|
|
| Pagina 600 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 598 599 600 601 602 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bericht Re: de Dendertopic
ajoin54 schreef: jammen schreef: ajoin54 schreef: verdomme, volgens vitalleken waren ze weeral de betere ploeg, "maar we gaan toch feesten vanavond want we hebben een punt en 1 is nog altijd meer dan geen, haha" ![]() Thuis scoreloos gelijkspelen tegen een ploeg iets verder staat in de rangschikking, en dan gaan ze nog feesten ook????? ![]() HET FORUM BEGINT ZICH TE ROEREN TEGEN VITALLEKEN : e: 07/04/2012: Tijd om de ban te breken FC - Brussels door T93 » zo 08 apr 2012, 15:29 alweer een uiterst zwakke wedstrijd van ons, qua kansen was Brussels de betere ploeg. Ik vraag mij af wat Brokkemans eigenlijk bezield ? Een match dat je moet winnen en je start met een 4-5-1 met Jacobs als RM die niks van snelheid in zich heeft en ook geen actie in de benen. Waeghe die in steun van Thiebaut speelde terwijl die nog geen enkel doelpunt maakte dit seizoen, geen duels kan winnen, een splijtende pass of voorzet zit er daar ook niet in en het woordje lopen staat niet in zijne woordenboek. En dan heb je met Jadot en Coppin spelers op de bank zitten die infeite in zo'n matchen altijd moeten spelen. Eindelijk toch eens hier en daar wat ongenoegen gehoord van het publiek aan het adres van Vital, alleen jammer dat gans het stadion niet meedeed. Misschien zou hij dan wel beseffen dat hij hier niet meer gewenst is. VITAL MAAKT U KASKE LEEG !!!!!!!! T93 Berichten: 245 Geregistreerd: za 07 mei 2011, 13:54 Gans het stadion?? ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 09 Apr 2012, 10:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Vitalleken aan het woord:
http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken ... 012-04-08/ "het lukt me niet, het lukt me niet", voesjdoeng jongen en blijven proberen vooral, en alles afschuiven op je spelers vooral, dan is derde nog zo rap daar ! ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 09 Apr 2012, 10:11 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Verdorie, Tienen zou voor Dender moeten geraken!!!
Als Charleroi zijn licentie niet zou krijgen dan zakt het naar 3de klasse samen met de 18de. De 16de zou dan gered zijn en de 17de speelt barrage. 16.Dender 30 5 12 13 29-40 28 17.Tienen 30 6 18 6 30-59 24 Lijkt moeilijk voor Tienen om Dender in te halen in dat geval. |
| 09 Apr 2012, 17:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
klodde schreef: Verdorie, Tienen zou voor Dender moeten geraken!!! Als Charleroi zijn licentie niet zou krijgen dan zakt het naar 3de klasse samen met de 18de. De 16de zou dan gered zijn en de 17de speelt barrage. 16.Dender 30 5 12 13 29-40 28 17.Tienen 30 6 18 6 30-59 24 Lijkt moeilijk voor Tienen om Dender in te halen in dat geval. lijkt me ook, ik heb de indruk dat ze bij Tienen ook ver aan het eind van hun latijn zijn ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 09 Apr 2012, 17:40 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
ajoin54 schreef: klodde schreef: Verdorie, Tienen zou voor Dender moeten geraken!!! Als Charleroi zijn licentie niet zou krijgen dan zakt het naar 3de klasse samen met de 18de. De 16de zou dan gered zijn en de 17de speelt barrage. 16.Dender 30 5 12 13 29-40 28 17.Tienen 30 6 18 6 30-59 24 Lijkt moeilijk voor Tienen om Dender in te halen in dat geval. lijkt me ook, ik heb de indruk dat ze bij Tienen ook ver aan het eind van hun latijn zijn ![]() Nu ja, het heeft zo zijn voordeel , bovenin een topploeg minder, onderin een degradatieploeg meer.Pakt dat Charleroi en Oostende naar eerste gaan, dan krijgen we Westel en STVV in de plaats. Onderaan zakken Dender, Tienen en Wetteren, en komen Moeskroen, La Louvière en Dessel naar 2de. Het is maar een veronderstelling. + Westel + STVV + Moeskroen + La Louvière + Dessel - Oostende - Charleroi - Dender - Tienen - Wetteren in het andere geval - Eupen - Oostende - Tienen of Dender - Wetteren - Charleroi Oostende, Eupen en Charleroi weg ![]() Enkel STVV en Westel in de plaats Geeft ons mogelijkheden .Ik zie ons sneller winnen van Dender of Tienen als van Eupen. Is maar een voorbeeld hé ![]() |
| 09 Apr 2012, 17:47 |
|
|
Freak
