Transfers 2010-2011 - Pagina 241 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 239 240 241 242 243 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Bomber schreef:
Pixie72 schreef:
@ DT :

1) Ik denk echt dat jij één van die supporters bent hier op dit forum die het meest voetbalverstand heeft van ons allemaal : waarvoor respect ! :worship:
2) Toch lees ik al meer dan een half jaar geen enkele meer van jouw posts : ze zijn gewoon veel te lang. Je bent een echte prozaïst, probleem is : ik ben geen boekenwurm.

Ik ken nog jongens die jouw kijk op de spelers/wedstijden niet meer lezen wegens te uitgebreid.

Daarom VRAAGJE : wil je aub iets beknopter posten, dan wil ik wel de moeite doen om terug jouw posts te lezen !

als ze te beknopt worden lees ik ze dan weer niet meer... :D

Ik lees DT zijn posts ook niet. :D

06 Mar 2012, 22:57
Freak

Leeftijd: 45
lot schreef:
Bomber schreef:
Pixie72 schreef:
@ DT :

1) Ik denk echt dat jij één van die supporters bent hier op dit forum die het meest voetbalverstand heeft van ons allemaal : waarvoor respect ! :worship:
2) Toch lees ik al meer dan een half jaar geen enkele meer van jouw posts : ze zijn gewoon veel te lang. Je bent een echte prozaïst, probleem is : ik ben geen boekenwurm.

Ik ken nog jongens die jouw kijk op de spelers/wedstijden niet meer lezen wegens te uitgebreid.

Daarom VRAAGJE : wil je aub iets beknopter posten, dan wil ik wel de moeite doen om terug jouw posts te lezen !

als ze te beknopt worden lees ik ze dan weer niet meer... :D

Ik lees DT zijn posts ook niet. :D

maakt dat Luc Ledegen wijs :D

06 Mar 2012, 23:05

volgens HNB (editie midden- en westkust) worden Moreels en de schutter aan oostende gelinkt. Het Laatste nieuws (editie midden- en weskust) stelt zelfs dat de zaak rond is met KVO.

07 Mar 2012, 9:12
Ancien

Leeftijd: 38
stadaanzee schreef:
volgens HNB (editie midden- en westkust) worden Moreels en de schutter aan oostende gelinkt. Het Laatste nieuws (editie midden- en weskust) stelt zelfs dat de zaak rond is met KVO.

Das ook geen nieuws meer e. ;)

07 Mar 2012, 9:36
Ancien

Leeftijd: 65
Zouden we Messi niet kopen?
Die is toch binnen en die speelt duidelijk voor zijn plezier...
Al is hij misschien toch wat klein voor topvoetbal, en met die korte beentjes...
Wat denken jullie?

08 Mar 2012, 21:55
Nationale Ploeg

salvador schreef:
Al is hij misschien toch wat klein voor topvoetbal, en met die korte beentjes...
Wat denken jullie?

Dat humor niet echt uw vak is :D

08 Mar 2012, 22:27
nieuw in de eerste ploeg

Volgens Het Nieuwsblad is BVR not amused met de komst van Boskamp.Hij ziet zijn aanstelling als adviseur bij de transfers blijkbaar als een motie van wantouwen tegen zijn transferbeleid.
Typisch Aalst.Je vraagt iemand om zijn kennis ten dienste te stellen van de club en 3 dagen later is er al een meningsverschil.Ik denk niet dat Bossie hier lang zal blijven in dergelijke omstandigheden.

09 Mar 2012, 7:01
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
'T is nochtans niet dat BVR hier al goeie transfers gedaan heeft. Van alle spelers die op zijn aanraden kwamen, zat er nog ni veel deftig bij.

Dan halen ze iemand binnen met kennis van zaken en een netwerk en t is weer ni goed :hmm:

09 Mar 2012, 8:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
AlostanA schreef:
salvador schreef:
Wat denken jullie?

Dat humor niet echt uw vak is :D

:plat: gewoein boenk, knal derop

09 Mar 2012, 8:45
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
lolo4ever schreef:
Volgens Het Nieuwsblad is BVR not amused met de komst van Boskamp.Hij ziet zijn aanstelling als adviseur bij de transfers blijkbaar als een motie van wantouwen tegen zijn transferbeleid.
Typisch Aalst.Je vraagt iemand om zijn kennis ten dienste te stellen van de club en 3 dagen later is er al een meningsverschil.Ik denk niet dat Bossie hier lang zal blijven in dergelijke omstandigheden.

Ik vind de manier waarop dit in het nieuwsblad vermeld is, wel aan de droeve kant. Het komt uiteraard weer van onze vriend Wim Redant.
Als je die tekst leest : wat moet je daar nu uit besluiten? Heeft dat gekletterd? Is dat gewoon een klein discussiepunt geweest? Tegen wie is er enige onvrede geuit? Wat is er nu eigenlijk gebeurd? Als je dan toch zoiets in de krant wil schrijven, zorg dan voor een tekst die toch minimale nieuwswaarde bevat, of iets of wat onderbouwd is.

09 Mar 2012, 9:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Stijn schreef:
lolo4ever schreef:

Ik vind de manier waarop dit in het nieuwsblad vermeld is, wel aan de droeve kant. Het komt uiteraard weer van onze vriend Wim Redant.
Als je die tekst leest : wat moet je daar nu uit besluiten? Heeft dat gekletterd? Is dat gewoon een klein discussiepunt geweest? Tegen wie is er enige onvrede geuit? Wat is er nu eigenlijk gebeurd? Als je dan toch zoiets in de krant wil schrijven, zorg dan voor een tekst die toch minimale nieuwswaarde bevat, of iets of wat onderbouwd is.
Als ik het artikel in HLN lees interpreteer ik dat toch anders dan lolo4ever.
Hij heeft niets tegen de aanstelling van Boskamp wel heeft hij een probleem met het feit dat hij van niks weet. Niemand van het bestuur heeft hem op de hoogte gebracht van de samenwerking met Bossie.
Na de schandalige manier waarop sommige van onze spelers moeten horen dat ze volgend jaar niet meer gewenst zijn weeral eens een bewijs dat communiceren niet het sterkste punt is van dit bestuur. :hmm:

09 Mar 2012, 9:43
Ancien

Leeftijd: 38
AALST - Op sportief vlak draait Eendracht een knalseizoen. Extrasportief dreigt stilaan een wrange bijsmaak omdat de huidige succesploeg helemaal uit elkaar dreigt te vallen. Dendermondenaar Niels De Schutter is één van de vertrekkers.

Met Sint-Niklaas komt een ploeg op bezoek die in de lift zit ondanks de verrassende nederlaag tegen Tienen?

Niels De Schutter: 'Sint-Niklaas kocht zwaar in tijdens de winterstop en plukt de vruchten van die transferpolitiek. Naast topschutter Glouftsis telt onze komende tegenstrever intussen ook jongens als Koulibaly en Henri Munyaneza in de rangen. Je kan dus gerust spreken van offensieve weelde. Sint-Niklaas is evenwel nog lang niet gered en zal dus gebrand liggen op een goed resultaat. Het wordt een andere wedstrijd dan vorige week tegen Charleroi. Die ploeg imponeerde niet echt, maar gaf wel blijk van veel maturiteit. Als Yombo vroeger scoort, zat er puntengewin in.'

Jij bent aan jouw laatste thuiswedstrijden bezig in wit en zwart?

'Ik lichtte de club een paar weken geleden in. Na vijf jaar wil ik andere lucht opsnuiven. Het was een moeilijke keuze, want ik voel me hier gerespecteerd door de supporters. Ik zal een eeuwige band met Eendracht koesteren. Aalst is mijn club, maar ik was aan een nieuw doel toe. Ik viel dit seizoen even naast de ploeg en dat stemde me tot nadenken. Bij een nieuwe club zal ik opnieuw moeten knokken voor mijn basisplaats en dat kan mijn carrière een nieuw elan geven.'

Iedereen gaat ervan uit dat je naar Oostende trekt?

'Mijn nieuwe club wil het nieuws zelf pas later kenbaar maken. Dat respecteer ik. Ik ben ervan overtuigd dat ik een stap voorwaarts zet. De fans gunnen me mijn transfer en dat stemt me tevreden. Misschien sluit ik mijn carrière ooit wel af bij Aalst.'

09 Mar 2012, 9:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
chunga schreef:
Stijn schreef:
lolo4ever schreef:

Als ik het artikel in HLN lees interpreteer ik dat toch anders dan lolo4ever.
Hij heeft niets tegen de aanstelling van Boskamp wel heeft hij een probleem met het feit dat hij van niks weet. Niemand van het bestuur heeft hem op de hoogte gebracht van de samenwerking met Bossie.
Na de schandalige manier waarop sommige van onze spelers moeten horen dat ze volgend jaar niet meer gewenst zijn weeral eens een bewijs dat communiceren niet het sterkste punt is van dit bestuur. :hmm:

Het staat al op voetbalkrant en tweedeklasse.be . Als het is om slecht nieuws te vertellen , zijn ze daar vroeg wakker.
bvr hoeft dat ook niet via de gazetten te doen , gewoon de voorzitter om uitleg vragen is dat zo moeilijk?

09 Mar 2012, 10:03
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
witteken schreef:
Het staat al op voetbalkrant en tweedeklasse.be . Als het is om slecht nieuws te vertellen , zijn ze daar vroeg wakker.
bvr hoeft dat ook niet via de gazetten te doen , gewoon de voorzitter om uitleg vragen is dat zo moeilijk?

Wie zegt dat Bart Van Renterghem er voor gekozen heeft om dat in de krant te zetten?

09 Mar 2012, 10:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Stijn schreef:
witteken schreef:

Wie zegt dat Bart Van Renterghem er voor gekozen heeft om dat in de krant te zetten?

Als je met een journalist praat kan dat al eens voorvallen ?

09 Mar 2012, 10:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 239 240 241 242 243 345