Transfers 2010-2011 - Pagina 243 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 241 242 243 244 245 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Titus schreef:
DavidSeal schreef:
Ik vind hier bij sommige mensen ook weinig respect terug tegenover BVR. Maar ahja, t'was nog de verdienste van KVDH he. Met deze groep MOEST je wel resultaten halen he :hmm: . Onze trainer zijn inbreng is hier volgens sommigen weinig of niets precies, en ik heb het niet alleen over hun oordeel van z'n transfers.

Ik heb het anders wel alleen over zijn transfers. Waarom Jeroen er al de rest moest bij betrekken ontgaat mij ook volledig. Alle respect voor wat hij als trainer presteert/ gepresteerd heeft, maar bij zijn transfers is hij toch wel duidelijk de mist ingegaan. Dan vind ik dat je niet echt reden tot klagen hebt als de club te raden gaat bij iemand als Boskamp. Moest je hier de ene succestransfer na de andere doen dan heb je reden tot klagen, maar dat is denk ik niet het geval. Voor wat het waard is, nee ik vond de transfers van MVDS ook geen schot in de roos (om het zacht uit te drukken).

Ik dacht dat Marcel Van Den Steen instond voor de transfers de laatste 2 jaar, maar blijkbaar is dit niet zo?

09 Mar 2012, 13:37
Ancien

Leeftijd: 46
Mannekes, voor we hier een hetze creëeren... Zoals al eerder werd aangehaald, gewoon even kijken wie dit "artikel" heeft geschreven... Dendergezinde mensen hebben het niet zo voor onze Hollandse gozer en als ze hem of onze club in een slecht daglicht kunnen plaatsen, zullen ze dat niet nalaten... Willen gewoon weer wat beroering zaaien hier in Aalst omdat ze in Denderleeuw langs alle kanten in de shit zitten, zowel sportief als extra-sportief...

Bovendien lijkt BVR me niet de man die door de aanstelling van Boskamp als externe adviseur zijn slaap gaat laten hoor...

09 Mar 2012, 13:48
Freak

gewoon samenwerken .

09 Mar 2012, 13:52
Ancien

Leeftijd: 55
DT schreef:
Mannekes, voor we hier een hetze creëeren... Zoals al eerder werd aangehaald, gewoon even kijken wie dit "artikel" heeft geschreven... Dendergezinde mensen hebben het niet zo voor onze Hollandse gozer en als ze hem of onze club in een slecht daglicht kunnen plaatsen, zullen ze dat niet nalaten... Willen gewoon weer wat beroering zaaien hier in Aalst omdat ze in Denderleeuw langs alle kanten in de shit zitten, zowel sportief als extra-sportief...

Bovendien lijkt BVR me niet de man die door de aanstelling van Boskamp als externe adviseur zijn slaap gaat laten hoor...

Bij mij ging het gewoon om de negatieve reactie's op BVR...die mens verdient op zijn minst "iets" méér krediet he.

09 Mar 2012, 14:08
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
witzwet schreef:
Jeroen schreef:
En zonder BVR zaten we nog steeds in derde klasse ook...

Wie zegt dat hij de vorige jaren volledige inspraak in het transferbeleid heeft gehad? Er was ook nog éne MVDS aanwezig..

Ja maar, nen Thomas van Renterghem kwam er zeker op zijn voorspraak, alsook Yombo én Gbarssin. Yombo heeft nog marge en laat al goeie dingen zien, maar TVR is afwachten en Gbarssin dat kennen we hé...

Ik vind het wel heel naïef om te geloven dat BVR echt geloofd heeft in Gbarssin, laat staan dat hij op zijn komst heeft aangedrongen.
Het zou al te frappant zijn dat een trainer, die een bijzonder sterk parcours aflegt de laatste jaren, en al veel blijk gegeven heeft van voetbalintellect, zich zou gaan verkijken op een speler zoals Gbarssin, waarvan zelfs 85% van de supporters na één oefenmatch al wist dat die niet voldeed.