-------------------------------------------------------------------------------- Re: 07/04/2012: Tijd om de ban te breken FC - Brussels door ben » ma 09 apr 2012, 18:45 Na al deze negatieve berichten hier gelezen te hebben ben ik er zekers van. Qua clubliefde komen sommigen nog niet aan de enkels van de iendracht supps. Zelfs na een falliet en degradatie naar 4kl toonden ze nog wat hun club voor hun betekende.Dat ze afkerig staan (enblijven) tegen een eventuele fusie is best te verstaan als je hier leest hoe men tegen eigen trainer én bestuur tekeer gaat.Sommigen zijn hier nog zotter dan wat ik al dacht. ben Berichten: 125Geregistreerd: za 07 mei 2011, 16:20 |
| 09 Apr 2012, 20:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
waly 2 schreef: Omhoog -------------------------------------------------------------------------------- Re: 07/04/2012: Tijd om de ban te breken FC - Brussels door ben » ma 09 apr 2012, 18:45 Na al deze negatieve berichten hier gelezen te hebben ben ik er zekers van. Qua clubliefde komen sommigen nog niet aan de enkels van de iendracht supps. Zelfs na een falliet en degradatie naar 4kl toonden ze nog wat hun club voor hun betekende.Dat ze afkerig staan (enblijven) tegen een eventuele fusie is best te verstaan als je hier leest hoe men tegen eigen trainer én bestuur tekeer gaat.Sommigen zijn hier nog zotter dan wat ik al dacht. ben Berichten: 125Geregistreerd: za 07 mei 2011, 16:20 Toch iejne slimmen. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 09 Apr 2012, 20:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Schepper schreef: waly 2 schreef: Omhoog -------------------------------------------------------------------------------- Re: 07/04/2012: Tijd om de ban te breken FC - Brussels door ben » ma 09 apr 2012, 18:45 Na al deze negatieve berichten hier gelezen te hebben ben ik er zekers van. Qua clubliefde komen sommigen nog niet aan de enkels van de iendracht supps. Zelfs na een falliet en degradatie naar 4kl toonden ze nog wat hun club voor hun betekende.Dat ze afkerig staan (enblijven) tegen een eventuele fusie is best te verstaan als je hier leest hoe men tegen eigen trainer én bestuur tekeer gaat.Sommigen zijn hier nog zotter dan wat ik al dacht. ben Berichten: 125Geregistreerd: za 07 mei 2011, 16:20 Toch iejne slimmen. da's ien van d'ons denk ik ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 09 Apr 2012, 22:10 |
|
|
kreezie nonkeltje schreef: Schepper schreef: waly 2 schreef: Omhoog -------------------------------------------------------------------------------- Re: 07/04/2012: Tijd om de ban te breken FC - Brussels door ben » ma 09 apr 2012, 18:45 Na al deze negatieve berichten hier gelezen te hebben ben ik er zekers van. Qua clubliefde komen sommigen nog niet aan de enkels van de iendracht supps. Zelfs na een falliet en degradatie naar 4kl toonden ze nog wat hun club voor hun betekende.Dat ze afkerig staan (enblijven) tegen een eventuele fusie is best te verstaan als je hier leest hoe men tegen eigen trainer én bestuur tekeer gaat.Sommigen zijn hier nog zotter dan wat ik al dacht. ben Berichten: 125Geregistreerd: za 07 mei 2011, 16:20 Toch iejne slimmen. da's ien van d'ons denk ik ![]() Dus in de ogen van die Denderfans moet da als nen onderkroiper beschouwd worden .Zeg "Onderkroiper" zijt gij da toevallig ni? , als gij het zijt is het IQ op dat forum van 1 gebruiker (gij dus) groter als dat van al die andere gebruikers tesamen. |
| 10 Apr 2012, 2:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
klodde schreef: kreezie nonkeltje schreef: Schepper schreef: Toch iejne slimmen. da's ien van d'ons denk ik ![]() Dus in de ogen van die Denderfans moet da als nen onderkroiper beschouwd worden .Zeg "Onderkroiper" zijt gij da toevallig ni? , als gij het zijt is het IQ op dat forum van 1 gebruiker (gij dus) groter als dat van al die andere gebruikers tesamen.![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Apr 2012, 2:35 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
