|
|
| Pagina 3 van 11 |
[ 159 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Eendracht Aalst-Lommel United
Ik heb aan het bestuur gevraagd of ze geen minuut stilte willen organiseren voor de vele slachtoffers van Lommel.
|
| 14 Mar 2012, 21:39 |
|
|
Freak
parol schreef: Ik heb aan het bestuur gevraagd of ze geen minuut stilte willen organiseren voor de vele slachtoffers van Lommel. dat lijkt mij evident. Hopelijk zijn er geen onnozelaars die het nodig vinden om deze minuut stilte te verknoeien. |
| 14 Mar 2012, 22:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: parol schreef: Ik heb aan het bestuur gevraagd of ze geen minuut stilte willen organiseren voor de vele slachtoffers van Lommel. dat lijkt mij evident. Hopelijk zijn er geen onnozelaars die het nodig vinden om deze minuut stilte te verknoeien. Zo zullen er altijd zijn. Bij diegenen die het zondag doen zal het wel van dommigheid zijn denk ik. Wat er gebeurd is, is echt een triestige zaak |
| 14 Mar 2012, 22:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: parol schreef: Ik heb aan het bestuur gevraagd of ze geen minuut stilte willen organiseren voor de vele slachtoffers van Lommel. dat lijkt mij evident. Hopelijk zijn er geen onnozelaars die het nodig vinden om deze minuut stilte te verknoeien. Hiervoor mogen ze van mijn part stadionverbod voor geven !!!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Mar 2012, 22:31 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
LOMMELSUPPORTER schreef: Beste voetbalsupporters, Zoals u alvast heeft vernomen zijn er gisterenavond bij een tragisch verkeersongeval 28 mensen om het leven gekomen. Onder hen waren 22 kinderen. Het verdict is keihard. Het grootste aantal slachtoffers valt te betreuren in de stad Lommel (16). Ook onze supportersclub is keihard getroffen. Verscheidene leden verloren naasten. Het is een van de zwartste dagen uit onze geschiedenis. Daarom zullen wij aankomend weekend verbaal niet aanwezig zijn. Wij zwijgen 90' lang uit respect voor alle slachtoffers en in het bijzonder de slachtoffers betrokken bij onze supportersclub. Graag willen wij aan jullie vragen om vanaf minuut 28 een minuut lang recht te staan en te applaudisseren. Op deze manier willen wij alle betrokken families een hart onder de riem steken. Wij vragen om jullie steun. Bij voorbaat bedankt. Voetbal is meer dan een sport. Supportersclub Green Lions Lommel . _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 14 Mar 2012, 22:36 |
|
|
Scholier
Bedankt om de positieve reacties
|
| 14 Mar 2012, 22:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
davy1919 schreef: LOMMELSUPPORTER schreef: Beste voetbalsupporters, Zoals u alvast heeft vernomen zijn er gisterenavond bij een tragisch verkeersongeval 28 mensen om het leven gekomen. Onder hen waren 22 kinderen. Het verdict is keihard. Het grootste aantal slachtoffers valt te betreuren in de stad Lommel (16). Ook onze supportersclub is keihard getroffen. Verscheidene leden verloren naasten. Het is een van de zwartste dagen uit onze geschiedenis. Daarom zullen wij aankomend weekend verbaal niet aanwezig zijn. Wij zwijgen 90' lang uit respect voor alle slachtoffers en in het bijzonder de slachtoffers betrokken bij onze supportersclub. Graag willen wij aan jullie vragen om vanaf minuut 28 een minuut lang recht te staan en te applaudisseren. Op deze manier willen wij alle betrokken families een hart onder de riem steken. Wij vragen om jullie steun. Bij voorbaat bedankt. Voetbal is meer dan een sport. Supportersclub Green Lions Lommel . Daar mogen ze op rekenen. Alsook een steunbetuiging van OPC in naam van alle EA-supporters. _________________ OB17 |
| 14 Mar 2012, 23:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
_________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 15 Mar 2012, 11:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
En da vind ik er dan terug een beetjen over.
_________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 15 Mar 2012, 11:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik vind het ook echt verschrikkelijk wat er gebeurd is en natuurlijk overstijgt zo een drama iets banaals als een voetbalmatch, maar ik vraag me toch af of het dan echt niet mogelijk was om vijf dagen na het ongeluk te voetballen. Dat zal alleszins nog eens een woensdagavond worden.
|
| 15 Mar 2012, 11:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
En ik vin et een terechte beslissing.
As aaver zejje da verlies oeik nie op voif doagen te boeven, integendiejl da verliesde noeit nie. Wa es tein een oitgesteljd matchken voetbal ? _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 15 Mar 2012, 12:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
en ik vind het persoonlijk een goede beslissing , die mensen uit Lommel zijn nog dichter bijbetrokken dan wij , de kans dat ze van die slachtoffers iemand kunnen is niet onbestaande , moest dit in Aalst gebeuren zou ik ook geen goeste hebben om naar de voetbal te gaan kijken , ook na 5 dagen niet , die mensen hebben ook wat tijd nodig vr het te verwerken ...dus ja ik vind het een verstandige beslissing!
|
| 15 Mar 2012, 12:03 |
|
|
moet dirk hier volledig gelijk geven.
|
| 15 Mar 2012, 12:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jan schreef: El Corredor schreef: parol schreef: Ik heb aan het bestuur gevraagd of ze geen minuut stilte willen organiseren voor de vele slachtoffers van Lommel. dat lijkt mij evident. Hopelijk zijn er geen onnozelaars die het nodig vinden om deze minuut stilte te verknoeien. Zo zullen er altijd zijn. Bij diegenen die het zondag doen zal het wel van dommigheid zijn denk ik. Wat er gebeurd is, is echt een triestige zaak In dit geval denk ik echt dat er niemand een minuut stilte zou verstoren. |
| 15 Mar 2012, 12:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bartos schreef: Ik vind het ook echt verschrikkelijk wat er gebeurd is en natuurlijk overstijgt zo een drama iets banaals als een voetbalmatch, maar ik vraag me toch af of het dan echt niet mogelijk was om vijf dagen na het ongeluk te voetballen. Dat zal alleszins nog eens een woensdagavond worden. Erg hé? |
| 15 Mar 2012, 12:25 |
|
| Pagina 3 van 11 |
[ 159 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |