|
|
| Pagina 16 van 16 |
[ 233 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: AS.Eupen - Eendracht Aalst
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Apr 2012, 1:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
berthez schreef: Bakkie schreef: Net samenvatting gezien,bij het tweede doelpunt laat Tvr zijn man lopen,hij blesseerde zich nog aan de knie,maar speelde de wedstrijd toch nog uit,de Flippen een blessure aan de bil. Flippen out zou jammer zijn TVR was verdienstelijk bezig vond ik, liep op het einde wel duidelijk mank. hopelijk gerecupereerd een van de twee want anders helft defence weg. Cousin wel een pareltje gemaakt Ik vond TVR een ramp, werd constant gepasseerd, veel inzet alleszins maar geen rendement _________________ www.spionkoplede.com |
| 10 Apr 2012, 11:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ajoin54 schreef: Bomber schreef: ajoin54 schreef: komt U mij een beetje bedreigen op een publiek forum mss ? als u hier tegen bent had ge de eerste vraag wie die man was moeten verwijderen en nu niet komen dreigen, als ge van mij ook een foto wil zal ik er u een ganse album van op den iendracht sturen, est goe ?, en dan "en passant" kunnen we den Onderkroiper ook mss aanpakken, want die vraagt toch ook nooit de toestemming om iedereen zen bakkes op het internet te gooien. ![]() Bedreigen? Ik vraag gewoon ook een foto. Van een ander kunt ge der hem opzetten en van u niet? ik ben niet de oorzaak van de rellen van vrijdag, oké ? ![]() 't feit dat je je foto niet post kan alleen maar betekenen dat ge zelf niet zuiver op de graat zijt, je wegsteken achter ne forumnickname es ver de kinjeren, zeker in jouw geval dat ge dan wat komt natrappen. _________________ www.spionkoplede.com |
| 10 Apr 2012, 11:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Ooooooo wat is het leven fijn.....als de zon schijnt
(naar André Van Duin) _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 10 Apr 2012, 13:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dirk schreef: Ooooooo wat is het leven fijn.....als de zon schijnt (naar André Van Duin) Het regent vandaag ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Apr 2012, 13:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Onderkroiper schreef: Dirk schreef: Ooooooo wat is het leven fijn.....als de zon schijnt (naar André Van Duin) Het regent vandaag ![]() Achter de wolken daar schijnt de zon _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 10 Apr 2012, 13:52 |
|
|
Dirk schreef: Onderkroiper schreef: Dirk schreef: Ooooooo wat is het leven fijn.....als de zon schijnt (naar André Van Duin) Het regent vandaag ![]() Achter de wolken daar schijnt de zon Ik sluit hier af ik ga eens gaan zien of er op de trein ook een zonnetje schijnt ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Apr 2012, 14:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: berthez schreef: Bakkie schreef: Net samenvatting gezien,bij het tweede doelpunt laat Tvr zijn man lopen,hij blesseerde zich nog aan de knie,maar speelde de wedstrijd toch nog uit,de Flippen een blessure aan de bil. Flippen out zou jammer zijn TVR was verdienstelijk bezig vond ik, liep op het einde wel duidelijk mank. hopelijk gerecupereerd een van de twee want anders helft defence weg. Cousin wel een pareltje gemaakt Ik vond TVR een ramp, werd constant gepasseerd, veel inzet alleszins maar geen rendement I agree! |
| 10 Apr 2012, 19:30 |
|
| Pagina 16 van 16 |
[ 233 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 |