|
|
| Pagina 262 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 260 261 262 263 264 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
El Corredor schreef: mike smet stond vorig jaar rond Nieuwjaar al in de belangstelling van ons, dus niet het werk van Boskamp denk ik. Ja, en ook van KVM die hem toen aan ons zouden verhuren, aldus de roddels van TOEN. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Mar 2012, 17:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Goed opletten welke Smet ze binnen halen als het uit de kanten van Beerschot komt
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Mar 2012, 17:40 |
|
|
Freak
Bram schreef: Goed opletten welke Smet ze binnen halen als het uit de kanten van Beerschot komt ![]() ![]() |
| 20 Mar 2012, 17:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DavidSeal schreef: El Corredor schreef: mike smet stond vorig jaar rond Nieuwjaar al in de belangstelling van ons, dus niet het werk van Boskamp denk ik. Ja, en ook van KVM die hem toen aan ons zouden verhuren, aldus de roddels van TOEN. Was dat Mike Smet? Ik dacht dat dat een andere speler was die KVM zou kopen en aan ons verhuren. |
| 20 Mar 2012, 17:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: DavidSeal schreef: El Corredor schreef: mike smet stond vorig jaar rond Nieuwjaar al in de belangstelling van ons, dus niet het werk van Boskamp denk ik. Ja, en ook van KVM die hem toen aan ons zouden verhuren, aldus de roddels van TOEN. Was dat Mike Smet? Ik dacht dat dat een andere speler was die KVM zou kopen en aan ons verhuren. Ik dacht dat dat Jonas Heymans was. Mike Smet is (samen met Roy Mauro) in het verleden wel op lijstjes gezet als interessante pistes om volgen. Zoals door Bakkie aangehaald, geloofde De Boeck wel in hem en dan is het natuurlijk moeilijk om - als toenmalige derdeklasser - iemand te overtuigen om af te zakken... |
| 20 Mar 2012, 18:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
DT schreef: Smetje schreef: DavidSeal schreef: Ja, en ook van KVM die hem toen aan ons zouden verhuren, aldus de roddels van TOEN. Was dat Mike Smet? Ik dacht dat dat een andere speler was die KVM zou kopen en aan ons verhuren. Ik dacht dat dat Jonas Heymans was. Mike Smet is (samen met Roy Mauro) in het verleden wel op lijstjes gezet als interessante pistes om volgen. Zoals door Bakkie aangehaald, geloofde De Boeck wel in hem en dan is het natuurlijk moeilijk om - als toenmalige derdeklasser - iemand te overtuigen om af te zakken... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Mar 2012, 18:13 |
|
|
Freak
Smetje schreef: DavidSeal schreef: El Corredor schreef: mike smet stond vorig jaar rond Nieuwjaar al in de belangstelling van ons, dus niet het werk van Boskamp denk ik. Ja, en ook van KVM die hem toen aan ons zouden verhuren, aldus de roddels van TOEN. Was dat Mike Smet? Ik dacht dat dat een andere speler was die KVM zou kopen en aan ons verhuren. Heymans én Smet zijn vorig jaar de revue gepasseerd als mogelijke versterkingen.... |
| 20 Mar 2012, 18:34 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
witteken schreef: verdediger mike smet van gba staat in belangstelling van tweedeklasser eendracht aalst, bron hln probeersel van de Manager ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 20 Mar 2012, 18:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
ajoin54 schreef: witteken schreef: verdediger mike smet van gba staat in belangstelling van tweedeklasser eendracht aalst, bron hln probeersel van de Manager ![]() Wat er nu allemaal te voorschijn komt zèg ! Managers zijn goe bezig mè gedacht. Nu komt het er op aan om het kaf van het koren te scheiden. Bossie: laat je gelden!, ... ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 20 Mar 2012, 18:54 |
|
|
Knaap
met alle respect met jonge beloftes alleen ga je het niet rooien, zie dender.
Je hebt een goeie mix nodig en het zal niet simpel zijn met ons budget om deftige spelers aan te trekken, ook in gedachte dat we niet de meest stipte betalers zijn. Bossie met alle respect heeft de laatste jaren een zeer hobbelig parkoers afgelegd met heel weinig succes & het fabeltje vangratis werken, wie daar nu nog in geloofd tsja, feit is dat je spelers moet kunnen overtuigen, dit kan op vele manieren, financieel (niet onze sterkste kant), zekerheid (ook niet) ofwel door een naam die wat druk zet en die tegen die gasten zegt; ga daar een jaar spelen en we zien wel, daarvoor kan hij zeker van nut zijn. ivm wetteren davy claessens mag gerust terugkomen van mij, 10x beter dan vervaecke en VR. Moeilijke opgave voor het bestuur maar ik wens hen alle succes toe. |
| 20 Mar 2012, 18:57 |
|
|
jamie schreef: met alle respect met jonge beloftes alleen ga je het niet rooien, zie dender. Je hebt een goeie mix nodig en het zal niet simpel zijn met ons budget om deftige spelers aan te trekken, ook in gedachte dat we niet de meest stipte betalers zijn. Bossie met alle respect heeft de laatste jaren een zeer hobbelig parkoers afgelegd met heel weinig succes & het fabeltje vangratis werken, wie daar nu nog in geloofd tsja, feit is dat je spelers moet kunnen overtuigen, dit kan op vele manieren, financieel (niet onze sterkste kant), zekerheid (ook niet) ofwel door een naam die wat druk zet en die tegen die gasten zegt; ga daar een jaar spelen en we zien wel, daarvoor kan hij zeker van nut zijn. ivm wetteren davy claessens mag gerust terugkomen van mij, 10x beter dan vervaecke en VR. Moeilijke opgave voor het bestuur maar ik wens hen alle succes toe. dat fabeltje ivm Bossie, geloof ik ook niet, maar denk eraan: der Feind hoert mit ! Wat Wetteren betreft: forget it ! Wat zijn parcours betreft: dat is iets anders , maar zijn kennis mag je toch, volgens mij, niet zomaar weggooien; Die man is voetbal, dat is zijn leven ! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 20 Mar 2012, 19:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
jamie schreef: met alle respect met jonge beloftes alleen ga je het niet rooien, zie dender. Je hebt een goeie mix nodig en het zal niet simpel zijn met ons budget om deftige spelers aan te trekken, ook in gedachte dat we niet de meest stipte betalers zijn. Bossie met alle respect heeft de laatste jaren een zeer hobbelig parkoers afgelegd met heel weinig succes & het fabeltje vangratis werken, wie daar nu nog in geloofd tsja, feit is dat je spelers moet kunnen overtuigen, dit kan op vele manieren, financieel (niet onze sterkste kant), zekerheid (ook niet) ofwel door een naam die wat druk zet en die tegen die gasten zegt; ga daar een jaar spelen en we zien wel, daarvoor kan hij zeker van nut zijn. ivm wetteren davy claessens mag gerust terugkomen van mij, 10x beter dan vervaecke en VR. Moeilijke opgave voor het bestuur maar ik wens hen alle succes toe. Wel een belangrijke nuance - het hobbelige parcours van Boskamp was op het gebied van trainer zijn, niet wat betreft de spelers die hij binnenbracht... Hier hebben we voorlopig het omgekeerde, een heel goede trainer die op het gebied van echt gelukte transfers niet veel adelbrieven kan voorleggen... In mijn ogen dus best of both worlds, neen? En over het al dan niet gratis werken van Boskamp: ik betaal liever Boskamp die weet wat er in België (en buiten België) rondloopt dan uw geld kwijt te spelen aan gewiekste managers wiens portefeuille volzit met witte merels... Met het maandloon van een Marco Gbarssin kan den Bossie al wa scouting doen zenne, geloof me vrij... |
| 20 Mar 2012, 19:15 |
|
|
DT schreef: jamie schreef: met alle respect met jonge beloftes alleen ga je het niet rooien, zie dender. Je hebt een goeie mix nodig en het zal niet simpel zijn met ons budget om deftige spelers aan te trekken, ook in gedachte dat we niet de meest stipte betalers zijn. Bossie met alle respect heeft de laatste jaren een zeer hobbelig parkoers afgelegd met heel weinig succes & het fabeltje vangratis werken, wie daar nu nog in geloofd tsja, feit is dat je spelers moet kunnen overtuigen, dit kan op vele manieren, financieel (niet onze sterkste kant), zekerheid (ook niet) ofwel door een naam die wat druk zet en die tegen die gasten zegt; ga daar een jaar spelen en we zien wel, daarvoor kan hij zeker van nut zijn. ivm wetteren davy claessens mag gerust terugkomen van mij, 10x beter dan vervaecke en VR. Moeilijke opgave voor het bestuur maar ik wens hen alle succes toe. Wel een belangrijke nuance - het hobbelige parcours van Boskamp was op het gebied van trainer zijn, niet wat betreft de spelers die hij binnenbracht... Hier hebben we voorlopig het omgekeerde, een heel goede trainer die op het gebied van echt gelukte transfers niet veel adelbrieven kan voorleggen... In mijn ogen dus best of both worlds, neen? En over het al dan niet gratis werken van Boskamp: ik betaal liever Boskamp die weet wat er in België (en buiten België) rondloopt dan uw geld kwijt te spelen aan gewiekste managers wiens portefeuille volzit met witte merels... Met het maandloon van een Marco Gbarssin kan den Bossie al wa scouting doen zenne, geloof me vrij... _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 20 Mar 2012, 19:17 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bakkie schreef: DavidSeal schreef: Bakkie schreef: Mike Smet ondertekende bij Germinal Beerschot een eerste profcontract waardoor hij alvast tot aan het einde van volgend seizoen op het Kiel voetbalt. "Een verdiende beloning voor de 19-jarige verdediger, die al geruime tijd één van de sterkhouders is van ons beloftenelftal, waarin hij een perfecte wedstrijdmentaliteit koppelt aan inzet, karakter en gretigheid. Een wissel op de toekomst", klinkt het op de website van Germinal Beerschot. De vorige trainer Glen De Boeck geloofde ondanks de komst van Gary Kagelmacher wel in Smet. Het bestuur hield echter de boot af om een nieuw contract te geven aan de jeugdspeler van de Ratten. Smet kan zowel op de backs als centraal achterin uit de voeten. De wens is de vader van de gedachte...![]() Ik wacht op Seminck. ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Mar 2012, 19:20 |
|
|
Ancien
Over Davy Claessens - als ik me niet vergis is Davy op zijn best op de linkerflank... We hebben net Petrovic als linksachter vastgelegd en Weydisch als linksmidden... Alleen als het de bedoeling is om Weydisch als linkerspits uit te spelen (zoals hij nu bij Racing Mechelen vaak opdraaft), kan Claessens eventueel in aanmerking komen... Dacht immers dat hij de concurrentie indertijd met Van Dender en Lord ook beu was en daarom (naast zijn niet zo schitterende relatie met Limpens) naar Wetteren trok...
|
| 20 Mar 2012, 19:26 |
|
| Pagina 262 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 260 261 262 263 264 … 345 Volgende |