|
|
| Pagina 4 van 7 |
[ 91 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
ajoin54 schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Heel zwakke vertoning van Aalst gisteren, alweer het bewijs dat je deze groep niet meer kan motiveren voor de "kleintjes"... Zonder motivatie pak je in tweede klasse geen punten, zoveel is duidelijk. Het seizoen is dan ook voorbij sinds afgelopen woensdag. Man van de match voor mij was Kevin VDN. Iemand een idee hoeveel volk er was van Iendracht ? Volgens het liveverslag van Vantjen zo'n 400 |
| 01 Apr 2012, 11:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Voor man van de match zou ik 7 punten geven aan de supporters achter de goal: zo een postitieve ingesteldheid en blijven gaan... Terecht en verdiend applausje van de keeper van Wetteren.
Misschien dat onze doelman ook wel een paar puntjes krijgt. En uiteraard ook een punt voor de scheidsrechter: de enige op het veld die er in slaagde om vanop het veld het vuur aan te wakkeren bij onze supporters! Dikke proficiat voor die man! |
| 01 Apr 2012, 12:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De (9)Bilde schreef: ajoin54 schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Heel zwakke vertoning van Aalst gisteren, alweer het bewijs dat je deze groep niet meer kan motiveren voor de "kleintjes"... Zonder motivatie pak je in tweede klasse geen punten, zoveel is duidelijk. Het seizoen is dan ook voorbij sinds afgelopen woensdag. Man van de match voor mij was Kevin VDN. Iemand een idee hoeveel volk er was van Iendracht ? Volgens het liveverslag van Vantjen zo'n 400 Er waren 405 betalende Aalstenaars. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Apr 2012, 14:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Bakkie schreef: De (9)Bilde schreef: ajoin54 schreef: Iemand een idee hoeveel volk er was van Iendracht ? Volgens het liveverslag van Vantjen zo'n 400 Er waren 405 betalende Aalstenaars. Haha tel er dan maar ne man of 10 bij dat er nie betaald hebben!! ![]() |
| 01 Apr 2012, 14:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
England4ever schreef: Bakkie schreef: De (9)Bilde schreef: Volgens het liveverslag van Vantjen zo'n 400 Er waren 405 betalende Aalstenaars. Haha tel er dan maar ne man of 10 bij dat er nie betaald hebben!! ![]() Zijde weer over den draad gekropen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Apr 2012, 14:54 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
Gijzegem Vaneigest schreef: Heel zwakke vertoning van Aalst gisteren, alweer het bewijs dat je deze groep niet meer kan motiveren voor de "kleintjes"... Zonder motivatie pak je in tweede klasse geen punten, zoveel is duidelijk. Het seizoen is dan ook voorbij sinds afgelopen woensdag. Man van de match voor mij was Kevin VDN. Gisteren een voorbeeld gezien van een ploeg zoals wetteren waar ook veel vertrekkers zijn,degradatie naar derde met welke inzet die speelden is wel wat anders dan onze vedetten. Het viel me op dat er niets of weinig lukte of wou lukken. En iedere wedstrijd dit seizoen met nen gestrafte topref uit eerste geen punten gehaald. Wij hebben onze kas opgefret gans de match hebben dan int stropken nadien onze schade ingehaald de avond en nacht zijn dan toch niet in mineur geeindigd was plezant met ons klikske thx. |
| 01 Apr 2012, 15:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
krisken schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Heel zwakke vertoning van Aalst gisteren, alweer het bewijs dat je deze groep niet meer kan motiveren voor de "kleintjes"... Zonder motivatie pak je in tweede klasse geen punten, zoveel is duidelijk. Het seizoen is dan ook voorbij sinds afgelopen woensdag. Man van de match voor mij was Kevin VDN. Gisteren een voorbeeld gezien van een ploeg zoals wetteren waar ook veel vertrekkers zijn,degradatie naar derde met welke inzet die speelden is wel wat anders dan onze vedetten. Het viel me op dat er niets of weinig lukte of wou lukken. En iedere wedstrijd dit seizoen met nen gestrafte topref uit eerste geen punten gehaald. Wij hebben onze kas opgefret gans de match hebben dan int stropken nadien onze schade ingehaald de avond en nacht zijn dan toch niet in mineur geeindigd was plezant met ons klikske thx. voor _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 01 Apr 2012, 17:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Kortweg schandalige inzet, en dat tegen de degradant nr1. Eigenlijk zouden de spelers zonder motivatie voor de rest van het seizoen uit de ploeg moeten worden gezet. Maw redeneren zoals de spelers zelf : we zijn toch gered. ...Naar de premies zouden ze vanaf nu kunnen fluiten. Gelukkig verkrijgen we volgend seizoen een zo goed als nieuwe ploeg. Toch wel heel jammer voor de supporters. Zo zie je maar:
dat de supporters hen helemaal niets interesseren, ...enkel maar de centen en hun toekomstige carrière bij een andere ploeg... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Apr 2012, 17:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
pattaboem schreef: Kortweg schandalige inzet, en dat tegen de degradant nr1. Eigenlijk zouden de spelers zonder motivatie voor de rest van het seizoen uit de ploeg moeten worden gezet. Maw redeneren zoals de spelers zelf : we zijn toch gered. ...Naar de premies zouden ze vanaf nu kunnen fluiten. Gelukkig verkrijgen we volgend seizoen een zo goed als nieuwe ploeg. Toch wel heel jammer voor de supporters. Zo zie je maar: dat de supporters hen helemaal niets interesseren, ...enkel maar de centen en hun toekomstige carrière bij een andere ploeg... Edit |
| 01 Apr 2012, 17:55 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
... En 15€ voor een staanplaats, 20€/zitplaats
![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 01 Apr 2012, 18:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
davy1919 schreef: ... En 15€ voor een staanplaats, 20€/zitplaats ![]() Zejjer weer En drank verkopen met bonnekes (2 euro tstuk), en dan nog bonnekes te weinig hebben.. ![]() |
| 01 Apr 2012, 19:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
|
| 01 Apr 2012, 20:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Elektronized schreef: Het doet pijn om te zeggen maar zijn reactie op het spandoek klopt wel voor 100 procent... Mag terug komen van mij, als eindverantwoordelijke voor transfers. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 01 Apr 2012, 20:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
josken1 schreef: Elektronized schreef: Het doet pijn om te zeggen maar zijn reactie op het spandoek klopt wel voor 100 procent... Mag terug komen van mij, als eindverantwoordelijke voor transfers. Dieje mag van mij maar één ding, zijn domme ...... houden!! En laat hem maar waar hij is. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 01 Apr 2012, 20:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
DavidSeal schreef: josken1 schreef: Het doet pijn om te zeggen maar zijn reactie op het spandoek klopt wel voor 100 procent... Mag terug komen van mij, als eindverantwoordelijke voor transfers. Dieje mag van mij maar één ding, zijn domme ...... houden!! En laat hem maar waar hij is. Moet van mij ook niet terugkomen maar hij heeft wel gelijk. |
| 01 Apr 2012, 20:48 |
|
| Pagina 4 van 7 |
[ 91 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende |