Tweede Klasse (2011-2012) - Pagina 157 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 155 156 157 158 159 185
 Tweede Klasse (2011-2012) 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
eigen ploeg oprichten met de supporters dan, punt uit...

18 Mar 2012, 15:42
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
witteken schreef:
Neutralboy schreef:
Ik zou er niet van verschieten moest onzen naam in de nabije toekomst daar ook tussen staan.
Tenzij de paasklokken een bestuur met geld en een nieuw stadion brengen .
Klinkt heel pessimistisch maar ook heel realistisch me dunkt.

het wordt tijd dat het stadsbestuur eens iets doet voor de echte aalstenaars, ipv van overal ocmw huizen te zetten voor die zwartzakken die heel aalst kapot maken. ik vind ook dat wij als supporter ook eens meer druk moeten zetten naar het stadsbestuur , al was het samen met de supporters van okapi .de verkiezingen komen eraan .

kan misschien ook eens gevraagd worden op de volgende supportersvergadering wat de stad aalst met ons stadion van plan is als bvb ons staantribune wordt afgekeurd.

Ik vind niet dat het aan een stadsbestuur of gemeentebestuur is om clubs financieel bij te staan.
Al zeker niet gezien de huidige economische situatie.
Als je dan eens een oplijsting maakt van het wanbeheer van de laatste 10 a 15 jaar bij onze club, dan vind ik niet dat wij veel te vragen of te eisen hebben.
De club moet eerst maar bewijzen dat ze stabiel en deftig kan besturen.
In het stadiondossier zal de stad, als eigenaar, wel zijn verantwoordelijkheid moeten nemen.

18 Mar 2012, 15:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Stijn schreef:
witteken schreef:
Neutralboy schreef:
Ik zou er niet van verschieten moest onzen naam in de nabije toekomst daar ook tussen staan.

het wordt tijd dat het stadsbestuur eens iets doet voor de echte aalstenaars, ipv van overal ocmw huizen te zetten voor die zwartzakken die heel aalst kapot maken. ik vind ook dat wij als supporter ook eens meer druk moeten zetten naar het stadsbestuur , al was het samen met de supporters van okapi .de verkiezingen komen eraan .

kan misschien ook eens gevraagd worden op de volgende supportersvergadering wat de stad aalst met ons stadion van plan is als bvb ons staantribune wordt afgekeurd.

Ik vind niet dat het aan een stadsbestuur of gemeentebestuur is om clubs financieel bij te staan.
Al zeker niet gezien de huidige economische situatie.
Als je dan eens een oplijsting maakt van het wanbeheer van de laatste 10 a 15 jaar bij onze club, dan vind ik niet dat wij veel te vragen of te eisen hebben.
De club moet eerst maar bewijzen dat ze stabiel en deftig kan besturen.
In het stadiondossier zal de stad, als eigenaar, wel zijn verantwoordelijkheid moeten nemen.

ik was enkel en alleen maar bezig over het stadion , al de rest moet ons bestuur maar oplossen

18 Mar 2012, 16:21
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Neutralboy schreef:

(n) (n) (n)

18 Mar 2012, 18:12
Vaste Waarde

Bakkie schreef:
Neutralboy schreef:
Ik zou er niet van verschieten moest onzen naam in de nabije toekomst daar ook tussen staan.Tenzij de paasklokken een bestuur met geld en een nieuw stadion brengen .

Mij zien ze dan niet meer,dan kan evengoed naar Gent gaan zien.

da es ook mijn gedacht (y)

18 Mar 2012, 18:13
Scholier

Leeftijd: 55
ajoin54 schreef:
Bakkie schreef:
Neutralboy schreef:
Ik zou er niet van verschieten moest onzen naam in de nabije toekomst daar ook tussen staan.Tenzij de paasklokken een bestuur met geld en een nieuw stadion brengen .

binnen een aantal weken staan we net boven dender, wees gerust want ik zie ons zo goed als niks meer pakken, en als we zo verder boeren dan gaan we thuis tegen dender zeker den boot in

18 Mar 2012, 19:22
Vaste Waarde

ajoin54 schreef:
Neutralboy schreef:

(n) (n) (n)

Voor alle duidelijkheid , ook ik ben TEGEN een fusie , maar met ons amateuristisch beleid en ouderwets stadion, gaan we er echt niet komen hoor.
Dender heeft nu eenmaal wel het stadion om hoger te mikken , daar kunnen we niet omheen.
Dus laat ons hopen dat er voor ons ook ergens iets om de hoek schuilt als we eindelijk eens stabiel willen worden en mogen dromen van meer;

18 Mar 2012, 21:39
forumlegende

zwetwit schreef:
ajoin54 schreef:
Bakkie schreef:

binnen een aantal weken staan we net boven dender, wees gerust want ik zie ons zo goed als niks meer pakken, en als we zo verder boeren dan gaan we thuis tegen dender zeker den boot in

Ik geef u hier 100% gelijk. Er zijn er hier die er van overtuigd zijn dat we er nog in blijven als we alles gaan verliezen... Ik zeg u dat we minstens de kaap van de 40 punten moeten ronden want onderin blijven ze wel punten pakken .. Dus best winnen dit weekend.

