|
|
| Pagina 258 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 256 257 258 259 260 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
eintracht frankfurt schreef: DT schreef: zandbergske schreef: Fred Gounongbe 23j aanvaller van Zaventem(3de) zou dat niets voor ons kunnen zijn?is in derde een klasbak en zou graag bij een tweede klasser aan de slag gaan,er is voor hem wel interesse van Zulte-Waregem. Zou inderdaad een fantastische aanwinst zijn... Best ni teveel verklappen hier hé Zandbergske, andere clubs lezen hier mee... Als hij effectief zo goed is, zullen ploegen hem wel al zelf opgespoord en gescout hebben. Als je als ploeg supportersfora van andere ploegen moet lezen om goede spelers te vinden... Dan ken je beter boskamp nemeuuuhhh ![]() Gaat niet over het feit dat je niets op het forum mag posten hé, gaat wel over het feit dat er maar 1 ploeg is in het nationale voetbal die haar volledige interne keuken op een forum zwiert van bij wijze van spreken de rekeninguittreksels van toetreding nieuwe leden tot de raad van bestuur tot alle mogelijke spelers waar er onderhandelingen mee lopen... En dan verschieten dat die spelers uiteindelijk bij een andere ploeg tekenen zoals Van Nieuwenhuyze, Serrebrenikov, enz. vorig seizoen en we het met bucht zoals Gbarssin mogen doen... Daar gaat het mij om... En dat spelers die door geruchten gelanceerd op ons eigen forum, al bij andere clubs worden gezien voor volgend seizoen en plots voor een deel van de achterban nu geen inzet meer vertonen... Over die zever heb ik het... Bovendien: lach maar met Boskamp... Als hij je tien tot twintig namen van transfervrije mensen kan doorgeven die het niveau van tweede aankunnen, wat is daar dan mis mee? Misschien vissen we dan eindelijk eens verder dan in de vijver van ex-spelers... We hebben gezien met Depoitre-Galucci-De Castro dat dat niet zo'n slechte keuze is... Je moet natuurlijk wel iets met die input doen ook hé... |
| 19 Mar 2012, 8:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Een discussie die we al meermaals gevoerd hebben natuurlijk, maar bij wie ligt het probleem ? De mensen die op het forum posten, of zij die hun mond niet kunnen houden ?
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Mar 2012, 9:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
lolo4ever schreef: We spelen wel al een paar maand met 2 verdedigende middenvelders en een regulerende middenvelder:Van Damme,De Schutter en Verheyden. We speelden welgeteld 1 keer met Van Damme, De Schutter en Verheyden samen centraal op het middenveld en dat was thuis tegen Oostende, en dan nog zelfs maar één helft ook. Dus het klopt niet echt wat je zegt. Voor de rest speelden we steeds met Van Damme of De Schutter en daarnaast Verheyden, met Cousin hiervoor. |
| 19 Mar 2012, 10:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
19-03-2012 -Eendracht Aalst haalt Martin en Petrovic
In het kader van de uitbouw van de kern voor volgend seizoen heeft SC Eendracht Aalst twee nieuwe inkomende transfers gerealiseerd. Zowel Niels Martin van Antwerp als Marco Petrovic van Sint-Niklaas hebben een contract voor twee seizoenen ondertekend. De 21-jarige Martin werd enkele jaren geleden nog Spaans beloftenkampioen bij Tenerife, waar hij -na eerder bij de jeugd van Lokeren gespeeld te hebben- een deel van zijn jeugdopleiding genoot. Daarna speelde hij bij Antwerp 48 wedstrijden, waarna hij naar Berchem Sport trok. Niels Martin kan als aanvallende rechterflankspeler of als tweede spits worden uitgespeeld. De Belgische Serviër Marco Petrovic (28) is een linksachter die momenteel voor Sint-Niklaas uitkomt. Eerder speelde hij onder andere bij Hamme en Oostende. Hij was ook even bij Inter Baku aan de slag, dat toen Champions League speelde. Bron: eendracht-aalst.be |
| 19 Mar 2012, 10:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Romario schreef: 19-03-2012 -Eendracht Aalst haalt Martin en Petrovic In het kader van de uitbouw van de kern voor volgend seizoen heeft SC Eendracht Aalst twee nieuwe inkomende transfers gerealiseerd. Zowel Niels Martin van Antwerp als Marco Petrovic van Sint-Niklaas hebben een contract voor twee seizoenen ondertekend. De 21-jarige Martin werd enkele jaren geleden nog Spaans beloftenkampioen bij Tenerife, waar hij -na eerder bij de jeugd van Lokeren gespeeld te hebben- een deel van zijn jeugdopleiding genoot. Daarna speelde hij bij Antwerp 48 wedstrijden, waarna hij naar Berchem Sport trok. Niels Martin kan als aanvallende rechterflankspeler of als tweede spits worden uitgespeeld. De Belgische Serviër Marco Petrovic (28) is een linksachter die momenteel voor Sint-Niklaas uitkomt. Eerder speelde hij onder andere bij Hamme en Oostende. Hij was ook even bij Inter Baku aan de slag, dat toen Champions League speelde. Bron: eendracht-aalst.be Seminck zal niet waar zijn zeker dan? Petrovic is toch al jaren een vaste waarde, dus lijkt mij een goeie versterking voor de linksback. De andere ken ik juist van van naam. |
| 19 Mar 2012, 10:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Die Niels Martin ken ik niet zo goed, maar Petrovic daar hebben we wel al regelmatig tegen gespeeld. Is een ervaren linksachter met een goeie traptechniek. Niet van de rapste geloof ik, maar kan qua type back een beetje vergeleken worden met De Castro aan de andere kant. Volgens mij wel een goeie transfer en eindelijk na jaren eens een echte linksachter in de ploeg.
|
| 19 Mar 2012, 11:00 |
|
|
Gilles schreef: Seminck zal niet waar zijn zeker dan? Petrovic is toch al jaren een vaste waarde, dus lijkt mij een goeie versterking voor de linksback. De andere ken ik juist van van naam. Die twee transfers zijn toch voor een heel andere positie dan Seminck, die zullen dus waarschijnlijk wel los van elkaar staan zeker. |
| 19 Mar 2012, 11:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Een linksback met toch serieus al wat ervaring in tweede, dat juich ik toe en zal een versterking zijn t.o.v. Van Renterghem.
Niels Martin ken ik niet, maar was de voorbije 2 seizoenen blijkbaar een vaste waarde bij Antwerp. Nog maar 21 jaar dus zal wel nog wat progressiemarge hebben. Lijkt wel niet echt een doelpuntenmachine. |
| 19 Mar 2012, 11:03 |
|
|
Jeroen schreef: Niels Martin ken ik niet, maar was de voorbije 2 seizoenen blijkbaar een vaste waarde bij Antwerp. Nog maar 21 jaar dus zal wel nog wat progressiemarge hebben. Lijkt wel niet echt een doelpuntenmachine. Zit nu wel bij Berchem Sport zie ik op de site van Berchem. Zal wel de logische vervanger van Gallucci worden zeker? |
| 19 Mar 2012, 11:07 |
|
|
Jeroen schreef: Niels Martin ken ik niet, maar was de voorbije 2 seizoenen blijkbaar een vaste waarde bij Antwerp. Nog maar 21 jaar dus zal wel nog wat progressiemarge hebben. Lijkt wel niet echt een doelpuntenmachine. Bij Berchem scoort hij blijkbaar wel vlot. Vorig seizoen was hij nog redelijk vaste waarde bij Antwerp, waar hij 1 goal maakte. Dit seizoen speelde hij enkel in de eerste twee matchen voor Antwerp en verhuisde hij tijdens de winterstop naar Berchem, waar hij in amper 4 matchen wel al 4 goals maakte (wel in vierde klasse natuurlijk). |
| 19 Mar 2012, 11:14 |
|
|
Misschien een detail trouwens, maar Niels Martin is nog maar 20 jaar en geen 21 zoals op de officiële site staat.
En Inter Baku dat Champions League speelde . De voorronde van de Champions League (waar ze er toen uitgingen tegen Partizan Belgrado) is niet hetzelfde als Champions League hé. |
| 19 Mar 2012, 11:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
2 goede spelers
degene die ik maar al te graag zie komen heeft dit weekend weer gescoord, en het is niet Schamp ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 19 Mar 2012, 11:30 |
|
|
davy1919 schreef: 2 goede spelers degene die ik maar al te graag zie komen heeft dit weekend weer gescoord, en het is niet Schamp ![]() Messi ? |
| 19 Mar 2012, 11:41 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bartos schreef: davy1919 schreef: 2 goede spelers degene die ik maar al te graag zie komen heeft dit weekend weer gescoord, en het is niet Schamp ![]() Messi ?lolbroek. Jesse Martens! (als ik hier nog namen mag posten tenminste _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 19 Mar 2012, 11:44 |
|
|
Bartos schreef: davy1919 schreef: 2 goede spelers degene die ik maar al te graag zie komen heeft dit weekend weer gescoord, en het is niet Schamp ![]() Messi ?De pot van Santi Cazorla gisteren tegen Real Madrid mocht er anders ook wel zijn. http://www.youtube.com/watch?v=W_j0hjf7nfE |
| 19 Mar 2012, 11:46 |
|
| Pagina 258 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 256 257 258 259 260 … 345 Volgende |