ajoin54 schreef: jammen schreef: ajoin54 schreef: verdomme, volgens vitalleken waren ze weeral de betere ploeg, "maar we gaan toch feesten vanavond want we hebben een punt en 1 is nog altijd meer dan geen, haha" ![]() Thuis scoreloos gelijkspelen tegen een ploeg iets verder staat in de rangschikking, en dan gaan ze nog feesten ook????? ![]() HET FORUM BEGINT ZICH TE ROEREN TEGEN VITALLEKEN : e: 07/04/2012: Tijd om de ban te breken FC - Brussels door T93 » zo 08 apr 2012, 15:29 alweer een uiterst zwakke wedstrijd van ons, qua kansen was Brussels de betere ploeg. Ik vraag mij af wat Brokkemans eigenlijk bezield ? Een match dat je moet winnen en je start met een 4-5-1 met Jacobs als RM die niks van snelheid in zich heeft en ook geen actie in de benen. Waeghe die in steun van Thiebaut speelde terwijl die nog geen enkel doelpunt maakte dit seizoen, geen duels kan winnen, een splijtende pass of voorzet zit er daar ook niet in en het woordje lopen staat niet in zijne woordenboek. En dan heb je met Jadot en Coppin spelers op de bank zitten die infeite in zo'n matchen altijd moeten spelen. Eindelijk toch eens hier en daar wat ongenoegen gehoord van het publiek aan het adres van Vital, alleen jammer dat gans het stadion niet meedeed. Misschien zou hij dan wel beseffen dat hij hier niet meer gewenst is. VITAL MAAKT U KASKE LEEG !!!!!!!! T93 Berichten: 245 Geregistreerd: za 07 mei 2011, 13:54 Er deden er twee mee (enen hier en enen daar), die andere vier (rest van het stadion) niet! Wat jammer ... |
| 10 Apr 2012, 13:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Vitalleken zal moeten zing dat'n al ewa naft in zèn brommerken doet.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Apr 2012, 15:38 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
run vital run
![]() |
| 10 Apr 2012, 21:11 |
|
|
zotvawies schreef: run vital run ![]() volgend jaar zit diejen op den iendracht als cornervlag ![]() |
| 10 Apr 2012, 22:42 |
|
|
Freak
door ben :Na al deze negatieve berichten hier gelezen te hebben ben ik er zekers van. Qua clubliefde komen sommigen nog niet aan de enkels van de iendracht supps. Zelfs na een falliet en degradatie naar 4kl toonden ze nog wat hun club voor hun betekende.Dat ze afkerig staan (enblijven) tegen een eventuele fusie is best te verstaan als je hier leest hoe men tegen eigen trainer én bestuur tekeer gaat.Sommigen zijn hier nog zotter dan wat ik al dacht.
door ben » ma 09 apr 2012, 21:04 man.. man ik ging al naar den fc kijken toen gij nog in de rug zat van ave pere. Heb wel en wee meegemaakt en weet dus waarover ik praat.In plaats van fier te zijn op al wat den fc ons al gegeven heeft op voetbalgebied(van provinciaal tot 1kl) smijt je nu met modder naar mensen die zich uit de naad werken om de club levendig te houden.Weet ge wat het gemakkelijkst is? De handdoek werpen en zeggen : we stoppen ermee! En dan sukkel? Wat ga je dan zeggen?. Hebt gij al ééne sponser aangebracht soms? Ga jij soms op stap om alle papieren die nodig zijn in orde te kijgen? Zorg jij soms dat alle spelerslonen uitbetaald worden? U éénige bijdrage bestaat hier om bij elke post van u op de club en het bestuur te kakken. Hebt ge soms niks anders te doen misschien of zijt ge soms familie van dat soort die de club heeft uitgemolken met "kanjers" van transfers maar geene pannekoek waart waren? De echte supps die kan het geen barst schelen of wij nu in 2 of 3kl gaan spelen. Die zullen toch steeds weer komen kijken(ook den dezen). En als ge persé naar een kampioenelftal wil gaan zien ga dan vlug kijken en supporteren voor de standaard. die speeden kampioen!! door fcdke:Compleet naast de kwestie en compleet blind voor de realiteit. Helaas heb je dat met supporters van een zekere leeftijd, die leven vooral in het verleden. Mocht je het nog niet beseffen in al je domme naïviteit: deze club heeft TOTAAL geen toekomst meer zolang we onze schulden meesleuren. We zouden er dus idd beter mee stoppen en van op 0 herbeginnen. Degenen die nu in het bestuur zitten, zaten er ook al in toen al die uitmelkers er zaten: hebben ze toen hun mond opengedaan? Neen. Medeplichtig aan wanbeleid, noemen ze dat. De echte supporters trekken al lang genoeg aan de alarmbel: nu gaan ook jouw ogen open en schop je blind om je heen. Fier op het verleden? zeker, maar dan gaan we dezelfde weg op als die klungels van ewa verder: die leven ook nog in het verleden. Het is de toekomst die telt en zoals al zei, een sportieve degradatie gaat 0,00000 veranderen aan onze situatie. Integendeel: verder afromen, want het sponsorbudget is al opgesoupeerd door de overbodige licentie, en ons verder laten belachelijk maken door clubs zonder stadion of supporters. Mijn gok: wij naar 3de, terjoden via de eindronde naar 3de, nog 1 jaar in dezelfde reeks en daarna fusie. we zitten er weer tussen,maar voor de rest is t pure proza ![]() |
| 11 Apr 2012, 12:11 |
|
| Pagina 600 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 598 599 600 601 602 … 711 Volgende |