel Boskamp zijn. Dat wel, en zonder enige twijfel. Maar hoeveel kent die man van de lagere reeksen? Of hoeveel interesse heeft hij in het verleden al getoond voor lagere reeksen. Ik vind het maar belachelijk, maar als het ons niet kost, kan het op zich geen kwaad. |
| 04 Mar 2012, 23:07 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Stijn schreef: El Corredor schreef: Cornel1 schreef: Boskamp pfffRemember zijn laatste passages bij Dender en Beveren Ik denk dat dit het einde van LVH zal zijn op termijn. als ge Boskamp al niet wilt in een (louter) adviserende rol , wie moeten ze dan pakken om advies te geven? ne schrijnwerker, bakker, verandabouwer? als er enen een oog heeft voor talent, zal het wel Boskamp zijn. Dat wel, en zonder enige twijfel. Maar hoeveel kent die man van de lagere reeksen? Of hoeveel interesse heeft hij in het verleden al getoond voor lagere reeksen. Ik vind het maar belachelijk, maar als het ons niet kost, kan het op zich geen kwaad. ik denk dat hij de lagere reeksen beter kent dan je denkt hoor, ik vind het anders positief dat zo iemand onze club wil adviseren en hopelijk met enig resultaat. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 04 Mar 2012, 23:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
davy1919 schreef: Stijn schreef: El Corredor schreef: als ge Boskamp al niet wilt in een (louter) adviserende rol , wie moeten ze dan pakken om advies te geven? ne schrijnwerker, bakker, verandabouwer? als er enen een oog heeft voor talent, zal het wel Boskamp zijn. Dat wel, en zonder enige twijfel. Maar hoeveel kent die man van de lagere reeksen? Of hoeveel interesse heeft hij in het verleden al getoond voor lagere reeksen. Ik vind het maar belachelijk, maar als het ons niet kost, kan het op zich geen kwaad. ik denk dat hij de lagere reeksen beter kent dan je denkt hoor, ik vind het anders positief dat zo iemand onze club wil adviseren en hopelijk met enig resultaat. Waarop baseer je je om dat te denken? Als het ons niet kost vind ik het ook positief. Ik vind ook dat hij heel veel verstand heeft van voetbal, maar hij heeft ook het imago van een poenschepper. Ik kijk uit naar wat hij nu eigenlijk voor ons effectief gaat doen. |
| 04 Mar 2012, 23:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
al eens gezien naar de beelden van Vantjen, met ondermeer het interview met Ewen ? Ik vind da gewoon verschrikkelijk van het bestuur, respectloos nondemiljaarde. Waarmee zijn die pipo's in feite bezig ? Als dit zo nog efkes verdergaat zal ik mijn abo niet verlengen.
ze moeten verdomme respect hebben tegenover de spelers. _________________ Iendracht 4ever. |
| 04 Mar 2012, 23:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Transfers 2010-2011
kreezie nonkeltje schreef: al eens gezien naar de beelden van Vantjen, met ondermeer het interview met Ewen ? Ik vind da gewoon verschrikkelijk van het bestuur, respectloos nondemiljaarde. Waarmee zijn die pipo's in feite bezig ? Als dit zo nog efkes verdergaat zal ik mijn abo niet verlengen. ze moeten verdomme respect hebben tegenover de spelers. Heb ik ook gezien. Ik vind het een totaal gebrek aan respect naar Ewen toe van ons bestuur. Hijzelf blijft heel beleefd. Knap van hem. |
| 04 Mar 2012, 23:49 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Transfers 2010-2011
Onderkroiper schreef: SERRE schreef: Bossie was trouwens aanwezig vandaag, in het gezelschap van Dennis Van Wijk Gezien ![]() Wie is die andere? |
| 04 Mar 2012, 23:51 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Cornel1 schreef: Boskamp pfffRemember zijn laatste passages bij Dender en Beveren Ik denk dat dit het einde van LVH zal zijn op termijn. als ge Boskamp al niet wilt in een (louter) adviserende rol , wie moeten ze dan pakken om advies te geven? ne schrijnwerker, bakker, verandabouwer? als er enen een oog heeft voor talent, zal het wel Boskamp zijn. Dat is gesproken ze ! Hij heeft oog voor talentvolle spelers al dan niet uit de jeugdwerking bij ons of van ergens anders.... |
| 04 Mar 2012, 23:57 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
SERRE schreef: Bossie was trouwens aanwezig vandaag, in het gezelschap van Dennis Van Wijk Idd, heb hem ook even gevraagd om met me op de foto te gaan(geen probleem gozer )https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2995527647046&id=1227846083&ref=notif¬if_t=like#!/photo.php?fbid=402734789744074&set=a.104217416262481.8891.100000226682599&type=1&theater Hij en Dennis Van Wijk kwamen ook elkaar toevallig tegen in de Bredestraat(net na de foto ) |
| 05 Mar 2012, 0:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De (9)Bilde schreef: SERRE schreef: Bossie was trouwens aanwezig vandaag, in het gezelschap van Dennis Van Wijk Idd, heb hem ook even gevraagd om met me op de foto te gaan(geen probleem gozer )https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2995527647046&id=1227846083&ref=notif¬if_t=like#!/photo.php?fbid=402734789744074&set=a.104217416262481.8891.100000226682599&type=1&theater Hij en Dennis Van Wijk kwamen ook elkaar toevallig tegen in de Bredestraat(net na de foto ) stond daar al lang genoeg op Bossie te wachten ![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Mar 2012, 0:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Boskamp heeft heel wat oog voor jong talent en kent de jeugdopleidingen van de grote Belgische ploegen erg goed. Bovendien heeft hij ook een functie binnen Feyenoord. Wie weet kan hij af en toe wat jong talent op huurbasis naar hier krijgen. Weet niet of hij dit voor het geld nog moet doen. Heeft genoeg poen kunnen scheppen in Abu Dhabi en consoorten...
|
| 05 Mar 2012, 0:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lang gewacht om te reageren maar gaat er toch wat over nu hoor Lolo4ever.
Eerst is de club niet goed bezig omdat ze bepaalde sterkhouders niet kan houden, dan is er geen vertrouwen in de sportieve cel die de vervangers zal moeten zoeken, de spelers die al getekend hebben zoals Hugelier zijn plots weeral maar versterkingen in de breedte (ik vraag me af of je hem al zien spelen hebt eigenlijk) en nu maak je de rekening van Webers al... Je schiet verschillende benaderingen gewoon af zonder nuance zodat er niets meer overblijft - blij dat jij het beleid niet moet uitstippelen... Met alle respect, maar kritiek langs alle kanten geven, kan iedereen hoor. Hier is uw keuze: of je gaat verder met een veel te dure kern zodat je uw chouchous kan blijven zien (wiens motivatie logischerwijze met de week afneemt als ze niet betaald worden) maar je club wel naar de afgrond brengt OF je kiest voor een nieuwe kern die nog helemaal gesmeed gaat moeten worden maar waar je mooi binnen budget blijft. En je kan blijven herhalen dat het jammer is dat Moreels, De Schutter, enz. weggaan maar niet vergeten dat dat voor een heel groot stuk ook hun eigen keuze is hé. Dan kan je daar over kreften zoveel je wil, maar dat gaat de zaken niet veranderen. Oog ligt op volgend seizoen, dus geen tijd voor nostalgie en blijven stilstaan... Seminck's vertrek was indertijd ook zo'n ramp voor de supporters - maar zeg eerlijk: hebben we dat prestatiematig gevoeld??? Bekijk het ook eens positief hé! En eens zonder oogkleppen