Wielrennen - Pagina 77 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1694 berichten ]  Ga naar pagina 1 75 76 77 78 79 113
 Wielrennen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 65
Bericht Re: Wielrennen
El Corredor schreef:
jammen schreef:
Vicky schreef:
Vooral dat vlot kunnen uitleggen vind ik een prestatie! Want als je vele veldrijders/wielrenners na een overwinning hoort praten... Pff, akkoord dat het allemaal geen spraakwatervallen moeten zijn, maar een iets of wat deftige Nederlandse zin formuleren zou anders wel mogen.

Zoals ne Kevin Pauwels bv. als je die hoort praten is het precies altijd tegen zijn goesting.

die interviews van Kevin Pauwels vind ik zalig.

En Kevin, je was vandaag de sterkste in koers!
P: Ja
Je had superbenen?
Je gaf echt een one man show weg.
Rij je morgen in Essen?
P: Nee
.... :D

Tja, maar wat je hier schrijft is heel realistisch en meteen ook een illustratie dat er ook iets schort aan de manier waarop de wielerjournalisten interviews afnemen. Die doen vaak vaststellingen (zie vetjes, zoals jij dat daar schrijft), die stellen geen vragen, hé, an als ze al vragen stellen zijn het vaak ja/nee vragen: Rij je morgen in Essen? Tja, ja of nee hé... Wereldkampioen daarin is Michel Wuyts. Die heeft ooit zo een serie uitspraken gedaan in een "interview" met Tom Bonnen, en op 't einde zei Boonen: "Ge hebt het allemaal gezegd, hé..."

Bonnen vind ik trouwens wel een knappe gast, heeft een mooi palmares bijeengefietst, en is inderdaad aangenaam in zijn reacties met respect voor zijn tegenstanders en af en toe zelfs een beetje humor.

30 Mar 2012, 19:33
forumlegende

salvador schreef:
El Corredor schreef:
jammen schreef:

Zoals ne Kevin Pauwels bv. als je die hoort praten is het precies altijd tegen zijn goesting.

die interviews van Kevin Pauwels vind ik zalig.

En Kevin, je was vandaag de sterkste in koers!
Je had superbenen?
Je gaf echt een one man show weg.
Rij je morgen in Essen?
P: Nee
.... :D

Tja, maar wat je hier schrijft is heel realistisch en meteen ook een illustratie dat er ook iets schort aan de manier waarop de wielerjournalisten interviews afnemen. Die doen vaak vaststellingen (zie vetjes, zoals jij dat daar schrijft), die stellen geen vragen, hé, an als ze al vragen stellen zijn het vaak ja/nee vragen: Rij je morgen in Essen? Tja, ja of nee hé... Wereldkampioen daarin is Michel Wuyts. Die heeft ooit zo een serie uitspraken gedaan in een "interview" met Tom Bonnen, en op 't einde zei Boonen: "Ge hebt het allemaal gezegd, hé..."

Bonnen vind ik trouwens wel een knappe gast, heeft een mooi palmares bijeengefietst, en is inderdaad aangenaam in zijn reacties met respect voor zijn tegenstanders en af en toe zelfs een beetje humor.

Inderdaad, een interviewer moet open vragen stellen en zeker niet suggestief te werk gaan.
In de hedendaagse Vlaamse sportjournalistiek is dat blijkbaar niet meer van toepassing met het gevolg dat je interviews hebt met alleen ja of nee als antwoord, zoals hierboven aangehaald.

31 Mar 2012, 6:58
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
De kritiek op de vraagstelling is zeker terecht, maar ik moet zeggen dat ik ook Kevin Pauwels in gedachten had toen ik mijn vorige post typte... Die jongen kan toch echt voor de dood geen Nederlandse zin uiten he...

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

31 Mar 2012, 16:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Verdomme seg Cancellara :stom:

01 Apr 2012, 14:57
Vaste Waarde

http://www.hln.be/hln/nl/2444/Ronde-Van ... ding.dhtml

01 Apr 2012, 15:00
Freak

jawatte ,boonen (y)

08 Apr 2012, 16:18
Freak

Leeftijd: 45
ik kan amper wachten tot Parijs Roubaix van volgend jaar. Ik hoop dat Boonen in gans zijn carrière nog één koers wint, en dat het deze is!!

dan zijn we voor eens en voor altijd van dat geleuter van Roger "vroeger was alles beter en was er meer concurrentie" De Vlaeminck vanaf :banana:

08 Apr 2012, 17:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
El Corredor schreef:
ik kan amper wachten tot Parijs Roubaix van volgend jaar. Ik hoop dat Boonen in gans zijn carrière nog één koers wint, en dat het deze is!!

dan zijn we voor eens en voor altijd van dat geleuter van Roger "vroeger was alles beter en was er meer concurrentie" De Vlaeminck vanaf :banana:

De Roger zal in de Heinestraat in Kaprijke met een bakkes gezeten hebben vandaag :lol: ik hoop ook dat Boonen nog eens gaat winnen.

08 Apr 2012, 17:24
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
El Corredor schreef:

(y) absoluut! De bijnaam mag afgeschaft worden!
Alsof De Vlaeminck er zelf voor betaalt om dat altijd te laten vernoemen.

08 Apr 2012, 17:26
Freak

Leeftijd: 45
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:

De Roger zal in de Heinestraat in Kaprijke met een bakkes gezeten hebben vandaag :lol: ik hoop ook dat Boonen nog eens gaat winnen.

hopelijk in Sportweekend vanavond één camera in de huiskamer van De Vlaeminck. :rolandjen:

Goh die mens, ik krijg er het vliegend schijt van. Vorig jaar domineert Gilbert gans het jaar. Commentaar DV: goh ja, zo bijzonder is dat niet :wow: , ik won in mijn tijd 60 koersen per jaar en daar zei niemand iets over.

over de zegereeks van Boonen zei DV dit: er is geen concurrentie meer... :wadde:

pfff, zielig...

08 Apr 2012, 17:29
Scholier

Er zal wat immodium afgeslikt worden ten huize De Vlaeminck!

08 Apr 2012, 17:43
Ancien

Leeftijd: 42
Ik ben ook supercontent na vandaag, wat een koers en wat een nummer van Boonen! Volgend jaar voor de nummer 5... De Vlaeminck is inderdaad een geweldige dikke blaas. Er is maar 1 goede coureur voor hem en dat is... hijzelf. :kots:

08 Apr 2012, 18:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Zoe schoein kan sport zoin :love:
Kiekenbisj 53 km oan een stik.

En oeik al drinkt em em soms de kop in en snoift em isj een loin, as ge presteert wa da dienen presteert zejje ne groeite meniejr !

08 Apr 2012, 21:05
Rode kaart
Rode kaart

Leeftijd: 48
Ben blij dat jullie content zijn,maar hier is t laatste woord ni van gezegd,vrees ik. :lol:

09 Apr 2012, 9:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Seventy seven schreef:
Ben blij dat jullie content zijn,maar hier is t laatste woord ni van gezegd,vrees ik. :lol:

Tuurlék nie, mé zoe een prestausje klapt hiejl de wereld van a ;)

09 Apr 2012, 10:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1694 berichten ]  Ga naar pagina 1 75 76 77 78 79 113