09 Mar 2012, 14:23
nieuw in de eerste ploeg

Ongelofelijk hoe de invloed van MVDS hier steeds overschat wordt.Als je met die man praat dan voel je al na vijf minuten dat hij anderen(de trainers) napraat.
Eerst was dit het geval met VDH.Bijna alle spelers die toen kwamen stonden op het lijstje van VDH behalve Troch en Verheyden die hier reeds eerder actief waren.Misschien ook Kestens maar die was ook door VDH gewild.
Nadien kwamen Gueye(gevolgd dr de persoonlijke scout van BVR), Gbarrsin,Thompson,Vervaecke,Balaj,Yombo,VR en Crispyn in willekeurige volgorde.De meesten hadden een verleden bij Deinze of Ronse zodat er wel duidelijk een link is.Het is zeker MVDS niet die ze daar ontdekt heeft.Sommigen hebben potentieel maar tot nu toe zit er niet één echt geslaagde transfer bij.
Nogmaals qua resultaten valt BVR niets te verwijten maar voor transfers kan hij zeker iemand als Bossie naast zich gebruiken.Of hij dat wenst betwijfel ik.Anders laat je zo iets niet in de pers verschijnen maar bespreek je dat binnenkamers..De gemakkelijkste manier om er voor te zorgen dat Boskamp er de brui aan geeft, is immers openlijk kritiek geven op hem.

09 Mar 2012, 15:02
Miniem

Wie is Frank Schraets?

http://www.assisen.be/nieuwsDetail.aspx?id=5876

http://www.politicsinfo.be/rioolbladje- ... t5505.html

:kots:

09 Mar 2012, 15:23
Freak

Leeftijd: 35

Schraets doet de ticketing op aalst en is ook communicatieverantwoordelijke dacht ik ;)

09 Mar 2012, 15:25
Ancien

lolo4ever schreef:
Ongelofelijk hoe de invloed van MVDS hier steeds overschat wordt.Als je met die man praat dan voel je al na vijf minuten dat hij anderen(de trainers) napraat.
Eerst was dit het geval met VDH.Bijna alle spelers die toen kwamen stonden op het lijstje van VDH behalve Troch en Verheyden die hier reeds eerder actief waren.Misschien ook Kestens maar die was ook door VDH gewild.
Nadien kwamen Gueye(gevolgd dr de persoonlijke scout van BVR), Gbarrsin,Thompson,Vervaecke,Balaj,Yombo,VR en Crispyn in willekeurige volgorde.De meesten hadden een verleden bij Deinze of Ronse zodat er wel duidelijk een link is.Het is zeker MVDS niet die ze daar ontdekt heeft.Sommigen hebben potentieel maar tot nu toe zit er niet één echt geslaagde transfer bij.
Nogmaals qua resultaten valt BVR niets te verwijten maar voor transfers kan hij zeker iemand als Bossie naast zich gebruiken.Of hij dat wenst betwijfel ik.Anders laat je zo iets niet in de pers verschijnen maar bespreek je dat binnenkamers..De gemakkelijkste manier om er voor te zorgen dat Boskamp er de brui aan geeft, is immers openlijk kritiek geven op hem.

Of de inbreng van MVDS nu overschat wordt of niet, hij ging over de transfers punt. Moet wel zijn dat hij iets te zeggen had hé want hij zorgde mede voor de wig tussen FDR en DDB in het tussenseizoen die onze club compleet instabiel maakte... Het lijkt me logisch dat een trainer tot op zekere hoogte medezeggingschap heeft in wie er wordt aangetrokken, maar om nu aan te geven dat iedere speler die een trainer wenste onder MVDS zomaar binnenkwam, is er ook over. Als het niet goed was voor MVDS, kwam die speler niet. Misschien was de invloed van MVDS er niet in het aanreiken/opsnorren van spelers (wat initieel de taak van TD wel had moeten zijn), maar hij had zeker invloed over wie uiteindelijk werd getekend. Hoe verklaar je anders dat zoveel mensen uit de sportieve cel hun tanden stukbeten op MVDS' koppigheid.

En ja, met sommige spelers was er uiteraard een link met BVR. En soms slaat het mee, soms slaat het tegen: VDH kocht hier super in (ook al verkoos hij zelf Marc Le Part boven De Castro en was Galucci een extraatje), maar mislukte toch wel inzake transfers bij Racing Waregem en Wetteren. BVR deed het hier inderdaad minder inzake transfers maar deed het bij Ronse dan weer wel goed toen hij de gerichte aankopen deed voor hun kampioenenjaar in derde alsook voor hun bijna stuntjaar in tweede.

Er waren zeker paniekaankopen bij zoals Gueye en Gbarssin, maar soms kunnen aankopen ook volledig de mist in gaan, buiten de wil van de trainer om... BVR wilde inderdaad graag Thompson voor zijn specifieke kwaliteiten (blijf er bij eerder voor de positie van Wouter die we dachten kwijt te zijn dan als diepe spits), zijn ervaring en zijn balvastheid. Maar Ode heeft zich hier nooit goed gevoeld... Denys was hetzelfde - was top bij Wetteren en toonde in de galamatch tegen Anderlecht zijn kunnen, wist in de voorbereiding op training iedereen te overtuigen, maar het kwam er niet uit... Wat voor Ode geldt, zie ik ook bij Vervaeke eigenlijk. Voelt die gast zich wel goed bij Aalst? Ik heb die indruk niet... Ook niet vergeten dat Gbarssin pas kwam nadat de drie eerste keuzes - Van Nieuwenhuyze, Serebrennikov en De Ly - verkozen elders te gaan...

Ook ik juich de komst van de expertise van Boskamp toe - hopelijk wordt er naar geluisterd, maar zijn het betaalbare pistes die worden aangereikt... Als hij ook hier de Mustapha Hadji's van deze wereld wil binnenhalen, dan vrees ik er wat voor...

Laatst gewijzigd door DT op 09 Mar 2012, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Mar 2012, 15:37
Scholier

Ook in HLN staat een gelijkaardig artikel waarin BVR zijn beklag doet over de komst van Boskamp.
Ja,ik denk dat hier weer miserie van komt.Trouwens iedereen weet dat Boskamp er komt op voorspraak van Filipovic.
Laat ons alvast hopen dat deze situatie zo snel mogelijk uitgeklaard wordt.

Tot slot vind ik dat we niemand zijn verdienste mogen onderschatten.BVR speelde met deze ploeg kampioen en er zijn veel trainers die daar niet inslagen ook al hebben ze goede spelers;kijk maar naar FC Brussels dit jaar.Al de transfers van MVDS waren misschien geen voltreffers maar hij haalde wel Depoitre,Moreels,...en onder zijn sportief beleid waren er weinig problemen.
Wanneer ik vandaag een evaluatie maak van het sportief beleid zie ik enkel vertrekkers en twee transfers naar de toekomst gericht.Laat LVH en Johan Boskamp hun gelijk maar eens tonen met daden en namen,met te verwijzen naar fouten van 3 jaar geleden komen we als club geen stap vooruit.Met spelers te halen zoals Fockaert wat Heist deed wel!!

09 Mar 2012, 15:39
Ancien

Cornel1 schreef:
Ook in HLN staat een gelijkaardig artikel waarin BVR zijn beklag doet over de komst van Boskamp.
Ja,ik denk dat hier weer miserie van komt.Trouwens iedereen weet dat Boskamp er komt op voorspraak van Filipovic.
Laat ons alvast hopen dat deze situatie zo snel mogelijk uitgeklaard wordt.

Tot slot vind ik dat we niemand zijn verdienste mogen onderschatten.BVR speelde met deze ploeg kampioen en er zijn veel trainers die daar niet inslagen ook al hebben ze goede spelers;kijk maar naar FC Brussels dit jaar.Al de transfers van MVDS waren misschien geen voltreffers maar hij haalde wel Depoitre,Moreels,...en onder zijn sportief beleid waren er weinig problemen.
Wanneer ik vandaag een evaluatie maak van het sportief beleid zie ik enkel vertrekkers en twee transfers naar de toekomst gericht.Laat LVH en Johan Boskamp hun gelijk maar eens tonen met daden en namen,met te verwijzen naar fouten van 3 jaar geleden komen we als club geen stap vooruit.Met spelers te halen zoals Fockaert wat Heist deed wel!!

Die is wel goed - het is wel door het sportief beleid van de laatste drie jaar dat er op het einde van dit seizoen 14 man einde contract zijn hé... Als Mr. VDS geen wig had gedreven tussen FDR en DDB en de club na de kampioenenviering effectief had gewerkt ipv drie maand op hun gat te zitten wegens twisten allerhande, had je misschien verder gestaan op dit moment (en toen was MVDS er toch ook nog hé). Het is niet omdat LVH nu de sportief verantwoordelijke is, dat het zijn fout is dat er 14 man einde contract is hé... Even redelijk blijven...

Blijf het er tot op heden nog altijd bijzonder lastig mee hebben dat twee klungelaars inzake beleid zo met stille trom kunnen verdwijnen, zonder dat er 1 iemand nog over piept terwijl die nagenoeg de ondergang van onze club mee in de hand hadden gewerkt...

09 Mar 2012, 15:46
nieuw in de eerste ploeg

@DT:ik wou dus enkel aantonen dat MVDS niet de sportieve transferkeuzes maar zoals je aangeeft enkel voor het financiële instond hoewel hij soms al te graag een ander beeld naar de buitenwereld bracht.
Daarnaast ben ik net als jij voorstander van Bossie.
Ik ben absoluut geen aanhanger van VDH.Daar voor is zijn ego veel te groot en zijn taktisch vermogen veel te eenzijdig.Taktiek die ik overigens de laatste tijd wel eens terug zie...

09 Mar 2012, 15:59
Ancien

lolo4ever schreef:
@DT:ik wou dus enkel aantonen dat MVDS niet de sportieve transferkeuzes maar zoals je aangeeft enkel voor het financiële instond hoewel hij soms al te graag een ander beeld naar de buitenwereld bracht.
Ik ben absoluut geen aanhanger van VDH.Daar voor is zijn ego veel te groot en zijn taktisch vermogen veel te eenzijdig.Taktiek die ik overigens de laatste tijd wel eens terug zie...

Wel, en dat is nu net waarom ik zo uitkijk naar volgend seizoen zie... Om te zien hoe we het gaan doen en hoe we een nieuwe ploeg gaan smeden...

Ik blijf immers zitten met het idee dat er met de huidige kern maar 1 systeem kan worden gespeeld waarin Depoitre een enorme verantwoordelijkheid draagt... En dat is ook meteen de achilleshiel van onze ploeg. We hebben maar 1 strijdplan en als dat er niet uitkomt, ligt alles plat en krijg je matchen zoals op Roeselare, Boussu of zoals op Boom in de eindronde twee jaar geleden...

Vandaar kijk ik reikhalzend uit naar de transfers voor volgend seizoen en ben ik al zo verheugd met Weydisch, die ons wel flankvoorzetten en diepgang op de flank kan bijbrengen... Als we nu naast Crispyn bijvoorbeeld een snelle, explosieve balvaste spits kunnen aantrekken zoals een Sakanoko indertijd, dan behoort een echte 4-4-2 weer tot de mogelijkheden... Liever daarop proberen dan vervangers te zoeken voor de spelers van nu om met hetzelfde concept te kunnen starten want dan ga je u blind zoeken naar vervangers voor Depoitre en Moreels en dat is een vergelijking die je mits een slechte voorbereiding of slechte seizoensstart nooit ofte nimmer kan winnen...

09 Mar 2012, 16:10
Nationale Ploeg

DT schreef:
lolo4ever schreef:

Wel, en dat is nu net waarom ik zo uitkijk naar volgend seizoen zie... Om te zien hoe we het gaan doen en hoe we een nieuwe ploeg gaan smeden...

Ik blijf immers zitten met het idee dat er met de huidige kern maar 1 systeem kan worden gespeeld waarin Depoitre een enorme verantwoordelijkheid draagt... En dat is ook meteen de achilleshiel van onze ploeg. We hebben maar 1 strijdplan en als dat er niet uitkomt, ligt alles plat en krijg je matchen zoals op Roeselare, Boussu of zoals op Boom in de eindronde twee jaar geleden...

Vandaar kijk ik reikhalzend uit naar de transfers voor volgend seizoen en ben ik al zo verheugd met Weydisch, die ons wel flankvoorzetten en diepgang op de flank kan bijbrengen... Als we nu naast Crispyn bijvoorbeeld een snelle, explosieve balvaste spits kunnen aantrekken zoals een Sakanoko indertijd, dan behoort een echte 4-4-2 weer tot de mogelijkheden... Liever daarop proberen dan vervangers te zoeken voor de spelers van nu om met hetzelfde concept te kunnen starten want dan ga je u blind zoeken naar vervangers voor Depoitre en Moreels en dat is een vergelijking die je mits een slechte voorbereiding of slechte seizoensstart nooit ofte nimmer kan winnen...

that's the spirit van nen echten ïendrachter se: het huidige seizoen loopt nog nen tijd en we kijken al uit naar het volgende :D

ben ook benieuwd naar de kern volgend seizoen. en ook ik zie sommige spelers niet graag vertrekken, maar als bvb ne Niels De Schutter ons club liever verlaat voor godbetert een strontclub als Oostende, dan vindt ik dat we daar alleen maar op kunnen reageren door er een strikske rond te binden, hem beleefd uit te wuiven en de blik voorwaarts te richten ! met BVR hebben we de beste trainer die we sedert héél lang gehad hebben, en ik ben blij dattem (normaalgezien toch) blijft. we zullen wel aan 11 spelers geraken zeker ? :EA:

09 Mar 2012, 17:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
DT schreef:

Ook ik juich de komst van de expertise van Boskamp toe - hopelijk wordt er naar geluisterd, maar zijn het betaalbare pistes die worden aangereikt... Als hij ook hier de Mustapha Hadji's van deze wereld wil binnenhalen, dan vrees ik er wat voor...
Misschien eene van die fameuze -16 hé... er is enkel wat concurrentie van Barca, Milan, Chelsea, ManU en dergelijke.... :D

09 Mar 2012, 17:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 241 242 243 244 245 345