|
|
| Pagina 57 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 126 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
als ge die 2 zaken bijeen pakt (supporters uitdagen en spuwen) en tis sowieso al geen heilig manneken, hij zal nog wel wa fouten gemaatk hebben vind ik zijn uitsluiting toch terecht.
_________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Mar 2006, 16:44 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik vond de kaart op zich ook wa rap gegeven maar ja: zijn reputatie zal hem in zulke situaties zeker niet helpen he! Maar wat hij nadien doet naar de ref... Ale ja, ergens kan ik verstaan dat hij gefrustreerd is omdat hij een lichte rode kaart gekregen had, maar das natuurlijk ook geen oplossing he. Mss is het voor hem gewoon beter om volgend seizoen nimmer in België te spelen...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Mar 2006, 16:54 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Dat gastje zou het voorbeeld moeten geven. Gouden
schoen gekregen of gewonnen ? Eerder een schenking van den bond. Van mijn part mag hij 't land uit naar een of andere eilandclub bijvoorbeeld Bastia of Ajaccio want daar lopen er nog van die driftkikkers. |
| 22 Mar 2006, 17:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
jowwan schreef: Dat gastje zou het voorbeeld moeten geven. Gouden schoen gekregen of gewonnen ? Eerder een schenking van den bond. Van mijn part mag hij 't land uit naar een of andere eilandclub bijvoorbeeld Bastia of Ajaccio want daar lopen er nog van die driftkikkers. Bij Abdelmalek Cherrad (ex AA gent, nu Bastia) --> zie het baseballknuppelincident :lachen: |
| 22 Mar 2006, 17:42 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
en waarvoor Salou rood kreeg, heeft nog steeds iedereen het raden naar
mor de vervecken zijn gezicht jonges, ik kan het mor nie vergeten hij zag z'n leven efkes voorbijflitsen peis 'k _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Mar 2006, 17:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
jowwan schreef: Dat gastje zou het voorbeeld moeten geven. Gouden schoen gekregen of gewonnen ? Eerder een schenking van den bond. Van mijn part mag hij 't land uit naar een of andere eilandclub bijvoorbeeld Bastia of Ajaccio want daar lopen er nog van die driftkikkers. Schenking van den bond? Gouden schoen is terecht, ondanks zijn gedrag de laatste tijd. |
| 23 Mar 2006, 3:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
AlostanA schreef: jowwan schreef: Dat gastje zou het voorbeeld moeten geven. Gouden schoen gekregen of gewonnen ? Eerder een schenking van den bond. Van mijn part mag hij 't land uit naar een of andere eilandclub bijvoorbeeld Bastia of Ajaccio want daar lopen er nog van die driftkikkers. Schenking van den bond? Gouden schoen is terecht, ondanks zijn gedrag de laatste tijd. Inderdaad, de Gouden Schoen wordt gegeven op basis van sportieve prestaties en op die basis was het een terechte Gouden Schoen. Ik heb trouwens deze wanklanken nooit gehoord bij Aruna indertijd, die sloeg nochtans regelmatig ne keer nen arbiter of ne speler tegen de grond en probeerde met zijn tackles bijna wekelijks enen een been te amputeren. |
| 23 Mar 2006, 11:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Gouden Schoen was idd verdiend, alleen die ganse show rond zijn zogezegd te laat komen was er serieus over, maar daar kan hij ni aan doen wsl he... Maar idd, zeker als Gouden Schoen heeft hij een voorbeeldfunctie...
De reactie van De Mol vind ik mss zelfs nog erger dan wat Conceicao doet... Oh my god: ik zou dus NOOIT durven zulke zever verkondigen op tv als ge die beelden gezien hebt he. Kunnen ze nu ni gewoon zeggen: "ok, hij heeft overdreven en we wachten de straf van den bond af" Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 23 Mar 2006, 13:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Idd, die reactie van Demol is echt heel laag. "Het truitje kwam toevallig in het gezicht van de scheidsrechter terecht en pas op, er stond ook wel veel wind hé!" :lachen:
|
| 23 Mar 2006, 13:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Hij bedoelde gewoon dat hij zelf in de wind was en daardoor de fase een beetje gemist heeft... :grijns:
|
| 23 Mar 2006, 14:05 |
|
|
forumlegende
Die fluim was wel degelijk raak, en de reactie na zijn terechte rode kaart kan helemaal niet, zelfs al ben je gefrusteerd en zelfs al kookt je potje over dan nog blijf je van de scheidsrechter!
Het incident wordt nu van alle kanten geminimaliseerd, toch ook geen goede situatie! |
| 23 Mar 2006, 15:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
twas echt wel de wind eh! :grijns:
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Mar 2006, 19:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
hansken schreef: twas echt wel de wind eh! ![]() ge ziet toch aan de ref zijn gezicht wa voor ne wind er opstak? |
| 23 Mar 2006, 19:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Zondag Brugge-Anderlecht en ze zenden da weer nie uit.Den eendracht speelt ook wel maar tegen dan is brugge-anderlecht al afgelopen.Het wordt hoogtijd dat telenet(canal plus) terug de rechten verwerft over het belgisch voetbal.Want Belgacom tv kunt ge bij ons zelfs nog nie pakken.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 24 Mar 2006, 1:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
de langen schreef: Zondag Brugge-Anderlecht en ze zenden da weer nie uit.Den eendracht speelt ook wel maar tegen dan is brugge-anderlecht al afgelopen.Het wordt hoogtijd dat telenet(canal plus) terug de rechten verwerft over het belgisch voetbal.Want Belgacom tv kunt ge bij ons zelfs nog nie pakken. ja das logisch e, ge moet daarvoor betalen e :grijns: (net als voor canal+) |
| 24 Mar 2006, 8:16 |
|
| Pagina 57 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 126 Volgende |