Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 282 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 280 281 282 283 284 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Free Bird schreef:
Bram schreef:
Iendrachter90 schreef:

Mss evkes zeggen waarop de ploegen punten krijgen:
Jeugdploegen 1000 punten
Jeugdvoetbalopleiding 2000 punten
Infrastructuur en materiaal 750 punten
Doorstroming 1000 punten
scheidsrechters 250 punten

hoeveel er levend het plein verlaten ? :D

Ik begrijp het ook niet goed :? :)
En jeugdploegen? Wat is dat? Aantal jeugdploegen die je hebt ofzo?

Hoeveel scheidsrechters dat aangesloten zijn bij de club valt bv onder scheidsrechters ;) en jeugdploegen ja idd hoeveel ploegen,hoeveel spelers,...

22 Mar 2012, 0:26
Duivelke

Free Bird schreef:
panoleon schreef:
http://extranet.e-kickoff.com/project/publiek/vssl/html/nl/2012/12/labelingNatA.pdf
check maar sportleven, onze jeugd haalt een nationaal A-label. ;)

Maakt die voorbarige (en foutieve) communicatie van sommige clubs (Wetteren, Sottegem,...) wel belachelijk natuurlijk. Toont nog maar eens aan dat vele mensen hier toch snel zaken die hier gepost worden voor waar aannemen zonder kritisch te zijn of af te vragen wie/wat de bron is en hupla het spel zit dan op de wagen waarbij men dan gaat discussiëren tegen elkaar met roddels en geruchten.
@nonkel august:
Waar ligt volgens u de oorzaak dan? De opleiding die te kort schiet of het doorstromingsbeleid? Heel veel clubs in België zijn in dat bedje ziek (nl. een visie op doorstroming hebben).

Offtopic: wie is er hier een mod? Want ik sta hier nu nog altijd met die (onterechte) gele kaart.

Elaba, geen probleem maar waarom "voorbarige en (foutieve) communicatie van Sottegem"? Eerst en vooral kregen wij vorige week reeds de officieuze lijst via een niet genaamde club aan de Schelde alwaar een controleur werkzaam is. Ten tweede is dat enkel intern gecommuniceerd binnen KSVS. Het kan natuurlijk altijd dat gezien onze nabijheid, de tamtam op het werk en school zijn werk heeft gedaan. Vandaag weten we meer : de reden dat Aalst oorspronkelijk niet opgenomen was, is dat er fraude zou gepleegd zijn. Het huidige jeugdbestuur had de in september ontslagen coördinatoren en trainers in de label-lijst opgenomen. Ik geef grif toe, moesten wij in jullie geval zijn, dan hadden we het misschien ook gedaan maar clubs als Sint-Niklaas, Zele en Temse zijn helemaal niet content. En niet alleen voor jullie : van ons zeggen ze dat 1.000 punten op doorstroming scoren niet moeilijk is als je failliet bent en alleen nog met jeugd kan spelen. No hard feelings, maar ons niet als oorzaak bestempelen. Wij van alle clubs weten maar al te goed hoe rot het is wanneer een vorig bestuur het verprutst heeft. Bonne chance aan alle Eendrachters.

22 Mar 2012, 19:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
didierdb schreef:
Free Bird schreef:
panoleon schreef:
http://extranet.e-kickoff.com/project/publiek/vssl/html/nl/2012/12/labelingNatA.pdf
check maar sportleven, onze jeugd haalt een nationaal A-label. ;)

Maakt die voorbarige (en foutieve) communicatie van sommige clubs (Wetteren, Sottegem,...) wel belachelijk natuurlijk. Toont nog maar eens aan dat vele mensen hier toch snel zaken die hier gepost worden voor waar aannemen zonder kritisch te zijn of af te vragen wie/wat de bron is en hupla het spel zit dan op de wagen waarbij men dan gaat discussiëren tegen elkaar met roddels en geruchten.
@nonkel august:
Waar ligt volgens u de oorzaak dan? De opleiding die te kort schiet of het doorstromingsbeleid? Heel veel clubs in België zijn in dat bedje ziek (nl. een visie op doorstroming hebben).

Offtopic: wie is er hier een mod? Want ik sta hier nu nog altijd met die (onterechte) gele kaart.

Elaba, geen probleem maar waarom "voorbarige en (foutieve) communicatie van Sottegem"? Eerst en vooral kregen wij vorige week reeds de officieuze lijst via een niet genaamde club aan de Schelde alwaar een controleur werkzaam is. Ten tweede is dat enkel intern gecommuniceerd binnen KSVS. Het kan natuurlijk altijd dat gezien onze nabijheid, de tamtam op het werk en school zijn werk heeft gedaan. Vandaag weten we meer : de reden dat Aalst oorspronkelijk niet opgenomen was, is dat er fraude zou gepleegd zijn. Het huidige jeugdbestuur had de in september ontslagen coördinatoren en trainers in de label-lijst opgenomen. Ik geef grif toe, moesten wij in jullie geval zijn, dan hadden we het misschien ook gedaan maar clubs als Sint-Niklaas, Zele en Temse zijn helemaal niet content. En niet alleen voor jullie : van ons zeggen ze dat 1.000 punten op doorstroming scoren niet moeilijk is als je failliet bent en alleen nog met jeugd kan spelen. No hard feelings, maar ons niet als oorzaak bestempelen. Wij van alle clubs weten maar al te goed hoe rot het is wanneer een vorig bestuur het verprutst heeft. Bonne chance aan alle Eendrachters.

Geachte, hetgeen U zegt is pertinent onwaar en ik kan het weten, want ik heb het dossier samen met onze huidige jeugdcoördinators en onze GC ingevuld. Als je om 22.00u 's avonds rond de 4800 pt hebt een 2 hr later plots nog een prov label dan is er sprake van duistere krachten. Er zat in heel ons dossier blijkbaar een telfout, maar raar maar waar, enkel bij ons. Dus als je dan toch info wenst te verspreiden, zorg er dan voor dat het de juiste is. elk punt dat we halen hebben we godverdomme eerlijk verdient. vraag je liever eens af hoe het mogelijk is dat een ploeg zoals FC Charleroi, waar je je kan omkleden in een koeiestal een nationaal label krijgt voor je ons beschuldigt van fraude. Namens de jeugd, Herbert

22 Mar 2012, 22:58
forumlegende

Leeftijd: 61
Geachte, hetgeen U zegt is pertinent onwaar en ik kan het weten, want ik heb het dossier samen met onze huidige jeugdcoördinators en onze GC ingevuld. Als je om 22.00u 's avonds rond de 4800 pt hebt een 2 hr later plots nog een prov label dan is er sprake van duistere krachten. Er zat in heel ons dossier blijkbaar een telfout, maar raar maar waar, enkel bij ons. Dus als je dan toch info wenst te verspreiden, zorg er dan voor dat het de juiste is. elk punt dat we halen hebben we godverdomme eerlijk verdient. vraag je liever eens af hoe het mogelijk is dat een ploeg zoals FC Charleroi, waar je je kan omkleden in een koeiestal een nationaal label krijgt voor je ons beschuldigt van fraude. Namens de jeugd, Herbert[/quote]

(y) :EA:

22 Mar 2012, 23:10
Gele Kaart
Gele Kaart

Proficiat Herbert

Gilbert

23 Mar 2012, 8:29
Duivelke

panoleon schreef:

Geachte, hetgeen U zegt is pertinent onwaar en ik kan het weten, want ik heb het dossier samen met onze huidige jeugdcoördinators en onze GC ingevuld. Als je om 22.00u 's avonds rond de 4800 pt hebt een 2 hr later plots nog een prov label dan is er sprake van duistere krachten. Er zat in heel ons dossier blijkbaar een telfout, maar raar maar waar, enkel bij ons. Dus als je dan toch info wenst te verspreiden, zorg er dan voor dat het de juiste is. elk punt dat we halen hebben we godverdomme eerlijk verdient. vraag je liever eens af hoe het mogelijk is dat een ploeg zoals FC Charleroi, waar je je kan omkleden in een koeiestal een nationaal label krijgt voor je ons beschuldigt van fraude. Namens de jeugd, Herbert[/quote]

Beste Herbert,
Ik weet zelf maar al te goed welk een titanenwerk jaarlijks moet verzet worden voor dit label, dus petje af. Door 1 zin te highlighten in mijn post, draai je de zaken echter om. Men valt ons aan op dit forum door te stellen dat wij de foutieve communicatie de wereld insturen (zie 2 pagina's eerder) terwijl wij helemaal geen betrokken partij zijn en ook niets de wereld hebben ingestuurd. Als ik daar op reageer met wat wij te horen kregen (en ik zette heel duidelijk "zou" in de zin), dan krijg je de wind opnieuw van voor en zijn wij het die "beschuldigen". Ik gaf maar weer wat wij uit de hoek van Temse te horen kregen en zoals ik reeds stelde : men overweegt ook beroep tegen ons omdat wij vooral met jeugd in de 1ste ploeg spelen omwille van financiële problemen. Men vindt dat niet eerlijk t.o.v. clubs die dankzij een geldschieter (maar zonder achtergrond) wel in 3de nationale kunnen spelen. Ook wij zijn vorig jaar slachtoffer geworden van de duistere krachten en verloren ons label. Naburige clubs roofden ons helemaal leeg. Dankzij veel inzet, konden we nu terugkeren. Ik weet niet wat het probleem bij jullie dit jaar was en zou hier verder niets over gezegd hebben, ware het niet dat een poster hier ons als oorzaak bestempelde. Ik denk dat het allemaal weer maar eens duidelijk maakt dat het doel van het label op zich misschien wel nobel is, maar dat het zichzelf voorbijschiet door de administratieve afwikkeling ervan bij de centrale diensten.
Met uitermate respect,

Didier

23 Mar 2012, 9:36
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=51298

Aalst
Eigen Vermogen: -273.376
Verlies: -90.329
Schulden: 25.679

28 Mar 2012, 13:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Een klucht van een artikel.
Ik heb de laatste maanden al veel versies gehoord over schulden, maar de interpretatie van de schrijver van dit artikel slaat toch wel alles. Blijkbaar zijn schulden volgens hem enkel de financiele schulden op meer dan 1 jaar.

In dat geval kwamen wij er inderdaad goed uit.

Bon, we moeten ons sowieso niet spiegelen aan een ander en zelf weer gezond worden.

28 Mar 2012, 13:10
Scholier

Bram schreef:
Ik heb de laatste maanden al veel versies gehoord over schulden, maar de interpretatie van de schrijver van dit artikel slaat toch wel alles. Blijkbaar zijn schulden volgens hem enkel de financiele schulden op meer dan 1 jaar.

Bon, we moeten ons sowieso niet spiegelen aan een ander en zelf weer gezond worden.

En van eigen vermogen en winst/verlies klopt er ook nie al teveel precies...

28 Mar 2012, 22:57
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Josken001 schreef:
Bram schreef:

"Als de licentie in orde komt, moeten we in de eerste plaats proberen om de financiële put te dempen en zo snel mogelijk gezond te worden. Dat wordt sowieso een werk van lange adem. Laat ons niet te hoog van de toren blazen en vooral aan overleven denken.” Dat zegt Eendracht Aalst-voorzitter Frank De Roose vandaag in een interview met Sport-Voetbalmagazine.

04 Apr 2012, 13:41
Freak

Leeftijd: 35
ajoin54 schreef:
Josken001 schreef:
Bram schreef:

"Als de licentie in orde komt, moeten we in de eerste plaats proberen om de financiële put te dempen en zo snel mogelijk gezond te worden. Dat wordt sowieso een werk van lange adem. Laat ons niet te hoog van de toren blazen en vooral aan overleven denken.” Dat zegt Eendracht Aalst-voorzitter Frank De Roose vandaag in een interview met Sport-Voetbalmagazine.

Wat had ge gedacht dat we 100procent zeker waren?Tzal wel in orde komen,en dat is al een mirakel op zich ;)

04 Apr 2012, 13:43
Junior

Leeftijd: 59
Website: http://www.allei-joep.be
Iendrachter90 schreef:
ajoin54 schreef:
Josken001 schreef:

Bah denk dat er in eerste en tweede klasse ng wel ploegen zijn die nog slechter voorstaan dan wij dus met tranfergeld van potjes en waarborg van FDR mag die licentie geen probleem zijn.

Wat had ge gedacht dat we 100procent zeker waren?Tzal wel in orde komen,en dat is al een mirakel op zich ;)

05 Apr 2012, 20:50
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/licenties

Licentie is binnen :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

06 Apr 2012, 17:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
En Chalala kroigt giejn :wow:
Onze gebieren zoin oeik content, ze kennen weer mor iejn reeks nimmer zakken :)

06 Apr 2012, 17:36
Nationale Ploeg

Proficiat aan ons bestuur !! :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:
Volgend jaar dus terug in tweede klasse ! :juij:

06 Apr 2012, 17:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 280 281 282 283 284 289