19 Mar 2012, 10:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Dani schreef:
zwetwit schreef:
ajoin54 schreef:

Ik geef u hier 100% gelijk. Er zijn er hier die er van overtuigd zijn dat we er nog in blijven als we alles gaan verliezen... Ik zeg u dat we minstens de kaap van de 40 punten moeten ronden want onderin blijven ze wel punten pakken .. Dus best winnen dit weekend.

Ja, ik peis ook dat we nog gaan zakken :hmm:

19 Mar 2012, 10:54
Freak

gaan we vandaag niets méér weten over de licentie?of ben ik mis?

19 Mar 2012, 11:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De topschutterslijst van tweede klasse na 27 speeldagen:

17 doelpunten

Moussa Gueye (Charleroi)

14 doelpunten

Harlem-Eddy Gnohere (Charleroi)

13 doelpunten

Anthony Di Lallo (Roeselare), Mickael Seoudi (Waasland Beveren)

12 doelpunten

Samy Houri (FC Brussels), Christian Santos (Eupen), Stavros Glouftsis (SK Sint-Niklaas)

11 doelpunten

Janis Coppin (Dender), Daniel Rodrigo De Oliveira (WS Woluwe)

10 doelpunten

Kevin Koffi Jean Romaric (Boussu Dour Borinage), Ioannis Masmanidis (Eupen), Davy Brouwers (Lommel), Emmanuel Françoise (Wezet)

9 doelpunten

Kevin Oris (Antwerp), Bart Webers (Heist), Raphaël Lecomte (Wezet)

8 doelpunten

Gunther Thiebaut (Dender), Hans Vanaken, Alessandro Cerigioni (Lommel), Mahamadou Dissa, Yohan Brouckaert (KV Oostende), Papa Sene (Roeselare), Alexandre Di Gregorio (Tienen)

7 doelpunten

Sébastien Siani (FC Brussels), Enes Saglik (Eupen), Bram Criel (Heist), Jamaique Van Damme, Xavier Luissint (KV Oostende), Diangi Matusiwa, Arnaud Biatour (Tienen), Hervé Onana (Waasland Beveren), Steve Dessart (Wezet)

6 doelpunten

Wouter Moreels (Eendracht Aalst), Frédéric Brillant (KV Oostende), Jonas Vandemarliere (SK Sint-Niklaas), Benoit Ladrière (Tubeke)

5 doelpunten

Ewen Verheyden, Laurent Depoitre, Damien Gallucci (Eendracht Aalst), Mohammed Aoulad (FC Brussels), Yusuf Ozcan, Jorn Rijmenams (Heist), Sven De Rechter (Roeselare), John Tshibumbu (Tubeke), Matteo Prandelli (Wezet)

4 doelpunten

Predrag Filipovic, Jens Podevijn (Eendracht Aalst), Benjamin Lambot (Antwerp), Devann Yao, Mehdi Hadraoui (Boussu Dour Borinage), Patiyo Tambwe (FC Brussels), Hervé Kage (Charleroi), Valentin Goffin (Eupen), Kurt Weuts (Heist), Jarno Molenberghs (Lommel), Gert-Jan Martens (KV Oostende), Cédric Guiro (Roeselare), Sébastien Didier, Jurgen Cavens (Waasland Beveren), Julien Guerenne (WS Woluwe)

3 doelpunten

Olivier De Castro, Bas Vervaeke (Eendracht Aalst), Tosin Dosunmu, Karel De Smet (Antwerp), Anthony Delplace, Chemcedine El Araichi, Marko Obradovic (Boussu Dour Borinage), Mijusko Bojovic, Abraham Kumedor, Danijel Milicevic (Charleroi), Roméo Debefve, José Espinal (Eupen), Jeroen Vanderputte (Heist), Roy Meeus, Christophe Delande (Lommel), Benjamin Lutun, Frederik Declercq (Roeselare), Norman Sylla, Gary Ambroise (Tubeke), Joachim Van Damme, Tomasz Radzinski, Augusto Da Silva (Waasland Beveren), Davy Claessens (Wetteren), Gideon Boateng (Wezet), Yannick Gaby Loemba, Sébastien Dufoor, Sylvain Macé, Patrick Amoah, Gregory Bilstein (WS Woluwe)

2 doelpunten

Guy Dufour, Denis Viane, Freddy Mombongo (Antwerp), Rachid El Barkaoui, Hicham El Morabit, Samuel Robail, Jean Fassin (Boussu Dour Borinage), Christophe Nahimana, Alain Mendy (FC Brussels), Matija Smrekar, Onur Kaya, Ivan Yagan (Charleroi), Joren Dom, Daan Vaesen, Cor Gillis (Dender), Amick Ciani (Eupen), Ken Van Mierlo (Lommel), Michiel Jonckheere, Lars Wallaeys, Terence Pinto (KV Oostende), Bram Vandenbussche, Tristan Bowen (Roeselare), Olivier Claessens, Nicky Melkert, Pan Pierre Koulibaly, Lode Vertonghen (SK Sint-Niklaas), Henri Munyaneza (WS Woluwe / SK Sint-Niklaas), Siegerd Degeling (Tienen), Vittorio Villano (Tubeke), Jean-Paul Kielo-Lezi, Kristof Snelders (Waasland Beveren), Jan De Langhe (Wetteren), Lanfia Camara, Tracy Mpati Bibuangu (WS Woluwe)

1 doelpunt

Bob Cousin, Kristof Kestens, Jonathan Yombo, Niels De Schutter (Eendracht Aalst), Thomas Phibel, Antun Dunkovic, Andrei Ionescu, John Cofie, Bruno Carvalho (Antwerp), Anthony Savigny (Boussu Dour Borinage), Umut Gundogan, Davide Grassi, Bruno Baras, Bafodé Diakhaby (FC Brussels), Ederson, Jean-Christophe Vergerolle, Elvedin Dzinic (Charleroi), Jorgo Waeghe, Laurens Vandenheede (Dender), Fazli Kocabas, Flavien Le Postollec, Michael Lallemand (Eupen), Thomas Stevens, Pieter Crabeels (Heist), Achraf Essikal, Daby Gueye, Sam De Munter, Niels Coussement (KV Oostende), Tim Verstraeten, Tim De Meersman, Yannick Put, Roel Engelen, Enzo Neve, Gertjan Martens, Malick Gaye, Tail Schoonjans (SK Sint-Niklaas), Lennert Vanherberghen, Gilles Colin, Yannis Papassarantis, Nadjim Haroun, Alex Fisher (Tienen), Jeremy Steens, Aurélien Coppin, Samba Diawara, Grégoire Neels (Tubeke), Mike Da Silva, Laurens Paulussen, Kassim Doumbia, Jonathan Rowell (Waasland Beveren), Daan Depever, Ewout Denijs, Sander Maertens, Bruno Camacho, Bart Goossens (Wetteren), Fabio Caracciolo, Massimo Moia, Alfin Tuasalamony, Frederico Conti (Wezet), Alexandre Bryssinck, Steve Hercor, Denis Dessaer, Maxime Chanot (WS Woluwe)

19 Mar 2012, 12:38
Freak

Leeftijd: 35
waly 2 schreef:
gaan we vandaag niets méér weten over de licentie?of ben ik mis?

Tzou nog 2-3weken duren normaal,alst vlugger gaat des te beter natuurlijk :D

19 Mar 2012, 12:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Hier leest ge toch wat ze...

Binnenkort gefusioneerd met Dender of weer naar derde.

19 Mar 2012, 13:03
Vaste Waarde

Zienaa schreef:

tes soms om aa ooren oit aane kop te trekken

19 Mar 2012, 13:33
Vaste Waarde

Zienaa schreef:

op het forum (of wat er moet voor doorgaan) van FCEendrachtHekelgemDenjerbrol:

we zitten gewoon met een veel te middelmatige ploeg over gans de lijn , geen snelheid , geen techniek , geen tomeloze inzet (de meeste veranderen van ploeg zoals van hemd) en er is te weinig variatie qua gestalte .Ik heb even de grote van ons gehele eerste ploeg onder de loep genomen en het blijkt duidelijk dat dender alleen cruteert op 1,83 meter ( zie spelersfiche hier op de site).
mijn voorspelling van voor het seizoen was nie echt slecht , dender-wetteren en aalst knokken om in te blijven .Aalst deed het schitterend op enthousiasme maar daar lijkt het vet van de soep naar volgend seizoen , iedereen bolt het daar af en da voorspelt nie veel goeds .Een fusie lijkt steeds meer onoverkomelijk voor beide teams . Op denderse terreinen met ergens het behoud van den iendracht oiljstnaam .Misschien nie van willen maar waarschijnlijk van moeten :lol: :D :fuck: :crazy: :nieje:

19 Mar 2012, 14:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 155 156 157 158 159 185