Wetteren - E. Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Wetteren - E. Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Wetteren - E. Aalst
Fotosite ligt opnieuw op zijn linker zij ;)

Zodra Bram of Jeroen het probleem opnieuw oplossen post ik de fotokes !!!

01 Apr 2012, 21:34
Ancien

Leeftijd: 65
josken1 schreef:
Elektronized schreef:

Het doet pijn om te zeggen maar zijn reactie op het spandoek klopt wel voor 100 procent...
Mag terug komen van mij, als eindverantwoordelijke voor transfers.

Bwa, hij maakt toch wel een fout...
Als ik efkens nadenk dan zie ik dat het "de spelers"zijn die Kris Vanderhaegen gebracht heeft, maar Bart van Renterghem heeft van die spelers "een ploeg" gemaakt...
Maar allez, die man drijft op revanche en hij heeft nu al drie keer zijn pleziertje gehad...
Het heeft nos echter niet belet om desondanks kampioen te worden in derde en onsvlot te redden in tweede.

01 Apr 2012, 21:55
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
salvador schreef:
josken1 schreef:
Elektronized schreef:

Het doet pijn om te zeggen maar zijn reactie op het spandoek klopt wel voor 100 procent...

Bwa, hij maakt toch wel een fout...
Als ik efkens nadenk dan zie ik dat het "de spelers"zijn die Kris Vanderhaegen gebracht heeft, maar Bart van Renterghem heeft van die spelers "een ploeg" gemaakt...
Maar allez, die man drijft op revanche en hij heeft nu al drie keer zijn pleziertje gehad...
Het heeft nos echter niet belet om desondanks kampioen te worden in derde en onsvlot te redden in tweede.

plus er zijn nog spelers na hem gekomen en er spelen er ook van mee...
cousin en crispyn om maar te beginnen (en er zullen er nog zijn, dus hij mag zijn muil rap gaan houden :kiss: :kiss: )

01 Apr 2012, 22:15

Leeftijd: 68
Fotokes staan on-line :EA:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=280&page=1

Afbeelding

02 Apr 2012, 0:08
Ancien

Leeftijd: 46
Gilles schreef:
DavidSeal schreef:
josken1 schreef:

Dieje mag van mij maar één ding, zijn domme ...... houden!! En laat hem maar waar hij is.

Moet van mij ook niet terugkomen maar hij heeft wel gelijk.

Er stonden zaterdag met VDN en Depoitre maar 2 aankopen van VDH op het veld - die beide dan nog eens door andere mensen binnen EA werden aangeprezen en uiteindelijk fiat kregen van VDH. Galucci was deel van een package deal met Depoitre en daar moet Kris dus ook geen pluimen voor op zijn hoed steken. De Castro was niet zijn keuze - hij wilde absoluut Marc Le Part. Ook de reden dat het tussen Olli en VDH nooit boterde (lees er de artikels van onzen Olli in de toenmalige Franstalige pers maar eens op na). Kestens had ook al een akkoord voor Kris op zijn komst aandrong. Voor de rest stonden zaterdag Filipovic, De Schutter, TVR, Cousin, Van Damme, Gigli en Sam in de basis maar dat zag hij precies niet (en blijkbaar onze supporters hier ook niet).

Waarom dat jullie hem dan 100% gelijk geven over de ploeg van zaterdag?

Ik onthou dit van VDH - toen hij bij ons kwam na Dillen haalde hij geen punten en zorgde hij ervoor dat er een paar spelers weg moesten/wilden zoals een Steurs en een Delie onder andere. Dan krijgt hij een mooie kern waar hij niks mee doet (wil perse alle vedetten samen laten spelen) - of toch ja, ze op een degradatieplaats in derde parkeren...

Daarna gaat hij naar Waregem en Wetteren waar zijn transfers er helemaal naast zijn. En staat hij nu mooi te blinken met zijn 16 punten... Als hij na drie jaar nog steeds rancune heeft, is dat zijn probleem. Zijn grootste verdienste voor ons is het aankopen van Wouter Moreels maar dat Wouter is ontbolstert, is helemaal aan Wouter zelf te danken die zich in de ploeg heeft moeten knokken (Wouter was bijvoorbeeld maar invaller in de beker tegen Westerlo). Daar heeft Kris dus ook geen verdienste aan...

En Bart loodste dezelfde ploeg nog bijna naar de titel zonder tijd terwijl VDH van in de voorbereiding maar niet het beste systeem vond voor zijn kern.

Geef VDH zijn plaats die hij verdient en die is zeker niet in de annalen van onze club... Laat hem maar nagenieten met zijn 9 op 9 tegen ons de voorbije twee seizoenen... Ik vind het parcours van BVR veel leuker...

Het feit dat Kris nog maar eens moet natrappen, geeft al aan dat die kerel hier nooit had moeten passeren.

02 Apr 2012, 7:59
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:
oververdiende overwinning van Wetteren, wedstrijd kon bij de rust al gespeeld zijn.

Devroe heeft een ganse match niets moeten pakken. Ik hoop dat de Ndefe hype nu wat getemperd is, lag aan de basis van twee loepzuivere kansen en werd er door Denys een paar keer ferm afgelopen, hetgeen ook al geen referentie is. Maar soit, ik kan dat van een eigen jeugdproduct wel hebben. Het bericht op de officiële bewijst die jongen ook geen dienst trouwens. Maar geschreven door iemand van het jeugdbestuur vermoed ik.

Als ik iedere keer dat gestuntel (ik wik mijn woorden) van een Balaj zie, krijg ik meer en meer goesting om niet meer te komen de laatste matchen. Balaj is een speler voor maximum eerste provinciale, bij Opstal of Voorde ofzoiets, maar tweede klasse? Ik dacht het niet.

