|
|
| Pagina 162 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 160 161 162 163 164 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Tweede Klasse (2011-2012)
Ze spreken precies alleen over de probleemclubs, Charleroi, Eupen , Antwerp, Oostende.
Nooit over Beveren of FC Dender, alsof het nog maar een formaliteit is om alles in orde te brengen, terwijl die clubs naar verluidt "met één been in derde klasse" stonden... En Dender naar eigen zeggen onmogelijk aan hun lening van het gemeentebestuur kan geraken om zich te redden in tweede. Wie begrijpt de situatie nog? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 03 Apr 2012, 11:22 |
|
|
Nationale Ploeg
En over ons zeggen ze ook niet veel.
|
| 03 Apr 2012, 11:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
pattaboem schreef: Ze spreken precies alleen over de probleemclubs, Charleroi, Eupen , Antwerp, Oostende. Nooit over Beveren of FC Dender, alsof het nog maar een formaliteit is om alles in orde te brengen, terwijl die clubs naar verluidt "met één been in derde klasse" stonden... En Dender naar eigen zeggen onmogelijk aan hun lening van het gemeentebestuur kan geraken om zich te redden in tweede. Wie begrijpt de situatie nog? Toch nog even opmerken dat het verhaal over Beveren geciteerd werd in een artikel uit 2010... Het feit dat er nu vooral naar de top drie in tweede wordt gekeken, lijkt me nogal logisch niet? In eerste zijn de play-offs bezig en spelen twee ploegen om erin te blijven. Als er dan in de top drie van tweede ploegen zijn die niet mogen overgaan, heeft dat een directe impact op de resultaten in eerste, daarom dus... |
| 03 Apr 2012, 11:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
De Jean schreef: En over ons zeggen ze ook niet veel. Ik heb er een goed oog in, als je ziet hoe actief ze zijn op de transfermarkt. Die gaan toch allemaal geen contract tekenen met de clausule van de licentie in? Dan zouden er volgens mij niet zoveel tekenen. |
| 03 Apr 2012, 11:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Romario schreef: De Jean schreef: En over ons zeggen ze ook niet veel. Ik heb er een goed oog in, als je ziet hoe actief ze zijn op de transfermarkt. Die gaan toch allemaal geen contract tekenen met de clausule van de licentie in? Dan zouden er volgens mij niet zoveel tekenen. Kga er van uit dat alle ploegen die een licentie aangevraagd hebben die ook gaan krijgen. |
| 03 Apr 2012, 12:08 |
|
|
Scholier
DT schreef: pattaboem schreef: Ze spreken precies alleen over de probleemclubs, Charleroi, Eupen , Antwerp, Oostende. Nooit over Beveren of FC Dender, alsof het nog maar een formaliteit is om alles in orde te brengen, terwijl die clubs naar verluidt "met één been in derde klasse" stonden... En Dender naar eigen zeggen onmogelijk aan hun lening van het gemeentebestuur kan geraken om zich te redden in tweede. Wie begrijpt de situatie nog? Toch nog even opmerken dat het verhaal over Beveren geciteerd werd in een artikel uit 2010... Het feit dat er nu vooral naar de top drie in tweede wordt gekeken, lijkt me nogal logisch niet? In eerste zijn de play-offs bezig en spelen twee ploegen om erin te blijven. Als er dan in de top drie van tweede ploegen zijn die niet mogen overgaan, heeft dat een directe impact op de resultaten in eerste, daarom dus... Beveren zal inderdaad zowat de eerste ploeg zijn die ze een licentie gaan geven denk ik zo... |
| 03 Apr 2012, 13:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Eerste klasse geeft het goede voorbeeld.
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... entie-beet |
| 03 Apr 2012, 16:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Onverwachte wending
![]() |
| 03 Apr 2012, 16:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Kben enooorm benieuwd naar eind deze week, hoe het in tweede klasse zal verlopen met de licenties!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Apr 2012, 16:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Tweede klasse is weer eens de laatste in de rij wat betreft de toekenning van licenties. Dat is toch elk jaar nogal een circus met die toekenning van die licenties.
