|
|
| Pagina 158 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 156 157 158 159 160 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
ajoin54 schreef: Zienaa schreef: Hier leest ge toch wat ze... Binnenkort gefusioneerd met Dender of weer naar derde. op het forum (of wat er moet voor doorgaan) van FCEendrachtHekelgemDenjerbrol: we zitten gewoon met een veel te middelmatige ploeg over gans de lijn , geen snelheid , geen techniek , geen tomeloze inzet (de meeste veranderen van ploeg zoals van hemd) en er is te weinig variatie qua gestalte .Ik heb even de grote van ons gehele eerste ploeg onder de loep genomen en het blijkt duidelijk dat dender alleen cruteert op 1,83 meter ( zie spelersfiche hier op de site). mijn voorspelling van voor het seizoen was nie echt slecht , dender-wetteren en aalst knokken om in te blijven .Aalst deed het schitterend op enthousiasme maar daar lijkt het vet van de soep naar volgend seizoen , iedereen bolt het daar af en da voorspelt nie veel goeds .Een fusie lijkt steeds meer onoverkomelijk voor beide teams . Op denderse terreinen met ergens het behoud van den iendracht oiljstnaam .Misschien nie van willen maar waarschijnlijk van moeten ![]() en deze mag er ook nog bij, haha: denkt ge nu echt dat bedrijven staan te springen om een club te sponseren die ... 1. geen media-aandacht krijgt 2. op het punt staat te degraderen naar derde 3. een grote put aan schulden heeft 4. nog amper toeschouwers heeft het is jammer dat ik het zeg maar deze club heeft gewoon geen toekomst meer in eender welke divisie en dat straalt af op het voetbal dat we brengenT93 Berichten: 226 Geregistreerd: za 07 mei 2011, 13:54 _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 19 Mar 2012, 14:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Zienaa schreef: Hier leest ge toch wat ze... Binnenkort gefusioneerd met Dender of weer naar derde. 't zit er boeveneirms op, op eir forum, er kaan eejr mor ien dingen ne mier redden: een fusieken doen mè gedacht , den noom van den Iendracht eit ginjer nog noeijt zoveel oontrok gat as naa, haha_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 19 Mar 2012, 14:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
110 % anti-fusie!! NEVER!!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 19 Mar 2012, 16:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Iendrachter90 schreef: waly 2 schreef: gaan we vandaag niets méér weten over de licentie?of ben ik mis? Tzou nog 2-3weken duren normaal,alst vlugger gaat des te beter natuurlijk ![]() Kga mij meteen herpakken,beslissing valt vanavond voor alle clubs! |
| 19 Mar 2012, 16:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Maandagavond zitten alle eerste- en tweedeklassers op het puntje van hun stoel. De licentie-commissie maakt immers vanavond bekend wie zijn licentie voor volgend seizoen beet heeft.
Vooral de teams die de laatste weken op de toppen van hun tenen moesten lopen om hun licentie-dossier in orde te krijgen zullen vannacht niet al te veel geslapen hebben. Straks maakt de licentie-commissie namelijk bekend wie zonder problemen voldoet aan de licentie-voorwaarden en wie opnieuw naar de Houba de Strooperlaan mag afzakken om bijkomende informatie te geven. Vooral bij tweedeklassers AS Eupen en Sporting Charleroi wordt het een avondje vol spanning. Zij strijden voor een plaatsje in de Jupiler Pro League maar kampen tegelijkertijd met financiële problemen. Zowel bij Eupen als Charleroi zegt men al weken, zoniet maanden, dat alles in orde komt. Vanavond weten hun fans of ze niet voorgelogen zijn. Standaard Wetteren, de rode lantaarn van 2e, is de enige ploeg die geen licentie heeft aangevraagd voor het komende seizoen. (JS) |
| 19 Mar 2012, 16:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat wij onze licentie halen... Dat zou toch al een eerste (klein) succesje zijn van ons nieuw bestuur!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 19 Mar 2012, 17:27 |
|
|
hansken schreef: Ik hoop uit de grond van mijn hart dat wij onze licentie halen... Dat zou toch al een eerste (klein) succesje zijn van ons nieuw bestuur! als wij ze niet halen, wat heeft dat dan voor gevolgen ? _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 19 Mar 2012, 17:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
ajoin54 schreef: hansken schreef: Ik hoop uit de grond van mijn hart dat wij onze licentie halen... Dat zou toch al een eerste (klein) succesje zijn van ons nieuw bestuur! als wij ze niet halen, wat heeft dat dan voor gevolgen ? Volgens mij moet de club dan bijkomende uitleg gaan geven aan de licentiecommissie, wat op zich nog niet echt een groot probleem is aangezien ik denk dat veel clubs van 2de dit zullen moeten doen... |
| 19 Mar 2012, 18:17 |
|
|
gweninho schreef: ajoin54 schreef: hansken schreef: Ik hoop uit de grond van mijn hart dat wij onze licentie halen... Dat zou toch al een eerste (klein) succesje zijn van ons nieuw bestuur! als wij ze niet halen, wat heeft dat dan voor gevolgen ? Volgens mij moet de club dan bijkomende uitleg gaan geven aan de licentiecommissie, wat op zich nog niet echt een groot probleem is aangezien ik denk dat veel clubs van 2de dit zullen moeten doen... oh, ook geen probleem dan, oitleggen da kemmen hein ... _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 19 Mar 2012, 19:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik hoop dat we vanavond al goed nieuws krijgen over de licentie, maar ik denk ook dat we extra uitleg gaan moeten geven. Als ge ziet dat ons transferverbod nog maar recent is opgegeven, kan het bijnaam niet anders.
|
| 19 Mar 2012, 20:03 |
|
|
toevallige voorbijganger
UPDATE:
Ondanks eerdere berichtgevingen van de KBVB bevestigde woordvoerder Stefan Van Loock dat de uitspraken rond de licentiedossiers enkele dagen uitgesteld zijn. "Ergens later deze week zullen de licenties uitgedeeld worden."(JS) |
| 20 Mar 2012, 10:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
SK Sint-Niklaas heeft grote plannen. Voorzitter Van Lijsebetten wil het stadion en de omgeving rondom het complex een stevige opknapbeurt geven om zo zijn ambitieuze plannen kracht bij te zetten.
SK Sint-Niklaas wil het complex in de Meesterstraat verder uitbreiden. Naast extra parkeergelegenheid en extra voetbalvelden denkt de flamboyante voorzitter ook aan een nieuwe hoofdtribune. De club gaf al groen licht voor de uitbreidingsplannen waardoor een verdubbeling van het aantal parkeerplaatsen en de aanleg van drie nieuwe voetbalvelden sowieso een go krijgt. Van Lijsebetten licht zijn bouwplannen toe in Gazet van Antwerpen. "Door de aankoop van twee huizen die links naast de inrit liggen, kunnen we die toegangsweg gevoelig verbreden. Dat is niet alleen belangrijk voor de veiligheid, maar het levert ook extra parkeerplaatsen op. Als die gronden aan het sportcomplex worden toegevoegd, kunnen we onze huidige parkeercapaciteit verdubbelen tot meer dan zeshonderd plaatsen." De club heeft één van de twee huizen ondertussen al kunnen aankopen. De onderhandelingen voor de aanschaf van de andere woning zijn nog volop bezig. "We hebben steeds meer jeugdspelers op onze terreinen", verduidelijkt de voorzitter de plannen voor drie extra oefenvelden. "Voor hen is het vaak erg krap. We kregen twee jaar geleden geen toestemming om een aantal pleinen te gebruiken van het sportcomplex in Puyenbeke. Daarom moeten we op onze eigen site meer plaats creëren." NAAR EERSTE KLASSE Naast de uitbreidingsplannen denkt de club ook aan een de bouw van een nieuwe tribune. "We begonnen met deze club vanaf nul, en staan nu in tweede klasse. We leveren fantastische prestaties, maar toch slagen we er niet in om de inwoners van Sint-Niklaas massaal naar ons stadion te krijgen. "Tijdens topwedstrijden zoals tegen Waasland-Beveren, Aalst en Antwerp ontvingen we telkens drieduizend bezoekers, maar bij de andere thuiswedstrijden is de opkomst maar 'gewoontjes'. In het geval we binnen vijf of tien jaar naar de eerste klasse zouden promoveren, is een accommodatie als deze niet toereikend." Ondertussen bouwt de club ook aan het hoofdgebouw. Daar wordt een buitentrap verwijderd, en komt er een nieuwe vergaderzaal voor de jeugd en een receptiezaal voor de bezoekers. De politie krijgt er ook een eigen veiligheidspost. (JS) |
| 22 Mar 2012, 12:09 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 21 Mar 2012, 16:36 Berichten: 214 Leeftijd: 48 Locatie: Eppegem |
Dat ze eerst eens proberen daar vanonder weg te geraken,lijkt me al n goede stap in de richting
|
| 22 Mar 2012, 12:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Dat vroegere stadion van Sint Niklaas, later Waasland, staat dat gewoon leeg nu?
|
| 22 Mar 2012, 12:58 |
|
|
Scholier
Daar hebben ze geld maar geen fans en wij hebben fans maar geen geld, Het leven kan hard zijn
|
| 22 Mar 2012, 13:00 |
|
| Pagina 158 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 156 157 158 159 160 … 185 Volgende |