naar de prestaties van dit seizoen kijken ook... Mag je dan bijvoorbeeld niet stellen dat de Wouter van dit seizoen niet aan de enkels komt van de Wouter van vorig seizoen? Of wil je dat niet zien? Elk nadeel heb een voordeel... Niet overdramatiseren dus... Ik heb bijvoorbeeld veel meer problemen met een houding van De Castro die in de krant eigenlijk laat optekenen dat we voor de rest van het seizoen beter thuisblijven (behalve de toppers) omdat de heren toch niet echt meer gemotiveerd zijn... En dan ben ik wel blij dat we van een groot deel van de kern afscheid gaan nemen want volgend seizoen kon je er donder op zeggen dat dat de instelling van speeldag 1 zou zijn...[/quote] Van Wouter hebben we dit jaar door omstandigheden dit jaar te weinig gezien.Niels was volgens BVR de eerste tien matchen overbodig en vorig jaar lukte het ook zonder Laurent.Dus geen probleem om die mannen te dumpen als ik uw redenering en die van de sportieve cel volg.Had men het geld van Thompson,Gbarssin en diene Papa besteed aan het openbreken van de contracten bij het begin van het seizoen dan stonden we wel een stap verder nu. Elk nadeel heeft zijn voordeel maar soms kan dat voordeel wel heel klein zijn.Voordeel zal zijn dat de chouchous van BVR meer speelkansen zullen krijgen maar of ze waardige vervangers zullen zijn is nog een andere vraag .Overigens bijna van mijn zitje gevallen in de tribune toen ik Madame BVR hoorde verklaren dat zij er zou voor zorgen dat Yombo volgende week zou starten na zijn geslaagde invalbeurt. Het is dus blijkbaar niet enkel Bossie die een adviserende rol krijgt. Weydisch en Hugelier zijn voor mij absoluut welkom maar ik wil daar wel nog een vraagteken bij plaatsen als dat mag. En dat Webers-voor mij een echte topper in tweede-een dure vogel zal zijn lijkt me de logica zelve. Ik mag toch ook hopen dat je Niels,Wouter en Laurent niet dezelde instelling aanmeet van De Castro. |
| 05 Mar 2012, 0:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: @ DT: redelijk weinig respect in mijn ogen ten opzichte van Seminck moet ik zeggen. tja, Ringoot, Vervaecke, Gbarssin, TVR zijn klasbakken natuurlijk. je schrijft dat je met Hugelier en Weydisch binnen je budget blijft. Ben jij daar zo zeker van? Ook heb je weinig respect voor de prestaties van Moreels. Heeft dit jaar weinig gespeeld, maar slecht was hij zeker niet. Heeft er eigenlijk voor gezorgd dat we nu tegen oa. Charlerloi spelen, dus iets meer respect mag wel moet ik zeggen. ![]() Is dat nu echt zo moeilijk om gewoon te lezen wat er staat? Nergens zeg ik dat Seminck of Wouter krabbers zijn hé, ik zou nogal goed zot moeten zijn ook. Dus ik zie niet in waar ik een gebrek aan respect zou tonen. Ik zeg alleen dat het altijd zo'n drama is als er iemand weggaat hier op Aalst, dat het soms iets buiten proportie gaat, totaal niet meer objectief wordt gekeken naar zowel kwaliteiten ALS gebreken en dat we even vaak moeten vaststellen dat het gemis toch zo groot niet bleek te zijn als eerst gevreesd. Doet dat iets af aan de kwaliteiten van die respectievelijke spelers? Totaal niet. Maar afscheid van bepaalde spelers geeft ook weer nieuwe mogelijkheden aan... Ik ben Wouter enorm erkentelijk voor wat hij voor ons heeft gedaan (zie mijn eerste reactie maar eens nadat het nieuws over Wouter's vertrek bekend raakte) maar in voetbal telt helaas enkel de volgende match en dan moeten we gewoon durven stellen dat Wouter (op een invalsbeurt tegen Tienen na) sinds 20 november niet meer heeft meegespeeld en dat we daar toch niet altijd kansloos acteerden dacht ik... Dat is gewoon een feit. Ik stel hier niet dat Wouter ons geen diensten meer zou kunnen bewijzen hé maar we moeten eerlijk zijn en durven stellen dat er wel nog leven is na Wouter ook. Ook nog even op wijzen dat het nog een mirakel was dat hij hier nog rondloopt dit seizoen... Uiteraard zal het gemis van en De Schutter, en Moreels, en Depoitre, enz. veel harder doorwegen, maar je gaat me toch niet zeggen dat jullie dat niet zagen aankomen? Er wordt hier bovendien enkel en alleen naar de houding van de club gekeken en de fouten die er blijkbaar zijn gemaakt, maar euh nergens zie ik hier de doorslaggevende stem: de houding en de beslissing van de speler zelf. Ik vind dat bizar dat iedere supporter daar tov een andere club rekening mee houdt dat een speler wel eens uitgekeken kan raken op een club, een entourage, een technische staf... behalve als het blijkbaar over onze club gaat, dan is dat compleet onmogelijk. Ik zie bijvoorbeeld wel in waarom een De Schutter of een Moreels naar Oostende zouden willen trekken - die club staat gewoon op tweedeklasseniveau al een stap verder, met een betere omkadering en die club wil stilaan vast voor eindrondedeelname gaan de komende jaren. De ambitie daar ligt dus duidelijk hoger als de onze voorlopig. Ik lees ook graag die zaken achteraf van als we dit VOOR het seizoen hadden gedaan, hadden we dat gedaan... enz. Wel hé da werkt ook in twee richtingen want als sommigen het hier voor het zeggen hadden gehad dan was Verheyden hier al weg (die nu wordt bewierrookt en waarmee het bestuur zo niet mag sollen), mocht Kestens eigenlijk ook zijn boeltje pakken wegens totaal niet goed genoeg voor tweede, waren de slaagkansen over onze kleine Galucci als vaste basisspeler in tweede ook klein en ging De Castro ons ook alleen maar schorsingen en punten kosten... En vooral: ik vind wel dat er iets meer consequentie aan de dag mag worden gelegd ook in de reacties. Als er een bepaald punt wordt afgebroken van een beleid, kan ik daar mee leven, maar dan moet je niet alle alternatieven gaan afbreken. Sterkhouders die weggaan, geven extra ademruimte want iedereen weet dat de loonlast te hoog lag, voorlopig worden mensen binnengehaald die minder kosten (en ja dat weet ik zeker) en dan lijkt het me ook wel logisch dat je wel met een of twee grotere namen kan spreken (genre Webers) zonder dat je uw broek daar moet aan scheuren. Sommigen lijken hier te denken dat onze huidige kern voor een sandwich en een cola komt shotten zeker? Of denken jullie dat de intrinsiek beste spelers die hoger zouden meekunnen, de grootverdieners zijn en dat pakweg de twaalf tot vijftien anderen aan 100 EUR per match komen? Mooi niet! |
| 05 Mar 2012, 10:03 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Joren schreef: Boskamp heeft heel wat oog voor jong talent en kent de jeugdopleidingen van de grote Belgische ploegen erg goed. Bovendien heeft hij ook een functie binnen Feyenoord. Wie weet kan hij af en toe wat jong talent op huurbasis naar hier krijgen. Weet niet of hij dit voor het geld nog moet doen. Heeft genoeg poen kunnen scheppen in Abu Dhabi en consoorten... Daar zit wel wat in Bon, als hij advies wil geven zounhet wel dom zijn om dat te weigeren. Eerst wordt er hier gezaagd dat de transfers op niets trekken vorig jaar, en nu is het weeral niet goed dat men met Boskamp iemand heeft die ook al met zijn contacten alleen ons goede spelers aan de hand kan doen... Zagen is gemakkelijker natuurlijk. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 05 Mar 2012, 10:30 |
|
| Pagina 238 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 236 237 238 239 240 … 345 Volgende |