Ik vraag me wel eens af, of dat in het buitenland ook zo'n kakafonie is ? Daar hoor je nooit iets van... ![]() _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 03 Apr 2012, 20:45 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
pattaboem schreef: Tweede klasse is weer eens de laatste in de rij wat betreft de toekenning van licenties. Dat is toch elk jaar nogal een circus met die toekenning van die licenties. Ik vraag me wel eens af, of dat in het buitenland ook zo'n kakafonie is ? Daar hoor je nooit iets van... ![]() Dat komt denk ik omdat er onder andere 3 "grote"ploegen nog niet inorde waren en dan kan men ineens wel weer extra uitstel geven... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 03 Apr 2012, 21:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gio schreef: pattaboem schreef: Tweede klasse is weer eens de laatste in de rij wat betreft de toekenning van licenties. Dat is toch elk jaar nogal een circus met die toekenning van die licenties. Ik vraag me wel eens af, of dat in het buitenland ook zo'n kakafonie is ? Daar hoor je nooit iets van... ![]() Dat komt denk ik omdat er onder andere 3 "grote"ploegen nog niet inorde waren en dan kan men ineens wel weer extra uitstel geven... _________________ www.spionkoplede.com |
| 04 Apr 2012, 8:38 |
|
|
Scholier
pattaboem schreef: Tweede klasse is weer eens de laatste in de rij wat betreft de toekenning van licenties. Dat is toch elk jaar nogal een circus met die toekenning van die licenties. Ik vraag me wel eens af, of dat in het buitenland ook zo'n kakafonie is ? Daar hoor je nooit iets van... ![]() Hier is de bond dan ook zeer professioneel he... |
| 04 Apr 2012, 11:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De topschutterslijst van tweede klasse na 29 speeldagen:
17 doelpunten Moussa Gueye (Charleroi) 16 doelpunten Harlem-Eddy Gnohere (Charleroi) 13 doelpunten Samy Houri (FC Brussels), Christian Santos (Eupen), Anthony Di Lallo (Roeselare), Mickael Seoudi (Waasland Beveren) 12 doelpunten Ioannis Masmanidis (Eupen), Stavros Glouftsis (SK Sint-Niklaas) 11 doelpunten Janis Coppin (Dender), Bart Webers (Heist), Daniel Rodrigo De Oliveira (WS Woluwe) 10 doelpunten Kevin Koffi Jean Romaric (Boussu Dour Borinage), Gunther Thiebaut (Dender), Davy Brouwers (Lommel), Mahamadou Dissa (KV Oostende), Emmanuel Françoise, Raphaël Lecomte (Wezet) 9 doelpunten Kevin Oris (Antwerp) 8 doelpunten Hans Vanaken, Alessandro Cerigioni (Lommel), Yohan Brouckaert, Jamaique Van Damme (KV Oostende), Papa Sene (Roeselare), Alexandre Di Gregorio (Tienen) 7 doelpunten Sébastien Siani (FC Brussels), Enes Saglik (Eupen), Bram Criel (Heist), Xavier Luissint (KV Oostende), Diangi Matusiwa, Arnaud Biatour (Tienen), Benoit Ladrière (Tubeke), Hervé Onana (Waasland Beveren), Steve Dessart (Wezet) 6 doelpunten Wouter Moreels, Laurent Depoitre (Eendracht Aalst), Frédéric Brillant (KV Oostende), Jonas Vandemarliere (SK Sint-Niklaas), John Tshibumbu (Tubeke) 5 doelpunten Ewen Verheyden, Damien Gallucci, Predrag Filipovic (Eendracht Aalst), Mohammed Aoulad, Patiyo Tambwe (FC Brussels), Hervé Kage (Charleroi), Yusuf Ozcan, Jorn Rijmenams (Heist), Sven De Rechter (Roeselare), Matteo Prandelli (Wezet), Julien Guerenne (WS Woluwe) 4 doelpunten Jens Podevijn (Eendracht Aalst), Benjamin Lambot, Freddy Mombongo (Antwerp), Devann Yao, Mehdi Hadraoui, Chemcedine El Araichi (Boussu Dour Borinage), Valentin Goffin, José Espinal (Eupen), Kurt Weuts (Heist), Jarno Molenberghs (Lommel), Gert-Jan Martens (KV Oostende), Cédric Guiro, Frederik Declercq (Roeselare), Sébastien Didier, Jurgen Cavens (Waasland Beveren), Gideon Boateng (Wezet), Yannick Gaby Loemba (WS Woluwe) 3 doelpunten Olivier De Castro, Bas Vervaeke (Eendracht Aalst), Tosin Dosunmu, Karel De Smet (Antwerp), Anthony Delplace, Marko Obradovic (Boussu Dour Borinage), Mijusko Bojovic, Abraham Kumedor, Danijel Milicevic (Charleroi), Roméo Debefve (Eupen), Jeroen Vanderputte (Heist), Roy Meeus, Christophe Delande (Lommel), Benjamin Lutun (Roeselare), Tail Schoonjans (SK Sint-Niklaas), Norman Sylla, Gary Ambroise (Tubeke), Joachim Van Damme, Tomasz Radzinski, Augusto Da Silva, Kristof Snelders (Waasland Beveren), Davy Claessens, Jan De Langhe (Wetteren), Sébastien Dufoor, Sylvain Macé, Patrick Amoah, Gregory Bilstein (WS Woluwe) 2 doelpunten Guy Dufour, Denis Viane, John Cofie (Antwerp), Rachid El Barkaoui, Hicham El Morabit, Samuel Robail, Jean Fassin (Boussu Dour Borinage), Christophe Nahimana, Alain Mendy (FC Brussels), Matija Smrekar, Onur Kaya, Ivan Yagan (Charleroi), Joren Dom, Daan Vaesen, Cor Gillis (Dender), Amick Ciani, Flavien Le Postollec (Eupen), Thomas Stevens (Heist), Ken Van Mierlo (Lommel), Michiel Jonckheere, Lars Wallaeys, Terence Pinto (KV Oostende), Bram Vandenbussche, Tristan Bowen (Roeselare), Olivier Claessens, Nicky Melkert, Pan Pierre Koulibaly, Lode Vertonghen (SK Sint-Niklaas), Henri Munyaneza (WS Woluwe / SK Sint-Niklaas), Siegerd Degeling (Tienen), Vittorio Villano (Tubeke), Jean-Paul Kielo-Lezi (Waasland Beveren), Lanfia Camara, Tracy Mpati Bibuangu (WS Woluwe) 1 doelpunt Bob Cousin, Kristof Kestens, Jonathan Yombo, Niels De Schutter (Eendracht Aalst), Thomas Phibel, Antun Dunkovic, Andrei Ionescu, Bruno Carvalho, Justice Wamfor (Antwerp), Anthony Savigny, Daré Nibombe (Boussu Dour Borinage), Umut Gundogan, Davide Grassi, Bruno Baras, Bafodé Diakhaby (FC Brussels), Ederson, Jean-Christophe Vergerolle, Elvedin Dzinic, Christopher Verbist (Charleroi), Jorgo Waeghe, Laurens Vandenheede (Dender), Fazli Kocabas, Michael Lallemand (Eupen), Pieter Crabeels (Heist), Achraf Essikal, Daby Gueye, Sam De Munter, Niels Coussement (KV Oostende), Tim Verstraeten, Tim De Meersman, Yannick Put, Roel Engelen, Enzo Neve, Gertjan Martens, Malick Gaye (SK Sint-Niklaas), Lennert Vanherberghen, Gilles Colin, Yannis Papassarantis, Nadjim Haroun, Alex Fisher (Tienen), Jeremy Steens, Aurélien Coppin, Samba Diawara, Grégoire Neels, Sami Lkoutbi (Tubeke), Mike Da Silva, Laurens Paulussen, Kassim Doumbia, Jonathan Rowell (Waasland Beveren), Daan Depever, Ewout Denijs, Sander Maertens, Bruno Camacho, Bart Goossens, Yarric Buysse (Wetteren), Fabio Caracciolo, Massimo Moia, Alfin Tuasalamony, Frederico Conti (Wezet), Alexandre Bryssinck, Steve Hercor, Denis Dessaer, Maxime Chanot (WS Woluwe) |
| 05 Apr 2012, 11:51 |
|
|
Freak
SK SINT-NIKLAAS
IN: Ivan Willockx (contract verlengd, 1 jaar) UIT: Xavier Deschacht (Deinze) Marco Petrovic (Eendracht Aalst) Roel Engelen (Hoogstraten VV) GERUCHTEN IN: Antonio Munoz-Herrera (Gent-Zeehaven) Samuel Jiménez-Hernandez (Gent die is toch ver 80 jaar zeker? |
| 06 Apr 2012, 12:29 |
|
| Pagina 162 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 160 161 162 163 164 … 185 Volgende |