Die jongen moet het echt afbollen want ik erger mij dood. Vervaecke bijdrage aan Wetterens tweede goal was ook de moeite. Ik stel voor dat die zijn ouderschapsverlof de volgende vijf matchen oppakt ;)

Heel zwakke match van onze kant. En wat die gele kaart voor Depoitre betreft zeg, Pots gaat daar ferm de mist in.

Goh, Gigli - die dan inderdaad wel een paar keer de mist in ging - die speelde tenminste nog met inzet (gaf zelfs enkele goeie diepe inspeelpasses in het eerste kwartier) maar waar was de rest van het middenveld? Yombo heeft op zijn invalbeurt meer goeie passes verstuurd dan de rest van het middenveld samen op 94 minuten. Twee kansen op 94 minuten zeker en dan eigenlijk nog recht op 2 penalty's ook...

Cousin weet denk ik wel waarom het Ieper zal worden volgend jaar... Laurent voor rust helemaal niet in de wedstrijd en onze achterste lijn stond helemaal op flanellen benen tegen sprintkanonnen als Claessens, De Langhe en Denys... :hmm: Triestig matchken helemaal in de lijn van eerdere superverplaatsingen zoals Roeselare en Boussu en helemaal in de lijn van de laatste weken... En daar nog een lekker Pots-sausje bij en 15 EUR uit de portemonnee geklopt... mooi avondje voetbal heet zoiets.

Soit, de spelers kunnen zich dan volgende vrijdag afvragen waarom ze ginder alleen zullen staan in de Oostkantons... Verlof pakken om om vijf uur te kunnen vertrekken en bijna 3 uur op de bus te zitten voor zo'n vertoning als zaterdag... Ik denk het niet... Schandalig gewoon...

Ik blijf erbij - zelden een kern gezien die wanneer er geen druk meer is zo de mist ingaat... Het is niet de eerste keer en het zal zeker de laatste keer niet zijn. Dit zouden wedstrijden moeten zijn om de supporters te plezieren en aan klantenbinding te doen met het oog op het moeilijke volgende seizoen... Maar ons zo belachelijk laten maken? Neen dank u. Dat ze in het vervolg gewoon op de site melden dat ze toch niks gaan laten zien... Bespaart ons de moeite...

02 Apr 2012, 8:45
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
josken1 schreef:
Elektronized schreef:

Inderdaad, hij heeft nuttige spelers naar ons gehaald maar anderzijds is het Bart die er een ploeg van gemaakt heeft.

02 Apr 2012, 9:14

Leeftijd: 11
Fanatix schreef:
josken1 schreef:
Elektronized schreef:

Inderdaad, hij heeft nuttige spelers naar ons gehaald maar anderzijds is het Bart die er een ploeg van gemaakt heeft.

Tis niet omdat ge wat spelers binnenhaalt dat ge de eer moet willen opstrijken, hij haalde er geen punten mee en BvR wel

02 Apr 2012, 9:55
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 66
Interview met doelpuntenmaker Delanghe en aansluitend Niels op http://www.iendrachtoiljst.be online

02 Apr 2012, 10:22
Ancien

Fanatix schreef:
josken1 schreef:
Elektronized schreef:

Idd, heeft KVDH dan geen inspraak gehad in de aankopen van Wetteren vorig seizoen, ik dacht van wel hé, en zie waar ze nu staan.
Blijkbaar is hij na 3 jaar nog niet over zijn frustratie heen.

02 Apr 2012, 10:38
nieuw in de eerste ploeg

jammen schreef:
Idd, heeft KVDH dan geen inspraak gehad in de aankopen van Wetteren vorig seizoen, ik dacht van wel hé, en zie waar ze nu staan.

Om even advocaat van de Duivel te spelen: Aimé Anthuenis was deze zomer sportief directeur/adviseur bij Standaard Wetteren.

02 Apr 2012, 11:24
Nationale Ploeg

Jules Destrooper schreef:
jammen schreef:

Om even advocaat van de Duivel te spelen: Aimé Anthuenis was deze zomer sportief directeur/adviseur bij Standaard Wetteren.

Inderdaad, en die was verrassend snel weg na het einde van de transferperiode. Deed me echt denken aan de passage van De Coninck bij Roeselare. Die heeft een aantal spelers, waaronder Troch, wel bijzonder gelukkig gemaakt natuurlijk :-)

02 Apr 2012, 11:27
Ancien

jammen schreef:

Je hebt gelijk, daarom dat ik schreef dat hij toch inspraak had als trainer, de eindbeslissing over de aankopen lag natuurlijk bij Aimé. ;)

02 Apr 2012, 12:42
Vaste Waarde

jammen schreef:
jammen schreef:

Je hebt gelijk, daarom dat ik schreef dat hij toch inspraak had als trainer, de eindbeslissing over de aankopen lag natuurlijk bij Aimé. ;)

Plus blijkbaar ligt het op de supporters hun maag, want KVDH reageert gewoon op het spandoek. Geen spandoek, geen reactie van KVDH.
Maar vond het wel een coole spandoek, maar dan kan je natuurlijk zo'n reactie verwachten natuurlijk :D

02 Apr 2012, 12:54

Leeftijd: 37
Die spandoek hadden we vorig jaar al gemaakt! En 2weken geleden hebben we grote kuis gehouden in ons OPC kot, en diejen doek terug gevonden... We hebben hem dan nog maar eens meegenomen gisteren! :angel:

02 Apr 2012, 12:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7