|
|
| Pagina 242 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 240 241 242 243 244 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Zoals wij allen weten is Wim Redant een riooljournalist en telkens hij den iendracht in zijn blootje kan zetten zal hij niet aarzelen.
Mr Redant waar is uw artikel over de deurwaarder in denjer??????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 09 Mar 2012, 10:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
chunga schreef: Stijn schreef: lolo4ever schreef: Volgens Het Nieuwsblad is BVR not amused met de komst van Boskamp.Hij ziet zijn aanstelling als adviseur bij de transfers blijkbaar als een motie van wantouwen tegen zijn transferbeleid. Typisch Aalst.Je vraagt iemand om zijn kennis ten dienste te stellen van de club en 3 dagen later is er al een meningsverschil.Ik denk niet dat Bossie hier lang zal blijven in dergelijke omstandigheden. Ik vind de manier waarop dit in het nieuwsblad vermeld is, wel aan de droeve kant. Het komt uiteraard weer van onze vriend Wim Redant. Als je die tekst leest : wat moet je daar nu uit besluiten? Heeft dat gekletterd? Is dat gewoon een klein discussiepunt geweest? Tegen wie is er enige onvrede geuit? Wat is er nu eigenlijk gebeurd? Als je dan toch zoiets in de krant wil schrijven, zorg dan voor een tekst die toch minimale nieuwswaarde bevat, of iets of wat onderbouwd is. Hij heeft niets tegen de aanstelling van Boskamp wel heeft hij een probleem met het feit dat hij van niks weet. Niemand van het bestuur heeft hem op de hoogte gebracht van de samenwerking met Bossie. Na de schandalige manier waarop sommige van onze spelers moeten horen dat ze volgend jaar niet meer gewenst zijn weeral eens een bewijs dat communiceren niet het sterkste punt is van dit bestuur. ![]() Akkoord dat communiceren niet de beste kant is van ons bestuur.Maar als BVR de aanstelling van Bossie positief vindt,speelt het toch geen rol of hij dat al of niet op voorhand wist.Bossie komt hier toch enkel als adviseur en niet als technisch directeur. Het feit dat hij zijn onvrede uit over de communicatie zal wel een dieper liggende oorzaak hebben. Ik blijf erbij dat de aanstelling van Bossie ons transferbeleid kan verbeteren en dat is echt meer dan nodig. |
| 09 Mar 2012, 11:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
En anders is Vercauteren terug op de markt hé
![]() |
| 09 Mar 2012, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg
lolo4ever schreef: chunga schreef: Stijn schreef: Ik vind de manier waarop dit in het nieuwsblad vermeld is, wel aan de droeve kant. Het komt uiteraard weer van onze vriend Wim Redant. Als je die tekst leest : wat moet je daar nu uit besluiten? Heeft dat gekletterd? Is dat gewoon een klein discussiepunt geweest? Tegen wie is er enige onvrede geuit? Wat is er nu eigenlijk gebeurd? Als je dan toch zoiets in de krant wil schrijven, zorg dan voor een tekst die toch minimale nieuwswaarde bevat, of iets of wat onderbouwd is. Hij heeft niets tegen de aanstelling van Boskamp wel heeft hij een probleem met het feit dat hij van niks weet. Niemand van het bestuur heeft hem op de hoogte gebracht van de samenwerking met Bossie. Na de schandalige manier waarop sommige van onze spelers moeten horen dat ze volgend jaar niet meer gewenst zijn weeral eens een bewijs dat communiceren niet het sterkste punt is van dit bestuur. ![]() Akkoord dat communiceren niet de beste kant is van ons bestuur.Maar als BVR de aanstelling van Bossie positief vindt,speelt het toch geen rol of hij dat al of niet op voorhand wist.Bossie komt hier toch enkel als adviseur en niet als technisch directeur. Het feit dat hij zijn onvrede uit over de communicatie zal wel een dieper liggende oorzaak hebben. Ik blijf erbij dat de aanstelling van Bossie ons transferbeleid kan verbeteren en dat is echt meer dan nodig. Inderdaad. Als we op BVR moeten rekenen om de transfers te doen, dan kunnen we ons al voorbereiden op derde klasse. De komst van iemand zoals Boskamp kan je toch alleen maar toejuichen. BVR zou dat beter ook doen als je ziet welke spelers die al gehaald heeft. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 09 Mar 2012, 12:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer
En zonder BVR zaten we nog steeds in derde klasse ook...
Wie zegt dat hij de vorige jaren volledige inspraak in het transferbeleid heeft gehad? Er was ook nog éne MVDS aanwezig.. |
| 09 Mar 2012, 12:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Jeroen schreef: En zonder BVR zaten we nog steeds in derde klasse ook... Wie zegt dat hij de vorige jaren volledige inspraak in het transferbeleid heeft gehad? Er was ook nog éne MVDS aanwezig.. Ja maar, nen Thomas van Renterghem kwam er zeker op zijn voorspraak, alsook Yombo én Gbarssin. Yombo heeft nog marge en laat al goeie dingen zien, maar TVR is afwachten en Gbarssin dat kennen we hé... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 09 Mar 2012, 12:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Uiteindelijk is het toch de TD die uw spelers voordraagt ? Of dat dan op aanraden van uw trainer, uw scouts of nen externen is ? ('t mag zelfs een louche makelaar zijn) doet er toch niet toe ?
In de laatste fase moet Bart dan nog zijn visie eens geven of hij er iets kan mee doen al dan niet, maar het niet niet aan onze trainer zelf om spelers te halen hé ? Dat hij in het verleden dat moeten doen heeft was omdat het toen uit armoede niet veel anders kon. Maar 't is wel wat zot om dat nu als een verworven recht te gaan zien hé zeg... laat staan dat hij zich in zijn gat moet gebeten voelen omdat de club - gelukkig - nog eens een teken geeft van vooruit te willen gaan. _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Mar 2012, 12:28 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
witzwet schreef: Ja maar, nen Thomas van Renterghem kwam er zeker op zijn voorspraak, alsook Yombo én Gbarssin. Yombo heeft nog marge en laat al goeie dingen zien, maar TVR is afwachten en Gbarssin dat kennen we hé... Sorry maar dat vind ik niet. Komt gewoon te kort. |
| 09 Mar 2012, 12:30 |
|
|
Nationale Ploeg
En zo zien we direct de waarde van iemand als Johan Boskamp. Of het nu positief of negatief is, je komt er gegarandeerd mee in de kranten.
|
| 09 Mar 2012, 12:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Ik vind hier bij sommige mensen ook weinig respect terug tegenover BVR. Maar ahja, t'was nog de verdienste van KVDH he. Met deze groep MOEST je wel resultaten halen he
. Onze trainer zijn inbreng is hier volgens sommigen weinig of niets precies, en ik heb het niet alleen over hun oordeel van z'n transfers._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Mar 2012, 13:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DavidSeal schreef: Ik vind hier bij sommige mensen ook weinig respect terug tegenover BVR. Maar ahja, t'was nog de verdienste van KVDH he. Met deze groep MOEST je wel resultaten halen he . Onze trainer zijn inbreng is hier volgens sommigen weinig of niets precies, en ik heb het niet alleen over hun oordeel van z'n transfers.Tja,alsge vorig jaar al supporters had die hem buiten wouden na 1nederlaag dan weet ge dat sommige aalstsupporters en respect niet echt samengaan. Btw wie is eigenlijk frank slaets in dat artikel van hln,frank schraets ken ik ja,mor slaets ![]() Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 09 Mar 2012, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 09 Mar 2012, 13:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Veralgemenen is anders ook leuk... Er zijn overal domme kloten hé
![]() |
| 09 Mar 2012, 13:11 |
|
|
Nationale Ploeg
DavidSeal schreef: Ik vind hier bij sommige mensen ook weinig respect terug tegenover BVR. Maar ahja, t'was nog de verdienste van KVDH he. Met deze groep MOEST je wel resultaten halen he . Onze trainer zijn inbreng is hier volgens sommigen weinig of niets precies, en ik heb het niet alleen over hun oordeel van z'n transfers.Ik heb het anders wel alleen over zijn transfers. Waarom Jeroen er al de rest moest bij betrekken ontgaat mij ook volledig. Alle respect voor wat hij als trainer presteert/ gepresteerd heeft, maar bij zijn transfers is hij toch wel duidelijk de mist ingegaan. Dan vind ik dat je niet echt reden tot klagen hebt als de club te raden gaat bij iemand als Boskamp. Moest je hier de ene succestransfer na de andere doen dan heb je reden tot klagen, maar dat is denk ik niet het geval. Voor wat het waard is, nee ik vond de transfers van MVDS ook geen schot in de roos (om het zacht uit te drukken). _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 09 Mar 2012, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 09 Mar 2012, 13:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Ik betwijfel of iemand als Gbarssin BVR's eerste keuze was...
|
| 09 Mar 2012, 13:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Van Renterghem zegt dat het niet nodig is dat Boskamp alle aandacht naar zich toetrekt, maar door zo openlijk kritiek te geven doet hij in mijn ogen net hetzelfde.
|
| 09 Mar 2012, 13:15 |
|
| Pagina 242 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 240 241 242 243 244 … 345 Volgende |